The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
buurs Wrote:Ik zie alleen Tom Haggeman, maar dat is toch Haggie :roll:

Dat ben ik idd :8: .. haha

Rochus-Nieminen 0-2..... 3-2 met break! Vamos!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
TM:
Rochus-Nieminen 4*-3
Haas-Tursunov 4-3*

MV:

Martin-Patience 4-2*

Gaat lekker :Big Grin =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
TM:
Rochus-Nieminen 7-6 3-2
Haas-Tursunov 6-7 4-2

MV:

Martin-Patience 6-2 3-4

Nog steeds gaat het goed.. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Martin schakelde bij 6-2, 5-7, 4*-5 en 0-40 een tandje bij.
De 3e toch nog gewonnen met 7-6 =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ik zag t ook toevallig, die patience kan straks niet slapen hoor. zeker 3 mps gemist op rij. gelukkig winnen steppie en nieminen hun partijen. met 3e set tb nog wel. klote is 't dat Vliegen wint...ook zeer nipt. maar ik mag niet klagen. ben benieuwd naar de stats van morgen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
GVD!!

Kut Rochus, wat een wijf. Heeft zeker 4x voor gestaan met een break in de 3e set. Gisteravond om 1uur werd het het me iets te laat. Het stond 5-4 voor die kleine (K**) Belg. Grrr

Om gek van te worden....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jij of ik de weekwinst van de forummer bij TM, Buurs? :wink: ..

Vliegen-Soderling beslist..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klote dat Roddick verliest, en dan ook van Benneteau! Toch ga ik nog wel redelijk. Benneteau en Soderling zijn weinig gekozen, dus dat moet maar de finale worden.
Reply
Ad Wim Wrote:Klote dat Roddick verliest, en dan ook van Benneteau! Toch ga ik nog wel redelijk. Benneteau en Soderling zijn weinig gekozen, dus dat moet maar de finale worden.

Söderling staat inmiddels in finale en Benneteau en Haas heb ik ook allebei, dus in ieder geval de complete finale in Memphis.
Nu nog hopen dat Massu zijn finale wint.
In Rotjeknor heb ik niemand meer.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Precies hetzelfde hier, Karl Malone.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Jij of ik de weekwinst van de forummer bij TM, Buurs? :wink: ..

Vliegen-Soderling beslist..

Jammer Haggie...jouw tijd komt nog wel :wink: :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Volgens mij ben ik ook nummer 1 in het totaalklassement deze week :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gunstig, de nummer 4 in het klassement, een goede vriend van mij, heeft Haas en Soderling niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weer een drama week.. Alleen Massu + Haas bij de laatste 6....
Reply
Blake staat verdomme wel in de dubbelfinale Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan kan Blake tegen een kontje aankijken en is hij beter gemotiveerd :wink: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Gunstig, de nummer 4 in het klassement, een goede vriend van mij, heeft Haas en Soderling niet.

Dan is dat geen echte concurrent, als hij Haas niet eens heeft :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hij had Gimelstob en Spadea, vond dat Haas niet in vorm was na zijn verlies tegen Gasquet. Ik vond het ook stom van 'm, maar ja. Van hem ben je nog niet verlost hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gestegen van 89 naar 62.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Van 104 naar 55!!

Top 20 is in zicht :Big Grin
Reply
Ik ben niet gestegen deze week :8: :8:
Reply
_Tampie Wrote:Ik ben niet gestegen deze week :8: :8:

Ik wel. Van 147 naar 85....(met stip.... :razz: ).
Toch een leuke inhaalrace naar een totale afzwaaier op de AO.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Van 26 naar 10
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Van 61 naar 31 :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Is de site bij jullie ook zo ontzettend traag?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nope.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dit is mijn team nu, ik denk niet dat ik er nog heel veel aan ga veranderen:

1 Schuettler,Rainer €408 Verkoop
2 Vik,Robin €541 Verkoop
3 Henman,Tim €815 Verkoop
4 Rochus,Olivier €930 Verkoop
5 Moodie,Wesley €560 Verkoop
6 Vanek,Jiri €350 Verkoop
7 Carlsen,Kenneth €320 Verkoop
8 Starace,Potito €428 Verkoop
9 Horna,Luis €562 Verkoop
10 Pashanski,Boris €648 Verkoop
11 Calleri,Agustin €667 Verkoop
12 Massu,Nicolas €670 Verkoop
13 Almagro,Nicolas €357 Verkoop
14 Chela,Juan Ignacio €770 Verkoop
15 Acasuso,Jose €868 Verkoop
16 Moya,Carlos €1020 Verkoop
17 Spadea,Vincent €550 Verkoop
18 Agassi,Andre €2025 Verkoop
€12489
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zeer standaard team, alle spelers die al door zijn in dubai, wat (kleine) gravelsubtoppers is acapulco en wat klein grut in USA. Zo zullen veel teams eruit gaan zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
pff die andreev is duur man.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:zeer standaard team, alle spelers die al door zijn in dubai, wat (kleine) gravelsubtoppers is acapulco en wat klein grut in USA. Zo zullen veel teams eruit gaan zien.
Ik ben blij dat je dat zegt. De laatste weken wilde ik graag gokken, dat heb ik wel afgeleerd.
Reply


Forum Jump: