The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
9 Spelers! Ik heb er nog 3 Sad
Reply
Toen had ik er nog maar 7.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Toen had ik er nog maar 7.

Nog 5:

Vik, Schüttler, Spadea, Almagro en Horna.

Let's hope and pray.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Nog 8, maar ik heb in ieder geval de zekerheid dat ik 2 halve finalisten heb :Big Grin Phau/Schuettler en Calleri/Horna.
Reply
Genomico Wrote:Nog 8, maar ik heb in ieder geval de zekerheid dat ik 2 halve finalisten heb :Big Grin Phau/Schuettler en Calleri/Horna.

Dan hoop ik voor jou dat het Horna en Schüttler worden, dan heb ik er ook 2 in de 1/2 finales.

Almagro, Spadea en Vik is afwachten. Ik ben bang dat ze er af gaan, maar heb stiekem nog een beetje hoop.

:cry: :razz: :cry: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ik zit, geloof ik, wel goed met Chela en Calleri.
Hopen dat Carlsen kan stunten tegen Kiefer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:Nog 8, maar ik heb in ieder geval de zekerheid dat ik 2 halve finalisten heb :Big Grin Phau/Schuettler en Calleri/Horna.

Dan hoop ik voor jou dat het Horna en Schüttler worden, dan heb ik er ook 2 in de 1/2 finales.

Ik dacht meer aan Phau i.p.v. Schuettler...
Reply
Genomico Wrote:
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:Nog 8, maar ik heb in ieder geval de zekerheid dat ik 2 halve finalisten heb :Big Grin Phau/Schuettler en Calleri/Horna.

Dan hoop ik voor jou dat het Horna en Schüttler worden, dan heb ik er ook 2 in de 1/2 finales.

Ik dacht meer aan Phau i.p.v. Schuettler...

Phau is idd veel gunstiger. Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
doe mij maar schuettler, phau heb ik alleen bij mv.. denk ook dat schuettler nadal meer tegenstand kan bieden
Reply
Schuettler is leuk als ie wint, maar Phau moet er vooral uit, de eikel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wie versloeg hij in de vorige ronde ook alweer? :lol:

Edit: Ik zal ophouden over Agassi (en Moya), ben vandaag al genoeg spelers kwijtgeraakt. Het scheelt dat iedereen dat heeft.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hmm.. geen breakpoints in de eerste set tussen Schuettler - Phau.

Maar dan.. 5-4*, Phau serveert om in de set te blijven en faalt... #-o

6-4 Rainer..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lekker Rainer, dat ik jou nog eens zou aanmoedigen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
rainer gaat dit makkelijk winnen nu zo te zien; 6-4 3-0. niet zo boeiend. iedereen heeft 'm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ongelofelijk dat Agassi hiervan heeft verloren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ongelofelijk dat Agassi hiervan heeft verloren...

Wat een trauma zeg :Big Grin
Reply
Het zit diep.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het zit diep.

Tjolkie toch. Als dit al diep zit, bereid je dan al maar vast voor op het rest van het seizoen, want err zullen er nog vele tegenslagen komen. (Bijv. spelers >2500 euro die niet op komen dagen bij een toernooi).
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Het zit diep.

Tjolkie toch. Als dit al diep zit, bereid je dan al maar vast voor op het rest van het seizoen, want err zullen er nog vele tegenslagen komen. (Bijv. spelers >2500 euro die niet op komen dagen bij een toernooi).

Deze week raakt Ad, Moya en Agassi kwijt en begint al bijna te flippen :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik flip nooit, ik ben alleen teleurgesteld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
federer nemen met wimbledon voor 7000 euri en dan zien dat ie op dinsdagmorgen afzegd met een snotneus, dan heb je slechte 2 weken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
een echte liefhebber van het spelletje neemt GEEN federer in zijn team
Reply
het leek een slechte week te worden..het komt iets bij met nog horna chela en rainer erin. Zeker met in het achterhoofd dat niemand federer, nadal of gaudio heeft. nou deze lijn voortzetten in indian wells
Reply
Jammer wel dat Horna wint, want Calleri is veel minder gekozen. Maar Haggie en ik verwachtten het wel van Horna.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik hoop op Goldstein haha, zal fantastisch zijn als hij Malisse pakt..

Veel mensen hebben dezelfde spelers, de echte toppers ontbreken in elk team. als de finale in dubai nadal-federer wordt houdt iedereen erg weinig spelers over
Reply
Ik denk toch dat veel mensen wel een finalist hebben in Acapulco.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nog 3 mensen over : In alle toernooien nog eentje... Schuettler (zal wel snel exit zijn) Blake ( moet het toernooi kunnen winnen) en Chela ( moet de finale kunne halen)
Reply
Ad Wim Wrote:Jammer wel dat Horna wint, want Calleri is veel minder gekozen. Maar Haggie en ik verwachtten het wel van Horna.

Ik was degene die als eerste riep dat het de week van Horna en Gaudio zou worden. Helaas spelen ze nu tegen elkaar :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Roger zet eenvoudig Youzhny opzij.

Hup Rainer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eerste finale roger-rafael van dit jaar. niet de laatste.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: