The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Brenda is back....
Indian Wells Women's Singles
March 8

18:00 B. Schultz McCarthy - A. Nakamura
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
2-6, 2-6 is mijn voorspelling :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Go Brenda!
Heemsteeds' trots :Big Grin
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Ze is dacht ik 35, dus een echte comeback zal het wel niet worden :8:

Reply
Ik hoop voor haar, dat ze er nog wat extra geld voor krijgt anders is het natuurlijk tijdverspilling.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heeft ze wel nodig want dit grapje kost haar geloof ik wat verzekeringsboetes, omdat ze een soort uitkering heeft gehad toen ze geblesseerd met pensioen ging destijds.

Maar ik snap het ook niet echt. Toen was ze wel goed, maar echt top nou ook weer niet. Altijd als er groot succes lonkte begon ze te choken! Ze had een machtige service, maar die hebben de anderen nu ook. Ik dacht dat ze een beetje ging mixdubbelen voor de lol.
Reply
Dodge Wrote:Heeft ze wel nodig want dit grapje kost haar geloof ik wat verzekeringsboetes, omdat ze een soort uitkering heeft gehad toen ze geblesseerd met pensioen ging destijds.

Maar ik snap het ook niet echt. Toen was ze wel goed, maar echt top nou ook weer niet. Altijd als er groot succes lonkte begon ze te choken! Ze had een machtige service, maar die hebben de anderen nu ook. Ik dacht dat ze een beetje ging mixdubbelen voor de lol.

Dubbelen met de kleine kraai is misschien een optie :wink:

Reply
Ze zijn haar nog niet vergeten. Toch mooi, alleen vrij kansloos lijkt mij.

Former Pacific Life Open Champions Martina Hingis and Mark Philippoussis, headline a strong group, that include No. 1 ranked ITF Junior Donald Young, 2000 Olympic silver medalist Mardy Fish, 2003 Junior Player of the Year Alexis Glatch among others, that will receive wildcards into the main draw of the 2006 Pacific Life Open, to be held March 6-19 at the Indian Wells Tennis Garden.

Also joining the players listed above with wildcards into the main draw are Sam Warburg, Sam Query, Brenda Shultz McCarthy, Alexandra Stevenson, Anna Tatishvili, Ashley Harkleroad, Vania King, Shenay Perry, and one other female player to be named later.

Reply
Waarom speelt kleine kraai daar niet ??? :eeeek:
Reply
Kraai Wrote:Waarom speelt kleine kraai daar niet ??? :eeeek:

Zondag stond ze volgens mij nog wel bij de speelsters, dus
ze zal fysiek wel weer niet in orde zijn. :roll:

Reply
Sportjournaal meldt zo net dat Brenda definitief terugkeert :eeeek:

Reply
Hup Brenda! Op naar eenzelfde comeback als Hingis!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ze heeft nooit het niveau gehad, wat Hingis nu al heeft :wink:

Reply
Denk niet da Brenda de kracht heeft die ze vroeger had. En als ze dat nog wel heeft is ze voor tegenwoordig nog te slecht. Maar geen slecht woord over Brenda, ik kan dit soort geintjes wel waarderen
Reply
B. Schultz McCarthy - A. Nakamura 4-6 2-6.

......voorspelbaar......
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Brenda ga gewoon vingerhaken, punniken, breien of wat alle gepensioneerde dames doen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Brenda heeft gewoon al haar geld vergokt in Las Vegas en moet nu noodgedwongen een comeback maken. Treurig....

Nu is het wachten nog op Kristie Boogert en Mirjam Oremans :lol:
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.pacificlifeopen.com/en/tournament/patrongallery/photogallery/">http://www.pacificlifeopen.com/en/tourn ... togallery/</a><!-- m -->

Reply
buurs Wrote:http://www.pacificlifeopen.com/en/tourna...togallery/

Blijft een lelijk wijf.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
En nu weer kansloos eraf met 6-3 6-3 tegen Stosur. Waarom deze vernedering, en waarom krijgt ze uberhaupt Wild Cards voor deze toernooien.
Reply
Nou nou nou, Tampie. Kansloos was het niet en een vernedering al helemaal niet. Laten we haar comeback nou juist steunen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee ik kan haar comeback niet echt steunen. Op je 35e nog eens gaan tennissen na een jaar of 6 afwezigheid, het is echt kansloos. Maximaal haalbare ranking +/- tussen 80 en 120. Ga toch achter de geraniums zitten aub.
Reply
Draagt ze op de baan nog steeds van die familietenten? :lol:
Roofmagic
Reply
_Tampie Wrote:Nee ik kan haar comeback niet echt steunen. Op je 35e nog eens gaan tennissen na een jaar of 6 afwezigheid, het is echt kansloos. Maximaal haalbare ranking +/- tussen 80 en 120. Ga toch achter de geraniums zitten aub.

komop niet te negatief :razz: ik kan hier de lol wel van in zien, het is geen Neerlands hoop, maar het kan alleen maar beter gaan dus waarom steunen we Brenda niet.

Zal Mischa niet een keer willen dubbelen met haar voormalig idool? :lol:
Reply
Wanneer was het laatste WTA-toernooi met 2 Nederlandse dames ? Zal wel een keer in Rosmalen geweest zijn.
Reply
Elise Tamaela =D>
Reply
MASON - Six months off did nothing to slow down Serena Williams' serve. In fact, if you're talking speed, the American's serve was flying as fast as it's ever gone Tuesday night at the Lindner Family Tennis Center.

In her win over second-seeded Anastasia Myskina in the Western & Southern Financial Group Women's Open, several of Williams' serves were clocked above 120 mph. She even fired a 127-mph serve that matched the fastest ever recorded before this tournament.

However, Serena didn't tie a Sony Ericsson WTA Tour record. WTA publicist Amy Binder said a 130-mph serve was struck here Saturday by Brenda Schultz-McCarthy in a qualifier match, and that blast will stand as the new record.

Nog niet echt doorgedrongen in het nieuws volgens mij, toch wel leuk.
Reply
Wat geweldig!
Reply
Schultz heeft weer een wild-card gekregen voor Indian Wells en speelt in de eerste ronde tegen een andere wild-card, Bethanie Mattek. Kansen om door te gaan, maar Vaidisova zal daarna te sterk zijn.
Reply
Ik ga ook in Indian Wells wonen, krijg ik ook een wildcard misschien Smile

Bamos Brenda!
Reply

Forum Jump: