The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Ga nou voor die topprestatie, Haggi! Durf te gokken en te verliezen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ga nou voor die topprestatie, Haggi! Durf te gokken en te verliezen!

Mijn naam is Haggie :wink: ..

Vorig jaar ben ik zo de mist ingegaan door teveel te gokken. Juist bij deze toernooien moet je niet teveel verliezen. Waarschijnlijk zul jij veel gaan gokken en daarmee veel verliezen.

We zullen zien welke tactiek hier het best gaat werken.
Vanavond zul je mijn team zien.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik wil graag in de top 10 eindigen, daar sta ik nu ver vanaf. Bovendien wil ik mijn persoonlijke battle met de huidige nummer 4 winnen en dan moet ik wel gokken om een beetje in de buurt te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik wil graag in de top 10 eindigen, daar sta ik nu ver vanaf. Bovendien wil ik mijn persoonlijke battle met de huidige nummer 4 winnen en dan moet ik wel gokken om een beetje in de buurt te komen.

Volgende week niet gaan klagen als het mislukt :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik wil graag in de top 10 eindigen, daar sta ik nu ver vanaf. Bovendien wil ik mijn persoonlijke battle met de huidige nummer 4 winnen en dan moet ik wel gokken om een beetje in de buurt te komen.

Volgende week niet gaan klagen als het mislukt :8:

Precies!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik wil graag in de top 10 eindigen, daar sta ik nu ver vanaf. Bovendien wil ik mijn persoonlijke battle met de huidige nummer 4 winnen en dan moet ik wel gokken om een beetje in de buurt te komen.

Volgende week niet gaan klagen als het mislukt :8:
Wel als er een speler van mij 76 67 67 verliest en hij heeft 7 mp's gehad.

En dan nog, ik bepaal het zelf wel.
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik wil graag in de top 10 eindigen, daar sta ik nu ver vanaf. Bovendien wil ik mijn persoonlijke battle met de huidige nummer 4 winnen en dan moet ik wel gokken om een beetje in de buurt te komen.

Volgende week niet gaan klagen als het mislukt :8:
Wel als er een speler van mij 76 67 67 verliest en hij heeft 7 mp's gehad.

En dan nog, ik bepaal het zelf wel.

Laat je niet zo opnaaien Adje he :wink:

Als je flink gaat gokken, hoor je ook een goede verliezer te zijn.
(mocht je verliezen natuurlijk :8: )
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
de verschillen zullen na deze week wel eens enorm groot kunnen zijn. iedereen zal voor 6 a 8 spelers gaan. dan is het te hopen dat je niet net de toppers in je team hebt die 1 punt pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb een basis van Carlsen, Spadea, Nalbi, Kohlschreiber, Soderling, Haas, Safin en Youzhny.

Daarnaast is het voor mij dit:

Roddick
Hewitt
Vliegen
C. Rochus

Of dit:

Nadal
Karlovic
Horna
Reply
Lekkere Basis.. :roll:

Kohlschreiber en Carlsen als ballenjongens?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat betreft die ik sowieso wil. De toppers zitten in mijn alternatieven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb een basis van Carlsen, Spadea, Nalbi, Kohlschreiber, Soderling, Haas, Safin en Youzhny.

Daarnaast is het voor mij dit:

Roddick
Hewitt
Vliegen
C. Rochus

Of dit:

Nadal
Karlovic
Horna

dit ga je niet menen? schrijf voor carlsen en kohlschreiber maar vast 1 punt op. met rochus of horna in je team neem ik je deze week niet serieus. verder zou ik kiezen voor optie 1 en dan djokovic ipv c.rochus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kohlschreiber of Carlsen alleen nemen als je nog net 400 euro over hebt of zo, zeker niet als basis nemen!!
Reply
Kohlschreiber kan winnen van Serra en Ferrer is ook niet onoverkomelijk.

Carlsen wint wel van Muller en Robredo moet ook kunnen.

Het zijn de einige goedkope jongens waarvan ik denk dat ze een eerste ronde winnen en kans hebben op een volgende.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb een basis van Carlsen, Spadea, Nalbi, Kohlschreiber, Soderling, Haas, Safin en Youzhny.

Daarnaast is het voor mij dit:

Roddick
Hewitt
Vliegen
C. Rochus

Of dit:

Nadal
Karlovic
Horna

dit ga je niet menen? schrijf voor carlsen en kohlschreiber maar vast 1 punt op. met rochus of horna in je team neem ik je deze week niet serieus. verder zou ik kiezen voor optie 1 en dan djokovic ipv c.rochus.
Horna onwijs in vorm en op AO al bewezen goed op HC te zijn en wint sowieso van Bracciali.

Rochus wint wel van Bjorkman en eendagsvlieg Baghdatis moet ook kunnen. Daarna Gaudio of Mirnyi :roll:
Reply
ad kom op...horna onwijs in vorm? paar potjes gewonnen op gravel in mexico.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hij verslaat wel even Calleri, Gaudio en Chela. Dan moet Bracciali toch ook kunnen.
Bovendien verslaat hij op de AO Monfils en Phau in straight sets.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Horna verliest gewoon in de eerste ronde. Anders verliest hij van Hrbaty.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ik ga vanaf nu geen commentaar meer leveren op andere teams, kan voor mezelf ook geen fatsoenlijk team op de been krijgen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar wie moet je dan in godsnaam nemen? Spelers als Kiefer, Ginepri, Monfils, Hrbaty, Nieminen, Ferer etc. lijkt me ook niks.
Die brengen gewoon hun geld niet op.
Reply
kiefer is hier altijd goed, maar niet fit en duur. nieminen kan ver komen door z'n goeie loting ben is outdoor niet geweldig. de rest van die namen overweeg ik niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb mijn team klaar! Heb 8 spelers overgehouden. 6 ben ik tevreden over. met mijn laatste 1375euro wist ik geen raad, dus heb ik 2 stumpers genomen.
Maarja.. je moet wat..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb nu weer iets anders. Ancic in mijn basis, Karlo en Carlsen eruit en dan de volgende keuze:

Nadal
Kohlschreiber

Of:

Hewitt
Roddick
Vliegen
Reply
Laat maar zo. Hou aub Ancic in je team. FALER 1e klas die Mario
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Niet als ik hem neem! En een finale in Auckland en Marseille mag er toch zijn.
Reply
Iedereen gaat vast voor Nadal dus ik ga voor de optie zonder hem. Ook omdat ik dan een betere spreiding heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Iedereen gaat vast voor Nadal dus ik ga voor de optie zonder hem. Ook omdat ik dan een betere spreiding heb.

Wees daar maar niet zo zeker van.
Ik neem sowieso niet..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik spreek jullie tegen 22.00uur weer als onze teams bekend worden.
Ben nu trainen. Succes nog met jullie teams.

Ps. Neem vooral Ancic en Blake :8: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mijn dilemma:

of Ancic (tegenstanders Kiefer en ljubi)

of Stepanek (tegenstanders Vliegen/Grosjean, Malisse/Santoro, Nadal)

of Blake :roll: (tegenstanders Robredo/Carlsen, Haas)

Ik had Blake op de strafbank vorige week, wint die eikel meteen. Maar hij lijkt wel de makkelijkste loting te hebben.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Dit is hem geworden, Ancic eruit. Ik ga zuipen, ik spreek jullie morgen.

1 Seppi,Andreas €710 Verkoop
2 Youzhny,Mikhail €765 Verkoop
3 Vliegen,Kristof €576 Verkoop
4 Soderling,Robin €440 Verkoop
5 Kohlschreiber,Philipp €391 Verkoop
6 Carlsen,Kenneth €320 Verkoop
7 Haas,Tommy €970 Verkoop
8 Safin,Marat €730 Verkoop
9 Nalbandian,David €2560 Verkoop
10 Spadea,Vincent €550 Verkoop
11 Roddick,Andy €2685 Verkoop
12 Hewitt,Lleyton €1785 Verkoop
€12482
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: