The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2006
Ad Wim Wrote:Het is vrijdag 16 uur, Harry.

En dan is mijn kater over het algemeen net over, dus voor mij komt dat goed uit.

hehe ja ik houd voortaan een dagje extra speling aan want voor je het weet heb je weer eens iets verandert ná de deadline... of niet kuiper :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is vrijdag 16 uur, Harry.

En dan is mijn kater over het algemeen net over, dus voor mij komt dat goed uit.

hehe ja ik houd voortaan een dagje extra speling aan want voor je het weet heb je weer eens iets verandert ná de deadline... of niet kuiper :wink:

Bij Elikian is zo iets wel te bespreken, als je er geen voordeel mee haalt en een goed excuse hebt.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Het worden trouwens sowieso tegenstrijdige belangen voor mij deze week, omdat je bij MV Nadal eigenlijk wel moet nemen en ik hem bij TM niet heb en omdat het een gok is om Roddick te nemen bij MV terwijl ik hem bij TM wel heb.
Reply
Mijn enige dilemma is eigenlijk:

Nalbi of Blake, Benneteau en Pavel
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bij MV-game heb ik Nalbandian i.p.v. Djokovic en Blake die ik bij TM heb en voor de rest heb ik 8 dezelfden, dus niet echt tegenstrijdige belangen voor mij.
Reply
Ik ga toch maar voor Nalbi, vooral omdat ik ook helemaal niet zeker ben van Benneteau en Pavel.

En ik heb dan minder dubbele belangen, dus vol juichen voor David!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nog een dilemma, Pavel of Schuettler?

Pavel won van Roddick in de DC en heeft een makkelijke loting aan Warburg en Monfils kan van iedereen verliezen.

Schuettler is goed in vorm en heeft ook een eenvoudige eerste ronde. Maar hij moet wel tegen Hewitt daarna. Puntje is wel weer dat hij 2-1 voor staat in H2H.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nog een dilemma, Pavel of Schuettler?

Pavel won van Roddick in de DC en heeft een makkelijke loting aan Warburg en Monfils kan van iedereen verliezen.

Schuettler is goed in vorm en heeft ook een eenvoudige eerste ronde. Maar hij moet wel tegen Hewitt daarna. Puntje is wel weer dat hij 2-1 voor staat in H2H.

Pavel heeft meer kans op 7 pnt, maar dat is ook het maximale. Schuettler heeft daarentegen meer kans om meer dan 7 punten te halen en aangezien je wilt gokken, moet je dus Schuettler nemen. Lijkt me niet zo moeilijk. Met Pavel neem je geen gok dat zijn gewoon 3 of 7 punten waar je het verschil niet mee maakt.
Reply
hoe doen we dat met de q's? straks stonden ze nog niet in m'n excell schema.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:hoe doen we dat met de q's? straks stonden ze nog niet in m'n excell schema.

Als je de naam van de qualifier intypt in het hokje, dan krijg je volgens mij automatisch zijn waarde etc in het schema. Je kan dan ook een kruisje in het vakje zetten en hem in je team opnemen. Ik meen dat dat zo was. Ik kan het hier op stage niet checken...
Reply
Ze staan er bij mij wel hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haas 1180 IN
Karlovic 670 IN
Kohlschreiber 426 IN
Mirnyi 735 IN
Nadal 4665 IN
Nalbandian 2560 IN
Safin 750 IN
Schuettler 518 IN
Soderling 610 IN
Spadea 500 IN
Youzhny 825 IN
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weinig aan te merken Ad, scheelt weinig met de mijne. Heb alleen Ljubo ipv nalbi. Jij hebt alleen youzhny in 't 1e kwart?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Djokovic 591 IN 1
Haas 1180 IN 1
Kohlschreiber 426 IN 1
Ljubicic 2245 IN 1
Nadal 4665 IN 1
Nieminen 1320 IN 1
Pavel 485 IN 1
Safin 750 IN 1
Soderling 610 IN 1
Spadea 500 IN 1
Youzhny 825 IN 1

dit is de mijne.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
geen;

Federer,
Nadal
Roddick
Nalbandian
Hewitt

wel;

Baghdatis
Benneteau
Blake
Djokovic
Goldstein
Haas
Henman
Karlovic
Ljubicic
Nieminen
Safin
Soderling
Vliegen
Youzhny

tja... je moet wat..
"Domme gedachten heeft iedereen, alleen de wijze spreekt ze niet uit."
Reply
centre court Wrote:Weinig aan te merken Ad, scheelt weinig met de mijne. Heb alleen Ljubo ipv nalbi. Jij hebt alleen youzhny in 't 1e kwart?
Tja, het is niet echt mijn tactiek maar ik zag heel weinig rendabele spelers in dat kwart. Alleen Pavel had ik nog kunnen nemen, maar had toch liever Schuettler.
Reply
Ancic 1355
Baghdatis 1219
Blake 1565
Gonzalez 1540
Haas 1180
Hewitt 1890
Karlovic 670
Nieminen 1320
Safin 750
Spadea 500
Vliegen 681
Youzhny 825

Ik heb zomaar wat spelers snel gekozen. Ik kwam er vanochtend achter dat ik MV nog niet gedaan had en had nog maar 15min.
Wie weet wat dit oplevert..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Ancic 1355
Baghdatis 1219
Blake 1565
Gonzalez 1540
Haas 1180
Hewitt 1890
Karlovic 670
Nieminen 1320
Safin 750
Spadea 500
Vliegen 681
Youzhny 825

Ik heb zomaar wat spelers snel gekozen. Ik kwam er vanochtend achter dat ik MV nog niet gedaan had en had nog maar 15min.
Wie weet wat dit oplevert..
Dat is te zien, ja.
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Ancic 1355
Baghdatis 1219
Blake 1565
Gonzalez 1540
Haas 1180
Hewitt 1890
Karlovic 670
Nieminen 1320
Safin 750
Spadea 500
Vliegen 681
Youzhny 825

Ik heb zomaar wat spelers snel gekozen. Ik kwam er vanochtend achter dat ik MV nog niet gedaan had en had nog maar 15min.
Wie weet wat dit oplevert..
Dat is te zien, ja.

En nu maar hopen dat mijn MV-week beter is als die van jou :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik kan je hebben, Tom.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zowel mijn TM als mijn MV staat of valt met Nalbi. Verder moeten bij MV Mirnyi, Karlovic en Schuettler het gaan doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Ancic 1355
Baghdatis 1219
Blake 1565
Gonzalez 1540
Haas 1180
Hewitt 1890
Karlovic 670
Nieminen 1320
Safin 750
Spadea 500
Vliegen 681
Youzhny 825

Ik heb zomaar wat spelers snel gekozen. Ik kwam er vanochtend achter dat ik MV nog niet gedaan had en had nog maar 15min.
Wie weet wat dit oplevert..
Baghdatis en Gonzalez begrijp ik totaal niet, de rest verwacht ik wel aardig ver(behalve Vliegen, maar die kan het gokje waard worden). Hewitt is trouwens wel een groot budgetrisico.
Reply
Hewitt en Gonzalez zijn voor mij ook echt onbegrijpelijk.
En je hebt allemaal middelmatige spelers, geen echte toppers.
Reply
Youzhny

Nalbandian
Spadea
Nieminen
Safin

Haas
Soderling

Baghdatis
Nadal
Reply
Genomico Wrote:Youzhny

Nalbandian
Spadea
Nieminen
Safin

Haas
Soderling

Baghdatis
Nadal
Wij hebben vrijwel hetzelfde team. Jij hebt alleen Nieminen en Baghdatis en ik heb daar tegenover Kohlschreiber, Schuettler, Karlovic en Mirnyi.
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Youzhny

Nalbandian
Spadea
Nieminen
Safin

Haas
Soderling

Baghdatis
Nadal
Wij hebben vrijwel hetzelfde team. Jij hebt alleen Nieminen en Baghdatis en ik heb daar tegenover Kohlschreiber, Schuettler, Karlovic en Mirnyi.

Dat moet je anders formuleren: Ik heb Nieminen en Baghdatis en jij hebt alleen Kohlschreiber, Schuettler, Karlovic en Mirnyi daar maar tegenover staan. :wink:
Reply
Jullie mogen het helemaal met mij on-eens zijn.
MV staat ik er niet zo al te best voor en ben ik voor mijn persoonlijk favoriet Fernando Gonzalez gegaan.
Bij TM was dit een te grote gok, maar let op hem.
Wat een topper :8: Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Alleen jij hebt meer budget.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hewitt en Gonzalez zijn voor mij ook echt onbegrijpelijk.
En je hebt allemaal middelmatige spelers, geen echte toppers.

Ik vind bij jou weleens meer onbegrijpelijk :|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Hewitt en Gonzalez zijn voor mij ook echt onbegrijpelijk.
En je hebt allemaal middelmatige spelers, geen echte toppers.

Ik vind bij jou weleens meer onbegrijpelijk :|
Volwassen reactie.
Reply


Forum Jump: