The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Ik ga op bed
Kut Fransman Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Aiaiai, de set naar Serra.

Maar de stats geven me wel enig vertrouwen voor de rest vd partij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kijk nog even de eerste game af, kijken of dat hoop geeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Beetej een soap rond Gasquet. Play is iig suspended en er wordt gezegd due to bad light.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Beetej een soap rond Gasquet. Play is iig suspended en er wordt gezegd due to bad light.

Het schijnt dat een partij die is begonnen bij daglicht niet mag eindigen onder kunstlicht.
Zodoende is deze partij afgebroken.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Nalbandian???? 3-6 0-1 :eeeek: :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Reply
Schakel net in terwijl nalbi op 3-6 3-5 15-40* 2MPS tegen heeft tegen fucking Goldstein op de service van de amerikaan. maar door een flink portie choken leeft nalbi nog. werkt ze beide weg en breakt meteen! 5-5 nu.

Come on Nalbi. 't kan nog jongen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en 6-5 voor. break 'm voor de set en de doodsteek.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
yeaaahhh hij wint 'm gewoon met 7-5!! na op 5-3 achter 2 mps weg gewerkt te hebben. wat een held. hij beseft zich denk ik nu pas hoe ver hij kan komen.

come on nalbi...

verder wil ik de heren nadal en gasquet bedanken voor 't feit dat ik na 't zien van de uitslagen van vanavond lekker kan slapen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
1-1 nu 3e set. eli geeft in al zijn stats goldstein als winnaar terwijl de partij toch echt nog bezig is. Of hij gaat gewoon gelijk krijgen of ik eis dat ie 't meteen aanpast. Foei!

come on nalbi, ouwe schuinsmarcheerder.

nalbi 52 UE tegen 18 voor goldie. dan kan je toch niet winnen?
cut the ues nalbi, winners please.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
na breaks over en weer en legio niet benutte bps van beide kanten staat 't nu ''gewoon'' 3-3 in de 3e set. nalbi had de vorige game 0-40, dus ben benieuwd of ie mentaal zo sterk is dat ie z'n eigen game nu wel houdt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
aaaih niet dus. goldie breakt. 4-3. kan eli z'n ''voorspelling'' laten staan.

heb 't idee dat dit al met al toch niet zo'n geweldige avond voor AD is?

is nu 5 uur...ga maar naar bed. tot morgen.

suc6 nog nalbi die 2 games.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
laat iemand deze 2 dames van de baan halen, nalbi breakt onmiddelijk weer terug. serveren staat zo onderhand gelijk aan gameverlies. wie als eerst zijn service houd die wint.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
het is nalbi gelukt zijn eigen game te houden. nou ben ik ook maar weer zo gek om dit nog af te kijken. zal wel half 6 worden. kan ik naar haggie zwaaien als ie mij een krantje komt brengen.

break 'm nu dan ook nalbi!!

PS. 32 bps tot nu toe! :eeeek: :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
zoals jullie merken ben ik nog even blijven plakken. nalbi komt met grote moeite op 6-5. sowieso een tb dus, maar ik heb liever dat ie 'm nu ff breakt. maar als je zoveel UEs slaat verdien je op dit niveau niet om een wedstrijd te winnen eigenlijk. de winnaar van deze pot zal toch sneuvelen tegen berdych is de verwachting.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nalbi wint! pff wat een drama wedstrijd. 7-2 in de tb uiteindelijk.

het is half 6 en ik kan eindelijk pitten!

vrees met grote vrezen voor nalbi volgende ronde tegen berdych.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie groet Buurs en Ad Wim;

..Allez Richard.. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Massu en Calleri =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Kut van Gasquet, bijzonder kut. Gegekot en verloren.

Maar wel mooi dat nalbi wint, al was het blijkbaar geen schoonheid. Bedankt voor het verslag, CC. En als ie zo speelt heeft ie inderdaad weinig kans tegen Berdych, maar Nalbi kan ook in een keer zijn niveau weer opkrikken. Hij heeft altijd problemen met eerste rondes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Nalbi wint! pff wat een drama wedstrijd. 7-2 in de tb uiteindelijk.

het is half 6 en ik kan eindelijk pitten!

vrees met grote vrezen voor nalbi volgende ronde tegen berdych.
Goldstein serveerde op 63 54 *40-15 voor de partij en had 2 mp .. .man man man man man.
Reply
centre court Wrote:aaaih niet dus. goldie breakt. 4-3. kan eli z'n ''voorspelling'' laten staan.
Wat heb ik gezegd?
Reply
Elikian Wrote:
centre court Wrote:aaaih niet dus. goldie breakt. 4-3. kan eli z'n ''voorspelling'' laten staan.
Wat heb ik gezegd?

toen ik vannacht thuis kwam was nalbi geelimineerd uit je stats. zowel bij tm als mv. toen ik naar bed ging was 't weer goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
we beginnen vandaag met ferrer-montanes. hoezo een nietszeggende pot. de winnaar gaat eraf tegen grosjean of lopez. ik ben toch maar voor montanes, die gaat er tenminsten zeker af de volgende ronde, maar ben bang dat ie niet veel games gaat pakken tegen ferrer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
elke pot is belangrijk als je spelers (zoals bij mij) bij bosjes afvallen, daarom ben ik ook altijd voor de underdog, wanneer die wint schaktl hij meteen de concurrentie uit :wink:
Reply
nou ik zo eens ff naar je avitar kijk zie ik gewoon dat jou 2 helden tegen elkaar spelen scholten! grappig. daar droomt haggie van; een confrontatie tussen de fernando's.

tursunov staat overigens wel met 3-0 voor. =D>
henman ook een break voor tegen hewitt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2 kanjers tegen elkaar idd! ferrero is niet in vorm het laatste jaar eigenlijk al. dat si erg jammer, maar langzaam maar zeker wordt hij weer de oude. Het is dat ferrero nog steeds zo duur is, anders had ik die jongen allang het vertrouwen gegeven. In beide teams heb ik Tursunov, dus ik volg de wedstrijd met gemengde gevoelens. Ik heb iig met beide spelers het beste voor en gun ze het beste. Aan het eind van het jaar zullen we onder het genot van een hapje en een drankje de resultaten erbij pakken en gaan evalueren. Juan-Carlos heeft me namelijk al uitgenodigd in zijn stulpje in Barcelona :!:
Reply
TB bij JC-Dimitri. Ben benieuwd of de ervaring van JC de doorslag geeft in deze 2e set
Reply
Dimitri oppermachtig tegen JC in de TB!! Knap, nu doorzetten en Andreev pakken
Reply
tursunov-ferrero 6-3 7-6(0) dit zal ook adje tevreden stemmen.

Henman lijkt hewitt te pakken. 7-6 4-1. toppers van weleer als hewitt en roddick lijken op dit moment gemiddelde spelers. kunnen van iedereen verliezen. henman draait nou ook weer geen topseizoen dacht ik zo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
andreev-bastl 6-4. valt me nog 100% mee, had weinig games voor bastl ingecalculeerd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: