The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
henman wint voor 't eerst in 9 ontmoetingen van hewitt!! :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hopelijk gaat Lopez lekker winnen van Grote Jan.

Vamos Fernando... :razz: :razz:

Bastl is op weg naar een 3e set tegen Andreev.
Hop Suisse...
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Andreev wint, gelukkig maar. Krajicek gaat lekker, 5-2 voor in de eerste set tegen Safarova(33).

Allez Sebastien! 3-4 en 15-30 nu op de service van Lopez. Breaken en uitserveren stel ik voor.
Reply
Lekkerrrr Tursunov! Dat is de eerste goede uitslag vandaag. Hopelijk kan Grosjean het een gevolg geven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hrbaty - Greul 1-2*
Iedere game was een break.
Hier dus ook weer sprake van een damespartij?
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
En ja hoor, de eerste set voor Grosjean.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij luistert goed naar me, 6-3. Ook Mischa wint met 6-3. Ga zo verder allebei!
Reply
En Krajicek ook de eerste set :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tursunov en Spadea zijn de belangrijkste voor mij vandaag. Daarvan heeft er al eentje gewonnen.

Verder zou het heel fijn zijn als Blake, Rochus en Djokovic verliezen, dan heb ik een topdag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Grosjean breakt, lekker. Maar veel mensen hebben hem wel. Ben benieuwd hoe, als hij wint, het tegen Ferrer gaat doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tursunov en Spadea zijn de belangrijkste voor mij vandaag. Daarvan heeft er al eentje gewonnen.

Verder zou het heel fijn zijn als Blake, Rochus en Djokovic verliezen, dan heb ik een topdag.

Blake inmiddels 4-0 voor..... :razz:
Reply
Blake 6-0 *1-0 voor. Berlocq won de 1e ronde met 6-0 6-0 van Young. :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Clijsters ligt er ook al uit :eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Blake lijkt zijn vorm meegenomen te hebben vanuit Indian Wells :8:
Hij verplettert Berlocq met 6-0 6-0 =D> =D> =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Toont alleen maar aan dat die Donald Young nog lang niet klaar is voor het grote werk. Het 16-jarige megatalent zogenaamd....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Zover is het nog niet :wink: ...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:Blake lijkt zijn vorm meegenomen te hebben vanuit Indian Wells :8:
Hij verplettert Berlocq met 6-0 6-0 =D> =D> =D>

haha 't staat 4-0 40-40 nog hoor. :Big Grin

maar een double bagle zal grappig zijn, nadat berlocq de 1e ronde won met een double bagle. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:Blake lijkt zijn vorm meegenomen te hebben vanuit Indian Wells :8:
Hij verplettert Berlocq met 6-0 6-0 =D> =D> =D>

haha 't staat 4-0 40-40 nog hoor. :Big Grin

maar een double bagle zal grappig zijn, nadat berlocq de 1e ronde won met een double bagle. :8:

Ai, het was net 15-40 :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
James wint met double bagle.

Lijkt me duidelijk.

Exit Blake volgende ronde.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
zo wisselvallig kan ie idd wel zijn. maar nieminen moet nu gewoon te doen zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tripplexxx Wrote:Toont alleen maar aan dat die Donald Young nog lang niet klaar is voor het grote werk. Het 16-jarige megatalent zogenaamd....

als je een dubbel bagle van berlocq om je oren krijgt ben je dat sowieso nog niet, daar had ik deze uitslag niet voor nodig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
de volgende bagle gaat fedex plaatsen tegen clement. van mij mag fedex goed in vorm zijn, gaat haas er ook vlot af.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Juan Zueco Wrote:James wint met double bagle.

Lijkt me duidelijk.

Exit Blake volgende ronde.

Tuurlijk joh.. :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wishfull thinking Haggie.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Haas ook op weg naar 6-0 6-0 :roll: .... Zal toch niet?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Juan Zueco Wrote:Wishfull thinking Haggie.

:8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Federer heeft het best lastig met Clement, staat een minibreak achter in de tiebreak van de tweede set 4-5. :roll:

Edit: Tweede set voor Clement.....
Reply
grr federer moet dit winnen, anders gaat haasje 't te ver schoppen deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:grr federer moet dit winnen, anders gaat haasje 't te ver schoppen deze week.

Federer gaat dit ook wel winnen, maar het zal hem meer energie kosten dan hem lief is....
Reply
Federer break voor in de derde.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: