The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tennis Manager 2006
Ad Wim Wrote:Nou jongens, ik haak af. Wat een kutnacht! Grosjean verliest alsnog, VLiegen verliest en Rochus wint. Enige gunstige is dat Federer wint. Nalbandian moet het toernooi winnen om de schade beperkt te houden, maar dat zxit er niet in als Roger zo blijft spelen.

Voor mij geldt hetzelfde. Ik kan wel janken
Reply
Massu heeft mij de das om gedaan :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En het vervelende is dat er volgende week geen toernooien zijn, dus dat gevoel blijft nog even hangen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
massu en grosjean zijn idd wel de chokers tot nu toe in miami.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Je kan rustig stellen dat Nalbi-Ancic voor 90% van de ''top''-managers cruciaal is. De meeste hebben 1 vd 2, een enkeling allebei niet. Ik heb ze gelukkig allebei, maar weet niet goed voor wie ik moet duimen.

Als 't een beetje meezit staan we na dit toernooi met 6 man in de top 10/top 15. Buurs, Tampie, Winpagina, Geno, Haggie en ikzelf maken een goede kans. Gunstig is dat nr 3 in het klassement alleen nog maar Blake heeft. Hij gaat nog heel veel punten missen voor Ljubo en Ancic/Nalbi. Normaal gesproken wordt er 1 finalist en 1 halve finalist. dit is 't geval als ljubo van calleri wint.
Reply
Ik ga toch maar voor Ancic, hij is iets minder gekozen in de top. En daarnaast is 't cruciaal voor mijn mattie Haggie dat Ancic wint aangezien hij geen nalbi heeft. net op 't punt dat hij doorbreekt met TM, jarenlang speurt ie alle nieuwtjes af en bereid ie zich voor zo gauw de loting bekend is. Vaak ging ie de boot in met een stom team op een GS(vaak al de AO, soms ook RG). Nu moet ie gewoon standaardteams opstellen met een GS, zijn teams in ''kleine'' weken zijn altijd goed. Haggie kan heel hard de top 10 binnen komen, ik gun 't hem.
Mailman en Geno doet 't ook goed deze week en in het klassement.
We missen toch eigenlijk gewoon onze vriend Ad Wim weer in de bovenste regionen.
Reply
centre court Wrote:Ik ga toch maar voor Ancic, hij is iets minder gekozen in de top. En daarnaast is 't cruciaal voor mijn mattie Haggie dat Ancic wint aangezien hij geen nalbi heeft. net op 't punt dat hij doorbreekt met TM, jarenlang speurt ie alle nieuwtjes af en bereid ie zich voor zo gauw de loting bekend is. Vaak ging ie de boot in met een stom team op een GS(vaak al de AO, soms ook RG). Nu moet ie gewoon standaardteams opstellen met een GS, zijn teams in ''kleine'' weken zijn altijd goed. Haggie kan heel hard de top 10 binnen komen, ik gun 't hem.
Mailman en Geno doet 't ook goed deze week en in het klassement.
We missen toch eigenlijk gewoon onze vriend Ad Wim weer in de bovenste regionen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
:Big Grin

Ergens vind ik 't wel jammer, hij is gewoon 1 vd fanatiekste. dan is 't balen als 't vaak de andere kant op valt. Ad neemt gewoon als enige montanes met RG, die wint dan 't toernooi en Ad staat ook in de top 10. :8:
Reply
Inderdaad, stephan huisman heeft zich lelijk in de vingers gesneden met zijn team met allemaal kleintjes. Hij heeft 'verrassing' Greul wel, maar heeft bijvoorbeeld geen Calleri en Ancic, terwijl hij wel ging voor mannen als Baghdatis en Grosjean.

Nalbandian moet gewoon winnen, dan ga ik Arco weer voorbij :Big Grin .
Reply
centre court Wrote:Je kan rustig stellen dat Nalbi-Ancic voor 90% van de ''top''-managers cruciaal is. De meeste hebben 1 vd 2, een enkeling allebei niet. Ik heb ze gelukkig allebei, maar weet niet goed voor wie ik moet duimen.

Als 't een beetje meezit staan we na dit toernooi met 6 man in de top 10/top 15. Buurs, Tampie, Winpagina, Geno, Haggie en ikzelf maken een goede kans. Gunstig is dat nr 3 in het klassement alleen nog maar Blake heeft. Hij gaat nog heel veel punten missen voor Ljubo en Ancic/Nalbi. Normaal gesproken wordt er 1 finalist en 1 halve finalist. dit is 't geval als ljubo van calleri wint.
Nu heb je het dus weer over je Bea Eenink-team, want dat Rick Eeninck-team ga ik zelfs voorbij deze week.
Reply
centre court Wrote::Big Grin

Ergens vind ik 't wel jammer, hij is gewoon 1 vd fanatiekste. dan is 't balen als 't vaak de andere kant op valt. Ad neemt gewoon als enige montanes met RG, die wint dan 't toernooi en Ad staat ook in de top 10. :8:
Hohoho, vorig jaar begon ik ook ruk, maar eindigde ik uiteindelijk wel als 12e. En ik eindig elk jaar een stukje hoger met TM, dus vlak mij nog niet uit. Gravel is mijn ondergrond. Vorig jaar had ik als een van de weinigen Puerta en iets dergelijks gaat bij RG dit jaar ook gebeuren. Na deze week stat ik waarschijnlijk wel weer in de top 50, dus ik blijf nog een beetje bij.
Reply
Als ik in de top 10 wil komen, is Federer-Blake natuurlijk cruciaal (net als Federer-Ljubicic tijdens de kwart finale in Indian Wells waar ik 1 van de weinige was zonder Ljubicic). Als Blake dat gaat winnen, ben ik gezien.

Maar een top 10 zal wel lekker zijn zeg :Big Grin Na de AO rond plaats 200 en elke week daarna doorgestegen :Big Grin
Reply
Blake wint heus niet van Federer. Hij is zo wisselvallig weer dit toernooi. Met driesetters tegen Chela en Nieminen en Federer die alles soeverein wint: lijkt me een duidelijke straight sets voor Roger. Net als Ljubicic-Calleri, Nalbi-Ancic en Roddick-Ferrer. Nu komt het moment dat de echte toppers op gaan staan en eindelijk weer een heerlijke 1, 3, 4, 6 in de halve finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb echt geen idee wie er van Ancic-Nalbandian moet winnen :roll: Ancic is iets minder vaak gekozen (van de tien zichtbare teams boven mij is Ancic 2x gekozen en Nalbandian 3x), maar Nalbandian was toch iets duurder en heeft meer kans om de halve finale tegen Ljubicic (nee Haggie, dat gaat Calleri niet redden :wink: ) te winnen (ook gezien de HtH van de 2).

Dus tot ik dit bericht typte dacht ik nog dat Ancic moest winnen, maar nu heb ik een lichte voorkeur voor Nalbandian, maar zal er niet om rouwen als Ancic wint. Zolang de winnaar van de partij maar van Ljubicic wint.
Reply
Roddick - Ferrer vind ik nog niet zo'n zekerheidje en dat zeg ik als fan van Andy. Hij zal i.i.g. top moeten spelen wil hij David naar huis sturen.
Reply
Ad Wim Wrote:Blake wint heus niet van Federer. Hij is zo wisselvallig weer dit toernooi. Met driesetters tegen Chela en Nieminen en Federer die alles soeverein wint: lijkt me een duidelijke straight sets voor Roger. Net als Ljubicic-Calleri, Nalbi-Ancic en Roddick-Ferrer. Nu komt het moment dat de echte toppers op gaan staan en eindelijk weer een heerlijke 1, 3, 4, 6 in de halve finale.

Gelukkig is de HtH 3-0 in het voordeel van Federer en in sets zelfs 8-0!! En daarbij komt dat Blake dit jaar nog nooit ver is gekomen als ik hem niet had. Appeltje eitje dus :Big Grin
Reply
Genomico Wrote:Roddick - Ferrer vind ik nog niet zo'n zekerheidje en dat zeg ik als fan van Andy. Hij zal i.i.g. top moeten spelen wil hij David naar huis sturen.
Ik hoorde net dat Ferrer last van kramp had, dat is morgen nog niet weg. Dat wint ROddick wel, zeker nu ie weer een beetje zijn vorm terug heeft.
Reply
Genomico Wrote:Ik heb echt geen idee wie er van Ancic-Nalbandian moet winnen :roll: Ancic is iets minder vaak gekozen (van de tien zichtbare teams boven mij is Ancic 2x gekozen en Nalbandian 3x), maar Nalbandian was toch iets duurder en heeft meer kans om de halve finale tegen Ljubicic (nee Haggie, dat gaat Calleri niet redden :wink: ) te winnen (ook gezien de HtH van de 2).

Dus tot ik dit bericht typte dacht ik nog dat Ancic moest winnen, maar nu heb ik een lichte voorkeur voor Nalbandian, maar zal er niet om rouwen als Ancic wint. Zolang de winnaar van de partij maar van Ljubicic wint.
Voor mij moet Nalbi dit perse winnen, dus je zal wel voor Ancic zijn :wink:
Reply
Aj, dat is natuurlijk wel waar Ad :wink: Dan toch maar Mario :Big Grin
Reply
Weet iemand trouwens of Elikian die vetgedrukte namen kan bewerken? Dan kan ik hem een PB'tje sturen om te vragen of ie wat dingen kan veranderen. Zoals bij mij Tom in Genomico veranderen, Tampie bij Joeri Kester toevoegen, Bea Eenink weer dungedrukt en misschien wel meer?
Reply
Blake maakt inderdaad weinig kans tegen Federer. Hij zal waarschijnlijk alles of niets gaan spelen, hij kan dus best een keer een break plaatsen maar aan het eind van de wedstrijd zal Federer gewonnen hebben, in twee sets.

Ljubicic-Calleri lijkt me ook een tweesetter, de overige twee potten kunnen best naar 3, Nalbandian lijkt me wel favoriet in de ene partij, Roddick in de andere, maar als Ferrer wint zou ik daar niet erg van opkijken.

winstkansen:
Fedex: 90 %
Ljubi: 85 %
Roddick: 70 %
Nalbi: 70 %
Reply
_Tampie Wrote:Blake maakt inderdaad weinig kans tegen Federer. Hij zal waarschijnlijk alles of niets gaan spelen, hij kan dus best een keer een break plaatsen maar aan het eind van de wedstrijd zal Federer gewonnen hebben, in twee sets.

Ljubicic-Calleri lijkt me ook een tweesetter, de overige twee potten kunnen best naar 3, Nalbandian lijkt me wel favoriet in de ene partij, Roddick in de andere, maar als Ferrer wint zou ik daar niet erg van opkijken.

winstkansen:
Fedex: 90 %
Ljubi: 85 %
Roddick: 70 %
Nalbi: 70 %

Bijna mee eens.

Fedex: 99% (Indian Wells stond Blake met 4-0 voor in de 1e set en nog moest hij de set inleveren, dus....)

Ljubi: 75% (Calleri kan meer druk geven en Rochus heeft toch aardig wat BP gehad :wink: )

Roddick: 60% (In rally zal hij het niet redden, dus erg afhankelijk van zijn service)

Nalbi: 65% (Als de service van Ancic loopt, dan is het lastig hem te breaken, terwijl Nalbi vaker zijn service inlevert, dan dat hij hem behoudt.)

Reply
Federer 92,5%, Ljubicic 92,5%, Roddick 70%, Nalbandian 65%.
Reply
Jongens jullie zijn toppers, ik had graag meewillen praten over de kansen vd spelers. Heb echter alleen Nalbi nog, dus heb geen recht van spreken.. :cry: khad deze week alles op Nadal gezet
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Roddick - Ferrer vind ik nog niet zo'n zekerheidje en dat zeg ik als fan van Andy. Hij zal i.i.g. top moeten spelen wil hij David naar huis sturen.
Ik hoorde net dat Ferrer last van kramp had, dat is morgen nog niet weg. Dat wint ROddick wel, zeker nu ie weer een beetje zijn vorm terug heeft.

Niet zo'n klein beetje ook. Alleen Ollie nog erger, die kon bijna niet meer rennen, maar sloeg elke keer een winner. Vond Ferrer niet geweldig spelen maar het is wel een ongelofelijk vechtjas.

Federer 80%
Roddick 70%
Nalbi 60%
Ljubo 70%

Maar wat boeit 't ook eigenlijk welke percentages we ze toedichten. Blijkbaar gaan we er allemaal vanuit dat dit de 4 halve finalisten worden. En dan is Roddick toch eigenlijk de halve finalist die je moest hebben en die er toch veel niet hebben. Maar na vorige week durfde ik het toch niet aan. Zijn geluk is natuurlijk ook de loting. Greul/Ferrer is andere koek dan Henman/Grosjean.
Reply
centre court Wrote:En dan is Roddick toch eigenlijk de halve finalist die je moest hebben en die er toch veel niet hebben. Maar na vorige week durfde ik het toch niet aan. Zijn geluk is natuurlijk ook de loting. Greul/Ferrer is andere koek dan Henman/Grosjean.

Zijn geluk was dus niet zozeer de loting, maar de manier waarop het schema in zijn buurt ontdaan werd van lastige tegenstanders. The last man standing is een vermoeide Spanjaard met kramp en een slechte service. Het kan rotter.
Reply
Als de 4 genoemde heren inderdaad de semi's halen, en Federer wint daarin van Roddick komt Andy net niet in het ideale team. Het zal er dan als volgt uitzien:

Goed voor 271 punten.
Reply
Genomico Wrote:Ik heb echt geen idee wie er van Ancic-Nalbandian moet winnen :roll: Ancic is iets minder vaak gekozen (van de tien zichtbare teams boven mij is Ancic 2x gekozen en Nalbandian 3x), maar Nalbandian was toch iets duurder en heeft meer kans om de halve finale tegen Ljubicic (nee Haggie, dat gaat Calleri niet redden :wink: ) te winnen (ook gezien de HtH van de 2).

Ik baal ervan dat de wedstrijd Ljubicic-Calleri de eerste wedstrijd van vandaag is. Het enige wat telt is, dat Ancic die akelige Nalbandian uit het toernooi moet slaan. Mocht Ancic nou verliezen, dan heb ik natuurlijk liever Ljubicic dan Calleri tegenover Nalbi staan. Aan de andere kant, als Ancic "gewoon" wint :wink: .. Dan wil ik daar natuurlijk liever Calleri tegenover hebben staan.
Ik weet nou niet goed wat ik moet hopen bij Ljubicic-Calleri..

één ding is zeker, Nalbandian wint deze week niet de beker.. :8:

Federer: 90%
Roddick: 75%
Ljubicic: 75%
Ancic: 50% of Nalbandian 50% (speciaal voor jullie :razz: )
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nalbi heeft een vreselijk goede return en is sowieso in de rally drie keer beter dan Ancic. Daarom geeft ik Nalbi toch wel 80% kans om te winnen.

Ljubicic 95%
Federer 90%
Roddick 85%
Reply
Ad Wim Wrote:Nalbi heeft een vreselijk goede return en is sowieso in de rally drie keer beter dan Ancic. Daarom geeft ik Nalbi toch wel 80% kans om te winnen.

Ljubicic 95%
Federer 90%
Roddick 85%

Mario zal David alle hoeken van de baan laten zien. Mario is vol zelfvertrouwen na zijn overwinning op Davy. De volgende ronde wordt weer een kroatisch onderonsje!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply

Forum Jump: