The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Lekker Ivan, op naar die 6-2 nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Nu gaan we pas beginnen :wink:
Vamos Calleri :razz: :razz: :razz:

Over 1,5uur: 6-7 6-4 7-5... Come On, Calleri... Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Nu gaan we pas beginnen :wink:
Vamos Calleri :razz: :razz: :razz:

Over 1,5uur: 6-7 6-4 7-5... Come On, Calleri... Icon_twisted

That's the spirit. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ivan wint 22 van de 22 punten op zijn 1e service =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
27 vd 33 = 82% van Calleri is ook zeer netjes!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Als ik dat morgen haal, ben ik zeer tevreden :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
0-30
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
0-30 Calleri Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ljubicic 1e service
24 of 25 = 96%... :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Ljubicic 1e service
24 of 25 = 96%... :wink:

Niveau gaat omlaag.
Nu moet Calleri toeslaan :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nog steeds geen bp tegen =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Als ik dat morgen haal, ben ik zeer tevreden :8:

Ik ben morgen waarschijnlijk hele dag niet thuis, dus bij deze vast succes morgenavond. Denk aan onze tips he :8: ...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Als ik dat morgen haal, ben ik zeer tevreden :8:

Ik ben morgen waarschijnlijk hele dag niet thuis, dus bij deze vast succes morgenavond. Denk aan onze tips he :8: ...

Thxs, ik ga ze morgen nog eens bekijken :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ljubicic lijkt op stoom.
Hij maakt nu ook een goede kans op een finaleplek.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker Ivan, maar niet meer dan verwacht. Nalbandian zal toch wat moeilijker worden.

Lekkere cijfers ook: 13 aces, geen bp tegen, 97% op zijn eerste service gewonnen, 33 winners en maar 12 fouten.
Reply
6-2 1e voor Nalbi. :|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:6-2 1e voor Nalbi. :|

En serveert voor de match: 6-2, 6-2
Jammer voor Mario...toch goed gedaan.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:
Haggie Wrote:6-2 1e voor Nalbi. :|

En serveert voor de match: 6-2, 6-2
Jammer voor Mario...toch goed gedaan.

Grrr.. erg overtuigend! Dit kan mijn week ernstig in gevaar gaan brengen! (Moet ik niet overdrijven natuurlijk :wink: ..)
Nu ben ik erg blij dat Ljubicic won van Calleri. Laat hem Nalbandian dan maar verslaan.. :roll: ..hopefully..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lekker Nalbandian! Ljubicic is de volgende!

Ik ben weer nr. 1 :lol: :lol: .
Reply
Zusje van ancic had een walkover tegen boonstra. blessure?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker Nalbi, weinig energie verspeeld.
Lekkere stats ook, 88% winst op eerste opslag, maar 1 bp tegen, 21 winners en maar 9 fouten.

Ik denk ook nog steeds dat Nalbi van Ivan gaat winnen. De H2H is 2-1 voor Nalbi met alleen maar partijen op hard of tapijt. Met de laatste ontmoeting vorig jaar in de Masters CUp: 6-2 6-2 voor Nalbi :razz:
En Nalbi wordt met de wedstrijd beter, dat is duidelijk te zien. Om maar met hemzelf te spreken:
"Every time, every moment that I spend on court playing better and better, so that's good."
Reply
centre court Wrote:Zusje van ancic had een walkover tegen boonstra. blessure?

Ongesteld :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Zou toch een mooi verhaal zijn, Nalbi die in de eerste ronde 2 mp's overleeft en vervolgens het toernooi wint :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Lekker Nalbi, weinig energie verspeeld.
Lekkere stats ook, 88% winst op eerste opslag, maar 1 bp tegen, 21 winners en maar 9 fouten.

Ik denk ook nog steeds dat Nalbi van Ivan gaat winnen. De H2H is 2-1 voor Nalbi met alleen maar partijen op hard of tapijt. Met de laatste ontmoeting vorig jaar in de Masters CUp: 6-2 6-2 voor Nalbi :razz:
En Nalbi wordt met de wedstrijd beter, dat is duidelijk te zien. Om maar met hemzelf te spreken:
"Every time, every moment that I spend on court playing better and better, so that's good."

Nalbandian raakt inderdaad steeds beter op dreef nu, de wedkantoren onderschrijven dit. Gisteren was quotering toernooiwinst Ljubi 9.00 en Nalbi 10.00. Nu is Nalbi favoriet tegen Ljubi.

Het heeft er natuurlijk ook mee te maken dat Nalbi in principe een lastigere klip had te omzeilen om in de SF te komen. Ik hoop dat Nalbi zijn overtuigende spel kan voortzetten.
Reply
Ik geef Nalbandian ook meer kans om te winnen. Als ik er een percentage aan moet geven zeg ik 65%. (In deze vorm moet hij van 3 partijen tegen Ljubicic er wel 2 kunnen winnen.)
Reply
Zijn we het toch weer eens, Tom. Het moet niet gekker worden!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ljubo en Nalbi zijn beide erg overtuigd van eigen kunnen op dit moment als ik 't verslag op teletekst lees. Ljubo voelt zich de Nr.2 vd wereld o.a.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Las het ook net... ik kijk er al naar uit!

Een key-match ook voor de mv-game denk ik.. ervan uitgaande dat federer alles wint.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
kut dat eurosport alleen het damestoernooi in Miami covert.
Roofmagic
Reply
hmpf ja, ik bedoel eigenlijk ook ik kijk er naar uit midden in de nacht op teletekst te lezen dat ljubi gewonnen heeft! :wink:

Live toptennis kunnen kijken is iets uit een droom geworden Icon_evil
Reply


Forum Jump: