The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2006
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Met Gaudio zou je je kunnen onderscheiden Ad. Succes!!
Dank je. Maar wat denk je van Berdych, die heeft dus blijkbaar niemand.

Die zie ik eigenlijk al verliezen van Simon (in vorm, in eigen land, lekkere 1e ronde tegen qualifiër). Alleen dat laatste heeft Berdych; een goede overwinning tegen Santoro. Maar goed, misschien heeft Tomas het opeens op zijn heupen...?
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Met Gaudio zou je je kunnen onderscheiden Ad. Succes!!
Dank je. Maar wat denk je van Berdych, die heeft dus blijkbaar niemand.

Die zie ik eigenlijk al verliezen van Simon (in vorm, in eigen land, lekkere 1e ronde tegen qualifiër). Alleen dat laatste heeft Berdych; een goede overwinning tegen Santoro. Maar goed, misschien heeft Tomas het opeens op zijn heupen...?

En de eerdere confrontatie tussen deze 2 is gewonnen door Simon, dus hij heeft toch wel een paar streepjes voor.
Reply
Berdych kan best wat op gravel en Simon heeft eigenlijk alleen vorige week dat misschien een uitschieter was. En hij wint wel heel dik van een Fransman vandaag, dus daar heeft hij geen problemen mee.

En dan krijg je weer de dubbele belangen: Simon is een van mijnt troeven bij TM, en nu Berdych dus bij MV.

Berdych en Nieminen geven trouwens wel op in de dubbel, zie ik net. Hopen dat dat niks te maken heeft met Tomas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Berdych kan best wat op gravel en Simon heeft eigenlijk alleen vorige week dat misschien een uitschieter was. En hij wint wel heel dik van een Fransman vandaag, dus daar heeft hij geen problemen mee.

En dan krijg je weer de dubbele belangen: Simon is een van mijnt troeven bij TM, en nu Berdych dus bij MV.

Berdych en Nieminen geven trouwens wel op in de dubbel, zie ik net. Hopen dat dat niks te maken heeft met Tomas.

Of Tomas zet alles op het enkel :wink:
Reply
Van de 15 meest gekozen spelers heb ik er 13. Alleen Coria en Chela niet. Naast deze veelgekozen 13 heb ik Martin nog, maar daar verwacht ik verder eigenlijk ook niets meer van.
Reply
Mijn excuses overigens aan iedereen die gisteren zijn team al had ingestuurd, maar die er niet bij stonden.

onder andere Gonzo, Centre Court, Buurs, en nog een aantal anderen... ik was echt niet helder volgens mij vannacht (en nog steeds nietWink).

Ik hoop dat iedereen er nu staat? Zo niet, laat ff weten.
Reply
Ik sta er niet tussen :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Hehe.. dit keer wel ingestuurd of was je aant het pokeren? Big Grin
Reply
Gaudio en Berdych zijn mijn troeven en Simon en Acasuso moeten er snel uit. Wel makkelijk dat die meteen allemaal tegen elkaar moeten dus aan het einde van de dag weet ik waar ik sta.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Hehe.. dit keer wel ingestuurd of was je aant het pokeren? Big Grin

Pokeren :oops: :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:Berdych en Nieminen geven trouwens wel op in de dubbel, zie ik net. Hopen dat dat niks te maken heeft met Tomas.
Berdych gaf op wegens een buikspierblessure.
Reply
Stomach stond er. Volgens mij is dat geen spier maar gewoon misselijkheid of buikgriep. Hopen dat het vandaag weer over is (voor MV dan, bij TM mag hij gewoon opgeven).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:Van de 15 meest gekozen spelers heb ik er 13. Alleen Coria en Chela niet. Naast deze veelgekozen 13 heb ik Martin nog, maar daar verwacht ik verder eigenlijk ook niets meer van.

Na toevoeging van alle teams heb ik 13 spelers van de 17 meest gekozen spelers. Seppi en Chela zijn er nu al uit en Coria staat ook al achter, dus dat gaat uitstekend!!!! Alleen Nadal zit nu nog bij de meest gekozen spelers en die heb ik niet.
Reply
Ad Wim Wrote:Stomach stond er. Volgens mij is dat geen spier maar gewoon misselijkheid of buikgriep. Hopen dat het vandaag weer over is (voor MV dan, bij TM mag hij gewoon opgeven).
Hmm waar stond dat precies? Ik las juist berichten als "Tomas Berdych and Jarkko Nieminen quit when Berdych felt a twinge in his abdominal muscles."
Reply
arghhhhh vergeten!
Reply
Mist Wrote:
Ad Wim Wrote:Stomach stond er. Volgens mij is dat geen spier maar gewoon misselijkheid of buikgriep. Hopen dat het vandaag weer over is (voor MV dan, bij TM mag hij gewoon opgeven).
Hmm waar stond dat precies? Ik las juist berichten als "Tomas Berdych and Jarkko Nieminen quit when Berdych felt a twinge in his abdominal muscles."
Ik keek op de draw, dat staat altijd een reden van opgave. Mijn ervaring is dat als er stomach staat dat het dan met ziekte te maken heeft en niet met spieren. Maar je kan gelijk hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoe gaat het bij jullie hier?

Ik heb nog Ferrer, Gaudio, Gonzalez, Coria en Di Mauro. De laatste 4 hiervan moeten nog spelen vandaag maar ik zie G, G en C wel winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Van Coria kun je tegenwoordig absoluut niet meer zeker zijn. Verder gaat hiet niet onaardig, alleen Nalby heeft het weer eens verkloot, dus het wordt deze week weer niks Sad
Reply
Ad Wim Wrote:Hoe gaat het bij jullie hier?

Ik heb nog Ferrer, Gaudio, Gonzalez, Coria en Di Mauro. De laatste 4 hiervan moeten nog spelen vandaag maar ik zie G, G en C wel winnen.

Ik: 47 pnt meer + Soderling, Robredo (25 pnt gerekend) en Vliegen

Jij: Coria en Gaudio

Coria nog 10 pnt en Soderling en Vliegen die er dadelijk uit gaan, maakt het verschil 37 pnt. Dus Gaudio zal de finale moeten halen, dus onze confrontatie win ik wel :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:Hoe gaat het bij jullie hier?

Ik heb nog Ferrer, Gaudio, Gonzalez, Coria en Di Mauro. De laatste 4 hiervan moeten nog spelen vandaag maar ik zie G, G en C wel winnen.

Ferrer, Gonzalez, Soderling, Gaudio, Di Mauro, Coria en Vliegen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gaudio wint hem netjes, dat is wel belangrijk. Robredo moet ie ook wel kunnen hebben nu.
Coria begint ook goed met een 3-0 voorsprong. Ik moet nog zie of Nadal daarvan gaat winnen.

Ik heb iig niet het budgetverlies van Ferrero.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Gonzalez gewoon even wint dan heb ik 3 van de 4 halve finalisten zonder Federer. Dan ben ik wel tevreden en mag Federer er van mij af in de halve.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
sowieso 3 van de 4 hier :8: alleen geen federer
Reply
Asociaal! :letitallout:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Afgelopen 2 weken al 3e en 2e geweest.
Deze week waarschijnlijk weer 2e :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Heb nog Gaudio en Gonzalez. Een finale tussen die twee met als winnaar Gaudio is ideaal. Maar het zal wel Federer-Nadal worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben alweer zeker van een top-5 klassering (de tweede achtereenvolgens), maar bij winst van Nadal wordt dit zelfs een 3e plaats.

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over mijn MV-prestaties. =D> =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Deze week bij MV allemaal dezelfde belangen als bij TM. Ik heb hier vergeleken met mijn TM team 5 spelers niet die er al uit liggen of niet te kiezen waren. Het enige verschil is dat ik bij TM Robredo heb en hier niet, maar hier heb ik wel Nadal.
Reply
Ik geloof dat ik het niet aandurf met Nadal. Hij mag niet opgeven, Hij mag geen lichte blessure krijgen, Hij mag er geen baaldag hebben tussenzitten, Hij moet winnen als hij echt rendabel is.

Ik gok het er op en neem hem niet!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Dit worden ze voor mij deze week:

Almagro 669 IN
Ferrer 1585 IN
Ferrero 1160 IN
Horna 787 IN
Massu 865 IN
Mayer 528 IN
Melzer 575 IN
Muller 563 IN
Nadal 4335 IN
Phau 537 IN
Simon 636 IN
Vicente 456 IN
Volandri 806 IN

Weinig verschillen met TM, behalve dat ik hier Mathieu niet heb en Pipo wel en dat ik hier Nadal heb. Maar ik heb budget zat, hij is niet heel duur (4400) en hij heetf alleen maar budget te winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: