The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Ik heb toch maar wel Clement genomen omdat ik denk dat hij sowieso wel 8 punten haalt.
En een beetje als backup voor de toch wel wisselvallige Massu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
18 man:

Casablanca:

Massu
(gedeelte Clement)
Phau
Vanek + Melzer
Simon
Mayer
Patience + Muller
Gicquel + Horna


Barcelona:

Navarro Pastor
(gedeelte Berdych/Nieminen)
Almagro
Ferrero
Robredo
Mathieu
Ferrer + Gabashvili
Vicente
Reply
16 man:

Casablanca:

Massu
Clement
Phau
Melzer
Simon
Mayer
Muller
Horna


Barca:

Navarro
Nieminen
Almagro
Ferrero
Calleri
Mathieu
Ferrer
Vicente

Een prachtige verdeling, al zeg ik het zelf. Overal iemand vertegenwoordigd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het team van de koploper :8: :

Barca:

Pastor/Portas
Almagro/Ferrero
Mathieu
Ferrer/Gabashvili/Vicente

Casablanca:

Massu/Di Mauro/Clement
Phau/Vanek/Melzer
Simon/Marach/Mayer/Behrend
Patience/Horna
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hier 20 (!!!) personen.

Dit keer maar de strategie van de kleintjes. Ik heb toch niks meer te verliezen (dit in tegenstelling tot de MV)

1 Hernandez,Oscar €365 Verkoop
2 Volandri,Filippo €931 Verkoop
3 Gicquel,Marc €319 Verkoop
4 Melzer,Jurgen €520 Verkoop
5 Gabashvili,Teimuraz €317 Verkoop
6 Phau,Bjorn €544 Verkoop
7 Kohlschreiber,Philipp €449 Verkoop
8 Ferrer,David €1700 Verkoop
9 Patience,Olivier €373 Verkoop
10 Clement,Arnaud €746 Verkoop
11 Rochus,Christophe €785 Verkoop
12 Simon,Gilles €495 Verkoop
13 Horna,Luis €797 Verkoop
14 Massu,Nicolas €825 Verkoop
15 Martin,Alberto €687 Verkoop
16 Navarro Pastor,Ivan €307 Verkoop
17 Marach,Oliver €376 Verkoop
18 Almagro,Nicolas €506 Verkoop
19 Calleri,Agustin €602 Verkoop
20 Mathieu,Paul-Henri €853 Verkoop
€12497

En welgetelt 3 hele euro's over.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Interessant Geno!

Jij: Vanek, Patience, Gicquel, Robredo en Gabash
Ik: Clement, Nieminen, Calleri

Calleri-Robredo (als het zover komt) zal de kraker worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Buurs: Portas, di Mauro, Clement, Marach, Behrend
Geno: Robredo, Muller, Gicquel

Als Massu en Simon/Mayer de halve finale halen, dan moet het te doen zijn voor mij. Zal mooi zijn als Robredo de (halve) finale kan halen.
Reply
Nadal is de nummer 3 van meest gekozen spelers van iedereen Undecided

Een snelle blik leert mij dat Nieminen en Muller mijn troeven zijn deze week. En Calleri en Clement daarachter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Interessant Geno!

Jij: Vanek, Patience, Gicquel, Robredo en Gabash
Ik: Clement, Nieminen, Calleri

Calleri-Robredo (als het zover komt) zal de kraker worden.

Jij: 8+15+5
Ik: 3+3+4+?+5

Dus met 15 punten met Robredo red ik het wel denk ik.
Reply
Ad Wim Wrote:Nadal is de nummer 3 van meest gekozen spelers van iedereen Undecided

Een snelle blik leert mij dat Nieminen en Muller mijn troeven zijn deze week. En Calleri en Clement daarachter.

Muller!!
Reply
Veel mensen hebben toch Robredo. Ik snap het op zich wel, maar echt in vorm is hij nou ook weer niet. De overwinning op Nalbi was knap, maar heel nipt en eigenlijk onverdiend. Daarna werd hij er letterlijk afgeslagen door Gaudio.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:Buurs: Portas, di Mauro, Clement, Marach, Behrend
Geno: Robredo, Muller, Gicquel

Als Massu en Simon/Mayer de halve finale halen, dan moet het te doen zijn voor mij. Zal mooi zijn als Robredo de (halve) finale kan halen.

Portas als opvuller.

Robredo kan het verschil voor jou maken, maar heeft
een lastige loting.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
CC, Haggie en Mailman (mijn grootste concurrenten op het moment) hebben alle drie Massu niet. Gewaagd. En ze hebben alle drie ook Muller niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het was voor mij Nadal of:

Vanek, Mayer, Patience, Muller, Gicquel, Navarro Pastor, Mathieu en Ferrero.

Voorspelling:
3+3+3+8+4+6+15+27 = 69 pnt met kans op meer

Dus het leek mij verstandig om Nadal niet te nemen. Als hij het toernooi wint, zal hij vast rendabel zijn, maar dan heb je net die spelers niet die verrassen deze week.
Reply
Genomico Wrote:Het was voor mij Nadal of:

Vanek, Mayer, Patience, Muller, Gicquel, Navarro Pastor, Mathieu en Ferrero.

Voorspelling:
3+3+3+8+4+6+15+27 = 69 pnt met kans op meer

Dus het leek mij verstandig om Nadal niet te nemen. Als hij het toernooi wint, zal hij vast rendabel zijn, maar dan heb je net die spelers niet die verrassen deze week.
Behalve voor Mathieu zijn het allemaal realistische puntenaantallen voor die mannen. En het heeft veel minder risico. Straks zegt Nadal morgen af.
Goede keuze dus. Ik heb niet eens naar een team zonder Nadal gekeken. Mijn grootste concurrent, de nummer 4, heeft hem wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De finalisten van de Challenger in Bermuda afgelopen week, Muller en Vicente, zijn niet heel vaak gekozen (bijv. niet door CC en Haggie), terwijl ze toch een leuke loting hebben. Dat vind ik opvallend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:De finalisten van de Challenger in Bermuda afgelopen week, Muller en Vicente, zijn niet heel vaak gekozen (bijv. niet door CC en Haggie), terwijl ze toch een leuke loting hebben. Dat vind ik opvallend.

Zekerheidjes :wink:
Reply
begrijp ik 't nou goed dat jij nieminen?!, vicente en muller in je team hebt?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:begrijp ik 't nou goed dat jij nieminen?!, vicente en muller in je team hebt?
Ja.

Nieminen lijkt me vrij zeker van 15 punten. Anders waren het Di Mauro, Hernandez en Gabasvili geworden. Die kunnen ook zomaar 7 punten halen. En max halen die mijns inziens ook niet meer dan 15 punten.

Vicente en Muller lijken me duidelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:begrijp ik 't nou goed dat jij nieminen?!, vicente en muller in je team hebt?
Ja.

Nieminen lijkt me vrij zeker van 15 punten. Anders waren het Di Mauro, Hernandez en Gabasvili geworden. Die kunnen ook zomaar 7 punten halen. En max halen die mijns inziens ook niet meer dan 15 punten.

Vicente en Muller lijken me duidelijk.


:roll: .. :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:begrijp ik 't nou goed dat jij nieminen?!, vicente en muller in je team hebt?
Ja.

Nieminen lijkt me vrij zeker van 15 punten. Anders waren het Di Mauro, Hernandez en Gabasvili geworden. Die kunnen ook zomaar 7 punten halen. En max halen die mijns inziens ook niet meer dan 15 punten.

Vicente en Muller lijken me duidelijk.

Berdych of Nieminen lijkt me 50-50. Dus Nieminen is volgens mijn kansfactor (volgens mij gebruikt Tampie ook zoiets) (5+15)/2 = 10 punten, dus niet rendabel genoeg. En daarbij komt ook nog dat ie nooit meer dan 15 pnt zal halen en dus nooit echt rendabel zal zijn ook al haalt hij 15 pnt.
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:begrijp ik 't nou goed dat jij nieminen?!, vicente en muller in je team hebt?
Ja.

Nieminen lijkt me vrij zeker van 15 punten. Anders waren het Di Mauro, Hernandez en Gabasvili geworden. Die kunnen ook zomaar 7 punten halen. En max halen die mijns inziens ook niet meer dan 15 punten.

Vicente en Muller lijken me duidelijk.

Berdych of Nieminen lijkt me 50-50. Dus Nieminen is volgens mijn kansfactor (volgens mij gebruikt Tampie ook zoiets) (5+15)/2 = 10 punten, dus niet rendabel genoeg.

Ik zou vooral Kolhlschreiber niet vergeten.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het is natuurlijk wel enigszins een gok, maar ik zie hem echt wel 15 punten halen.
Kohlschreiber is echt geen gravelspeler, verloor vorige week nog van Azarro (?). En met alle respect voor Raemon, maar een overwinning op hem stelt ook niet heel veel voor ook al serveerde Kohlschreiber sterk. Nieminen verloor vorige week ongelukkig van Vliegen en heeft nu wat meer tijd om een beetje in te komen. hij heeft laten zien dat hij het wel op gravel kan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het is natuurlijk wel enigszins een gok, maar ik zie hem echt wel 15 punten halen.
Kohlschreiber is echt geen gravelspeler, verloor vorige week nog van Azarro (?). En met alle respect voor Raemon, maar een overwinning op hem stelt ook niet heel veel voor ook al serveerde Kohlschreiber sterk. Nieminen verloor vorige week ongelukkig van Vliegen en heeft nu wat meer tijd om een beetje in te komen. hij heeft laten zien dat hij het wel op gravel kan.

We zullen het zien. Ik heb vertrouwen in Kohlschreiber.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En imo kunnen we hetzelfde zeggen over Robredo. Hij kan ook zomaar van Starace of Calleri/Verdasco verliezen en dan is hij helemaal niet rendabel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En imo kunnen we hetzelfde zeggen over Robredo. Hij kan ook zomaar van Starace of Calleri/Verdasco verliezen en dan is hij helemaal niet rendabel.

Heb Robredo en Calleri.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Het is natuurlijk wel enigszins een gok, maar ik zie hem echt wel 15 punten halen.
Kohlschreiber is echt geen gravelspeler, verloor vorige week nog van Azarro (?). En met alle respect voor Raemon, maar een overwinning op hem stelt ook niet heel veel voor ook al serveerde Kohlschreiber sterk. Nieminen verloor vorige week ongelukkig van Vliegen en heeft nu wat meer tijd om een beetje in te komen. hij heeft laten zien dat hij het wel op gravel kan.

We zullen het zien. Ik heb vertrouwen in Kohlschreiber.
En blijkbaar niet in Massu, Muller en Vicente. Leg dat eens uit.

Jij en CC hebben trouwens wel een opvallend gelijkend team!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nieminen is zo'n speler waar je niet mee kan winnen en alleen mee kan verliezen. Een max. van 15 is eigenlijk niet rendabel genoeg en de kans dat het minder wordt is zeer reeël..
Reply
Tampie heeft Moya :| ... Was iemand dat al opgevallen??
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:En imo kunnen we hetzelfde zeggen over Robredo. Hij kan ook zomaar van Starace of Calleri/Verdasco verliezen en dan is hij helemaal niet rendabel.

Tuurlijk zou dat kunnen, maar hij heeft wel kans op meer. Hij is toch wel de favoriet om in de halve finale te komen en tegen Ferrer heeft ie echt wel kansen.
Reply


Forum Jump: