The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Ik heb ook lang niet alle frames gezien, maar toen ze om 20 uur begonnen, was de stand nog 15-7 ofzo.
Qua niveau was het finale onwaardig, maar door die enorme inzinking van Dott was het wel interessant om te zien.
De frame van 73 minuten was echt een dieptepunt :roll:
Het was misschien niet het hoogste niveau ooit, maar de spanning en de graad van tactiek waren meesterlijk.
Juist die frame was fantastisch! Hoe Ebdon ervoor bleef vechten en hoe spannend het was tot de laatste minuut. En het was zo'n belangrijke frame.

Belangrijk was hij zeker en Ebdon won hem ook nog ondanks een
40-0 achterstand. Maar er werd zo negatief gespeeld :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mac Wrote:tijdnes die frame ben ik ergens in slaap gevallen

Hoi Mac :wink: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mac Wrote:tijdnes die frame ben ik ergens in slaap gevallen

:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Ik heb ook lang niet alle frames gezien, maar toen ze om 20 uur begonnen, was de stand nog 15-7 ofzo.
Qua niveau was het finale onwaardig, maar door die enorme inzinking van Dott was het wel interessant om te zien.
De frame van 73 minuten was echt een dieptepunt :roll:
Het was misschien niet het hoogste niveau ooit, maar de spanning en de graad van tactiek waren meesterlijk.
Juist die frame was fantastisch! Hoe Ebdon ervoor bleef vechten en hoe spannend het was tot de laatste minuut. En het was zo'n belangrijke frame.

Belangrijk was hij zeker en Ebdon won hem ook nog ondanks een
40-0 achterstand. Maar er werd zo negatief gespeeld :wink:
Negatief? Tactisch noemen ze dat. Beter dan maar lukraak te gaan potten.

Ronnie is ook een van mijn favorieten (al is Stephen Hendry voor mij nummer 1), vooral omdat hij zo snel speelt maar dat wil niet zeggen dat langzaam spelen meteen saai en lelijk is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar los van het feit dat jullie geen kenners zijn :razz:
snookeren jullie ook?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hehe serieus...wel knap dat ebdon m nog gewonnen heeft trouwens maar dat frame ging helemaal nergens over natuurlijk. Misschien snap ik het spelletje niet goed genoeg of ben ik te ongeduldig hiervoor maar ik had die rooie ballen onderop allang een hengst gegeven als ik ebdon was.
Reply
Mac Wrote:hehe serieus...wel knap dat ebdon m nog gewonnen heeft trouwens maar dat frame ging helemaal nergens over natuurlijk. Misschien snap ik het spelletje niet goed genoeg of ben ik te ongeduldig hiervoor maar ik had die rooie ballen onderop allang een hengst gegeven als ik ebdon was.
Uiteindelijk verloor Dott het geduld, waardoor hij het voor Ebdon ging doen. Tactisch heeft Ebdon Dott uit de tent gelokt. En dat terwijl hij 40 punten achter stond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar los van het feit dat jullie geen kenners zijn :razz:
snookeren jullie ook?

Ik snooker nooit, maar heb ooit heel veel gepoold.

Ben nummer 2 geweest van Noord Nederland. :wink:

Heb weleens de nummer 4 van Nederland verslagen.
Nu doe ik het nog 1x in de maand, maar heb er dus wel een beetje verstand van :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Poolen is natuurlijk een lachertje vergeleken met snooker :razz:

Ik snooker zelf tweewekelijks en kan mezelf met recht een amateur noemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Poolen is natuurlijk een lachertje vergeleken met snooker :razz:

Ik snooker zelf tweewekelijks en kan mezelf met recht een amateur noemen.

Dott heeft altijd veel gepoold en ik kan je zeggen dat hij er
regelmatig afgeveegd werd, net als O'sullivan :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Omdat ze het van hun tactiek moeten hebben, niet van dat lompe stoten :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Omdat ze het van hun tactiek moeten hebben, niet van dat lompe stoten :razz:

Jij hebt het waarschijnlijk nog nooit gedaan of je hebt
er geen verstand van :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jawel hoor. Ten eerste zijn het veel minder ballen, dus de tactiek reikt al minder ver. Ten tweede zegt de break al genoeg. Het lompe, keiharde stoten bij pool tegenover de tactische safety bij snooker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar weer even on topic:

Ik heb bijna iedereen die veel gekozen is.
Maar Gremelmayr, Starace, Mayer, Phau, Soderling en Pashanski moeten er zo snel mogelijk uit. En Mahut moet natuurlijk winnen van Nalbi [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Jawel hoor. Ten eerste zijn het veel minder ballen, dus de tactiek reikt al minder ver. Ten tweede zegt de break al genoeg. Het lompe, keiharde stoten bij pool tegenover de tactische safety bij snooker.

Om te zien vind ik snooker leuker, maar om zelf te doen is poolen gewoon leuker.
Er zit meer snelheid in de frames.

En keihard stoten is natuurlijk pure onzin.
Als je op een respectabel niveau speelt wordt er niks harder gespeeld, dan met snooker, maar dat kun jij waarschijnlijk niet weten :wink:

Bij pool komt ook veel tactisch vermogen kijken.
Je hoeft alleen geen 50 ballen weg te werken, waardoor een frame 75 minuten duurt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Jawel hoor. Ten eerste zijn het veel minder ballen, dus de tactiek reikt al minder ver. Ten tweede zegt de break al genoeg. Het lompe, keiharde stoten bij pool tegenover de tactische safety bij snooker.

Om te zien vind ik snooker leuker, maar om zelf te doen is poolen gewoon leuker.
Er zit meer snelheid in de frames.

En keihard stoten is natuurlijk pure onzin.
Als je op een respectabel niveau speelt wordt er niks harder gespeeld, dan met snooker, maar dat kun jij waarschijnlijk niet weten :wink:

Bij pool komt ook veel tactisch vermogen kijken.
Je hoeft alleen geen 50 ballen weg te werken, waardoor een frame 75 minuten duurt.
Noem jij die break niet keihard stoten dan? Ze gooien hun hele lichaam erin. Van controle is dan weinig sprake meer.
En ze spelen ook altijd met van die nichterige handschoentjes.
Het is leuk om naar te kijken als je even een half uurtje hebt, maar als echte liefhebber zie ik veel liever snooker. Pool is een typisch Amerikaanse sport die snel moet gaan anders snappen die domme Amerikanen het niet meer of vinden ze het saai worden.

En ik heb het vaak genoeg gezien. In het snookercentrum waar ik vaak speel, spelen ze vaak toernooien en hebben ze altijd pool op TV.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Einde discussie :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik vind het leuk om naar te kijken en leuk om te doen, maar ik vind snooker in beide aspecten leuker. Einde discussie :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Monfils mag het van mij wel iets rustiger aan doen :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik vind trouwens de keuze voor Monfils moeilijk te begrijpen. Die jongen is echt ruk dit seizoen. Sabau is nog minder dus die wint hij wel, maar Portas en zeker Massu is toch echt te veel en dan is hij niet rendabel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik vind trouwens de keuze voor Monfils moeilijk te begrijpen. Die jongen is echt ruk dit seizoen. Sabau is nog minder dus die wint hij wel, maar Portas en zeker Massu is toch echt te veel en dan is hij niet rendabel.

Afgelopen 2 toernooien is hij op de weg terug.
En op gravel met deze loting is hij zeker kanshebber voor een
halve finale plek.
Hij beschikt over veel loopvermogen en dat is op gravel best handig :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Op de weg terug omdat hij van Galvani won en een set van Olivier pakte?!

Lijkt een beetje op Gasquet die ik toen nam, maar die had een iets lastigere loting. Ik denk dat Gael eraf gaat tegen Portas, die ook op de weg terug is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Op de weg terug omdat hij van Galvani won en een set van Olivier pakte?!

Lijkt een beetje op Gasquet die ik toen nam, maar die had een iets lastigere loting. Ik denk dat Gael eraf gaat tegen Portas, die ook op de weg terug is.

Ik had Gasquet toen ook :8:

Het gaat niet alleen om de uitslagen.
We moeten Portas natuurlijk ook niet overschatten en
Massu kan vandaag weleens verliezen van Sluiter :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wij zullen niet veel verschil hebben deze week, Geno, al denk ik dat ik iets meer ga halen door Tursunov.

Jij hebt nog Greul en Zib tegenover mijn Tursunov en Mahut.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Poolen is natuurlijk een lachertje vergeleken met snooker :razz:

Ik snooker zelf tweewekelijks en kan mezelf met recht een amateur noemen.

Ik daag je uit voor een forumclash :razz:
Reply
Anytime, woon je in Amsterdam?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Anytime, woon je in Amsterdam?

Nee, maar kom er regelmatig. Kom weleens bij TV Elzenhagen. ken je dat? Is in Amsterdam- Noord.
Reply
Nou Geno, het kwam nogal onverwacht maar het lijkt erop alsof jij de weekprijs met 1 punt voorsprong op mij gaat pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nou Geno, het kwam nogal onverwacht maar het lijkt erop alsof jij de weekprijs met 1 punt voorsprong op mij gaat pakken.

Zucht, alweer een weekprijs :roll: Nee, laten we niet arrogant worden :wink: Die prijs is nog lang niet binnen volgens mij, want Gremelmayr moet er toch wel meteen uit!! En ik moet met Nieminen nog 2 punten pakken op Arco's Kohlschreiber, maar daar heb ik wel vertrouwen in.
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Nou Geno, het kwam nogal onverwacht maar het lijkt erop alsof jij de weekprijs met 1 punt voorsprong op mij gaat pakken.

Zucht, alweer een weekprijs :roll: Nee, laten we niet arrogant worden :wink: Die prijs is nog lang niet binnen volgens mij, want Gremelmayr moet er toch wel meteen uit!! En ik moet met Nieminen nog 2 punten pakken op Arco's Kohlschreiber, maar daar heb ik wel vertrouwen in.

Wordt toch nog moeilijk zat denk ik, maar als Achterhoeker gun ik je het natuurlijk van harte :razz:
Reply


Forum Jump: