The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rome
Ad Wim Wrote:Yes, RRH wint de TB!

Wel jammer dat Nalbi wint, maar was wel te verwachten. Eigenlijk stom van me dat ik Nalbi niet genomen heb. Die jongen heeft wedstrijdritme nodig op elke ondergrond en met zijn overwinning in Estoril vorige week heeft hij dat wel gedaan op gravel. Bovendien is hij echt heel goed bezig dit seizoen. Nu haalt hij de halve finale en misschien wel finale.

je had santoro moeten hebben. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Trouwens wel, ondanks de mp's tegen, een verdiende set voor RRH. Hij is in alle stats beter en maakt ook nog eens 7 punten meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Yes, RRH wint de TB!

Wel jammer dat Nalbi wint, maar was wel te verwachten. Eigenlijk stom van me dat ik Nalbi niet genomen heb. Die jongen heeft wedstrijdritme nodig op elke ondergrond en met zijn overwinning in Estoril vorige week heeft hij dat wel gedaan op gravel. Bovendien is hij echt heel goed bezig dit seizoen. Nu haalt hij de halve finale en misschien wel finale.

je had santoro moeten hebben. :8:
Ik had Gaudio niet moeten hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
RRH overleeft meteen een bp en pakt de eerste game. Het wordt nu wel eens tijd dat Ancic pleite gaat.
Reply
een dure speler als nalbi kan je goed vervangen door mensen als starace, henman en santoro. :wink:
Gaudio was een gok, alleen geen goede gok. zelfde had ik met Ollie. Kan gebeuren.
Reply
centre court Wrote:een dure speler als nalbi kan je goed vervangen door mensen als starace, henman en santoro. :wink:
Gaudio was een gok, alleen geen goede gok. zelfde had ik met Ollie. Kan gebeuren.
en om jullie een beetje uithet dal te helpen...ik had die gok met baghdatis
Reply
Ik met Starace, Vicente, Ferrero, Martin, Safin, Rochus en di Mauro...
Reply
centre court Wrote:een dure speler als nalbi kan je goed vervangen door mensen als starace, henman en santoro. :wink:
Ik vind het kut, maar ik weet dat het bij het risico van het gokken hoort. Ik had voor meer zekerheid met Gonzalez en Starace kunnen gaan, maar dan zou ik 160 overhouden. En juist in grote toernooien komen meestal de echte grote jongens naar boven en in die grote toernooien beginnen de latere rondes ook pas echt punten op te leveren. Vandaar Gaudio. Maar Nalbi had natuurlijk veel meer kans om 45 punten te halen dan Gaudio en dat is stom. Maar dan had ik waarschijnlijk RRH niet gehad. En zo kun je blijven praten. Volgende week weer een nieuwe week.
Reply
En uiteindelijk valt het nog best wel mee, want lang niet iedereen heeft voor Nadal gekozen en die kan nog een hoop goed maken.
Want er is maar een zekerheid op gravel...
Reply
Ad Wim Wrote:
Ik vind het kut, maar ik weet dat het bij het risico van het gokken hoort. Ik had voor meer zekerheid met Gonzalez en Starace kunnen gaan, maar dan zou ik 160 overhouden. En juist in grote toernooien komen meestal de echte grote jongens naar boven en in die grote toernooien beginnen de latere rondes ook pas echt punten op te leveren. Vandaar Gaudio. Maar Nalbi had natuurlijk veel meer kans om 45 punten te halen dan Gaudio en dat is stom. Maar dan had ik waarschijnlijk RRH niet gehad. En zo kun je blijven praten. Volgende week weer een nieuwe week.

Tjonge, dat je daar zelf mee komt :wink: Doe dat dan ook niet :Big Grin Ik had ook RRH, Santoro, Nalbandian, Gonzalez en Henman moeten hebben, maar ja...
Reply
Maar dat maakt het managen ook zo leuk, vind ik, het ouwehoeren erover. En dan vooral achteraf :razz:
Reply
bezwijkt ancic al een keer?
Reply
Beiden missen een bp in de eerste twee games, en het staat nu dus 1-1.
Reply
En Federer in 7 minuten naar 3-0 :Big Grin
Reply
Ad Wim Wrote:RRH overleeft meteen een bp en pakt de eerste game. Het wordt nu wel eens tijd dat Ancic pleite gaat.

Mario pakt de 3e set op routine..... :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
RRH zal toch niet 2 dagen achter elkaar de 2e en 3e set in een TB winnen? dan is ie wel een kanjer.

federer gaat snel :roll:
Reply
Mario heeft nu al 2 breaks nodig om nog een kansje te maken....
Brrr, dat is denk ik teveel gevraagd.
Had-ie net als Federer ook maar naar de paus moeten gaan en zich laten zegenen.
Reply
En dat is break nr 1..... =D>
Go Mario...... :razz:

Ramirez krijgt de bibberitis..... :wink:
Reply
Was het niet *5-1 30-0?

Maar goed, ik verwacht niets meer deze week. Santoro zal ook wel van Monfils gaan winnen Sad
Reply
Ook 5*-3 en 40-15...nu deuce.

Nu slopen Mario, keep fighting.

:lol:
Reply
van *5-1 30-0

naar *5-3 40-15

En toch 5-4* :Big Grin
Reply
Ik denk dat ie het toch liever in een tie-break doet...
Reply
En Mario maakt de 2e break.

=D> =D> =D> =D>

Ik krijg gelijk, Ramirez is bang om te winnen.
Hij durft niet tegen Nalbi.... :razz: :lol:
Reply
Genomico Wrote:van *5-1 30-0

naar *5-3 40-15

En toch 5-4* :Big Grin

WTF :eeeek:
Reply
En ook bij 5-4 mist ie een matchpoint!!
Reply
5 Games all.

De spanning stijgt tussen RRH en Mario...... :lol:
Reply
En toch 5-5, terwijl ik in mijn schema RRH allang had opgeschreven met de uitslag van 6-1. Toen bij 5-3 en 40-15 alvast veranderd naar 6-3, maar nu dus 5-5 :lol:
Reply
Genomico Wrote:En toch 5-5, terwijl ik in mijn schema RRH allang had opgeschreven met de uitslag van 6-1. Toen bij 5-3 en 40-15 alvast veranderd naar 6-3, maar nu dus 5-5 :lol:

De match is pas gedaan als het laatste punt gemaakt is, Geno.
Reply
En Ancic is op weg naar 6-5.... JAAAAAA MARIO MAAKT BREAK NR 3 OP RIJ.
Reply
Hakkuh
Reply

Forum Jump: