The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tennis Manager 2006
Tripplexxx Wrote:Veel mensen voor C Rochus gegaan, maar die gaat voor het eerst( in 3 potten) van Jarkko verliezen =D>

Inderdaad!! :lol:
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:zie gelukkig al meerdere mensen met zowel verdasco als djokovic. je kan ze beide niet laten liggen eigenlijk.
Nr.1 oftewel de vriend van Ad heeft Alberto Martin. Apart.
Als je er vanuit gaat dat Verdasco eraf gaat tegen Gonzalez en je al een kleintje daar hebt, knal ik liever die 900 euro ergens anders in.

En die vriend van mij heeft zijn ogen laten laseren en zag weinig tot niets. Ik denk dat hij daarom Martin heeft Big Grin
Maar zoals het het hele seizoen al gaat, zal Martin morgen wel winnen.

15 punten voor 900 euro is niet gek en je weet het nooit met Fernando.
Als zijn service en forehand lopen, is er geen houden aan :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
THE MAILMAN Wrote:Na 371 veranderingen heb ik nog geen team dat me eigenlijk bevalt, maar ja, de deadline he?

Dus ben ik tot dit resultaat gekomen:

1/8: Schüttler, Saretta
2/8: Matthieu, Vliegen en Robredo
3/8: Nieminen
4/8: Garcia-Lopez
5/8: Gonzales, Verdasco, Djokovic
6/8: Greul :razz:
7/8: Simon, Melzer
8/8: Stepanek, Santoro
Stepanek en Santoro?!

Radek en Fabrice zijn voor de verrassinkjes, net zoals bij jou Haas.
Maar wacht maar tot Tommie tegen Radek of Fabrice moet (als-ie al niet sneuvelt tegen Söderling).
Na die wedstrijd weet hij precies hoeveel hoeken een tenniscourt heeft.

:razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:zie gelukkig al meerdere mensen met zowel verdasco als djokovic. je kan ze beide niet laten liggen eigenlijk.
Als je er vanuit gaat dat Verdasco eraf gaat tegen Gonzalez en je al een kleintje daar hebt, knal ik liever die 900 euro ergens anders in.

En die vriend van mij heeft zijn ogen laten laseren en zag weinig tot niets. Ik denk dat hij daarom Martin heeft Big Grin

Dat is ook precies mijn reden voor het niet nemen van Verdasco.
Reply
Ik zie eigenlijk helemaal geen Monfils, is hij dan mijn troef deze week? Ik moet zeggen dat ik ook niet echt zeker van hem ben, maar het was hij of Volandri. En als Monfils zijn vorm van vorige week doorzet, heeft ie een goede kans op weer een halve finale. Murray en Blake moeten toch sowieso te doen zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
Tripplexxx Wrote:Veel mensen voor C Rochus gegaan, maar die gaat voor het eerst( in 3 potten) van Jarkko verliezen =D>

Inderdaad!! :lol:

Wat zijn we het vandaag veel met elkaar eens Notworthy
Reply
Ad Wim Wrote:

djokovic met 10 punten moet je hebben voor dat geld. ook al verwacht ik dat ie verliest. daarom ook verdasco die met 15 punten voor pakweg 900 euro ook al richting ''rendabel'' gaat. met kans op meer natuurlijk. heb ferrero en gonzalez als dure halve finalisten(kwart 1 en 3). verder veel klein grut met outsiders als monfils, Rochus(kwart 2) en Horna(kwart 4) om de halve finale te halen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zie eigenlijk helemaal geen Monfils, is hij dan mijn troef deze week? Ik moet zeggen dat ik ook niet echt zeker van hem ben, maar het was hij of Volandri. En als Monfils zijn vorm van vorige week doorzet, heeft ie een goede kans op weer een halve finale. Murray en Blake moeten toch sowieso te doen zijn.

Precies!! Tjonge, ik ben het vandaag met iedereen eens :Big Grin En eenmaal in de halve finale is alles mogelijk :Big Grin
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zie eigenlijk helemaal geen Monfils, is hij dan mijn troef deze week? Ik moet zeggen dat ik ook niet echt zeker van hem ben, maar het was hij of Volandri. En als Monfils zijn vorm van vorige week doorzet, heeft ie een goede kans op weer een halve finale. Murray en Blake moeten toch sowieso te doen zijn.

hier ook monfils ad. murray en blake pakken en de 15 punten zijn binnen.
Reply
Ik snap jullie motivatie voor Rochus niet. Alleen maar omdat hij hier de halve finale heeft gehaald vorig jaar? Hij heeft een bijzonder matig gravelseizoen achter de rug (2-3 met verliespartijen tegen Balleret, Simon en Muller) en Nieminen daarentegen doet het leuk de laatste weken op gravel. Leg eens uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
CC: Rochus, Serra, Monaco, Volandri, Verdasco
Ad: Massu, Melzer, Haas, Robredo

Moedig om niet voor Robredo te gaan, maar misschien ook stom. Vanwaar die gok? En Rochus snap ik ook niet. Voor de rest leuk, ben benieuwd!
Reply
Ad Wim Wrote:Ik snap jullie motivatie voor Rochus niet. Alleen maar omdat hij hier de halve finale heeft gehaald vorig jaar? Hij heeft een bijzonder matig gravelseizoen achter de rug (2-3 met verliespartijen tegen Balleret, Simon en Muller) en Nieminen daarentegen doet het leuk de laatste weken op gravel. Leg eens uit.

niet heel duur. goeie H2H tegen nieminen. supertoernooi gespeeld hier vorig jaar. redelijk goeie overwinning op de Thai. Tsja. 't is een keuze. de 12500 moet toch op he.
Reply
leuk dat iedereen JCF hefet en ik ferrer. JCF won met veel ijn en moeite van olivier...die moeten we niet gaan overschattenhoor door 1 toernooiwinst.
Reply
Vriendelijke forummers. Ik zal morgenvroeg het excell-schema in elkaar zetten, aangezien ik toch niet naar school hoef. Dan kan ik nu nog even een mooie film afkijken. Heel even wachten is vast geen probleem voor jullie... :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Vriendelijke forummers. Ik zal morgenvroeg het excell-schema in elkaar zetten, aangezien ik toch niet naar school hoef. Dan kan ik nu nog even een mooie film afkijken. Heel even wachten is vast geen probleem voor jullie... :wink:
Toch geen Two Weeks Notice hè Wink
Reply
Ad Wim Wrote:CC: Rochus, Serra, Monaco, Volandri, Verdasco

Moedig om niet voor Robredo te gaan, maar misschien ook stom. Vanwaar die gok? En Rochus snap ik ook niet. Voor de rest leuk, ben benieuwd!

massu en melzer spelen toch tegen een speler die beter is in principe. 2x grote kans op 1e ronde verlies voor jou. haas had ik ook kunnen hebben. maar geen zekerheidje. robredo zag ik niet zo zitten. hoop dat serra hem verslaat. dan heb je een serieus probleem denk ik tov mij.
rochus heb ik net al uitgelegd he.
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Vriendelijke forummers. Ik zal morgenvroeg het excell-schema in elkaar zetten, aangezien ik toch niet naar school hoef. Dan kan ik nu nog even een mooie film afkijken. Heel even wachten is vast geen probleem voor jullie... :wink:

Ondanks Sandra Bullock een onwijs lekkerding is, was ik die niet aan het kijken nee :wink: ...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:CC: Rochus, Serra, Monaco, Volandri, Verdasco

massu en melzer spelen toch tegen een speler die beter is in principe. 2x grote kans op 1e ronde verlies voor jou. haas had ik ook kunnen hebben. maar geen zekerheidje. robredo zag ik niet zo zitten. hoop dat serra hem verslaat. dan heb je een serieus probleem denk ik tov mij.
rochus heb ik net al uitgelegd he.
Massu gaf het vorige week compleet uit handen tegen Almagro. Hij had moeten winnen. En Davy gaf vorige week op, dus of hij helemaal fit is...
Melzer wint van Montanes en Gabashvili.
Haas vind ik wel een zekerheid met eindelijk een keer een makkelijke eerste ronde en voor eigen publiek. Bovendien doet hij het hier vaker leuk.
Reply
Haggie is weer voor de verrassingen gegaan, net als vorige week.
Geen Gonzalez, Djokovic, Ferrero en wel Santoro en Ferrer.
Reply
Ad Wim Wrote:Haggie is weer voor de verrassingen gegaan, net als vorige week.
Geen Gonzalez, Djokovic, Ferrero en wel Santoro en Ferrer.

Het is maar hoe je het bekijkt.

Ferrero faalde vorige week en is de laatste tijd ook niet zo betrouwbaar.
Djokovic verliest van Verdasco, lijkt me duidelijk.
Gonzalez had ik het geld niet meer voor.

Verder zie ik Ferrer dus gewoon winnen van Ferrero en Santoro zal dan misschien een foute keuze zijn.
Reply
IK zeg ook niet dat ik het slecht vind, maar je bent weer niet voor een standaardteam gegaan. Dat is leuk en moedig, maar het kan je ook opbreken, zoals vorige week.
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:

Ondanks Sandra Bullock een onwijs lekkerding is, was ik die niet aan het kijken nee :wink: ...

daar schop ik de hond nog vanaf. doe mij cameron diaz maar. Icon_twisted
Reply
Ad Wim Wrote:IK zeg ook niet dat ik het slecht vind, maar je bent weer niet voor een standaardteam gegaan. Dat is leuk en moedig, maar het kan je ook opbreken, zoals vorige week.

Dat is waar. Het kan mij ook erg opbreken. Afgelopen week gigantisch gefaald en daar irriteer ik me ook aan. Ik geef je groot gelijk, maar misschien wordt dit een keer mijn week......

Ps. CC.. oudere vrouwen hebben wel wat :wink: ..
Reply
Je was toch een film aan het kijken, Tom Wink
Reply
Ad Wim Wrote:Je was toch een film aan het kijken, Tom Wink

Dvd'tje he.. Begin nu weer :8: ..

Morgen ligt ie in jullie postvakje.
Reply
Die DVD? Undecided
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:IK zeg ook niet dat ik het slecht vind, maar je bent weer niet voor een standaardteam gegaan. Dat is leuk en moedig, maar het kan je ook opbreken, zoals vorige week.

Dat is waar. Het kan mij ook erg opbreken. Afgelopen week gigantisch gefaald en daar irriteer ik me ook aan. Ik geef je groot gelijk, maar misschien wordt dit een keer mijn week......

Brooke Shields Sad)
Reply
CC, wel leuk trouwens dat wij de afgelopen vier of vijf weken elke keer stuivertje verwisselen. Om en om hebben we een goede week en gaan we elkaar voorbij. Deze week is het weer mijn beurt :razz:
Reply
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:

Brooke Shields Sad)

Jerney Kaagman Icon_question Icon_question Icon_question
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ad Wim Wrote:CC, wel leuk trouwens dat wij de afgelopen vier of vijf weken elke keer stuivertje verwisselen. Om en om hebben we een goede week en gaan we elkaar voorbij. Deze week is het weer mijn beurt :razz:

Ad ik denk dat wij eens snel een paar flinke potten bier moeten drinken. Dat jij op dit forum actief bent is een groot gedeelte van 't plezier dat ik hier beleef. En uiteraard is ook onze onderlinge strijd mooi.
Reply

Forum Jump: