Threads: 60
Treesong Wrote:Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar die klacht richting Bavaria.
''Heren, uw bier is goor!''
"Onze excuses. Hier zijn twee kaartjes voor Guus Meeuwis..."
Zo ging het eigenlijk wel ja, al gebruikte ik uit beleefdheid "minder aangenaam van smaak" in plaats van "goor". Ik ben namelijk niet zo dol op tukkers.
Threads: 84
Misschien moet je de volgende keer wat seven-up in je biertje doen. Is het een stuk minder bitter
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Goede tip! Dank, nu weet ik in ieder geval zeker dat ik eens wat bij je kan drinken
Threads: 30
stelletje zuiperds kom er eens eerlijk voor uit HIK
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Threads: 3
Feeder was weer erg leuk maandag, morgen gratis naar KUBB en maandag Taking Back Sunday, lekker weekje als voorbereiding op Pinkpop :8:
Beste Onderschrift 2006-'07
Gisteren kaarten binnengekregen voor Acda ed Munnik, VDH en De Dijk op java-eiland A'dam... 23 juli moet het dus mooi weer zijn
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Threads: 32
Aukinho Wrote:Feeder was weer erg leuk maandag, morgen gratis naar KUBB en maandag Taking Back Sunday, lekker weekje als voorbereiding op Pinkpop :8:
Ik was er ook. Vooral de opening met Feeling a moment was geweldig. Wel jammer dat het publiek voor het podium rond de 18 jaar was en de springende mensen niet echt goed opving. Wat overigens wel hilarisch was. Zelf stond ik nabij de bar, op de kleine verhoging aan de zijkant.
Na Feeder nog ff boven wezen kijken, maar die band was niet veel soeps.
12 juni weer Paradiso, ditmaal Saybia, ook een geweldige band. Het balkon heeft dan mijn voorkeur, lekker zitten en relaxen.
Threads: 8
Aukinho Wrote:Feeder was weer erg leuk maandag, morgen gratis naar KUBB en maandag Taking Back Sunday, lekker weekje als voorbereiding op Pinkpop :8:
Feeder was ik ook maandag, was inderdaad prima te verhappen... :wink:
Zou morgen naar Bon Jovi/Nickelback kunnen, maar heb het eigenlijk te druk... Vrijdag Keane, zaterdag Toppers in Concert en zondag Daniël Powter... Druk weekje dus.
als je de (pers) kaarten bon jovi/nickelback nog kwijt moet
Threads: 32
Ja Keyser, geef ze aan MArshall als je toch niet gaat!
Heb je nog wel gezien bij Feeder, de voorste rijen waren zienderogen blij dat jij niet ging stagediven.... :wink:
hehe, ik was waarschijnlijk 1 van die 18-jarigen :razz:
wat de crowdsurfers betreft; het was ook niet verstandig om te gaan springen, er stonden te veel jonge meisjes vooraan die dat inderdaad niet op gaan vangen. dat ze dus een korte vlucht hadden was hun eigen schuld.
ik vond vooral dat lange nummer voordat ze voor het eerst afgingen erg goed. en natuurlijk just a day :8:
Dat lange beetje Pumpkinsachtige nummer was inderdaad haast briljant... En Mark ging ook behoorlijk uit zijn dak achter zijn (toch wel kleine) drumkitje...
Wat Bon Jovi betreft, heb het al afgezegd... Dus ze gaan nu iemand anders blij maken met onstage-kaarten (dan mag je aan de zijkant staan #-o )
Keyzer Wrote:Wat Bon Jovi betreft, heb het al afgezegd... Dus ze gaan nu iemand anders blij maken met onstage-kaarten (dan mag je aan de zijkant staan #-o ) Komt ie nu mee :roll:
Threads: 57
Aukinho Wrote:wat de crowdsurfers betreft; het was ook niet verstandig om te gaan springen, er stonden te veel jonge meisjes vooraan die dat inderdaad niet op gaan vangen. dat ze dus een korte vlucht hadden was hun eigen schuld.
oneens! die moeten maar ergens aan de zijkant gaan staan dan!
Twee boden ontvangen op de meeuwis kaarten, a 35,- per kaart. Bavaria gaat schijnbaar mijn Acda ed Munnik kaarten betalen
Tralalalaaaa... En zojuist opgehaald, 70,- in totaal... Lekker, dank Bavaria. Nu hopen dat Bavaria niet op legitimatie gaat vragen en de kaarten daarmee op naam staan want dan hebben ze een probleempje
Threads: 30
Keyzer Wrote:Dat lange beetje Pumpkinsachtige nummer was inderdaad haast briljant... En Mark ging ook behoorlijk uit zijn dak achter zijn (toch wel kleine) drumkitje...
Wat Bon Jovi betreft, heb het al afgezegd... Dus ze gaan nu iemand anders blij maken met onstage-kaarten (dan mag je aan de zijkant staan #-o )
Ach ja bij toppers kun je rond om staan, podium staat in het midden dus plek zat, je kunt je shotjes wel maken,
misschien zie ik je nog wel ik moet de piano op het podium zetten, na de wham medley
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Mocht overigens nog iemand aan kaarten voor Frank Boeijen kunnen komen dan houd ik me aanbevolen (ja, ook als Ernhemmer...)
Threads: 11
Maandag een mini forum meeting Aukinho? ik weet nu hoe je eruit ziet :razz:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
vang me maar op, van tool mag ik maandag crowdsurfen :8:
leuke voorprogramma's ook trouwens! green lizard heeft best leuke nummers, en zit nu hellogoodbye te luisteren. ook leuk! vooral shimmy shimmy quarter turn \ /
Aukinho Wrote:leuke voorprogramma's ook trouwens! green lizard heeft best leuke nummers, en zit nu hellogoodbye te luisteren. ook leuk! vooral shimmy shimmy quarter turn \/
Dear jamie... k zit om 14.00 al voor de melkweg denk ik, als ik namelijk hellogoodbye moet missen gooi ik mezelf voor de trein vannacht :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
trein terug nog gehaald?
Aukinho Wrote:trein terug nog gehaald?
:lol: Nee, ik was vanmorgen om kwart over 9 thuis. en heb net een wedstrijd gevoetbald en ben nu totaal kapot
Net terug uit Landgraaf en lees de recensies van 3voor12. Moet zeggen dat ik het toch veel meer eens ben met Keyzer...
RHCP echt super, Franz Ferdinand, Bloodhound Gang, Racoon, Kaiser Chiefs en Placebo ook erg leuk. Tool vond ik verschikkelijk slecht, Editors wat saai.
De arrogantie ook van 3voor12 om geen recensie van Blof (de enige act waar geen recensie van is!!) te schrijven...
Ach, heb de VPRO altijd al erg hautain gevonden wat betreft hun verslaggeving van muziek. Dat blijkt wel uit het feit dat Morrissey (met helaas slechts een paar honderd toeschouwers) door hen wordt uitgeroepen tot beste, terwijl Bloodhound Gang (waarbij veel duizenden het prima naar de zin hadden) volgens 3voor12 het allerslechtst was...
Waar gaat het om bij een festival, vraag je je dan af. Dat het muzikaal allemaal briljant is (en die acts waren er zeker), of dat de mensen gewoon lekker lol hebben met een biertje erbij en in het heerlijke zonnetje?
Mijn persoonlijke hoogtepunten (voor wie het weten wil): Peppers (jammer dat ik een vroege deadline had, anders had ik nog wat indrukken van het concert in mijn verslag kunnen verwerken, want zelden heb ik vrijwel iedereen tot het bittere eind zien blijven bij de slotact), Kaiser Chiefs (25.000 mensen die 'Oh My God' en 'I Predict A Riot' op zaterdag meezingen, heerlijk), Alter Bridge (jammer dat Myles' gitaar in het begin niet wilde meewerken), Editors (al werd het wat saai op een gegeven moment), Morrissey (toch een groot deel jeugdsentiment, mooi dat ie aardig wat Smiths-nummers deed) en Blof (sorry, maar vond het muzikaal erg goed. En was niet de enige, getuige de tienduizenden die meezongen). Speciale vermelding voor Jamie Lidell, die er lekker op los mixte en samplede. Al heb ik niet zijn hele show gezien, want ik wilde ook nog iets van David Gray meekrijgen. Waar ik overigens geen spijt van kreeg, want mijnheer Gray was zeker geen grijze muis! Muzikaal gezien was Bloodhound Gang dramatisch, maar wat een geweldig grappige act zetten die mannen neer. Het publiek vond het in ieder geval geweldig... En ook ik kon mijn lach nauwelijks onderdrukken.
Meevaller: Nelly Furtado, bleef knap overeind.
Tegenvallers: Placebo (ik miste de inspiratie) en Tool vond ik te plastisch... Dat komt op cd en met een koptelefoon toch beter tot zijn recht. Dresden Dolls en Pete Murray vielen ook tegen, die waren beter tot hun recht gekomen in de tent. Al was 'War Pigs' van Dresden Dolls wel weer de moeite waard. Paul Weller viel ook een beetje tegen, alsof ie er niet echt zin in had. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik maar een kwartiertje, 20 minuten gezien heb.
Dieptepunten: al die weinig onderscheidende artiesten als Admiral Freebee, Living Things, The Rakes, The Zutons, Kubb en toch ook Kashmir... Allemaal inwisselbare bandjes.
Van Dredg, Nickelback, Deftones (helaas!), Hooverphonic, The Flaming Lips (heb heel verschillende reacties over gehoord), Danko Jones (helaas!) en Infadels (helaas) heb ik niets kunnen zien doordat ik óf ergens anders stond te kijken, óf een interviewtje had.
Threads: 93
Mijn agenda van 2006:
Robbie Williams (zondag 26 juni)
Marco Borsato (zondag 22 oktober)
En wat concerten betreft blijft het daarbij........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Threads: 84
Ik gaat alleen nog naar de Toppers... that's it
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 78
Keyzer Wrote:De arrogantie ook van 3voor12 om geen recensie van Blof (de enige act waar geen recensie van is!!) te schrijven...
Ach, heb de VPRO altijd al erg hautain gevonden wat betreft hun verslaggeving van muziek. Dat blijkt wel uit het feit dat Morrissey (met helaas slechts een paar honderd toeschouwers) door hen wordt uitgeroepen tot beste, terwijl Bloodhound Gang (waarbij veel duizenden het prima naar de zin hadden) volgens 3voor12 het allerslechtst was...
Waar gaat het om bij een festival, vraag je je dan af. Dat het muzikaal allemaal briljant is (en die acts waren er zeker), of dat de mensen gewoon lekker lol hebben met een biertje erbij en in het heerlijke zonnetje?
Mijn persoonlijke hoogtepunten (voor wie het weten wil): Peppers (jammer dat ik een vroege deadline had, anders had ik nog wat indrukken van het concert in mijn verslag kunnen verwerken, want zelden heb ik vrijwel iedereen tot het bittere eind zien blijven bij de slotact), Kaiser Chiefs (25.000 mensen die 'Oh My God' en 'I Predict A Riot' op zaterdag meezingen, heerlijk), Alter Bridge (jammer dat Myles' gitaar in het begin niet wilde meewerken), Editors (al werd het wat saai op een gegeven moment), Morrissey (toch een groot deel jeugdsentiment, mooi dat ie aardig wat Smiths-nummers deed) en Blof (sorry, maar vond het muzikaal erg goed. En was niet de enige, getuige de tienduizenden die meezongen). Speciale vermelding voor Jamie Lidell, die er lekker op los mixte en samplede. Al heb ik niet zijn hele show gezien, want ik wilde ook nog iets van David Gray meekrijgen. Waar ik overigens geen spijt van kreeg, want mijnheer Gray was zeker geen grijze muis! Muzikaal gezien was Bloodhound Gang dramatisch, maar wat een geweldig grappige act zetten die mannen neer. Het publiek vond het in ieder geval geweldig... En ook ik kon mijn lach nauwelijks onderdrukken.
Meevaller: Nelly Furtado, bleef knap overeind.
Tegenvallers: Placebo (ik miste de inspiratie) en Tool vond ik te plastisch... Dat komt op cd en met een koptelefoon toch beter tot zijn recht. Dresden Dolls en Pete Murray vielen ook tegen, die waren beter tot hun recht gekomen in de tent. Al was 'War Pigs' van Dresden Dolls wel weer de moeite waard. Paul Weller viel ook een beetje tegen, alsof ie er niet echt zin in had. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik maar een kwartiertje, 20 minuten gezien heb.
Dieptepunten: al die weinig onderscheidende artiesten als Admiral Freebee, Living Things, The Rakes, The Zutons, Kubb en toch ook Kashmir... Allemaal inwisselbare bandjes.
Van Dredg, Nickelback, Deftones (helaas!), Hooverphonic, The Flaming Lips (heb heel verschillende reacties over gehoord), Danko Jones (helaas!) en Infadels (helaas) heb ik niets kunnen zien doordat ik óf ergens anders stond te kijken, óf een interviewtje had.
Nelly Furtado heeft 2 jaar geleden wel al aangetoond dat ze zich 'vet hendig' overeind kan houden op een groot podium. Ook dit jaar had ze best een oke optreden.
Placebo was meesterlijk. Vooral de nummers van hun nieuwe cd zaten strak in mekaar. Beste optreden van heel pinkpop!!!!
Make tea, not war
Threads: 41
Madonna 4 september. Belooft een geweldige show te worden.
Hoop dat zus hiermee blij kan maken . Gelukkig veldkaarten. Zitplaatsen vind ik niet fijn bij een swingend concert.
|