Threads: 97
Genomico Wrote:Ad Wim Wrote:Bocaloca Wrote:als als als als als als als als
Als mn moeder een pikkie had gehad was het misschien mn vader geweest Dit slaat nergens op.
Nee, jouw opmerking wel dan :wink: (want 3-0 in sets verliezen lijkt mij gewoon op waarde geklopt) Dat is gewoon niet zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 4
Ad Wim Wrote:Genomico Wrote:Ad Wim Wrote:Bocaloca Wrote:als als als als als als als als
Als mn moeder een pikkie had gehad was het misschien mn vader geweest Dit slaat nergens op.
Nee, jouw opmerking wel dan :wink: (want 3-0 in sets verliezen lijkt mij gewoon op waarde geklopt) Dat is gewoon niet zo.
Wellus!!
Genomico Wrote:Ad Wim Wrote:Ik denk toch dat Nalbi te taai is voor Davydenko. Davy is erg sterk, maar hij heeft ook geen echte hoogvliegers verslagen. Bovendien kampt hij nog steeds een beetje met die schouderblessure.
En na die pot tegen Tursunov zal Nalbi een onoverwinnelijkheidsgevoel hebben. Ik denk Nalbi in 4.
Dit verstevigt mijn vertrouwen in Davydenko : Ik zit er nog even naar te kijken, maar waar slaat je opmerking eigenlijk op?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Ad Wim Wrote:Genomico Wrote:Ad Wim Wrote:Ik denk toch dat Nalbi te taai is voor Davydenko. Davy is erg sterk, maar hij heeft ook geen echte hoogvliegers verslagen. Bovendien kampt hij nog steeds een beetje met die schouderblessure.
En na die pot tegen Tursunov zal Nalbi een onoverwinnelijkheidsgevoel hebben. Ik denk Nalbi in 4.
Dit verstevigt mijn vertrouwen in Davydenko : Ik zit er nog even naar te kijken, maar waar slaat je opmerking eigenlijk op?
Sorry, kleine vergelijking met EB. Als die wat voorspelde dan kwam het nooit uit. Bij jou heb ik ook altijd dat idee :wink: Dus Davydenko zal nog wel in 5 gaan winnen.
Federer afgelopen, DUS LAAT MAAR ZIEN!!!!
Wacht maar tot ik aan de tennispoll mee ga doen!
Ad Wim Wrote:Wacht maar tot ik aan de tennispoll mee ga doen!
Daar verwacht ik inderdaad dat je hoge ogen zou kunnen gooien. Misschien ga ik volgend jaar, na 2 opeenvolgende titels, wel een jaartje sabbaticle :wink:
Threads: 118
Ik sta er niet zo best voor zeker dit toernooi????
Threads: 131
_Tampie Wrote:Ik sta er niet zo best voor zeker dit toernooi????
Je hebt de schade beperkt kunnen houden door het falen van
Robredo (tegen een zieke Ancic), Stepanek (tegen Benneteau) en Ferrer :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 118
Ferrer had ik ook. Nalbandian is niet zo veel gekozen?
_Tampie Wrote:Ferrer had ik ook. Nalbandian is niet zo veel gekozen?
Nalbandian is weinig gekozen in de top van het klassement dacht ik :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
De "managers" met Federer en Nadal komen aardig weg op deze manier. :|
buurs Wrote:_Tampie Wrote:Ik sta er niet zo best voor zeker dit toernooi????
Je hebt de schade beperkt kunnen houden door het falen van
Robredo (tegen een zieke Ancic), Stepanek (tegen Benneteau) en Ferrer :letitallout: Eindelijk eens iemand die het met me eens is.
Threads: 21
buurs Wrote:De "managers" met Federer en Nadal komen aardig weg op deze manier. :|
de managers met federer en nadal halen hun gelijk. maar die discussie heb ik al met Ad gevoerd. Federer gaat ook de finale winnen, dus ruime winst voor de managers met federer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
bij een finaleplek van federer halen de managers met hem iedereen in. alleen mailman blijft 1 punt voor.
centre court Wrote:buurs Wrote:De "managers" met Federer en Nadal komen aardig weg op deze manier. :|
de managers met federer en nadal halen hun gelijk. maar die discussie heb ik al met Ad gevoerd. Federer gaat ook de finale winnen, dus ruime winst voor de managers met federer. Waarom houd je daar nu aan vast? Kun je niet gewoon toegeven dat jullie goed wegkomen nu zoveel mensen verzaken?
Threads: 53
Lekker hoor federer + Nadal =D>
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:buurs Wrote:De "managers" met Federer en Nadal komen aardig weg op deze manier. :|
de managers met federer en nadal halen hun gelijk. maar die discussie heb ik al met Ad gevoerd. Federer gaat ook de finale winnen, dus ruime winst voor de managers met federer. Waarom houd je daar nu aan vast? Kun je niet gewoon toegeven dat jullie goed wegkomen nu zoveel mensen verzaken?
ad geef jij dan toch eens toe dat ik gewoon betere spelers heb gekocht dan jij vorige week maandag om 22.00 uur. 't gaat om de punten, niet om wie er 't beste weg komt, dat is lekker makkelijk achteraf. je kiest op maandag voor 't team waarvan je denkt dat je daar de meeste punten mee haalt. we hebben het er vaak zat over gehad dat steppie, ferrer, robredo, acasuso, gaudio en ferrero niet constant zijn. had dus verwacht dat ze niet in de halve finale zouden komen(zelfs geen kwartfinale), dat rechtvaardigd mijn keuze voor Federer. En die lijkt dus goed uit te pakken. zeur dan niet en geef gewoon toe dat ik verdiend meer punten dan jij ga halen.
Waarom heb je het nu weer over zeuren? Beetje jammer.
Ik wil je ook met alle liefde feliciteren als Federer van Nalbi wint, want dan blijkt dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Maar je kunt toch wel de juiste keuzes maken, maar wel goed wegkomen? Of zijn buurs en ik dan zo gek?
je komt goed weg als je geluk hebt of als je met een verkeerde keuze niet al te veel schade lijdt. Federer heeft deze RG nog geen geluk gehad en zal dat ook tegen Nalbi niet nodig hebben.
maar wat als robredo, ferrer, steppie enz meer punten als Federer hadden gehaald dan? had ik dan ook kunnen zeggen dat jij goed wegkomt? of is 't andersom niet 't geval? alleen robredo verloor nipt, de rest was gewoon dik tegen matige spelers.
heb vorige week maandag vertelt waarom ik voor federer heb gekozen. dat lijkt precies volgens plan uit te komen. snap 't probleem niet.
en ik vind ook niet dat je zeurt, maar wordt er een beetje moe van dat je in 2 dagen tig keer zegt dat mensen met federer goed wegkomen. dat is zo als je in tijdnood snel federer+nadal neemt. dit was een weloverwogen keuze. dat jij 't stom vind dat jou spelers in de 1/8ste finale verliezen, kan ik niks aan doen.
Threads: 2
centre court Wrote:bij een finaleplek van federer halen de managers met hem iedereen in. alleen mailman blijft 1 punt voor.
Volgens mij komt alleen kooltje dan over mij heen met 6 punten voor.
En met Nalbi in de finale is het Bea die de weekwinst pakt van de managers op de sheet van Haggie.
Ere wie ere toekomt. :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
centre court Wrote:en ik vind ook niet dat je zeurt, maar wordt er een beetje moe van dat je in 2 dagen tig keer zegt dat mensen met federer goed wegkomen. dat is zo als je in tijdnood snel federer+nadal neemt. dit was een weloverwogen keuze. dat jij 't stom vind dat jou spelers in de 1/8ste finale verliezen, kan ik niks aan doen. Ik snap niet dat je op maandag alles zit te overwegen, zit in te schatten hoeveel punten iedereen haalt en dan nog voor Federer kiest. Maar daarin verschillen wij dus blijkbaar. Ik wil graag scoren op een Grand Slam en dat doe je niet met maar 3 spelers.
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:en ik vind ook niet dat je zeurt, maar wordt er een beetje moe van dat je in 2 dagen tig keer zegt dat mensen met federer goed wegkomen. dat is zo als je in tijdnood snel federer+nadal neemt. dit was een weloverwogen keuze. dat jij 't stom vind dat jou spelers in de 1/8ste finale verliezen, kan ik niks aan doen. Ik snap niet dat je op maandag alles zit te overwegen, zit in te schatten hoeveel punten iedereen haalt en dan nog voor Federer kiest. Maar daarin verschillen wij dus blijkbaar. Ik wil graag scoren op een Grand Slam en dat doe je niet met maar 3 spelers.
Zo heeft een ieder zijn eigen visie en strijdplan :8:
Volgende keer pakt het voor ons goed uit Ad :wink:
centre court Wrote:je komt goed weg als je geluk hebt of als je met een verkeerde keuze niet al te veel schade lijdt. Federer heeft deze RG nog geen geluk gehad en zal dat ook tegen Nalbi niet nodig hebben.
maar wat als robredo, ferrer, steppie enz meer punten als Federer hadden gehaald dan? had ik dan ook kunnen zeggen dat jij goed wegkomt? of is 't andersom niet 't geval? alleen robredo verloor nipt, de rest was gewoon dik tegen matige spelers.
heb vorige week maandag vertelt waarom ik voor federer heb gekozen. dat lijkt precies volgens plan uit te komen. snap 't probleem niet. Je moet wel luisteren wat ik zeg. Ik zeg niet dat jij geluk hebt als Federer de finale haalt, dat had ik eigenlijk ook wel verwacht.
Maar het was natuurlijk geen geluk geweest als Robredo en Ferrer de kwartfinale en Stepanek de vierde ronde had gehaald. Gezien hun plek op de ranglijst, hun vorm, hun resultaten uit de afgelopen weken, hun resultaten in grote toernooien, was het een stuk logischer geweest dat zij zouden winnen van resp. Ancic, RRH en Benneteau dan dat ze zouden verliezen. Kijk, zou Robredo nipt van Federer verliezen dan is dat zuur, maar niet verrassend. Zo bekeken is het verrassend dat mijn jongens verliezen en dan komen de mensen die hen niet nemen goed weg.
En nogmaals, Stepanek en Ferrer verloren niet dik.
En je hoort mij nu niet meer "zeuren" over Simon, Gicquel en Sluiter.
Stepanek en Ferrer verloren toch gewoon in resp. 4 en 3 sets?
Maar goed we komen er zo toch niet uit. Zondag weten we wie deze GS het beste team heeft weten te maken. Met Wimbledon zal er weer een andere strategie gekozen moeten worden. Dat maakt 't ook leuk.
Threads: 99
THE MAILMAN Wrote:centre court Wrote:bij een finaleplek van federer halen de managers met hem iedereen in. alleen mailman blijft 1 punt voor.
Volgens mij komt alleen kooltje dan over mij heen met 6 punten voor.
En met Nalbi in de finale is het Bea die de weekwinst pakt van de managers op de sheet van Haggie.
Ere wie ere toekomt. :razz: het blijft een goede keus mijn "man"netjes :
centre court Wrote:Stepanek en Ferrer verloren toch gewoon in resp. 4 en 3 sets?
Maar goed we komen er zo toch niet uit. Zondag weten we wie deze GS het beste team heeft weten te maken. Met Wimbledon zal er weer een andere strategie gekozen moeten worden. Dat maakt 't ook leuk.
Lekker belangrijk die discussie tussen CC en Ad!! Daar gaan we weer :wink: Dat ik niet meteen 1 van jullie had gestemd voor de meest oninteressantste forummer :wink:
Tuurlijk heeft CC gelijk en zal de keuze voor Federer waarschijnlijk gewoon goed zijn. Als iemand van te voren denkt dat dat een betere keus is en als dat ook zo blijkt te zijn, dan moet je niet zeuren dat diegene gemakkelijk weg komt. Gewoon goed managen is dat!! Tuurlijk achtte ik het van te voren ook bijna onmogelijk dat Federer meer punten zou halen dan mijn alternatieven voor hem, maar ik ga niet zeggen dat CC goed weg komt. Wij falen en CC had dat van te voren zien aankomen. Netjes...
En ik ga zeker niet zeggen dat Ferrer en Stepanek gewoon hadden moeten winnen (ik had Ferrer ook niet). Die zijn gewoon terecht uit het toernooi geslagen door hun tegenstanders. Gewoonweg tegen een betere speler, niets met pech verloren. Maar goed, ik val in herhaling...
O ja... 1 ding wil ik nog wel kwijt. Jullie komen ontiechelijk goed weg met het niet nemen van Verdasco. Die had gewoon in de halve finale moeten staan. Mazzelpikken!!
Heb je weer gezopen Geno? En dat voor een doordeweekse dinsdagavond?!
centre court Wrote:Heb je weer gezopen Geno? En dat voor een doordeweekse dinsdagavond?!
Beetje reacties uitlokken mag toch wel? :wink:
Maar het blijft natuurlijk wel een verhaal met een groot "lekker belangrijk" gehalte...
Genomico Wrote:centre court Wrote:Heb je weer gezopen Geno? En dat voor een doordeweekse dinsdagavond?!
Beetje reacties uitlokken mag toch wel? :wink:
Maar het blijft natuurlijk wel een verhaal met een groot "lekker belangrijk" gehalte... En daarvoor hebben ze een forum uitgevonden.
|