The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Hij speelde zo ontzettend slecht vorige week. Tursunov speelde ook niet best, maar die heeft gewoon meer kwaliteit. Ik vond het een lastige wedstrijd om te voorspellen en dus maar voor zekerheid gegaan met Mirnyi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Woerdie maakt trouwens nog wel zijn TM-team voor Wimbledon. Daarna natuurlijk een weekje rust en daarna maak ik het 2x, geloof ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Shit. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als ik jou was, zou ik me eerst maar op mij richten :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Woerdie maakt trouwens nog wel zijn TM-team voor Wimbledon. Daarna natuurlijk een weekje rust en daarna maak ik het 2x, geloof ik.

Hij heeft zijn vakantie uitgesteld....dan heeft hij niet veel vertrouwen in jou Ad :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Als ik jou was, zou ik me eerst maar op mij richten :razz:

Heb de strategie voor Wimbledon al weer in m'n hoofd. Kan me geen GS herinneren dat ik van jou verloor, dus vertrouwen genoeg. :wink: Zou weleens een +100 punten verschil kunnen komen tijdens Wimbledon in mijn voordeel tov jou. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Als ik jou was, zou ik me eerst maar op mij richten :razz:

Heb de strategie voor Wimbledon al weer in m'n hoofd. Kan me geen GS herinneren dat ik van jou verloor, dus vertrouwen genoeg. :wink: Zou weleens een +100 punten verschil kunnen komen tijdens Wimbledon in mijn voordeel tov jou. Icon_twisted
Prima dat je wint op een GS, zolang het 14 punten zijn zoals op RG en zolang ik de week erna maar gewoon weer 50 punten op jou pak :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Woerdie maakt trouwens nog wel zijn TM-team voor Wimbledon. Daarna natuurlijk een weekje rust en daarna maak ik het 2x, geloof ik.

Hij heeft zijn vakantie uitgesteld....dan heeft hij niet veel vertrouwen in jou Ad :Big Grin
Hij gaat volgende week dinsdag weg. Ik moet dus wel zijn MV-team voor Wimbledon maken, maar daar zit hij toch flink in een dip.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
vorige week werd ik verrast door lleyton ''ik heb geen wapens'' hewitt. dat was balen. deze week kan alleen ancic mij pijn doen. maar ik vind mario juist wel een goeie jongen, dus minder erg als hij mij de das om zou doen. maar zie sluit hem wel pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wimbledon zal toch iedereen een standaard team hebben, lijkt mij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Wimbledon zal toch iedereen een standaard team hebben, lijkt mij

Dat denk ik dus niet. Met standaardteam bedoel je Federer+2subtoppers en 2 qualies? Iets in die richting? Of toch weer geen Federer?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:Wimbledon zal toch iedereen een standaard team hebben, lijkt mij

Dat denk ik dus niet. Met standaardteam bedoel je Federer+2subtoppers en 2 qualies? Iets in die richting? Of toch weer geen Federer?

Idd, Federer, Ancic, Roddick en een paar kleintjes
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hangt natuurlijk van de loting af, maar veel verschillen zullen er niet zijn lijkt mij...

Of mensen moeten niet voor Federer kiezen.

Als de loting er naar is, zal ik Federer misschien ook wel niet nemen.

Misschien dus wel geen standaardteam :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Traditioneel even de verschillen met CC:

CC: Mahut, Murray, Bracciali, Hernych en Tipsarevic
Ad: Seppi, Ancic en Phau

Over 2 uurtjes kun je phau hier al wegstrepen voor 1 punt. Seppi zal ook op 3 blijven steken tegen een Hrbaty on fire. Dan moet Mario 't allemaal zelf doen. :8:

ps. heb even niet paraat tegen wie mijn helden allemaal spelen. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mahut tegen Malisse -> exit
Murray tegen Tursunov -> exit
Hernych tegen Djokovic -> exit
Tipsa tegen Srichaphan -> exit

Dan moet alleen Bracciali het voor jou doen. Heb ik toch liever Ancic :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bracciali =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Bracciali =D>
2e ronde exit tegen Gasquet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Phau is wel een belangrijke, want Baghdatis is zeker ook te doen.
Hij heeft zijn eerste bp's al gehad, en gemist Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waar is die Haggeman trouwens? Ik verwacht zsm een Excell-sheet, anders trek ik mijn stem voor Nuttigste Forummer terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waar is die Haggeman trouwens? Ik verwacht zsm een Excell-sheet, anders trek ik mijn stem voor Nuttigste Forummer terug.

Nachtdienst gehad. zal tegen 3 uur wel een keer wakker worden. verwacht de sheet pas vanavond. Sad
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Watje!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook leuk om te melden is, dat Woerdie zijn broertje en ik de eerste plek op de Subleague-ranglijst hebben ingenomen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ook leuk om te melden is, dat Woerdie zijn broertje en ik de eerste plek op de Subleague-ranglijst hebben ingenomen!

Vertel...

een simpele ziel die sangui heeft gekozen toen berdych niet meedeed komt voorlopig nog bedrogen uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ook leuk om te melden is, dat Woerdie zijn broertje en ik de eerste plek op de Subleague-ranglijst hebben ingenomen!

Vertel...

een simpele ziel die sangui heeft gekozen toen berdych niet meedeed komt voorlopig nog bedrogen uit.
Nou, we staan na vorige week eerste in de subleague-ranglijst. Woerdie staat 1e op de ranglijst, zijn broertje (Omyaca) 6e en ik 26e. Ik haal het gemiddelde dus voorlopig nog behoorlijk naar beneden maar ik zit in een stijgende lijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mahut tegen Malisse -> exit
Murray tegen Tursunov -> exit

Hernych tegen Djokovic -> exit
Tipsa tegen Srichaphan -> exit

Dan moet alleen Bracciali het voor jou doen. Heb ik toch liever Ancic :Big Grin

voorlopig zeggen we alleen nog maar dag tegen jou Phau. \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hele goeie dag! alleen ollie en moodie kwijt. denk dat de meeste er meer kwijt zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Hele goeie dag! alleen ollie en moodie kwijt. denk dat de meeste er meer kwijt zijn.
Nou, hele goede dag... Niet overdrijven, hè? Ollie is een duur verlies en Moodie hadden we toch ook niet verwacht. Ik ben er inderdaad eentje meer kwijt, maar er zijn ook genoeg mensen die er minder dan 2 kwijt zijn (Haggie, Juan, Woerdie, om er maar een paar te noemen).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Hele goeie dag! alleen ollie en moodie kwijt. denk dat de meeste er meer kwijt zijn.

Alleen Moodie en Tursunov kwijt :cry: (jammer van die laatste eigenlijk, had ik meer van verwacht).
Ook ik ben benieuwd naar de sheet.
:razz: :lol: :razz: :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:
centre court Wrote:Hele goeie dag! alleen ollie en moodie kwijt. denk dat de meeste er meer kwijt zijn.

Alleen Moodie en Tursunov kwijt :cry: (jammer van die laatste eigenlijk, had ik meer van verwacht).
Ook ik ben benieuwd naar de sheet.
:razz: :lol: :razz: :lol:

PHM verliest van Vanek (2x 6-4).
Dat is dus de 3e speler Exit........ :letitallout:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Waar is die Haggeman trouwens? Ik verwacht zsm een Excell-sheet, anders trek ik mijn stem voor Nuttigste Forummer terug.

Nachtdienst gehad. zal tegen 3 uur wel een keer wakker worden. verwacht de sheet pas vanavond. Sad
haggie ligt lekker te slapen hoor...
Reply


Forum Jump: