The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Ad Wim Wrote:Het zit in de middenmoot wel echt dicht op elkaar. Tussen de nummer 43 en 23 zit maar 100 punten. En Haggie, Mailman, Juan en ik zitten op negen punten van elkaar.
De vakantie komt eraan dus we zullen sowieso wel een aantal plaatsen stijgen. Ik ga voor de top 10!

Niet meteen je doelstelling te hoog zetten Ad! Ga nu eerst maar voor de top 20. Dan zit je tenminste in de prijzen. Dan kun je, als je (we) dat halen, alsnog denken aan een top 10.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gast, ik sta 26e. Voor de top 20 gaan zou wel een matige doelstelling zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Gast, ik sta 26e. Voor de top 20 gaan zou wel een matige doelstelling zijn.

Na Wimbledon sta je 43e, dan wordt top 20 al meer realistisch. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Na RG stond ik 32e...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Traditioneel even de verschillen met CC:

CC: Mahut, Murray, Bracciali, Hernych en Tipsarevic
Ad: Seppi, Ancic en Phau

Aan 't begin van de woensdag:
CC: IN 5: Mahut(3 ), Murray(3 ), Braccie(3 ), Hernych(3 ), Tipsarevic(3).
Ad: IN 2: Seppi (3), Ancic(3). OUT: Phau(1)

Elke speler die vandaag wint stijgt 5 punten. Seppi zie ik niet winnen van Hrbaty. Alles wat mijn 5 spelers dus winnen moet Ancic zien te achterhalen. Aan 't eind van de rit zal toernooiwinst weleens 't enige middel kunnen zijn om dit te realiseren.

Eind van de woensdag:
CC: IN 3: Murray(8 ), Hernych(8 ), Tipsarevic(8 ). OUT 2: Mahut(3), Braccie(3).
Ad: IN 2: Seppi(8 ), Ancic(8 ). OUT 1: Phau(1)

Heb nu met mij spelers 30 punten, jij 17. Morgen weer belangrijke potten. Hoef jou niet te zeggen dat de onderlinge clash Murray-Seppi de belangrijkste is. Misschien wel beslissend in onze onderlinge strijd deze week. Wint Seppi dan maakt Ancic de opgelopen achterstand voor jou nog goed. Wint Murray dan pak ik jou vrijwel zeker deze week.

Eind van de donderdag:
CC: IN 1: Hernych(15). OUT 4: Murray(8), Tipsarevic(8), Mahut(3), Bracciali(3) Samen 37 punten.
AD: IN 2: Seppi(15), Ancic(15). OUT 1: Phau(1) Samen 31 punten.

Ik sta nog 6 punten voor. Hernych zal de finale moeten halen. Ben er ook wel vrij zeker van dat dat gaat gebeuren. Hopelijk pakt Baghdatis morgen Ancic, anders moet Hernych dat zelf doen. Seppi moet nu tegen Lopez/Bjorkman. Heb zelf Bjorkman, maar denk dat Lopez voor zowel Bjorki als Seppi te sterk is. Bij Bjorkman-Seppi ben ik er niet zeker van. Lopez mag dus ook wel Bjorki winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ancic wint natuurlijk het toernooi en Seppi gaat er zeer waarschijnlijk uit tegen Bjorkman of Lopez. Dan heb ik dus meer punten, het ligt aan Hernych hoeveel meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ancic wint natuurlijk het toernooi en Seppi gaat er zeer waarschijnlijk uit tegen Bjorkman of Lopez. Dan heb ik dus meer punten, het ligt aan Hernych hoeveel meer.

Hernych itt tot ancic dit toernooi nog geen problemen gehad. Ancic kwam tegen quaerza(?!?!) en Sluiter erg goed weg. Zie niet in waarom hij natuurlijk dat toernooi gaat winnen. Jantje Hernych voor president, morgen eerst ff serra naar huis slaan. Die jongen mag naast Zizou in 't vliegtuig zitten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ik er nog 5 man in dus pak sowieso winst op jullie. belangrijk dat hernych van srra wint..dan heb ik sowieso de winnaar van den bosch. en denk dat gasquet het toernooi in nottingham wint dus dat is mooi. deze lijn doortrekken naar wimbledon.
Reply
Hernych wint het toernooi lijkt me duidelijk. Mario wil niet te moe aankomen op Wimbledon...
Reply
Sluiter voor eigen publiek op gras is wel even wat anders dan Djokovic, Ledovskikh en Lee. En Santoro, ook een redelijke grasspeler, wordt heel makkelijk opzij gezet. Hij wordt met de wedstrijd beter. Vergeet niet dat dit pas zijn derde wedstrijd op gras was. En Ancic is gewoon een van de vier beste grasspelers ter wereld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Scholten! Wrote:Hernych wint het toernooi lijkt me duidelijk. Mario wil niet te moe aankomen op Wimbledon...
Dat is natuurlijk onzin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Sluiter voor eigen publiek op gras is wel even wat anders dan Djokovic, Ledovskikh en Lee. En Santoro, ook een redelijke grasspeler, wordt heel makkelijk opzij gezet. Hij wordt met de wedstrijd beter. Vergeet niet dat dit pas zijn derde wedstrijd op gras was. En Ancic is gewoon een van de vier beste grasspelers ter wereld.

laat ie nalbi, hewitt of roddick achter zich?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer, Roddick, Hewitt, Ancic. In die volgorde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Scholten! Wrote:Hernych wint het toernooi lijkt me duidelijk. Mario wil niet te moe aankomen op Wimbledon...

mario's vlucht gaat morgenavond. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad en CC, kunnen jullie niet een topic plaatsen met jullie onderlinge vergelijkingen? Als jullie dan ook meteen jullie monologen (duologen?) over andere dingen daarin plaatsen, dan scheelt dat weer wat scrollen door de topics heen voor ons :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:Federer, Roddick, Hewitt, Ancic. In die volgorde.

Baghdatis gaat Ancic pakken deze week. Ancic is niet eens zo goed, hij is nog helemaal niet op de proef gesteld.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gewoon vaker op het forum komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:Ad en CC, kunnen jullie niet een topic plaatsen met jullie onderlinge vergelijkingen? Als jullie dan ook meteen jullie monologen (duologen?) over andere dingen daarin plaatsen, dan scheelt dat weer wat scrollen door de topics heen voor ons :wink:

Komt goed Geno. :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Federer, Roddick, Hewitt, Ancic. In die volgorde.

Baghdatis gaat Ancic pakken deze week. Ancic is niet eens zo goed, hij is nog helemaal niet op de proef gesteld.
Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Federer, Roddick, Hewitt, Ancic. In die volgorde.

Baghdatis gaat Ancic pakken deze week. Ancic is niet eens zo goed, hij is nog helemaal niet op de proef gesteld.
Undecided

Als jij Sluiter "op de proef" stellen noemt, dat was gewoon slecht van Ancic.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat is ook al onzin, dan heb je het niet gezien. De eerste set was van een fenomenaal niveau. De andere sets heb ik niet gezien, maar toen was Ancic gewoon beter.

Hoe kun je nou zeggen dat hij niet op de proef is gesteld als hij twee van zulke zware partijen heeft gespeeld?!
Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Federer, Roddick, Hewitt, Ancic. In die volgorde.
nalbi dus
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Federer, Roddick, Hewitt, Ancic. In die volgorde.
nalbi dus
Lijkt me vrij logisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jij komt met het argument dat deze jongen op Federer,Hewitt en Roddick na de beste grasspeler is. Dan is het dus slecht als het tegen de "mindere" spelers, zoals Sluiter ook is (eerlijkheid duurt het langst), het zo moeilijk heeft..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Dat is ook al onzin, dan heb je het niet gezien. De eerste set was van een fenomenaal niveau. De andere sets heb ik niet gezien, maar toen was Ancic gewoon beter.

Hoe kun je nou zeggen dat hij niet op de proef is gesteld als hij twee van zulke zware partijen heeft gespeeld?!
Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens.

Kun je deze zin niet weglaten als je jezelf toch tegenspreekt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Jij komt met het argument dat deze jongen op Federer,Hewitt en Roddick na de beste grasspeler is. Dan is het dus slecht als het tegen de "mindere" spelers, zoals Sluiter ook is (eerlijkheid duurt het langst), het zo moeilijk heeft..
Klopt, op voorhand is dat slecht. Maar dat is heel wat anders dan dat hij niet op de proef gesteld is.

Bovendien is het op gras niet eenvoudig om iemand zomaar opzij te zetten, zeker niet als ze zo goed serveren als Quereshi en Sluiter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat is ook al onzin, dan heb je het niet gezien. De eerste set was van een fenomenaal niveau. De andere sets heb ik niet gezien, maar toen was Ancic gewoon beter.

Hoe kun je nou zeggen dat hij niet op de proef is gesteld als hij twee van zulke zware partijen heeft gespeeld?!
Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens.

Kun je deze zin niet weglaten als je jezelf toch tegenspreekt.

Die ga ik als onderschrift gebruiken :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die laatste zin van Haggie, neem ik aan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat is ook al onzin, dan heb je het niet gezien. De eerste set was van een fenomenaal niveau. De andere sets heb ik niet gezien, maar toen was Ancic gewoon beter.

Hoe kun je nou zeggen dat hij niet op de proef is gesteld als hij twee van zulke zware partijen heeft gespeeld?!
Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens.

Kun je deze zin niet weglaten als je jezelf toch tegenspreekt.

Die ga ik als onderschrift gebruiken :Big Grin

dan heb jij vast een award binnen volgend seizoen. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: