The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
centre court Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat is ook al onzin, dan heb je het niet gezien. De eerste set was van een fenomenaal niveau. De andere sets heb ik niet gezien, maar toen was Ancic gewoon beter.

Hoe kun je nou zeggen dat hij niet op de proef is gesteld als hij twee van zulke zware partijen heeft gespeeld?!
Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens.

Kun je deze zin niet weglaten als je jezelf toch tegenspreekt.

Die ga ik als onderschrift gebruiken :Big Grin

dan heb jij vast een award binnen volgend seizoen. Icon_twisted

Mijn stem heb je ook! :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat is ook al onzin, dan heb je het niet gezien. De eerste set was van een fenomenaal niveau. De andere sets heb ik niet gezien, maar toen was Ancic gewoon beter.

Hoe kun je nou zeggen dat hij niet op de proef is gesteld als hij twee van zulke zware partijen heeft gespeeld?!
Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens.

Kun je deze zin niet weglaten als je jezelf toch tegenspreekt.
Ik dacht even voor jou, maar blijkbaar valt dat niet in goede aarde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Jij komt met het argument dat deze jongen op Federer,Hewitt en Roddick na de beste grasspeler is. Dan is het dus slecht als het tegen de "mindere" spelers, zoals Sluiter ook is (eerlijkheid duurt het langst), het zo moeilijk heeft..
Klopt, op voorhand is dat slecht. Maar dat is heel wat anders dan dat hij niet op de proef gesteld is.

Bovendien is het op gras niet eenvoudig om iemand zomaar opzij te zetten, zeker niet als ze zo goed serveren als Quereshi en Sluiter.

Oke, misschien verkeerd gezegd. Maar dan nog vind ik Ancic niet bij de beste 4 grasspelers horen. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zullen wij niet ook een eigen topic openen, Haggeman?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kunnen er ook van Maken.... Ad vs. Baak.... :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Laten we ervan maken dat Ancic bij de top 5 beste grasspelers behoort :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm. Het is dat ik nu moet gaan. We hebben het er nog weleens over. Ancic ben ik nl. niet over te spreken. :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dit seizoen toch zeker wel?

Hij hoort zelfs bij de top 8 van beste gravelspelers :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dit seizoen toch zeker wel?

Hij hoort zelfs bij de top 8 van beste gravelspelers :razz:

ik was dit seizoen zeer te spreken over ancic. had 'm zelfs regelmatig op gravel. hij stond altijd bekend als mario the choker, maar was in 't gravelseizoen juist mentaal enorm sterk. daarnaast heeft ie een goeie uitstraling. op gras vind ik 'm met die lange benen een stuk minder, loopwerk zit er niet uit. maar met zijn service is hij uitermate effectief.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Op gras vind ik hem wel cool. Hij speelt vrijwel altijd serve-volley, daar houd ik wel van. En hij gaat echt voor zijn services, ook voor zijn tweede, en juist op bealngrijke punten. Veel overeenkomsten met Goran en die vond ik ook mooi. Mario kan achterin veel beter spelen, maar heeft een mindere service.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb 6 van de 8 halve finalisten :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik 5!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Als ik jou was, zou ik me eerst maar op mij richten :razz:

Heb de strategie voor Wimbledon al weer in m'n hoofd. Kan me geen GS herinneren dat ik van jou verloor, dus vertrouwen genoeg. :wink: Zou weleens een +100 punten verschil kunnen komen tijdens Wimbledon in mijn voordeel tov jou. Icon_twisted

Zag net dat ik vorig jaar ook 't pollen won tijdens Wimbledon. Het arrogante/optimistische gevoel in mij zegt dat ik dit jaar ook weer de dubbel ga pakken! De sheet en de poll domineren. :8:

Allez CC!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Je zag bij RG al dat er weinig verschillen waren. Ik voorspel dat dit bij Wimbledon ook zal gebeuren. Het moet in weken als de vorige gebeuren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
centre court Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Traditioneel even de verschillen met CC:

CC: Mahut, Murray, Bracciali, Hernych en Tipsarevic
Ad: Seppi, Ancic en Phau

Aan 't begin van de woensdag:
CC: IN 5: Mahut(3 ), Murray(3 ), Braccie(3 ), Hernych(3 ), Tipsarevic(3).
Ad: IN 2: Seppi (3), Ancic(3). OUT: Phau(1)

Elke speler die vandaag wint stijgt 5 punten. Seppi zie ik niet winnen van Hrbaty. Alles wat mijn 5 spelers dus winnen moet Ancic zien te achterhalen. Aan 't eind van de rit zal toernooiwinst weleens 't enige middel kunnen zijn om dit te realiseren.

Eind van de woensdag:
CC: IN 3: Murray(8 ), Hernych(8 ), Tipsarevic(8 ). OUT 2: Mahut(3), Braccie(3).
Ad: IN 2: Seppi(8 ), Ancic(8 ). OUT 1: Phau(1)

Heb nu met mij spelers 30 punten, jij 17. Morgen weer belangrijke potten. Hoef jou niet te zeggen dat de onderlinge clash Murray-Seppi de belangrijkste is. Misschien wel beslissend in onze onderlinge strijd deze week. Wint Seppi dan maakt Ancic de opgelopen achterstand voor jou nog goed. Wint Murray dan pak ik jou vrijwel zeker deze week.

Eind van de donderdag:
CC: IN 1: Hernych(15). OUT 4: Murray(8), Tipsarevic(8), Mahut(3), Bracciali(3) Samen 37 punten.
AD: IN 2: Seppi(15), Ancic(15). OUT 1: Phau(1) Samen 31 punten.

Ik sta nog 6 punten voor. Hernych zal de finale moeten halen. Ben er ook wel vrij zeker van dat dat gaat gebeuren. Hopelijk pakt Baghdatis morgen Ancic, anders moet Hernych dat zelf doen. Seppi moet nu tegen Lopez/Bjorkman. Heb zelf Bjorkman, maar denk dat Lopez voor zowel Bjorki als Seppi te sterk is. Bij Bjorkman-Seppi ben ik er niet zeker van. Lopez mag dus ook wel Bjorki winnen.

Finaledag: Ancic-Hernych en Bjorkman-Gasquet
CC: IN 1: Hernych(24). OUT 4: Murray(8), Tipsarevic(8), Mahut(3), Bracciali(3) Samen 46 punten.
AD: IN 1: Ancic(24). OUT 2: Seppi(15), Phau(1) Samen 40 punten.

Ancic of Hernych krijgt er nog 11 punten bij. Ik pak jou dus met 17 punten of jij pakt mij met 5 punten. Daar kan ik wel voor tekenen in de week voor wimbledon. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ook, ondanks zo'n fout.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op veel mensen in de subleague rond de dertig punten gepakt. Alleen Woerdie, Buurs en Omyaca moeten me duidelijk voorgaan, maar dat is logisch :8:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op mij 5 dus ik begrijp dat ik ook een goeie week heb gehad? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja, gefeliciteerd!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zal voorlopig even jou laatste hoogtepuntje zijn jongen, maar dat heb ik al eerder gezegd. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Een hoogtepunt wil ik het niet noemen, dat was vorige week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan was vorige week voorlopig jou laatste hoogtepuntje. wat jij wil.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
26e gebleven. Wel ingelopen op een aantal gasten.

Wel weer uitgelopen met mijn subleague :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vorige week 4 punten op mij gewonnen ad. dat was toch eigenlijk niet de moeite waard. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nee klopt, maar gezien mijn nogal stomme fout om Hernych niet te nemen, toch nog allemaal goed gekomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer, Ancic, Blake en Hewitt wordt het waarschijnlijk. Beetje gek aangezien de eerste 3 allemaal in hetzelfde gedeelte zitten, maar het zijn de enige spelers waarvan ik verwacht dat ze ongeveer/minimaal hun prijs/100*3 punten gaan pakken.

Ik zie Nadal toch wel gewoon in de halve finale komen, maar door een win-win situatie neem ik hem niet. Het risico is te groot dat hij de finale niet haalt (die hij moet halen wil hij ook tot dezelfde scoreverhouding komen), maar uiteraard hoop ik dat hij Wimbledon gaat winnen!!
Reply
Federer [-(
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Federer [-(


Ssst... :-$
Reply
Ik zit nog te twijfelen over Ancic en Nalbandian. Beiden zullen waarsch wel resp. 50 en 90 punten halen maar meer ook niet. En ze hebben ook geen hele makkelijke loting allebei.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick? Hewitt? Beide?

Welk ''kleintje'' wordt de verrassing boven in 't 4e kwart en daarmee goed voor 50 punten?
Zie de geplaatste Ljubo en Davy dat niet redden. Juist grasspelers Lopez moet meteen tegen de toch wel gevaarlijk Ljubicic.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: