The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Buurs 3629 123
Tampie 3569 244
Arco 3366 167
Geno 3345 165
Bea 3283 206
Ad Wim 3232 222
Mailman 3193 223
Haggie 3189 171
Rick 3161 176
Kuiper 3130 134
Scholten! 3057 269
Cruijff 2873 200
Kooltje 2859 296
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Jij gaat aardig Kool deze week.
Jij wordt 1e en als Federer wint, wordt ik ondanks alle teleurstellingen 2e.
Ik denk dat je over CC heen kijkt. Waarsch wordt hij eerste, en als Federer wint, word jij dus derde. En als Baghdatis van Hewitt wint, word je zelfs 4e.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Buurs 3629 123
Tampie 3569 244
Arco 3366 167
Geno 3345 165
Bea 3283 206
Ad Wim 3232 222
Mailman 3193 223
Haggie 3189 171
Rick 3161 176
Kuiper 3130 134
Scholten! 3057 269
Cruijff 2873 200
Kooltje 2859 296
Zet iedereen op z'n minst in de goede volgorde :8:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
bedankt voor de snelle stand. In ieder geval geen slechte week. denk dat bjorkman weer in vijf sets te slim is..nu voor stepanek. helaas zal hij dan tegen nadal of nieminen moeten. dan zal hij het niet gaan redden denk ik.
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Jij gaat aardig Kool deze week.
Jij wordt 1e en als Federer wint, wordt ik ondanks alle teleurstellingen 2e.
Ik denk dat je over CC heen kijkt. Waarsch wordt hij eerste, en als Federer wint, word jij dus derde. En als Baghdatis van Hewitt wint, word je zelfs 4e.

Baghdatis, Ancic en Nieminen zullen nooit winnen...
Alleen Stepanek - Bjorkman gaan beide kanten op met Stepanek als lichte favoriet.

Ik heb iets te snel gekeken idd... :oops:

Ik moet Kooltje, Arco, Genomico, Kuiper en CC voor laten gaan.
Iedereen dus met Fedex, behalve Kooltje.

Ik had ook een drama team met Roddick, Malisse en Norman :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:bedankt voor de snelle stand. In ieder geval geen slechte week. denk dat bjorkman weer in vijf sets te slim is..nu voor stepanek. helaas zal hij dan tegen nadal of nieminen moeten. dan zal hij het niet gaan redden denk ik.

Federer bedoel je
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Woerdie gaat verder uitlopen....balen dat ik zo weinig tijd had en alleen voor de grote jongens moest gaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
kooltje Wrote:bedankt voor de snelle stand. In ieder geval geen slechte week. denk dat bjorkman weer in vijf sets te slim is..nu voor stepanek. helaas zal hij dan tegen nadal of nieminen moeten. dan zal hij het niet gaan redden denk ik.

Federer bedoel je
uhhh dat bedoel ik uiteraard. zit twee dingen door elkaar te typen. wilde zeggen dat jonas kansloos is tegen ancic/federer. en dat hewiit/marcos gaat winnen van nadal/jarkko
Reply
kooltje Wrote:
buurs Wrote:
kooltje Wrote:bedankt voor de snelle stand. In ieder geval geen slechte week. denk dat bjorkman weer in vijf sets te slim is..nu voor stepanek. helaas zal hij dan tegen nadal of nieminen moeten. dan zal hij het niet gaan redden denk ik.

Federer bedoel je
uhhh dat bedoel ik uiteraard. zit twee dingen door elkaar te typen. wilde zeggen dat jonas kansloos is tegen ancic/federer. en dat hewiit/marcos gaat winnen van nadal/jarkko

Geeft niet...jij bent dit toernooi de te kloppen man, dus geniet ervan :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Baghdatis weet ik nog zo net niet. Hij had een hele zware eerste ronde, maar hij wint toch verdiend van Grosjean en Murray.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Baghdatis weet ik nog zo net niet. Hij had een hele zware eerste ronde, maar hij wint toch verdiend van Grosjean en Murray.

Grosjean was idd knap, maar is de laatste tijd niet in vorm en Murray heeft dramatisch slecht gespeeld.

Daar had Van Gemerden nog van gewonnen vandaag
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klopt allemaal, maar Hewitt is ook te kloppen, bleek tegen Lee. Baghdatis heeft op zich wel het spel om hem te kloppen. Het spel van Marcos heeft wat weg van dat van Federer, en daar kan Hewitt niet tegen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Klopt allemaal, maar Hewitt is ook te kloppen, bleek tegen Lee. Baghdatis heeft op zich wel het spel om hem te kloppen. Het spel van Marcos heeft wat weg van dat van Federer, en daar kan Hewitt niet tegen.

Daar heb je gelijk in, maar de ervaring op gras zal de doorslag geven denk ik.

Hewitt in 4 :wink:
Nadal in 4
Stepanek in 4
Fedex in 3
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ga woensdag weer naar het strand en ben pas rond 18 uur terug. Hopelijk plannen ze Roger-Mario zo laat mogelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Baghdatis weet ik nog zo net niet. Hij had een hele zware eerste ronde, maar hij wint toch verdiend van Grosjean en Murray.

Grosjean was idd knap, maar is de laatste tijd niet in vorm en Murray heeft dramatisch slecht gespeeld.

Daar had Van Gemerden nog van gewonnen vandaag
zo goed kunnen tennissen en zo een fysiek gestel. het is al vaak besproken..maar elke keer weer een teleurstelling voor engeland. normaal gesproken zijn de halve finales: federer/jonas en hewitt/nadal. helemaal geen mannenpartijen morgen. beetje raar. hadden best twee partijen gespeeld kunnen worden. dat kan sharapova toch oook na al dat gekreun.
Reply
nu naar bed...vijf uur op...richring valkenburg...boogie!!
Reply
kooltje Wrote:nu naar bed...vijf uur op...richring valkenburg...boogie!!

Veel plezier morgen!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:nu naar bed...vijf uur op...richring valkenburg...boogie!!
Ik doe het rustig aan hoor. Zorg dat ik om 13 uur in Valkenburg ben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Samen met nog 900000 man op 25 kilometer samengepakt. :8: Maar uiteraard veel plezier jongens. Ik tip ook Boogerd. =D>

On topic: Als Federer 't toernooi wint heb ik een goede kans om Wimbledon te winnen op de sheet. Alleen Kooltje is natuurlijk wel erg gevaarlijk met al bijna 300 punten en ook nog bjorkman en baghdatis als troeven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het zijn wel weer de tennismanagers die morgen naar Valkenburg gaan. Ad, Kooltje, Kuiper, Musse en ik :Big Grin
Reply
Alle berekeningen kunnen dus de kast in. Allemaal standaard 500 punten. Sad
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nu kan ik eindelijk weer tegen Ancic zijn. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
hup ancic Sad
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb maar eens een mailtje gestuurd over de quizvraag van de vorige ronde.
Reply
Goed bezig.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Genomico Wrote:Ik heb maar eens een mailtje gestuurd over de quizvraag van de vorige ronde.

Dat heb ik ook al gedaan. Reactie: GEEN.
Wat een imcompetentie daar bij SD zeg.
Of zijn ze gewoon bang om hun eigen fouten te bekennen hebben we te maken met een stelletje struisvogels die gewoon hun kop in het zand steken?

SD: :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:Ik heb maar eens een mailtje gestuurd over de quizvraag van de vorige ronde.

Dat heb ik ook al gedaan. Reactie: GEEN.
Wat een imcompetentie daar bij SD zeg.
Of zijn ze gewoon bang om hun eigen fouten te bekennen hebben we te maken met een stelletje struisvogels die gewoon hun kop in het zand steken?

SD: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

[cynische mode]Volgens mij kunnen ze die quizvraag niet meer terughalen...[/cynische mode]
Reply
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:Ik heb maar eens een mailtje gestuurd over de quizvraag van de vorige ronde.

Dat heb ik ook al gedaan. Reactie: GEEN.
Wat een imcompetentie daar bij SD zeg.
Of zijn ze gewoon bang om hun eigen fouten te bekennen hebben we te maken met een stelletje struisvogels die gewoon hun kop in het zand steken?

SD: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Gewoon alleen MV-Gamen. Geen prijzen, maar toch t plezier van het hele jaar managen EN het is goed geregeld.
Reply
Nogmaals, ik vind beide spellen redelijk verschillend en vind het dan ook erg leuk om aan beide spellen mee te blijven doen. Ik hoop dat meerdere mensen hetzelfde denken volgend jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Blijf volgend jaar ook wel aan beide spellen meedoen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: