The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Wawrinka eruit Hakkuh

Kom op Bastl en Carlsen!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Arthurs wint van Carlsen met 7-6 7-6 :letitallout:

Bastl leidt met een break in de 3e =D>

Goldstein wordt ingemaakt door Mark :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een gezeik joh, Goldstein, Karlovic en Wawrinka kwijt. En Murray en Gimelstob lopen ook al te kloten. Wat een vreemd toernooi daar. Enige gunstige is dat Carlsen verliest, maar dat had ik al ingecalculeerd.

Middelmatig weekje dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray, Murray toch. Je doet ook neit echt je best om mijn gruwelijke haat jegens jou te verminderen. Wat een ontzettende drol ben je toch! Van Mello op gras verliezen #-o
Ik hoop echt dat je nooit in de top 10 komt en de komende jaren geen toernooi meer wint. Toekomstig topper Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Murray, Murray toch. Je doet ook neit echt je best om mijn gruwelijke haat jegens jou te verminderen. Wat een ontzettende drol ben je toch! Van Mello op gras verliezen #-o
Ik hoop echt dat je nooit in de top 10 komt en de komende jaren geen toernooi meer wint. Toekomstig topper Undecided

Waarom heb je hem dan in je team??? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Omdat hij terugkomt van 2-5 naar 5-5 :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als enige op de sheet die geen Murray in zijn team heeft kan ik maar 1 ding zeggen:

COME ON MELLO, BEAT HIM.... :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Hij doet het expres, die Murray, hij doet het godverdomme expres!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
THE MAILMAN Wrote:Als enige op de sheet die geen Murray in zijn team heeft kan ik maar 1 ding zeggen:

COME ON MELLO, BEAT HIM.... :razz: :razz:

Morgenvroeg tegen 7uur weer de post doen, Mello?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Woerdie heeft trouwens wel zijn eigen team gemaakt vanuit Kenia, maar daar zaten Muller en Spadea in. Die heb ik dus maar even gewisseld, moest De Voest er ook uit gooien voor het goed uitkomen, voor Kunitsyn, Goldstein en Vicente.
mag ik zeggen dat ik dit belachelijk vind. dat is juist het spel mensen! haal de charme er niet vanaf.zoals de oortjes bij het wielrennen, alle 28 camera's bij voetbal die alles zien en zoals het voor elkaar managen van het team bij manager spellen.

Kooltje ik lees net op 't wielerforum dat je 2 weken naar Mallorca gaat. Je laat je teams toch niet door iemand anders maken he?! :wink:

Veel plezier daar! Ben er ook geweest. Is goed te doen daar. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:
THE MAILMAN Wrote:Als enige op de sheet die geen Murray in zijn team heeft kan ik maar 1 ding zeggen:

COME ON MELLO, BEAT HIM.... :razz: :razz:

Morgenvroeg tegen 7uur weer de post doen, Mello?

Nee, ik begin om 05.45 uur, ben ik op tijd terug om hier te komen zeveren over tennis terwijl ik met het andere oog de Tour volg.

:razz: :lol: :razz: :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:
Haggie Wrote:
THE MAILMAN Wrote:Als enige op de sheet die geen Murray in zijn team heeft kan ik maar 1 ding zeggen:

COME ON MELLO, BEAT HIM.... :razz: :razz:

Morgenvroeg tegen 7uur weer de post doen, Mello?

Nee, ik begin om 05.45 uur, ben ik op tijd terug om hier te komen zeveren over tennis terwijl ik met het andere oog de Tour volg.

:razz: :lol: :razz: :lol:

Morgen heb ik misschien ook wel meer ogen gericht op de tour. Wat een schitterende etappe staat er op het programma. Deze tennisweek is tot nu toe ook nog heerlijk voor mij. Pless staat op *5-4 40-30 tegen Capdeville, Gimelstob leidt tegen Arthurs.

Morgen een heerlijke dag met 28graden, tennis en de tour.. nu nog een biertje en een mooie vrouw op schoot.. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
122
127
137
121
119
121
93
130
114
137
98
112
77

Kloppen deze scores een beetje tot aan de halve finales in de excellsheet? heb ze gewoon van boven naar beneden gekopieerd zoals jullie begrijpen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
122
127
136
120
119
121
93
129
114
137
97
112
77
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ik heb er dus 5 een punt teveel gegeven? hmm zo eens even nakijken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Of heb jij Luczak geen 2 punten gegeven?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Of heb jij Luczak geen 2 punten gegeven?

die heb ik waarschijnlijk 1 punt gegeven.
Ik "hide" de uitgeschakelde spelers altijd om het overzichtelijker te maken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zou wel graag een compleet overzicht met namen en op volgorde zien :8:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mag jij ze in goede volgorde zetten :wink:

Buurs 4144 122
Tampie 4084 127
Arco 3881 136
Geno 3860 120
Bea 3798 119
Ad Wim 3747 121
Mailman 3708 93
Haggie 3689 129
Rick 3676 114
Kuiper 3645 137
Scholten! 3673 97
Cruijff 3388 112
Kooltje 3374 77
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Mag jij ze in goede volgorde zetten :wink:

Kuiper 3645 137
Arco 3881 136
Haggie 3689 129
Tampie 4084 127
Buurs 4144 122
Ad Wim 3747 121
Geno 3860 120
Bea 3798 119
Rick 3676 114
Cruijff 3388 112
Scholten! 3673 97
Mailman 3708 93
Kooltje 3374 77
Mailman gaat een klap krijgen en het is maar goed dat Kooltje op Mallorca zit :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hopelijk ''vergeten'' vanavond weer wat managers om de teams in te vullen net als vorige week. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:hopelijk ''vergeten'' vanavond weer wat managers om de teams in te vullen net als vorige week. :8:

Ja, ik zou graag weer 2 gratis plaatsjes willen stijgen. Afgelopen week van 11 naar 8 gestegen, mede door 2 lege teams boven me.
Reply
Een mooie verdeling van het geld in de toernooien. 3k in Amersfoort, 4k in Indianapolis en 5k in Stuttgart:

Amersfoort:

Calleri
Djokovic
Garcia-Lopez
Mathieu

(2 goedkope gokjes dus met Calleri en GGL)

Indianapolis:

Blake
Roddick

(Ik hoop met deze heren de 2 finalisten te hebben. Andy moet nu toch maar eens gaan presteren!! En een toernooitje in Amerika moet daar toch ideaal voor zijn en hij heeft eigenlijk toch wel een makkelijke loting tot de finale.)

Stuttgart:

Gaudio
Gasquet & Acasuso
Ferrer
Almagro

(Gaudio is duur, maar hij zou het toernooi zo maar kunnen gaan winnen. Zijn loting is niet echt super lastig. Berdych had ik ook graag gehad, maar hij is te duur)
Reply
ben ook voor de grotere jongens gegaan. blake niet. dat vind ik zo'n rare. kan maar zo verliezen 2e ronde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stuttgart:

-

Gasquet/Acasuso

Del Potro/Novak

Lapentti/Almagro/Volandri

Indianapolis:

Safin/Haas

Tursunov

Falla

Carlsen/Capdeville/Roddick

Amersfoort:

Coria

Djokovic

Marin

RRH
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Portas
Gasquet, Seppi
Del Potro, Simon, Wawrinka
Lapentti, Almagro, Volandri

Safin, Haas
Spadea, Tursunov
Srichaphan
Capdeville

Bracciali
Djokovic
Massu
Ramirez
Reply
Mooi veel verschillen Buurs. Kan dus een leuke week worden als de teams allemaal zo verschillen van elkaar!!

Edit: En ook die van Tampie is lekker anders.
Reply
Gaudio
Gasquet
Mayer, Wawrinka
Almagro

Safin, Haas
Gonzalez
-
Capdeville, Roddick

Coria
Djokovic
Massu
-

Weet niet of dit wat gaat worden. Voor de duurdere jongens gegaan. Vooral Gonzo, Coria, Gaudio en Roddick zullen op weerstand stuiten. Denk dat ze 't alle 4 goed gaan doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik weet wel wie er snel uit moeten, o.a. tursunov, acasuso, del potro. En wat kleine rukkers als portas, becker, bolleli enz.

zag bij adje Lu staan. Die komt zo nog op de baan, hij mag er meteen uit. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Excell-Sheet ligt in jullie Mailboxen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: