The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Tennis Manager 2006
Voor mij zou het mooi zijn als eerstgenoemden vandaag winnen (de dikgedrukte spelers staan in mijn team):

Berlocq - Davydenko kans 10%
Volandri - Marach kans 75%
Calleri - Prsiezny kans 95%
Chela - Mayer kans 80%

Moodie - Safin kans 30%
Hewitt - Clement kans 70%
Murray - Fish kans 60%
Henman - Tursunov kans 75%

Kortom, 6 van de 8 halve-finalisten is reeel.
Ergo, in de onderste helft van Washington heb ik de finalist nu al.. :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Finales:

Safin - Murray
Davydenko - Calleri
Roofmagic
Reply
THE MAILMAN Wrote:Voor mij zou het mooi zijn als eerstgenoemden vandaag winnen (de dikgedrukte spelers staan in mijn team):

Berlocq - Davydenko kans 10%
Volandri - Marach kans 75%
Calleri - Prsiezny kans 95%
Chela - Mayer kans 80%

Moodie - Safin kans 30%
Hewitt - Clement kans 70%
Murray - Fish kans 60%
Henman - Tursunov kans 75%

Kortom, 6 van de 8 halve-finalisten is reeel.
Ergo, in de onderste helft van Washington heb ik de finalist nu al.. :razz:
Ben het compleet met je eens wat kanseninschatting betreft, behalve Henman-Tursunov. Ik zie daar echt wel 60-40 in het voordeel van Tursunov.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
kuiper Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat zou toch wat zijn zeg, na het verlies van Roddick op dinsdagochtend!

Vandaag is het heel belangrijk dat gewoon de geplaatste spelers, behalve Calleri, in Sopot winnen: Davy, Pipo, Chela en Przwalski-paard.

Ik moet wel helaas weer toegeven dat Calleri niet nemen, stom is geweest. Al vind ik het nu een stuk minder stom dan vorige week. En hij lag er bijna uit tegen Armando.

Calleri was deze week wel een gok, maar hij had een zeer makkelijke loting. En voor 680 euro kun je hem beter wel nemen lijkt mij.

De halve finale's worden denk ik:

Safin - Hewitt
Fish - Tursunov

Davy - Volandri
Calleri - Mayer

Ik denk niet dat jij mij dan nog kunt inhalen. :8:

Dat zou mooi zijn. Dan heb ik er 7 bij de MV! :lol:

:-k :-s

Ik ga er vanuit dat Chela wel van Mayer wint en dan heb ik er 6 bij MV (geen Fish Sad ) en ook 6 bij TM (geen Chela en Davy).
Reply
Gooi je er morgenvroeg na de potten in washington nog ff de nieuwe scores van de sheet erop buurs? iemand anders mag ook natuurlijk. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Gooi je er morgenvroeg na de potten in washington nog ff de nieuwe scores van de sheet erop buurs? iemand anders mag ook natuurlijk. :8:

Dit is in ieder geval de score bijgewerkt t/m Hewitt - Clement.

Totaal voor Sopot Washington Weekscore Totaal na
Buurs 4692 76 71 147 4839
Tampie 4572 65 33 98 4670
Geno 4335 47 61 108 4443
Arco 4316 55 64 119 4435
Bea 4279 79 59 138 4417
Ad Wim 4229 51 56 107 4336
Haggie 4142 49 25 74 4216
Mailman 4141 56 78 134 4275
Rick 4138 79 46 125 4263
Kuiper 4119 76 66 142 4261
Scholten! 3962 62 36 98 4060
Cruijff 3845 31 33 64 3909
Kooltje 3762 25 39 64 3826
Reply
tnx mailman!

gaat redelijk goed zo te zien! :8:
Reply
Tja CC, ook wij zitten elkaar behoorlijk op de huid he? 12 puntjes verschil in totaal.
En Kuiper weer 2 punten achter op CC.

De spelers die we nog hebben:
CC (6 ): Calleri, Volandri, Mayer, Henman, Fish, Safin,
Mailman (8 ): Calleri, Volandri, Henman, Fish, Safin, Tursunov, Moodie en Murray
Kuiper (8 ): Calleri, Volandri, Mayer, Clement, Henman, Fish, Safin, Tursunov
Reply
Ik heb ook tursunov postbode... :wink:

chersonissos is trouwens goed. :8: Hakkuh :cheers:
Reply
De finales zullen dus wel worden:

Volandri - Calleri
Safin - Murray

:razz: :razz:
Reply
een update Icon_twisted

Buurs 4692 85 97 182 4874
Tampie 4572 77 40 117 4689
Geno 4335 47 77 124 4459
Arco 4316 55 80 135 4451
Bea 4279 88 75 163 4442
Ad Wim 4229 60 79 139 4368
Haggie 4142 58 36 94 4236
Mailman 4141 56 102 158 4299
Rick 4138 88 54 142 4280
Kuiper 4119 85 92 177 4296
Scholten! 3962 71 60 131 4093
Cruijff 3845 31 41 72 3917
Kooltje 3762 34 47 81 3843
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gloryhunter!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gloryhunter!

:8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maar ik moet je feliciteren. Ik kan je niet meer inhalen namelijk. Het heeft je niet tegen gezeten deze week, laat ik het daar maar op houden. En ik hoef me ook niet op jou te richten. Ik doe best goede zaken in het klassement. En dan te weten dat op dinsdagochtend bla bla bla :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:Maar ik moet je feliciteren. Ik kan je niet meer inhalen namelijk. Het heeft je niet tegen gezeten deze week, laat ik het daar maar op houden. En ik hoef me ook niet op jou te richten. Ik doe best goede zaken in het klassement. En dan te weten dat op dinsdagochtend bla bla bla :wink:

Het heeft me idd niet tegengezeten, maar volgens mij is dit de eerste week dat het echt allemaal meezit :wink:

Dus dat mag ook wel een keer.
En voor mannen als Clement en Mayer is bewust gekozen. Niet als opvullers. En Roddick is er bewust uitgelaten :wink:

Reply
Dat snap ik allemaal wel, maar dat die ook daadwerkelijk de finale halen is op zijn minst verrassend te noemen. En hoe Clement er is gekomen is wel gelukkig te noemen, maar dat moet je altijd hebben in management-spelletjes. Jij bent waarschijnlijk niet zo gelukkig in de liefde deze week :wink:
Reply
Ad Wim Wrote:Dat snap ik allemaal wel, maar dat die ook daadwerkelijk de finale halen is op zijn minst verrassend te noemen. En hoe Clement er is gekomen is wel gelukkig te noemen, maar dat moet je altijd hebben in management-spelletjes. Jij bent waarschijnlijk niet zo gelukkig in de liefde deze week :wink:

Ik ben deze week niet zo gelukkig met mijn eigen niveau op de tennisbaan. Ik heb deze week belachelijk slecht getennist in een toernooi :roll:

En heeft natuurlijk niet gelukkig de finale gehaald....
Hij heeft in straight sets gewonnen van Hrbaty, Hewitt en Safin.
Dan heb je geen geluk, maar speel je gewoon goed en dwing je het af.

Reply
Hrbaty wel, maar Hewitt en Safin hebben het gewoon weggegeven. Je kunt het vechtersmentaliteit van Clement noemen, maar zo noem ik het niet. Hewitt en Safin hadden genoeg kansen in de partijen om Clement te verslaan en als Clement dan twee keer goed weg komt, noem ik dat wel gelukkig.
Reply
Heb deze week m'n eigen team niet kunnen maken helaas. Vriend van me, die rond de 100 staat, heeft de honneurs waargenomen.

Wel Davydenko en Murray in mijn team gelukkig. Geen Clement en Mayer. Die laatste had ik zelf waarschijnlijk ook wel gekozen.

Clement zeer zeker niet. Knap overigens hoe Buurs dit vanaf maandag al aankondigde. Dan ben je in mijn ogen de terechte nummer 1 =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Heb deze week m'n eigen team niet kunnen maken helaas. Vriend van me, die rond de 100 staat, heeft de honneurs waargenomen.

Wel Davydenko en Murray in mijn team gelukkig. Geen Clement en Mayer. Die laatste had ik zelf waarschijnlijk ook wel gekozen.

Clement zeer zeker niet. Knap overigens hoe Buurs dit vanaf maandag al aankondigde. Dan ben je in mijn ogen de terechte nummer 1 =D>

Thxs

Vorige week hebben "mijn troeven" Chela en Haas het ook niet eens zo slecht gedaan :wink:

Reply
Van hen vind ik het nog wel even wat logischer dat ze ver gekomen zijn.
Reply
Ad Wim Wrote:Van hen vind ik het nog wel even wat logischer dat ze ver gekomen zijn.

Chela en Haas werden flink afgekraakt en bijna niemand had ze

Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Van hen vind ik het nog wel even wat logischer dat ze ver gekomen zijn.

Chela en Haas werden flink afgekraakt en bijna niemand had ze
Nogmaals, niet door mij. Ik durfde toen Haas gewoon niet aan en Chela heb ik er net voor tijd uitgehaald.
Reply
He Ad, heb je je sheet al ff bijgewerkt Icon_twisted

Reply
Eindstand deze week:

Totaal voor Sopot Washington Weekscore Totaal na
Buurs 4692 85 109 194 4886
Tampie 4572 88 40 128 4700
Geno 4335 47 77 124 4459
Arco 4316 55 80 135 4451
Bea 4279 88 75 163 4442
Ad Wim 4229 71 89 160 4389
Haggie 4142 69 46 115 4257
Mailman 4141 56 112 168 4309
Rick 4138 88 54 142 4280
Kuiper 4119 85 104 189 4308
Scholten! 3962 82 70 152 4114
Cruijff 3845 31 41 72 3917
Kooltje 3762 45 47 92 3854

Reply
Jammer één puntje achter op de Mailman. :wink:

Toch zeer tevreden over deze week.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Dus:

Buurs 194
Kuiper 189
Mailman 168
Bea 163
Adje 160
Rick 142
Arco 135
etc.

Reply
Bij Rick moet je nog wel Tursunov zetten, dus CC heeft net zoveel punten als ik.
Reply
3 plaatsjes gestegen, van 23 naar 20 :razz:
Reply
Ik voorzie trouwens nu al een mailtje van jullie in de richting van SD. Zeg dan meteen dat ze Washington als een 6 moeten behandelen. Al zijn ze wel consequent, aangezien het als een 7tje op de site stond.
Reply

Forum Jump: