The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Auto's
Ja, die was 14
May The Schwartz Be With You
Reply
Even dit topic maar weer omhoog halen... Ik ben op zoek naar een tijdelijk (maximaal een jaar) autootje. Goedkoop maar wel goed en Diesel aangezien ik de komende tijd veel bezoekafspraken zal hebben en dus hoogstwaarschijnlijk de 30k wel haal op de teller. En bij goedkoop denk ik aan <3000,-.

Ik zat zelf te kijken naar de klasse Alfa Romeo 145, een Seat Ibiza, een Peugeot 106 of een Rover 220 of heel misschien gewoon ergens een ex-PTT of Orange Peugeot of Kangoo vandaan trekken, weet ik in ieder geval zeker dat ie goed onderhouden is. Ik weet echter helemaal niks van Diesels. Iemand die hier wat van weet?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
van diesels hoef je niet veel af te weten alleen dat je anders moet tanken Wink

Ik rij zelf een volkswagen diesel
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Je kunt beter een grotere auto kopen, die zijn in aanschaf goedkoper. Daarentegen betaal je wel meer belasting. Door de lagere dieselprijs haal je dat verschil er wel weer uit als 30000km per jaar rijdt. Trouwens ook al wel met 16 à 17000.

Ik rij zelf een rover 620 Di uit 1998. In aanschaf idd in de buurt van wat je kwijt wil zijn, met alle opties(leder bekleding, airco, alles electrisch, je kent het wel)
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Grotere auto betekent echter ook meer wegenbelasting zoals je zelf zegt, tevens zijn grotere auto's over het algemeen minder zuinig dus ben je overall gezien veel minder goedkoop uit dan een kleine diesel (immers: aanschafprijs zal ongeveer gelijk liggen, wegenbelasting ligt lager, is zuiniger...)..
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Maar een kleine auto is lelijk, je rijdt voor lul in een koektrommel.
Reply
Dugarry Wrote:Maar een kleine auto is lelijk, je rijdt voor lul in een koektrommel.

Haha, kneus! Wink
Ik woon midden in het centrum, denk je nou echt dat ik een limousine wil inparkeren voor de deur? Als die Smartjes niet zo oerlelijk en zo superklein waren geweest was ik daar zelfs nog voor gegaan, ideaal! Gewoon aankomen rijden, een motorplaats zien en hem daar gewoon dwars op de rijweg insteken! tada!
Een kleine(re) auto met meer vermogen heeft voor mij een zeer duidelijke voorkeur boven een grote slee... En dan natuurlijk weer niet overdrijven. De eerder genoemde Smart, Cinquecento en vergelijkbare modellen zijn mij echt TE klein...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Hoezo niet inparkeren, je bent toch geen wijf? :lol:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Marshall Wrote:
Dugarry Wrote:Maar een kleine auto is lelijk, je rijdt voor lul in een koektrommel.

Haha, kneus! Wink
Ik woon midden in het centrum, denk je nou echt dat ik een limousine wil inparkeren voor de deur? Als die Smartjes niet zo oerlelijk en zo superklein waren geweest was ik daar zelfs nog voor gegaan, ideaal! Gewoon aankomen rijden, een motorplaats zien en hem daar gewoon dwars op de rijweg insteken! tada!
Een kleine(re) auto met meer vermogen heeft voor mij een zeer duidelijke voorkeur boven een grote slee... En dan natuurlijk weer niet overdrijven. De eerder genoemde Smart, Cinquecento en vergelijkbare modellen zijn mij echt TE klein...

Mijn huis heeft een garage, dus wat lul je nou dom?
Reply
Dugarry Wrote:Mijn huis heeft een garage

Jij woont toch IN een garage?
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ik leef er, ik woon er verder niet.
Reply
joep Wrote:Hoezo niet inparkeren, je bent toch geen wijf? :lol:

Ik zeg niet dat ik niet kan inparkeren, ik zeg alleen dat er vrijwel nooit parkeerruimte is, laat staan voor een slee van een auto Wink
Inparkeren was de enige bijzondere verrichting waar de examinator me ooit moest temperen in mijn enthousiasme :lol:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Lullig.....

Quote:ANTWERPEN - Een werknemer van de Antwerpse garage Beerens kon het niet slechter treffen. De man had nog nooit...

[Image: spyker_102377h.jpg]

..in zijn leven een auto-ongeluk gehad. Maar juist toen hij een gloednieuwe Nederlandse Spyker ter waarde van 271.000 euro naar een grote autoshow in Brussel moest rijden, slipte hij op z'n kant in de sloot en raakte de wagen zwaarbeschadigd. ,,Waarschijnlijk heb ik te bruusk aan mijn stuur gedraaid'', zei een beteuterde Gert Beerts zaterdag in Het Laatste Nieuws.

De wagen had het pronkstuk van de Brusselse autoshow moeten worden, die zaterdag begint. Van het model rijden er maar drie in België. Fabrikant Spyker uit Zeewolde stuurde echter direct een alternatieve wagen, die op het nippertje opgesteld kon worden voor de naar schatting 320.000 bezoekers van de zogeheten Autosalon in Brussel. (ANP)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Verrekte Uijtdehaage dattis! :8:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:Verrekte Uijtdehaage dattis! :8:

Die maakte tenminste nog een dubbele flikflak met enkele schroef. Op je zijkant in een greppel schuiven is een sloebercrash... :wink:
Reply
Daar gaat mijn verzekeringspremie weer omhoog...
May The Schwartz Be With You
Reply
Ik wil een Jaguar XJ-6 of een Citroen DS aanschaffen.

Heeft iemand op het forum enige ervaring betreffende deze twee auto's, de voor en nadelen ervan etc...?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Ik vind het nogal een verschil. Een DS is een stijlvolle auto terwijl die Jag toch een beetje een aannemersbak is. Ontzettend hoog verbruik bovendien en veel belasting. Als je een Citroen overweegt, is een CX dan niet een idee?
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Iemand nog een auto voor 1500 euro +/- staan?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Iemand nog een auto voor 1500 euro +/- staan?

[Image: RekordA.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
goa Wrote:Ik vind het nogal een verschil. Een DS is een stijlvolle auto terwijl die Jag toch een beetje een aannemersbak is. Ontzettend hoog verbruik bovendien en veel belasting. Als je een Citroen overweegt, is een CX dan niet een idee?

Ik vind ze allebij stijlvol.

De DS heeft mijn voorkeur omdat ik sinds ik auto kan zeggen, en dat kan ik pas zo´n 3 jaar....dit gewoon de mooiste auto vind die er ooit gebouwd is.
Maar ik hoor er van die enge verhalen over.....

De Jaguar XJ/6 is een klasse bak, stijlvol afgewerkt met van alles erop en eraan, maar wel een beetje patserig. :|
Wat jij zegt over zijn verbruik, heb ik vaker gehoord, wat betreft hoge belasting....misschien zoek ik wel een oldtimer. :-k

De CX vind ik zeker geen optie, want na de Snoek is er geen enkele Citroen meer gemaakt waar ik warm of koud van word.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:Iemand nog een auto voor 1500 euro +/- staan?

[Image: RekordA.jpg]

Deal!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
FC Petr Wrote:
goa Wrote:Ik vind het nogal een verschil. Een DS is een stijlvolle auto terwijl die Jag toch een beetje een aannemersbak is. Ontzettend hoog verbruik bovendien en veel belasting. Als je een Citroen overweegt, is een CX dan niet een idee?

Ik vind ze allebij stijlvol.

De DS heeft mijn voorkeur omdat ik sinds ik auto kan zeggen, en dat kan ik pas zo´n 3 jaar....dit gewoon de mooiste auto vind die er ooit gebouwd is.
Maar ik hoor er van die enge verhalen over.....

De Jaguar XJ/6 is een klasse bak, stijlvol afgewerkt met van alles erop en eraan, maar wel een beetje patserig. :|
Wat jij zegt over zijn verbruik, heb ik vaker gehoord, wat betreft hoge belasting....misschien zoek ik wel een oldtimer. :-k

De CX vind ik zeker geen optie, want na de Snoek is er geen enkele Citroen meer gemaakt waar ik warm of koud van word.

Qua ouwe Jaguar zou ik voor de XJS gaan:

[Image: xjs.jpg]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Depor Wrote:Iemand nog een auto voor 1500 euro +/- staan?

Kom maar ophalen dat ding Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
goa Wrote:
FC Petr Wrote:
goa Wrote:Ik vind het nogal een verschil. Een DS is een stijlvolle auto terwijl die Jag toch een beetje een aannemersbak is. Ontzettend hoog verbruik bovendien en veel belasting. Als je een Citroen overweegt, is een CX dan niet een idee?

Ik vind ze allebij stijlvol.

De DS heeft mijn voorkeur omdat ik sinds ik auto kan zeggen, en dat kan ik pas zo´n 3 jaar....dit gewoon de mooiste auto vind die er ooit gebouwd is.
Maar ik hoor er van die enge verhalen over.....

De Jaguar XJ/6 is een klasse bak, stijlvol afgewerkt met van alles erop en eraan, maar wel een beetje patserig. :|
Wat jij zegt over zijn verbruik, heb ik vaker gehoord, wat betreft hoge belasting....misschien zoek ik wel een oldtimer. :-k

De CX vind ik zeker geen optie, want na de Snoek is er geen enkele Citroen meer gemaakt waar ik warm of koud van word.

Qua ouwe Jaguar zou ik voor de XJS gaan:

[Image: xjs.jpg]

Mooi he.... :wink:

Ik denk dat het toch een DS gaat worden.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Je hebt zeker ook die reclame van lenen.nl gezien
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik ben DOL op die reclames, ik wrijf me iedere keer weer verkneukelend in de handen als ik zie hoe eenvoudig het plebs zich het hoofd in de strop laat praten. Lenen voor iets anders dan je huis is echt extreem pauperig :lol:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Lenen is voor sloebers. :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
goa Wrote:Ik ben DOL op die reclames, ik wrijf me iedere keer weer verkneukelend in de handen als ik zie hoe eenvoudig het plebs zich het hoofd in de strop laat praten. Lenen voor iets anders dan je huis is echt extreem pauperig :lol:

De mooiste is nog wel: "We hebbe gewonnèèè!" :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
FC Petr Wrote:Lenen is voor sloebers. :|

Vandaar mijn opmerking
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: