The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
Murray cry
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
MARIOOOOOOO Hakkuh

Dat kan een dure misser worden voor je.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:MARIOOOOOOO Hakkuh

Dat kan een dure misser worden voor je.

ook meteen de enige de me ook nog maar een beetje pijn kan doen. moodie en braccie verliezen van federer en djokovic, dat zul je met me eens zijn. gicquel-GGL kan 50-50 zijn, maar zelfs als GGL dat wint, zal ie toch van Serra verliezen.

Djoko, Nieminen en Becker kunnen wat rondjes pakken nog. Lee kan van Tursu verliezen en Youzhny ook van Safin, maar voor hem geldt dat ik in hem de finalist daar zie als ie van Safin wint. Wordt dus een belangrijke.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het staat natuurlijk buiten kijf dat ik momenteel de onderliggende partij ben na het verlies van Murray. Maar ik zou niet al te snel oordelen. Na morgen weten we pas echt meer. Als het Becker-Nieminen wordt, gaat het echt pijn doen. Als GGL wint, kan hij ook best van Serra winnen; die is ook wisselvallig.
Moodie zal wel verliezen, maar van Bracciali weet ik nog net niet. Hij wint eindelijk weer eens een rondje en wellicht kan hij zich daar aan vast klampen.

We zullen het allemaal wel zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Youzhny lijkt 't bij lange na niet te gaan redden tegen Safin. Nu is 't helemaal belangrijk dat Gicquel dan wel van GGL wint hierna.

maar zolang 't nog niet beslist is sta ik nog achter Youzhny! Haide Mikhail!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haide?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Haide?

come one, vamos, allez, haide, los gehts, kom op enz enz. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Welke taal is haide dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oost-Europees. Gok erop dat 't Russisch is. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Davai is volgens mij Russisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Davaidenko?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Er zaten een paar Russen naast me toen ik begin dit jaar bij de DC was en die riepen de hele tijd Davai.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dat zeg ik; Davaidenko. Icon_twisted

sluiter = sluit
davydenko = davai
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi, een vrij dure speler van jou met 1 punt naar huis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
CC: Djokovic(3), Lee(5), Nieminen(5), Becker(5) + 5 punten.
AD: Moodie(5), Ancic(5), GGL(3) en Bracciali(3) + 4 punten.

Huidige tussenstand. Heb goede hoop dat ik GGL zo nog bij je weg kan strepen. Morgen zal ik dat wellicht nog moeten doen bij Moodie en Braccie bij jou en Lee bij mij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het valt en staat met het presteren van Ancic. Ik zie hem in zijn huidige vorm wel de finale halen. Dat compenseert dan meteen een kwartfinale Becker-Nieminen.

Bracciali-Djokovic wordt dan een belangrijke morgen. Ik blijf hopen op een stuntje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
CC: Djokovic(3), Lee(5), Nieminen(5), Becker(5) + 5 punten.
AD: Moodie(5), Ancic(5) en Bracciali(3) + 7 punten.

Na de woensdag. Nu hopen op een goede nacht in Tokyo. Heb 3 man spelen. Ancic speelt als laatst geloof ik, dus die kunnen we mooi volgen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik hoop als ik wakker word op verlies van Becker. Tursunov speelt als laatste tegen Lee. Als die ook wint, ben ik tevreden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Exit voor Moodie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Djokovic goede keus geweest. Schrijf die maar op voor 15 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb 'm staan voor 35.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lee wint van de Iron Man! Hakkuh
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Er komen geen spelers van ons meer in actie. Tussenstand aan 't eind van de donderdag:

CC: Djokovic(8), Lee(12), Nieminen(5), Becker(5) + 5 punten.
AD: Ancic(5) + 15 punten.

Ancic moet aardig zijn best gaan doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nieminen toch begonnen. Kan de dag nog mooier maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, wat moet ik zeggen...

Dramaweek Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alle concurrenten onder jou hebben wel Becker en geen Nieminen. Voor jou dus helemaal belangrijk dat nieminen dit nog even rechtzet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik weet het, ik weet het. Maar hoe het deze week gaat, zal Becker wel winnen...

Gelukkig heb ik nog even om deze dramaweek recht te zetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
CC: Djokovic(15), Lee(22) en Becker(22) + 17 punten.
AD: 27 punten.

Heb nu al 49 punten op je te pakken. Plus alles dat daar nog bijkomt al zal dat niet al te veel zijn. Normaal verliest Becker sowieso van Federer en is Lee de mindere tegen Henman, maar ik zie Lee nog wel gekken dingen doen. Djoko-Grosjean is 50/50. Maar de winnaar daarvan wint ook 't toernooi. Djoko is dus 15 óf 35 punten waard. Belangrijke pot morgen dus. Staat 20 punten op het spel!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:CC: Djokovic(15), Lee(22) en Becker(22) + 17 punten.
AD: 27 punten.

Heb nu al 49 punten op je te pakken. Plus alles dat daar nog bijkomt al zal dat niet al te veel zijn. Normaal verliest Becker sowieso van Federer en is Lee de mindere tegen Henman, maar ik zie Lee nog wel gekken dingen doen. Djoko-Grosjean is 50/50. Maar de winnaar daarvan wint ook 't toernooi. Djoko is dus 15 óf 35 punten waard. Belangrijke pot morgen dus. Staat 20 punten op het spel!

Wat een drama voor Ad Fransman alias Tjolkie Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wie zou dat toch zijn? Die heeft wel echt een hele slechte week :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: