The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Wel redelijk wat verschillen:

CC: Grosjean, Joachim, Gicquel, Wawrinka, Gasquet, Kunitsyn, Mayer
Ad: Tipsarevic, Schuettler, Koubek, Melzer, Gonzo, Marach, LLodra

Als ik zo naar deze rijtjes kijk, dan is CC licht in het voordeel.

Troeven voor CC zijn Grosjean, Gicquel, Wawrinka, Gasquet en Kunitsyn.

Voor Ad, Schuettler, Koubek en Gonzo

Dus 5 tegen 3 spelers.

Kunitsyn - Schuettler wordt heel belangrijk dus (ook voor mij :wink: )

De mannen die het verschil moeten gaan maken zijn:

CC: Grosjean en Gasquet

Ad: Gonzo

Gonzo heeft de potentie hier ver te komen.
Voor Grosjean en Gasquet, die in hetzelfde kwart zitten wordt het lastiger qua loting.

Toch zeg ik dat CC dit met zo'n 15 punten verschil gaat winnen.

5-3 Kunitsyn. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wel met 60 62 indoor van Olivier Rochus winnen, in Belgie!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Schuettler mist net 3 bp's om terug te breaken. Mazzelpik Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou, gefeliciteerd CC. Ik had niet verwacht dat Schuettler zo slecht zou spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nou, gefeliciteerd CC. Ik had niet verwacht dat Schuettler zo slecht zou spelen.

Ik ook niet... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Nou, gefeliciteerd CC. Ik had niet verwacht dat Schuettler zo slecht zou spelen.

sommige zien hem nog steeds de AO finale spelen. hoe hij dat ooit bereikt heeft snap ik niet, maar hij kan 't gewoon niet meer, al 2 jaar niet meer. niet voor niets kiest geen hond 'm normaal meer ondanks dat ie 300 euri is. nu had ie een ''gunstige'' loting zodat ik wel begrijp dat je 'm kiest, maar hij faalt gewoon weer.

en dan te bedenken dat ie nog een klasse beter is dan Tipsa. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ach, het was inderdaad een 50-50 match op voorhand. Ik dacht dat Schuettler weer wat vertrouwen had gekweekt met zijn overwinningen vorige week. En Kunitsyn heeft al lange tijd geen partij meer gewonnen. Ik heb ook getwijfeld tussen beiden, ze zijn ongeveer even duur. Helaas verkeerd gekozen.
Maar ik zie Kunitsyn niet 123 van Hernych winnen hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Schuetller schrap ik vast op de sheet. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heb ik allang gedaan, wanprestatie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zie dat ik gewoon samen met jou voor Tipsarevic moet gaan juichen ad. PHM 8x gekozen, Tipsa maar 2x.

come on tipsa Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Morgen pas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gicquel op de baan. Eindelijk weer een troef. 4 punten moet ie zeker halen. Ik hoop op 11.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Marray moet hij toch kunnen hebben, al weet je het met hem nooit. Maar de volgende ronde is sowieso exit. Net als voor Wawrinka, Mayer en Gasquet. En waarschijnlijk ook Grosjean.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Marray mist 2 bp's, jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als jij denkt dat Llodra Nieminen gaat pakken waarom zou Gicquel dat dan niet kunnen? Hij was niet alleen vorige week goed maar op de US Open was ie ook erg sterk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat klopt, maar ik heb gewoon geen goed gevoel bij Gicquel. Als het voor eigen publiek is, geloof ik er nog wel in, maar hier...

Hij begint iig moeizaam.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Marray moet hij toch kunnen hebben, al weet je het met hem nooit. Maar de volgende ronde is sowieso exit. Net als voor Wawrinka, Mayer en Gasquet. En waarschijnlijk ook Grosjean.

Ad Wim heeft weer een te diep in de "glazen bol" gekeken en slaat wartaal uit. Dit lijkt meer op wishfull thinking dan op een onderbouwde uitspraak. We zullen het pas na de 2e ronde-partijen weten of genoemde heren naar huis moeten of nog een rondje mee mogen doen. En ik hoop op het laatste voor wat betreft de heren Gicquel, Wawrinka en Mayer.

:razz: :razz: :razz:

PS: Dit is niet persoonlijk bedoeld.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Gicquel breakt dus voorlopig is er nog weinig aan de hand.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat snap ik, Postbode. Maar Mayer tegen Ivan, Wawrinka tegen Djokovic en Gicquel tegen Nieminen of Llodra. Dat lijken me toch allemaal 2tjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko gaat hier niet (top) zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waarom (niet)?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je weet nooit hoe een koe een Haas vangt...... :wink:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
centre court Wrote:Gicquel breakt dus voorlopig is er nog weinig aan de hand.
Nogmaals, Marray moet toch wel te doen zijn. Die gast kan helemaal niks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Waarom (niet)?

wawrinka is ook een talent, meestal kies ik hem op de juiste momenten. won al redelijk eenvoudig van een nog groter, maar jonger, talent en lijkt dus goed in vorm. Djoko is dat natuurlijk ook, maar zal minder gretig en fit zijn na zijn toernooizege vorige week. Heb er gewoon een goed gevoel bij. we zullen 't wel zien. Als Djoko komt wint ie natuurlijk wel van Zib. Die kan echt niets.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Gicquel breakt dus voorlopig is er nog weinig aan de hand.
Nogmaals, Marray moet toch wel te doen zijn. Die gast kan helemaal niks.

waarom neem je dan niet Gicquel ipv Llodra?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Omdat Gicquel te duur is voor maar 5 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Llodra voor 1?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sowieso al 3 punten en in mijn ogen een goede kans op 7 en zelfs op 14.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Grosjean kunnen we dus tegen Schuettler wegstrepen. Maar Grosjean is natuurlijk wel een stuk duurder :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Joachim wint!! Hakkuh

Dan is deze held dus op de weg terug! En nu Nadal! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: