The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
centre court Wrote:Joachim wint!! Hakkuh

Dan is deze held dus op de weg terug! En nu Nadal! Icon_twisted

Nadal is nooit van de weg geraakt, dus die hoeft de weg terug niet te vinden :wink:
Reply
Joachim was wel ingecalculeerd, maar die gaat er toch af tegen Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De volgende die er bij jou afgaat gaat nu beginnen. Tipsarevic. Maar 't mooie is dat ik wel hoop dat ie doorgaat. PHM is best vaak gekozen en wint ook van Vik. Daar ga ik bij Tipsa niet vanuit. Dus Hup Tipsa!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dank je, hij kan alle steun gebruiken :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je weet het niet. PHM kan zijn dag hebben en dan heeft Janko geen schijn van kans. Maar als PHM zijn dag niet heeft, dan verliest hij van iedereen. Ik hoop dat laatste natuurlijk. En ik hoop dat het verlies tegen Serra nog in z'n achterhoofd zit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Meteen bp PHM, dan begint ie iig niet slecht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Is er een belangrijke TB en dan ben je er niet om hem samen aan te moedigen. #-o :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sorry, ik had drie lekkere wijven over de vloer die me ontbijt kwamen brengen =P~
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je oma je moeder en je zusje?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Zoals verwacht gaat Mayer er duidelijk af tegen Ivan. Djoko is ook prima bezig dus ik verwacht morgen ook winst tegen Wawrinka.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Llodra er ook zoals verwacht af tegen Nieminen en aangezien Nalbi gister goed speelde valt Marach morgen ook bij jou af.

Gaat mooi gelijk op zo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Oh en Melzer verliest natuurlijk straks ook gewoon van Ferrero.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Inderdaad!

maar als we dan even verder kijken, dan gaat Joachim eraf tegen Nadal, Gicquel eraf tegen Nieminen en Kunitsyn tegen Tursunov of Clement. Gasquet-Roddick is moeilijker maar zie ik toch wel een voordeel voor Roddick.

Dan heb ik ook nog twijfelgevalletjes met Koubek tegen baghdatis, vind ik moeilijk te voorspellen, en Melzer-Ferrero. Als Melzer dat wint, wint hij ook wel van Kubot. Dat is dus een belangrijke. Gonzalez-Moya is al belangrijk, maar als hij dat wint is de wedstrijd tegen Nalbi ook belangrijk.
En vergeet Tipsa niet, die moet Vik nu ook wel kunnen hebben.

Gelijk op, maar toch wel een licht voordeel voor mij in mijn ogen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Inderdaad!

maar als we dan even verder kijken, dan gaat Joachim eraf tegen Nadal, Gicquel eraf tegen Nieminen en Kunitsyn tegen Tursunov of Clement. Gasquet-Roddick is moeilijker maar zie ik toch wel een voordeel voor Roddick.

Dan heb ik ook nog twijfelgevalletjes met Koubek tegen baghdatis, vind ik moeilijk te voorspellen, en Melzer-Ferrero. Als Melzer dat wint, wint hij ook wel van Kubot. Dat is dus een belangrijke. Gonzalez-Moya is al belangrijk, maar als hij dat wint is de wedstrijd tegen Nalbi ook belangrijk.
En vergeet Tipsa niet, die moet Vik nu ook wel kunnen hebben.

Gelijk op, maar toch wel een licht voordeel voor mij in mijn ogen.

niet zo raar als je al jouw spelers 't voordeel van de twijfel gunt en die van mij allemaal laat verliezen in close matches. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Oh en Melzer verliest natuurlijk straks ook gewoon van Ferrero.
Tja, ik denk dus gewoon dat Melzer die pakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Inderdaad!

maar als we dan even verder kijken, dan gaat Joachim eraf tegen Nadal, Gicquel eraf tegen Nieminen en Kunitsyn tegen Tursunov of Clement. Gasquet-Roddick is moeilijker maar zie ik toch wel een voordeel voor Roddick.

Dan heb ik ook nog twijfelgevalletjes met Koubek tegen baghdatis, vind ik moeilijk te voorspellen, en Melzer-Ferrero. Als Melzer dat wint, wint hij ook wel van Kubot. Dat is dus een belangrijke. Gonzalez-Moya is al belangrijk, maar als hij dat wint is de wedstrijd tegen Nalbi ook belangrijk.
En vergeet Tipsa niet, die moet Vik nu ook wel kunnen hebben.

Gelijk op, maar toch wel een licht voordeel voor mij in mijn ogen.

niet zo raar als je al jouw spelers 't voordeel van de twijfel gunt en die van mij allemaal laat verliezen in close matches. :lol:
Maar ik vind het niet heel onrealistisch. Het grote verschil is dat ik een paar jongens heb die nog ver kunnen komen en ik die van jou, op Gasquet na misschien, allemaal in de komende ronde zie verliezen. Jij moet het hebben van verrassingen, ik van goede partijen van de favorieten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli met Melzer. Kan een belangrijke zege zijn als ie van Kubot wint.

Kan nog een mooie strijd worden deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Door JoJo blijft 't 5-5 tussen ons. maar wie oh wie gaat nu JoJo stoppen?! Vliegen? Nee lijkt me niet. Misschien Ferrer? Nee die gaat er morgen af tegen Lopez. Icon_twisted

JoJo feli jongen! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zoals ik al zei, jij moet het van verrassingen hebben. Melzer is natuurlijk mooi en niet echt een verrassing. Het blijft door Joachim wel spannend tussen ons, jammer Icon_twisted

Maar nogmaals, ik zie morgen Wawrinka, Gasquet (zeker nu Roddick zo overtuigde vandaag) en Kunitsyn verliezen. Dan is het nog de vraag hoe joachim zich fysiek houdt. En ik denk dat Kunitsyn niet van Clement wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
CC: IN: Joachim(11), Gicquel(4), Wawrinka(5), Gasquet(5), Kunitsyn(12)
OUT: Mayer(5), Grosjean(1)

Totaal 43 punten.

AD: IN: Tipsarevic(5), Koubek(5), Melzer(5), Gonzo(12), Marach(5).
OUT: LLodra(3), Schuettler(1)

Totaal 36 punten.

De enige waarvan ik vrijwel zeker weet dat ie zijn volgende partij verliest bij mij is Gasquet. Bij jou weet ik 't zeker van Marach en eigenlijk toch ook wel van Gonzo. Die krijgen beide klop van Nalbi, die voor zijn doen een redelijk solide 1e ronde partij speelde tegen een gevaarlijk landgenoot op deze ondergrond. En verder zijn Tipsa, Koubek en Melzer natuurlijk ook niet de topfavoriet in hun partijen. Koubek en Tipsa hebben zelfs minder kwaliteit dan hun tegenstander maar lijken wat beter in vorm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wawrinka verliest ook zeker in mijn ogen.
Tipsarevic moet Vik toch ook kunnen hebben.
En Melzer geen favoriet tegen Kubot? :eeeek:
Joachim kan ook best van Vliegen verliezen. Nadal is ook niet heel best indoor.
Gonzalez heeft met Simon en Moya ook lastige tegenstanders gehad en allebei eenvoudig gewonnen.

Maar we zullen het morgen allemaal zien. Het blijft door Joachim iig wel spannend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Morgen gaan we 't zien Ad. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wij zullen elkaar niet veel ontlopen deze week, maar helaas ook geen topweek hebben omdat we Korolev en Mirnyi niet hebben en omdat Youzhny en Tursunov zo ontzettend falen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Youzhny en Tursu zullen toch iedereen wel hebben op een uitzondering na?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En daarom hebben we dus geen topweek, door die uitzonderingen. En die uitzonderingen hebben dan wel weer Korolev en Clement.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wij hebben toch ook Rochus, Jojo, Tipsa, Kunitsyn en Gicquel als verrassingen. Heft elkaar allemaal wel een beetje op. Gaat nog gelijk op in de sheet. Gemiddeld heeft iedereen er nog 9 a 10 over.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En daarom hebben we geen topweek. Iedereen heeft bepaalde verrassingen wel en anderen weer niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ligt er maar net aan wie in de halve finales komen van die verrassingen natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gefeliciteerd met Wawrinka, moedige keuze. Achteraf stom van me om hem niet te nemen, maar ach, Ljubicic is zijn eindstation.

Gicquel eraf. Mooi, maar verwacht. Hij is dus gewoon te duur voor 4 punten. Nu Gasquet nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zeg nooit dat je geen geluk meer hebt. :8:

Altijd die verrekte 2e en 3e set TB's die verkeerd uitvallen.

Nu maar hopen dat JoJo ver komt en dat Wawje stunt tegen Ljubo. Maar dat zal er wel niet inzitten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: