30-10-2006, 10:37 AM
Is het echt nodig ze iedere week te mailen? Ben benieuwd hoe dat volgend jaar gaat met die poules
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Tennis Manager 2006
|
30-10-2006, 10:37 AM
Is het echt nodig ze iedere week te mailen? Ben benieuwd hoe dat volgend jaar gaat met die poules
30-10-2006, 11:55 AM
Eén plaatsje gestegen. Sta nu 22, 3 punten achter op de nummer 21 en 23 op de nummer 20. God, wat spannend!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
30-10-2006, 01:42 PM
Door de verhuizing kan ik vanavond mijn team niet maken....
Ik vertrouw volledig op Kuiper [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
30-10-2006, 01:44 PM
buurs Wrote:Door de verhuizing kan ik vanavond mijn team niet maken.... De belangrijkste week van 't jaar! :eeeek: Als Kuiper jou TM team zo maakt als dat ie z'n eigen CM teams maakt komt 't wel goed. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
30-10-2006, 01:44 PM
Wat een zware opgave. #-o #-o
Ik maak me onstervelijk of heb een vriend minder. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
30-10-2006, 01:47 PM
buurs Wrote:Door de verhuizing kan ik vanavond mijn team niet maken....Dit geloof ik gewoon niet, hoe kun je dit nou zo plannen? Of je kunt de spanning gewoon niet aan
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
30-10-2006, 01:47 PM
centre court Wrote:buurs Wrote:Door de verhuizing kan ik vanavond mijn team niet maken.... Ik heb er alle vertrouwen in. En volgende week kunnen er natuurlijk ook nog verschillen gemaakt worden :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
30-10-2006, 01:48 PM
En ik zal voor mezelf natuurlijk ook een super team moeten maken. Want 21e worden lijkt me ook niet zo leuk. :cry:
30-10-2006, 01:48 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Door de verhuizing kan ik vanavond mijn team niet maken....Dit geloof ik gewoon niet, hoe kun je dit nou zo plannen? Ik wil in ieder geval iemand de schuld kunnen geven.... (en niet mezelf :8: )
30-10-2006, 02:09 PM
kuiper Wrote:Wat een zware opgave. #-o #-o Daar krijg je weer een andere vriend voor terug :lol:
30-10-2006, 10:06 PM
_Tampie Wrote:kuiper Wrote:Wat een zware opgave. #-o #-o :lol:
30-10-2006, 10:10 PM
Teampie is klaar en geen enkele twijfel. Enige spelers die ik niet heb en redelijk vaak gekozen zullen zijn, zijn denk ik Hrbaty, Blake en Soderling, maar daar heb ik te weinig vertrouwen in. Blake zou ver kunnen komen, maar ik verwacht 25 pnt voor hem en dan is ie nog niet rendabel genoeg. Voor m'n laatste geld o.a. Clement gehaald waarvan ik dus hoop dat ie voorbij James zal komen. Safin moet alleen nog wel even winnen. Hij is de enige persoon die héél misschien langs Gasquet zou kunnen komen. Soderling zal dat niet lukken.
Verwachtte halve finales: Djokovic - Ancic Berdych - Gasquet
30-10-2006, 10:19 PM
Tja, Hrbaty... Op zich een vrij zekere 15 punten al ging hij er in Madrid eigenlijk ook gewoon af tegen Monfils maar kwam hij goed weg. Maar ik denk dat hij niet voorbij Thai of Murray komt.
30-10-2006, 10:20 PM
Ad Wim Wrote:Tja, Hrbaty... Op zich een vrij zekere 15 punten al ging hij er in Madrid eigenlijk ook gewoon af tegen Monfils maar kwam hij goed weg. Maar ik denk dat hij niet voorbij Thai of Murray komt. Precies wat ik denk...
30-10-2006, 10:26 PM
Ik zit nog met een dikke 1200 euro over. Ik heb nu Grosjean en Gabashvili, maar ja, daar ben ik ook niet echt tevreden mee. Maar Tursunov is ook niet veel en Murray verwacht ik ook niet veel van.
Maar ja, Grosjean is ook niet alles meer dit jaar.
30-10-2006, 10:37 PM
Jij neemt gewoon Murray zometeen ad. :8:
30-10-2006, 10:39 PM
Ad Wim Wrote:Ik zit nog met een dikke 1200 euro over. Ik heb nu Grosjean en Gabashvili, maar ja, daar ben ik ook niet echt tevreden mee. Maar Tursunov is ook niet veel en Murray verwacht ik ook niet veel van. Grosjean en Gabashvili heb ik ook beide. Grosjean toch wel zeker 15 punten (gezien z'n HtH met Malisse en de vorm van Robredo). En Gabashvili heeft zo'n 25% kans tegen Johansson/Spadea, dus 25% kans op 15 punten en dat voor 365 euro's. Ik had nog 400 euro over op een gegeven moment, dus voor mij was het logisch hem te nemen.
30-10-2006, 10:39 PM
Als ik hem neem, heb ik een 0 team :razz:
30-10-2006, 10:43 PM
Ik zal proberen zo snel mogelijk na 22.00 uur weer een schema te maken.
30-10-2006, 10:45 PM
kuiper Wrote:Ik zal proberen zo snel mogelijk na 22.00 uur weer een schema te maken. Heel mooi =D> Ik zal mijn team alvast plaatsen. Weinig risico, gewoon zoals ik denk dat het het meeste punten op gaat leveren: Gasbashvili & Johansson Bracciali (Nieminen) Djokovic Grosjean C. Rochus (Davydenko) --- (Tursunov) Ancic --- (Gonzalez) Berdych Ginepri Srichaphan --- (Hrbaty) Clement (Blake) Llodra (Haas) Gasquet Safin (Soderling)
30-10-2006, 10:50 PM
Ik denk dat wij ongeveer evenveel punten gaan halen deze week
Ik ben weg.
30-10-2006, 10:54 PM
Ik heb nog een last minute wissel toegepast..... drie man eruit en drie anderen erin..... #-o #-o
30-10-2006, 10:56 PM
Het is wachten op 22:00.
Ik ben best benieuwd, Kuiper.
30-10-2006, 11:01 PM
Buurs
1 Clement,Arnaud ââ¬695 20 2 Soderling,Robin ââ¬928 11 4 Tursunov,Dmitry ââ¬1280 1 7 Vliegen,Kristof ââ¬930 0 Ik 4 Mathieu,Paul-Henri ââ¬725 1 5 Gabashvili,Teimuraz ââ¬365 1 11 Gonzalez,Fernando ââ¬1850 35 12 Grosjean,Sebastien ââ¬910 11
30-10-2006, 11:03 PM
Gasbashvili & Johansson
Bracciali (Nieminen) Djokovic & Mathieu Grosjean(Robredo) C. Rochus (Davydenko) --- (Tursunov) Ancic --- (Gonzalez) Berdych Ginepri(Ferrer) Srichaphan(Murray) --- (Hrbaty) (Blake) Llodra (Haas) Gasquet Safin (Soderling)[/quote]
30-10-2006, 11:04 PM
Ik heb mijn best gedaan. Ik heb een paar verschillen met mijn team gedaan.
30-10-2006, 11:07 PM
Goddank. Ad Wim heeft Blake niet.
You bend your words like Uri Geller spoons...
30-10-2006, 11:08 PM
Juan Zueco Wrote:Goddank. Ad Wim heeft Blake niet. En ik daardoor uiteraard wel! come on James!
30-10-2006, 11:19 PM
Vanwaar het vertrouwen in Grosjean?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
30-10-2006, 11:20 PM
kuiper Wrote:Ik zal proberen zo snel mogelijk na 22.00 uur weer een schema te maken. Ik ben bezig. Nog een half uurtje denk ik.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|