The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bangkok, Palermo en Mumbai
#91
En meteen weer 15-30. Maak het nou gewoon af man!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
En de dubbele break voor Simon, dat moet toch genoeg zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Hajek wint van Ulihrach, ook niet ongunstig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Mathieu en Moya ook begonnen, hup Carlos en Paul-Henri!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Ik heb op het forum nog nergens zien staan dat Baghdatis niet is komen opdagen (wellicht overheen gelezen). Dat maakt de weg vrij voor Safin :Big Grin
Reply
#96
Genomico Wrote:Ik heb op het forum nog nergens zien staan dat Baghdatis niet is komen opdagen (wellicht overheen gelezen). Dat maakt de weg vrij voor Safin :Big Grin
Ik zag het toevallig net ook. Supermooi natuurlijk! Dat maakt de weg vrij voor Lee :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Mathieu begint lekker, maar Moya niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Mathieu zal wel weer met 6-1 6-1 winnen :Big Grin
Reply
#99
En jah oor, het is zover: Simon wint van Seppi. Supermooi!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben wel even tevreden, ik ga maar weer studeren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pless wint trouwens van Gremelmayr, die had ik nog niet gezien. Ook al mooi!

Del Potro pakt de eerste set van Moya. Die Moya is ook een drol, je gaat toch niet van Del Potro indoors verliezen?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Hajek leidt met een break =D> :razz:
Heb je die dan?! Ik zat er juist aan te denken om Ulihrach te nemen...

nr 2 heeft Ulihrach :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Moya is toch wel een smetje op een verder prima dag. Hoe kun je nou indoor zo dik van Del Potro verliezen?!
En ook jammer dat ik over hem getwijfeld heb, maar ik zag hem toch wel vrij zeker 8 punten halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nieminen en Benneteau winnen. Schuetller start veel beter dan Lee. Zit vandaag nog even niet mee.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Schuettler-Lee *5-1.

de enige game die Lee pakte kwam ie terug van 0-40. #-o
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Henman-Murray begonnen.

is er één in de categorie belangrijk dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Moya is toch wel een smetje op een verder prima dag. Hoe kun je nou indoor zo dik van Del Potro verliezen?!
En ook jammer dat ik over hem getwijfeld heb, maar ik zag hem toch wel vrij zeker 8 punten halen.

Uitstekend dat Moya verliest; de nummer 1 had hem.
Reply
Henman staat een break voor, en Schuettler gaat richting winst met een break voor in de tweede. Uitstekend, de nummer 1 heeft Lee en Murray.
Reply
_Tampie Wrote:Henman staat een break voor, en Schuettler gaat richting winst met een break voor in de tweede. Uitstekend, de nummer 1 heeft Lee en Murray.

Buurs? Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De strijd wordt gestreden tussen:

Becker - Lapentti - Srichaphan - Murray

vs.

Bastl - Bogdanovic - Vassallo - Lopez - Montanes - Mathieu

2 leuke eerste ronde partijen:
Lopez - Srichaphan
Mathieu - Lapentti

Als die beide door eerstgenoemde worden gewonnen, en Murray wordt er nu uitgekegeld, en Ljubicic wint gewoon van Becker, dan kan het een goede week worden.
Reply
Henman-Murray 6-4 *1-0. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Henman was aan het einde van de eerste set behoorlijk aan het stuntelen om hem binnen te halen na *5-2. Hij kreeg op 5-4 nog flink wat bp's tegen. En dan begint de tweede set en dan doet hij het allemaal weer een stuk makkelijker. Vreemd.
Reply
6-4 5-2 40-30 MP! =P~
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Henman wint Hakkuh Hakkuh
Reply
ongelooflijk. Ik zie Henman hier nog wel ver komen..
Reply
Timmie Henman wint! Hakkuh

Gewoon ook niet meer dan logisch. murray in 't weekend gespeeld op gravel in europa en woensdagochtend moet ie op HC in Thailand. Henman stond uitgerust klaar om wraak te nemen voor andere nederlagen. Intikkertje.

Nu verdasco er nog uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tuurlijk, hartstikke logisch :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tuurlijk, hartstikke logisch :roll:

je ziet 't toch gewoon terug. lee ook simpel eraf tegen schuetler. die gasten moeten in een weekend een intercontinentale vlucht maken, met een weekend daviscup in de benen. Op een andere ondergrond nog wel. Amper kans van wennen gehad dus. schuetller en henman waren misschien al wel een week daar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Is Balleret niet die eendagsvlieg die toen een keer een 3e of 4e ronde haalde op een groot toernooi? Monaco?

Edit: Hij haalde daar de 3e ronde na overwinningen op C.Rochus en Grosjean. Was trouwens gewoon dit jaar nog. Speelt verder alleen futures en challengers en verliest daar vaak in de 1e ronde. Nu al een paar setpoints gemist tegen Waske. Hopelijk wint ie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Je zag het toch aan Davydenko een paar weken geleden. En hij heeft twee volle dagen rust gehad. En kijk eens naar de resultaten van Murray de laatste weken, gewoon echt onverwacht dat hij van Henman verliest. Ik zei al dat Murray een gok was maar dat was omdat ik bang was dat hij helemaal niet op kwam dagen. Dit had ik echt niet verwacht. Nou, alles op Verdasco dan maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: