The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-PSV de topper!!
Quote:Ik vind Ajax alleen sinds Van Gaal al niet meer mooi voetballen. Ze spelen nu wel weer met de intentie om aan te vallen
dat vind ik wel heel zwart-wit gesteld en denk dat je daar niet goed over kunt oordelen. Ik ben het wel met je eens dat het daarna niet meer structureel erg goed geweest is. Maar ik geloof wel dat er nu een periode aankomt die er beter uit gaat zien en ben nog steeds van mening dat Ajax dit jaar landskampioen gaat worden.
@ waf: dat begreep ik ook wel, maar uiteraard voelde ik me aangesproken en wilde ff mijn zegje doen... :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
Liever een heel seizoen mooi voetbal en genieten in het stadion dan een seizoen lang oersaaie wedstrijden kijken die nipt gewonnen worden dankzij dode spelmomenten. Wat lijkt me dat vreselijk, dan maar tweede!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waf Wrote:
Bumme Wrote:
waf Wrote:wat een gepiep zeg van die ajakkessieden.

toen koemand ajakkes met dit psvee-voetbal naar de kwartfinale van de cl loodste, hoorde ik niemand klagen.

gezeik altijd over mooi voetbal. Puke

na het lezen van "De Coolsingel bleef leeg" weet ik dat jullie in Rotterdam niets met mooi voetbal hebben. Dit onder het motto; Wat je nooit hebt gehad, raak je ook niet kwijt en zal je dus niet missen........

en meteen een jij-bak. =D>

(iets dat jij mooi vindt hoeft niet iedereen mooi te vinden.....)

Is dus totaal geen "jij-bak" ! Ik geef slecht aan dat ik begrip op kan brengen voor je standpunt omdat ik sinds kort weet hoe Feyenoorders over mooi voetbal denken........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ad Wim Wrote:Liever een heel seizoen mooi voetbal en genieten in het stadion dan een seizoen lang oersaaie wedstrijden kijken die nipt gewonnen worden dankzij dode spelmomenten. Wat lijkt me dat vreselijk, dan maar tweede!
Liever kampioen en een ronde verder in de CL met lelijk voetbal, dan prachtig voetbal maar geen kampioen en de CL niet halen Icon_evil
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:Liever kampioen en een ronde verder in de CL met lelijk voetbal, dan prachtig voetbal maar geen kampioen en de CL niet halen Icon_evil

beaam.
Reply
Bumme Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
waf Wrote:wat een gepiep zeg van die ajakkessieden.

toen koemand ajakkes met dit psvee-voetbal naar de kwartfinale van de cl loodste, hoorde ik niemand klagen.

gezeik altijd over mooi voetbal. Puke

na het lezen van "De Coolsingel bleef leeg" weet ik dat jullie in Rotterdam niets met mooi voetbal hebben. Dit onder het motto; Wat je nooit hebt gehad, raak je ook niet kwijt en zal je dus niet missen........

en meteen een jij-bak. =D>

(iets dat jij mooi vindt hoeft niet iedereen mooi te vinden.....)

Is dus totaal geen "jij-bak" ! Ik geef slecht aan dat ik begrip op kan brengen voor je standpunt omdat ik sinds kort weet hoe Feyenoorders over mooi voetbal denken........

oh stond dat in het mooie boekje van hugo borst... tuurlijk. :roll: als ik oude lullen spreek raken ze niet uitgepraat over het mooie voetbal dat feyenoord in de jaren 60 en 70 gespeeld zou hebben. nog los van het feit dat ik vind dat de afgelopen jaren met kalou, ono en kuijt en een tijdje met piair en tomasson feyenoord iig mooier voetbalde dan ajakkes in dezelfde periode onder adriaanse, wouters en koeman. sterker nog, er waren in mijn ogen weinig ploegen die 'mooier' voetbalden. maar goed, het interesseert me weinig als we er niets mee winnen.

al met al raakt de opmerking over hebben of kwijtraken kant noch wal en was imo wel degelijk badinerend bedoeld.
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:Ik vind Ajax alleen sinds Van Gaal al niet meer mooi voetballen. Ze spelen nu wel weer met de intentie om aan te vallen
dat vind ik wel heel zwart-wit gesteld en denk dat je daar niet goed over kunt oordelen. Ik ben het wel met je eens dat het daarna niet meer structureel erg goed geweest is. Maar ik geloof wel dat er nu een periode aankomt die er beter uit gaat zien en ben nog steeds van mening dat Ajax dit jaar landskampioen gaat worden.
@ waf: dat begreep ik ook wel, maar uiteraard voelde ik me aangesproken en wilde ff mijn zegje doen... :razz:

Ik bedoel ook structureel. Elke ploeg heeft wel eens een positieve uitschieter. Ajax zal verder tot de confrontatie in Eindhoven bij PSV in de buurt moeten blijven, dat zal nog lastig genoeg zijn met wedstrijden tegen Twente en AZ (die PSV beide al een keer heeft gehad).
Reply
Daarentegen heeft Ajax, Heerenveen, Roda, Feyenoord en Utrecht uit al gehad.
The great old Ludwig von...
Reply
En Heracles.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En Heracles.
zet dan nac er ook bij, dan heb je alle uitwedstrijden gehad...
Reply
T00L Wrote:
Ad Wim Wrote:En Heracles.
zet dan nac er ook bij, dan heb je alle uitwedstrijden gehad...
Ik doelde eigenijk meer op Heracles-PSV van vorig seizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Liever een heel seizoen mooi voetbal en genieten in het stadion dan een seizoen lang oersaaie wedstrijden kijken die nipt gewonnen worden dankzij dode spelmomenten. Wat lijkt me dat vreselijk, dan maar tweede!
Voor Ajax gaat in ieder geval geen van beide op. Ik hoef alleen maar de 2 wedstrijden voor die tegen PSV te noemen tegen Heracles en ADO. Wat een triestheid.
Reply
Ad Wim Wrote:Liever een heel seizoen mooi voetbal en genieten in het stadion dan een seizoen lang oersaaie wedstrijden kijken die nipt gewonnen worden dankzij dode spelmomenten. Wat lijkt me dat vreselijk, dan maar tweede!

[Image: pinokkio.jpg]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
gittermaster Wrote:Daarentegen heeft Ajax, Heerenveen, Roda, Feyenoord en Utrecht uit al gehad.

Wil je nou suggereren dat PSV met uitwedstrijden tegen AZ, Ajax, Twente (rest top 4), Heerenveen en angstgegner Willem II (waar bijna altijd verloren wordt zoals Ajax dat bijna altijd in Utrecht doet) tot nu toe een makkelijker uitprogramma dan Ajax heeft gehad? Dat proef ik in je woorden een beetje, maar lijkt me toch echt lariekoek.

PSV moet voor de winter ook nog naar Groningen, Feyenoord en Vitesse.. na de winter nog bijna alleen maar uitwedstrijden tegen de kleintjes. Ajax moet gewoon in de winterstop bovenaan staan, anders zie ik ze PSV niet meer achterhalen gezien het programma in 2007. In februari en maart bijvoorbeeld in 2 maanden tijd alleen Sparta, Heracles en Excelsior uit.

Je hoort mij trouwens niet zeggen dat Ajax een makkelijk programma heeft gehad hoor, dat geldt alleen voor AZ. Die mogen de komende 4 wedstrijden (met Feyenoord, Heerenveen en Ajax allemaal uit) laten zien dat ze mee kunnen doen met de grote jongens.
Reply
Mooi stukje. En dat terwijl PSV met meer nieuwelingen in de ploeg speelt tov vorig seizoen dan Ajax. =D>

PSV is een topploeg, Ajax niet
Ajax is nog geen topploeg, zoveel is na zondag wel duidelijk. PSV speelde Ajax niet weg, in de verste verte niet. PSV was zelfs niet beter. Maar binnen de kortste keren was duidelijk dat er die zondagmiddag in de Arena veel kon gebeuren, maar dat PSV niet zou verliezen.

Wat PSV op dit moment tot zo’n onverbiddelijke topploeg maakt, is de onverzettelijkheid. Soms denk ik wel eens dat PSV de rest van dit seizoen geen enkel doelpunt meer tegen krijgt.

Alex is zonder twijfel de beste centrale verdediger die er in Europa rondloopt en de échte sterren van PSV, Cocu en Simons, hebben geen ego en staan honderd procent in dienst van het team. PSV is een machine waar iedereen minimaal doet wat hij moet doen en waar de spelers die wat meer mogen (Koné, Farfán, Afellay) daar geen mis- maar geebruik van maken. Zelfs de matigste speler van het spul, Jan Kromkamp, is in deze machine uitgeroeid tot een goed functionerende schakel. De elf musketiers: een voor allen, allen voor een.

Zover is Ajax nog lang niet. Ondanks Jaap Stam, ondanks Wesley Sneijder. Toch nog geen machine, toch nog teveel spelers die meer met zichzelf dan met het team bezig zijn. Ten Cate is op de goede weg. Maar die weg is nog een stuk langer dan de meeste optimisten in Amsterdam nu denken. PSV heeft het jaren gekost.
Reply
Ad Wim Wrote:Liever een heel seizoen mooi voetbal en genieten in het stadion dan een seizoen lang oersaaie wedstrijden kijken die nipt gewonnen worden dankzij dode spelmomenten. Wat lijkt me dat vreselijk, dan maar tweede!

Hmmm niet geheel mee eens! Liever 30 wedstrijden genieten en dan 4 wedstrijden op een kut manier winnen en zodoende kampioen worden. 2e is niets, nada noppes....

Wat dat betreft heeft p$v, en zeker in een uitwedstrijd, groot 'gelijk'.... (helaas)
Reply
Peter Wrote:Mooi stukje. En dat terwijl PSV met meer nieuwelingen in de ploeg speelt tov vorig seizoen dan Ajax. =D>

Oh? Ben erg benieuwd naar je namen dan. En noem dan alleen de nieuwelingen die meer dan 3 wedstrijden hebben gespeeld, zodat je niet met namen als Kluivert aan komt die amper 2 wedstrijden heeft gespeeld.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:Daarentegen heeft Ajax, Heerenveen, Roda, Feyenoord en Utrecht uit al gehad.

Wil je nou suggereren dat PSV met uitwedstrijden tegen AZ, Ajax, Twente (rest top 4), Heerenveen en angstgegner Willem II (waar bijna altijd verloren wordt zoals Ajax dat bijna altijd in Utrecht doet) tot nu toe een makkelijker uitprogramma dan Ajax heeft gehad? Dat proef ik in je woorden een beetje, maar lijkt me toch echt lariekoek.

PSV moet voor de winter ook nog naar Groningen, Feyenoord en Vitesse.. na de winter nog bijna alleen maar uitwedstrijden tegen de kleintjes. Ajax moet gewoon in de winterstop bovenaan staan, anders zie ik ze PSV niet meer achterhalen gezien het programma in 2007. In februari en maart bijvoorbeeld in 2 maanden tijd alleen Sparta, Heracles en Excelsior uit.

Je hoort mij trouwens niet zeggen dat Ajax een makkelijk programma heeft gehad hoor, dat geldt alleen voor AZ. Die mogen de komende 4 wedstrijden (met Feyenoord, Heerenveen en Ajax allemaal uit) laten zien dat ze mee kunnen doen met de grote jongens.
Deze post was een reactie op de post daar boven Peter...
The great old Ludwig von...
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Mooi stukje. En dat terwijl PSV met meer nieuwelingen in de ploeg speelt tov vorig seizoen dan Ajax. =D>

Oh? Ben erg benieuwd naar je namen dan. En noem dan alleen de nieuwelingen die meer dan 3 wedstrijden hebben gespeeld, zodat je niet met namen als Kluivert aan komt die amper 2 wedstrijden heeft gespeeld.

Spelers in elftal PSV die vorig seizoen nog elders speelden: Kromkamp, Da Costa, Salcido, Mendez. (4)
Spelers in elftal Ajax die vorig seizoen nog elder speelden: Stam, Gabri, Perez. (3)

4-3, dus PSV meer in opbouw zeker als je ziet dat op Alex na de hele achterhoede vernieuwd is.
Reply
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Mooi stukje. En dat terwijl PSV met meer nieuwelingen in de ploeg speelt tov vorig seizoen dan Ajax. =D>

Oh? Ben erg benieuwd naar je namen dan. En noem dan alleen de nieuwelingen die meer dan 3 wedstrijden hebben gespeeld, zodat je niet met namen als Kluivert aan komt die amper 2 wedstrijden heeft gespeeld.

Spelers in elftal PSV die vorig seizoen nog elders speelden: Kromkamp, Da Costa, Salcido, Mendez. (4)
Spelers in elftal Ajax die vorig seizoen nog elder speelden: Stam, Gabri, Perez. (3)

4-3, dus PSV meer in opbouw zeker als je ziet dat op Alex na de hele achterhoede vernieuwd is.

Waarom noem je de Mul niet? En Oguraru heeft ook al 7 wedstrijden gespeeld (beide meer dan Da Costa)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Mooi stukje. En dat terwijl PSV met meer nieuwelingen in de ploeg speelt tov vorig seizoen dan Ajax. =D>

Oh? Ben erg benieuwd naar je namen dan. En noem dan alleen de nieuwelingen die meer dan 3 wedstrijden hebben gespeeld, zodat je niet met namen als Kluivert aan komt die amper 2 wedstrijden heeft gespeeld.

Spelers in elftal PSV die vorig seizoen nog elders speelden: Kromkamp, Da Costa, Salcido, Mendez. (4)
Spelers in elftal Ajax die vorig seizoen nog elder speelden: Stam, Gabri, Perez. (3)

4-3, dus PSV meer in opbouw zeker als je ziet dat op Alex na de hele achterhoede vernieuwd is.

Waarom noem je de Mul niet?

Omdat de Mul in de jeugd bij Ajax speelde, al 3 seizoenen eerder voor Ajax is uitgekomen, slechts verhuurd was binnen Nederland, het systeem van Ajax, de taal, de cultuur, alles al van jongs af aan kent. Kun je moeilijk nog in opbouw noemen als zo'n speler een seizoen weg is geweest. Als jij een maand op vakantie gaat moet je toch ook niet opeens alles opnieuw opbouwen thuis. :8: Dan zou ik Huntelaar nog eerder als nieuwe speler van Ajax zien (aangezien die pas een half seizoen speelde bij de club voor dit seizoen).
Reply
Ok kan ik inkomen. Maar Oguraru mag je dan wel noemen en dan is het weer gelijk :8:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Ok kan ik inkomen. Maar Oguraru mag je dan wel noemen en dan is het weer gelijk :8:

Die speelde zondag niet (ik doelde op Ajax-PSV). Maar dan mag PSV Tardelli ook noemen. Is t nog 5-4. Mag jij van mij zelfs nog met Roger komen, maar is t nog steeds maar 5-5.. Ajax dus niet meer dan PSV in opbouw. Misschien zijn ze nu nog meer in opbouw omdat PSV al meer heeft opgebouwd in het begin van het seizoen (door CL-wedstrijden bijvoorbeeld), maar in principe hebben ze niet meer op te bouwen (bij Ajax in elke linie wat nieuws, PSV hele nieuwe defensie, is toch lastiger).
Reply
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ok kan ik inkomen. Maar Oguraru mag je dan wel noemen en dan is het weer gelijk :8:

Die speelde zondag niet (ik doelde op Ajax-PSV). Maar dan mag PSV Tardelli ook noemen. Is t nog 5-4. Mag jij van mij zelfs nog met Roger komen, maar is t nog steeds maar 5-5.. Ajax dus niet meer dan PSV in opbouw. Misschien zijn ze nu nog meer in opbouw omdat PSV al meer heeft opgebouwd in het begin van het seizoen (door CL-wedstrijden bijvoorbeeld), maar in principe hebben ze niet meer op te bouwen (bij Ajax in elke linie wat nieuws, PSV hele nieuwe defensie, is toch lastiger).

Ik wist niet dat je specifiek op zondag doelde, lijkt me ook logischer om naar het gehele seizoen te kijken. Dan kom ik toch echt op:
Ajax: Stam (10), Gabri (12), Roger (6), Oguraru (7), Perez (12)
PSV: Mendez (10), Beerens (6), Da Costa (4), Kromkamp (9), Salcido (11)

Tardelli en Kluivert hebben toch echt te weinig gespeeld om mee te tellen.
Ben het dus niet met je eens dat PSV meer in opbouw is. En wie zegt dat 75% van je defensie opbouwen moeilijker is dan in elke linie een nieuwe speler inpassen?

Maar het gegeven dat PSV meer in opbouw dan Ajax is, is dus niet waar.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ok kan ik inkomen. Maar Oguraru mag je dan wel noemen en dan is het weer gelijk :8:

Die speelde zondag niet (ik doelde op Ajax-PSV). Maar dan mag PSV Tardelli ook noemen. Is t nog 5-4. Mag jij van mij zelfs nog met Roger komen, maar is t nog steeds maar 5-5.. Ajax dus niet meer dan PSV in opbouw. Misschien zijn ze nu nog meer in opbouw omdat PSV al meer heeft opgebouwd in het begin van het seizoen (door CL-wedstrijden bijvoorbeeld), maar in principe hebben ze niet meer op te bouwen (bij Ajax in elke linie wat nieuws, PSV hele nieuwe defensie, is toch lastiger).

Ik wist niet dat je specifiek op zondag doelde, lijkt me ook logischer om naar het gehele seizoen te kijken. Dan kom ik toch echt op:
Ajax: Stam (10), Gabri (12), Roger (6), Oguraru (7), Perez (12)
PSV: Mendez (10), Beerens (6), Da Costa (4), Kromkamp (9), Salcido (11)

Tardelli en Kluivert hebben toch echt te weinig gespeeld om mee te tellen.
Ben het dus niet met je eens dat PSV meer in opbouw is. En wie zegt dat 75% van je defensie opbouwen moeilijker is dan in elke linie een nieuwe speler inpassen?

Maar het gegeven dat PSV meer in opbouw dan Ajax is, is dus niet waar.

Hmm.. dat zijn 7 potjes meer voor de ajacieden. Lijkt me geen noemenswaardig verschil. Bovendien is PSV zn succescoach (waar volgens de hele buitenwereld al het succes door kwam) kwijtgeraakt en zou dat het grootste gemis zijn. Ajax heeft de trainer die PSV wilde. Laat dat dan die 7 potjes compenseren. Ajax nog steeds niet meer in opbouw. Het is hooguit zo dat de speler die al bij Ajax zaten nu beter presteren door de aanwezigheid van de nieuwe spelers, terwijl de spelers die al bij PSV speelden niet in niveau zijn gestegen door de nieuwelingen.
Reply
Waar zeg ik dat Ajax meer in opbouw is? Ik weerleg alleen jouw woorden dat PSV met meer nieuwelingen speelt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ok kan ik inkomen. Maar Oguraru mag je dan wel noemen en dan is het weer gelijk :8:

Die speelde zondag niet (ik doelde op Ajax-PSV). Maar dan mag PSV Tardelli ook noemen. Is t nog 5-4. Mag jij van mij zelfs nog met Roger komen, maar is t nog steeds maar 5-5.. Ajax dus niet meer dan PSV in opbouw. Misschien zijn ze nu nog meer in opbouw omdat PSV al meer heeft opgebouwd in het begin van het seizoen (door CL-wedstrijden bijvoorbeeld), maar in principe hebben ze niet meer op te bouwen (bij Ajax in elke linie wat nieuws, PSV hele nieuwe defensie, is toch lastiger).

Ik wist niet dat je specifiek op zondag doelde, lijkt me ook logischer om naar het gehele seizoen te kijken. Dan kom ik toch echt op:
Ajax: Stam (10), Gabri (12), Roger (6), Oguraru (7), Perez (12)
PSV: Mendez (10), Beerens (6), Da Costa (4), Kromkamp (9), Salcido (11)

Tardelli en Kluivert hebben toch echt te weinig gespeeld om mee te tellen.
Ben het dus niet met je eens dat PSV meer in opbouw is. En wie zegt dat 75% van je defensie opbouwen moeilijker is dan in elke linie een nieuwe speler inpassen?

Maar het gegeven dat PSV meer in opbouw dan Ajax is, is dus niet waar.

Hmm.. dat zijn 7 potjes meer voor de ajacieden.

Zelfs 13 potjes meer omdat Beerens niet nieuw is..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Oftewel beide ploegen zijn op meer posities niet versterkt/veranderd. Je kan ze dus beide niet een ploeg in opbouw noemen.
Reply


Forum Jump: