The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax-PSV de topper!!
De waardeloze voorzet van Grygera op Huntelaar en de geweldige voorzet van Huntelaar op Gabri die deze huizenhoog overschiet waren de momenten dat Ajax had moeten scoren. De vrije trap waaruit door PSV gescoord werd was terecht gegeven trouwens.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:De waardeloze voorzet van Grygera op Huntelaar
Dát moment inderdaad, dát had een goal moeten zijn...
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Die bal van Sneijder die 2 mm naast de paal ging, dat had een goal moeten zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Ajaks heeft 1 helft goed leuk gespeeld, 2e helft waren ze heel erg matig, geen 1 kans gekregen, zelfs niet nadat psv met 10 man kwam te spelen. psv is gewoon de sterkste ploeg van Nederland. Gelukkig is dat vandaag weer eens bewezen want de amsterdammertjes kregen alweer iets teveel babbels. En inderdaad wat was de hunter weer slecht, tegen Alex zullen er meer niet goed zijn, maar dit was wel heel min.
Nu is PSV de beste ploeg, omdat ze bovenaan staan zeker? Is AZ dan volgende week de beste ploeg van NL? Makkelijk hoor, nu Feyenoord zo slecht is, om andere ploegen dan Ajax aan te wijzen als 'beste' ploegen.

En Huntelaar was helemaal niet slecht. Hij speelde de eerste helft gewoon goed. Als hij niet scoort, speelt hij niet meteen slecht. Ga jij nou maar lekker kritiek leveren op de Feyenoordspitsen, die hebben het echt nodig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Matador! Wrote:
Ricochan Wrote:Hahahahaha wat is die ten cate toch een slechte verliezer

Hij had clown moeten worden :razz:

Hij is een winnaar, goede eigenschap. Overigens heb ik al die forummers die voor PSV zijn een paar jaar geleden van alles en nog wat over R. Koeman horen zeggen, maar nu is het ineens een held... :roll:

Koeman is helemaal geen held. Wel heeft hij PSV aanvallender laten spelen dan voorheen (vandaag niet nee, idd). Met zulk spelersmateriaal kan elke coach met wat geluk in 4 wedstrijden de 2e ronde van de CL halen en uit bij zowel AZ als Ajax winnen. PSV is veel beter dan iedereen denkt. In elke linie staan minimaal 2 giganten met verder voor het eerst sinds heel erg lang geen zwakke plek in de ploeg waar de tegenstander druk op kan zetten. Vorig jaar was Lamey nog basisspeler. :roll:

Bovendien is Kluivert volgende week weer inzetbaar. :p Waar moet die gaan spelen? Zelfs op de bank is eigenlijk geen plek voor hem nu, die zit nl al vol met Zoetebier, Reiziger (backposities), Addo (centraal achterin), Culina, Vayrynen (middenveld), Aisatti en Tardelli (vleugelspitsen). Centrale spits op de bank als Koné en Farfan al spelen is ook niet echt nodig.
Reply
Ajax kan niet en PSV speelt wederom het in topwedstrijden gebruikte succesvolle spelletje. Goede zakelijke overwinning imo waarbij Ajax geen kans heeft gehad! =D>

Commentaar van ten Cate over de PSV goal natuurlijk erg triest! Bij zo'n vrije trap (heeft PSV patent op!) is het de bedoeling dat je de bal maar net aanraakt. Super gevaarlijk en dan hoor je Ten Cate over een lucky :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Het was inderdaad niet heel slim van hem. Zo'n vrije trap is inderdaad altijd gevaarlijk, maar er komt ook wel behoorlijk wat geluk bij kijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uiteraard komt er geluk bij kijken! Maar ze zijn (bij PSV zeker) bijna altijd gevaarlijk. Iig gevaarlijker dan de wegdraaiende vrije trappen van Ajax. Het zou volgens Cruijff dan makkelijker inkoppen zijn :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Het zou volgens Cruijff dan makkelijker inkoppen zijn :roll:
Dat is dan weer wel waar, zo'n bal kun je er lekker hard inkoppen.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:
Ekslem Wrote:Het zou volgens Cruijff dan makkelijker inkoppen zijn :roll:
Dat is dan weer wel waar, zo'n bal kun je er lekker hard inkoppen.

Het is volgens mij ook een stuk makkelijker verdedigen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ad Wim Wrote:Ook had Mendez al eerder rood moeten hebben toen hij Perez neerhaalde.
En Vayrinen had rood moeten hebben ipv geel.

Calimero
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ekslem Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Ekslem Wrote:Het zou volgens Cruijff dan makkelijker inkoppen zijn :roll:
Dat is dan weer wel waar, zo'n bal kun je er lekker hard inkoppen.

Het is volgens mij ook een stuk makkelijker verdedigen!
Dat bestrijd ik niet, maar makkelijker inkoppen is het wel :!:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Peter Wrote:
Matador! Wrote:
Ricochan Wrote:Hahahahaha wat is die ten cate toch een slechte verliezer

Hij had clown moeten worden :razz:

Hij is een winnaar, goede eigenschap. Overigens heb ik al die forummers die voor PSV zijn een paar jaar geleden van alles en nog wat over R. Koeman horen zeggen, maar nu is het ineens een held... :roll:

Koeman is helemaal geen held. Wel heeft hij PSV aanvallender laten spelen dan voorheen (vandaag niet nee, idd). Met zulk spelersmateriaal kan elke coach met wat geluk in 4 wedstrijden de 2e ronde van de CL halen en uit bij zowel AZ als Ajax winnen. PSV is veel beter dan iedereen denkt. In elke linie staan minimaal 2 giganten met verder voor het eerst sinds heel erg lang geen zwakke plek in de ploeg waar de tegenstander druk op kan zetten. Vorig jaar was Lamey nog basisspeler. :roll:

Bovendien is Kluivert volgende week weer inzetbaar. :p Waar moet die gaan spelen? Zelfs op de bank is eigenlijk geen plek voor hem nu, die zit nl al vol met Zoetebier, Reiziger (backposities), Addo (centraal achterin), Culina, Vayrynen (middenveld), Aisatti en Tardelli (vleugelspitsen). Centrale spits op de bank als Koné en Farfan al spelen is ook niet echt nodig.

Sinds wanneer speelt Zoetebier weer bij PSV? Die staat toch echt bij NAC onder de lat :razz:
Reply
Bla bla bla Ajax is veel beter... PSV counterploeg, afbraak voetbal.. Het zal allemaal wel. Het was me weer een mooi dagje, na 12 rondes staat psv weer waar het moet staan namelijk bovenaan.

Weltruste..
Reply
Ekslem Wrote:Ajax kan niet en PSV speelt wederom het in topwedstrijden gebruikte succesvolle spelletje. Goede zakelijke overwinning imo waarbij Ajax geen kans heeft gehad! =D>

Commentaar van ten Cate over de PSV goal natuurlijk erg triest! Bij zo'n vrije trap (heeft PSV patent op!) is het de bedoeling dat je de bal maar net aanraakt. Super gevaarlijk en dan hoor je Ten Cate over een lucky :roll:

Helemaal mee eens, vanmiddag al geen kansen voor Ajax geteld, vanavond nog maar eens geteld, verder dan een kopbal van Heitinga die naast ging en een schot van Sneijder die naast ging kwam ik niet.

Wedstrijd was niet heel erg goed, wel spannend. Vond de wissels van Ten Cate onbegrijpelijk. De Mul speelde erg sterk, was Salcido vooral in de eerste helft een paar keer te vlug af. Met Rosales breng je een speler in die juist naar binnen komt, daar weet Salcido wel raad mee.

Rosenberg voor Huntelaar als je moet scoren volg ik ook niet. Gelukkig gaf Ten Cate dat zelf ook toe.

Scheidsrechter was wel erg eenzijdig met zijn kaarten. Meten met 2 maten. Balletje wegtrappen geel, dan moet je hands ook met geel bestraffen. Heitinga en Gabri verdienden ook een kaart als je Simons en Vayrynen bestraft. Mendez had voor zijn eerste overtreding ook wel rood mogen hebben.

Al met al leuke topper met een terechte winnaar. Icon_twisted
Reply
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Ook had Mendez al eerder rood moeten hebben toen hij Perez neerhaalde.
En Vayrinen had rood moeten hebben ipv geel.

Calimero

A heeft dit helemaal niets met het welbekende calimero gedrag te maken Mukkus, domme reactie dus.
B. Gaat Ada wel weer (bril ?) leuk voorbij aan de vrij smerige overtreding van Heitinga na, pakweg, 31 seconden.
Reply
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Ook had Mendez al eerder rood moeten hebben toen hij Perez neerhaalde.
En Vayrinen had rood moeten hebben ipv geel.

Calimero

A heeft dit helemaal niets met het welbekende calimero gedrag te maken Mukkus, domme reactie dus.

Met een piepstemmetje: "Ja, maar zij zijn gemeen, dus zij moeten straf hebben, want zij zijn veel groter als ik....."

Ik interpreteer Calimero-gedrag wat ruimer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ad Wim Wrote:Die bal van Sneijder die 2 mm naast de paal ging, dat had een goal moeten zijn.

Die had Gomes er zonder enige moeite uit gehouden als ie meer richting goal was.
Reply
Lamme Lennie Wrote:Zelfs na de (overigens terechte, dus niet de scheidsrechter de schuld geven!!!) rode kaart van Mendez

ik weet het niet, hij handelde nog in zijn actie. het was stom, maar ik vond het meer een reflex. maar goed, je kan geel geven, maar een ajakkessied had die kaart nooit gekregen. :razz:
Reply
Ik vroeg me tijdens de samenvatting zelfs af wat er eerder was, het fluitje of het wegtikken? Vond het wel overdreven eigenlijk, tis dat die ajacieden gelijk collectief verontwaardigd deden anders had ie hem nooit gehad (maar ok, theoretisch kun je hem geven).
Reply
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Ook had Mendez al eerder rood moeten hebben toen hij Perez neerhaalde.
En Vayrinen had rood moeten hebben ipv geel.

Calimero

A heeft dit helemaal niets met het welbekende calimero gedrag te maken Mukkus, domme reactie dus.

Met een piepstemmetje: "Ja, maar zij zijn gemeen, dus zij moeten straf hebben, want zij zijn veel groter als ik....."

Ik interpreteer Calimero-gedrag wat ruimer.

Jij kan zoveel interpreteren met je anti-Ajax-bril, echt geloofwaardig is het in ieder geval niet. Hou jij je nou bij maar bij het, zieltogende, Heerenveen, staat je beter....
Reply
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Ook had Mendez al eerder rood moeten hebben toen hij Perez neerhaalde.
En Vayrinen had rood moeten hebben ipv geel.

Calimero

A heeft dit helemaal niets met het welbekende calimero gedrag te maken Mukkus, domme reactie dus.

Met een piepstemmetje: "Ja, maar zij zijn gemeen, dus zij moeten straf hebben, want zij zijn veel groter als ik....."

Ik interpreteer Calimero-gedrag wat ruimer.

Jij kan zoveel interpreteren met je anti-Ajax-bril, echt geloofwaardig is het in ieder geval niet. Hou jij je nou bij maar bij het, zieltogende, Heerenveen, staat je beter....

Beetje op de teentjes getrapt, Fabian? 1 Calimero-smiley om de boel een beetje op te fokken en meneer zit bovenop de kast. Beetje goed uitzicht?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Matador! Wrote:
Ricochan Wrote:Hahahahaha wat is die ten cate toch een slechte verliezer

Hij had clown moeten worden :razz:

Hij is een winnaar, goede eigenschap. Overigens heb ik al die forummers die voor PSV zijn een paar jaar geleden van alles en nog wat over R. Koeman horen zeggen, maar nu is het ineens een held... :roll:

Wie vind koeman een held dan? Ik heb altijd gezegd dat zelfs koeman niet veel aan het werk van Hiddink kan verzieken al leek het er in het begin wel op, maar de basis van psv is te goed zolang alex en cocu er nog zijn. Maar ik vind Koeman nog steeds geen bijzondere goede coach, het is puur dat hij het beste team heeft, maar dat zijn ze duidelijk.
Reply
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Ook had Mendez al eerder rood moeten hebben toen hij Perez neerhaalde.
En Vayrinen had rood moeten hebben ipv geel.

Calimero

A heeft dit helemaal niets met het welbekende calimero gedrag te maken Mukkus, domme reactie dus.

Met een piepstemmetje: "Ja, maar zij zijn gemeen, dus zij moeten straf hebben, want zij zijn veel groter als ik....."

Ik interpreteer Calimero-gedrag wat ruimer.

Jij kan zoveel interpreteren met je anti-Ajax-bril, echt geloofwaardig is het in ieder geval niet. Hou jij je nou bij maar bij het, zieltogende, Heerenveen, staat je beter....

Beetje op de teentjes getrapt, Fabian? 1 Calimero-smiley om de boel een beetje op te fokken en meneer zit bovenop de kast. Beetje goed uitzicht?

Ik zie je, de laatste tijd, weinig anders meer doen. Calimero smiley hier (dingen zijn erg 'in' tegenwoordig) en een smiley daar, maar vooral alles anti-Ajax ! En als je zo doorgaat, drink ik nooit meer bier met je ... :wink:
Reply
Hij was ook specifiek tegen Ad Wim gericht. Op zijn 'ja, maar'-reacties. Mendez hier, Mendez daar. Vayrynen hier, Vayrynen daar. Geluksgoal. Ajax beter, etc.etc.

Geen bier met mij drinken? Geeft niks. Ik lust ook wel beerenburg.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Hij was ook specifiek tegen Ad Wim gericht. Op zijn 'ja, maar'-reacties. Mendez hier, Mendez daar. Vayrynen hier, Vayrynen daar. Geluksgoal. Ajax beter, etc.etc.

Geen bier met mij drinken? Geeft niks. Ik lust ook wel beerenburg.

mukkus, ik wil niet dat je met fabian drankjes drinkt.
Reply
net weer comedy capers gezien met in de hoofdrol henk ten cate :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
Mukkus Wrote:Geen bier met mij drinken? Geeft niks. Ik lust ook wel beerenburg.

Is goed, krijg je de volgende keer een Beerenburger van me ! :wink:

Misschien (waarschijnlijk) dat ik van de zomer weer eens een week in dat resort zit :lol:
Reply
Waarom niet? Die keren dat ik met hem biertje dronk, won Heerenveen van Ajax.....hmmmm....nooit eerder bij stilgestaan.....we spreken snel weer af, Fabian!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
'k ga me bed in, de dag begon zo mooi maar zoals ik vanmorgen om 10:45 uur in de kroeg al zei: "Het leukste aan een thuiswedstrijd tegen PSV is het naar de wedstrijd toe leven, daarna wordt het alleen maar minder".

Eindhoven Bedankt ! Icon_evil
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: