The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Masters Cup Shanghai 2006
#31
Juan Zueco Wrote:Tsja, dat is wel heel erg uitgebreid.

Ik selecteer de spelers op eigen gevoel. Het programma doet niets anders dan het meest effectieve team te berekenen qua te behalen punten (gebaseerd op je eigen keuze dus).

Precies en op welke plaats staat hij nu..
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
Elikian Wrote:Mooi ding Juan ... Roy heeft ook ooit zo'n ding gemaakt in Excel, (die ook rekening hield met budgetwinst) en hij won er de openingsweek van de MV Game mee, en de 2e week wassie 2e. Helaas moest hij vanwege zijn gezondheid het spel staken, maar zo'n programma is zeker kansrijk Wink

lezen buurs!
Reply
#33
Elikian Wrote:Week 1: Gewonnen
Week 2: 2e

En ja, ik was ook verrast dat het werkt ...

Tja, het systeem neemt vorm niet eens mee (of Head to heads), dus logisch dat hij alleen de eerste 2 weken presteerde en daarna niet meer, want na de eerste 2 weken van het jaar is vorm erg belangrijk. Belangrijker dan het aantal punten die je op de jaarranking hebt.
Reply
#34
Wat een flauwekul zeg zo'n systeem.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#35
Ik gebruik een excel sheet met quotes voor toernooiwinnaars.

Als je een wedstrijd moet voorspellen die door de bookmakers als volgt wordt beoordeeld:

Gonzalez 1.7
Ancic 2.2

Hoe groot is dan (volgens hen, en zij hebben er systemen met ondergrond, vorm en ranking voor om de quote te bepalen) de kans dat Gonzalez wint?

In mijn ogen 2.2 / (2.2 + 1.65) = 57 %
Kans op winst Ancic 1.65/(2.2+1.65) = 43 %

Dit wilde ik in een excel sheet met de draw verwerken. Ik constateerde dat de quotes voor de toernooiwinnaars bijna 1 op 1 hier mee samenhangen. Er zit wel eens een verschil in, maar dat neem ik voor lief.

Als Gonzalez tegen Ancic speelt en de toernooiquotes zijn:
Gonzalez 51
Ancic 67

dan zal de quote voor de wedstrijd ongeveer zoals hierboven zijn. Door dit herhaaldelijk te toetsen bleek dat behoorlijk te kloppen. Je kan dus de toernooiquotes heel goed gebruiken om de kansen in de onderlinge wedstrijd te berekenen.

Gonzalez: 67/(51+67)=57%
Ancic: 51/(51+67)=43%

De daarop volgende wedstrijd is ook te berekenen, dit gaat hetzelfde als in het voorbeeld dat Elikian schetst.
De punten per ronde staan ook in het schema, dus je krijgt een verwachte opbrengst van de speler, en het aantal euro's per punt dat hij kost.
Een groot deel van het team had je zelf ook wel kunnen bedenken, maar er komen altijd opvallende cijfers naar voren. Spelers die een veel lager verwacht rendement hadden dan je dacht, of andersom uiteraard.

Het invullen van het hele zooitje kost me ongeveer een half uur per week.
En eens per maand 10 minuten extra om de nieuwe spelers waarden van sportdreams over te nemen.

De basis voor deze sheet heb ik ooit van Koeling gehad, maar er is een hoop veranderd sindsdien.
Reply
#36
Wat zijn de toernooiquotes voor de Masters Cup van <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.bet365.com">http://www.bet365.com</a><!-- w --> ? (ik zit op mijn werk en daar zijn goksites geblokt)
Reply
#37
_Tampie Wrote:Wat zijn de toernooiquotes voor de Masters Cup van <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.bet365.com">http://www.bet365.com</a><!-- w --> ? (ik zit op mijn werk en daar zijn goksites geblokt)

To Win Outright.


Masters Cup - Shanghai Book Closes Nov 12 14:00


Win Only

Roger Federer 1.30 Bet
Nikolay Davydenko 8.00 Bet
Rafael Nadal 10.00 Bet
Ivan Ljubicic 17.00 Bet
Andy Roddick 21.00 Bet
David Nalbandian 23.00 Bet
James Blake 26.00 Bet
Tommy Robredo 51.00 Bet


Group Betting


Masters Cup - Shanghai - Gold Group Book Closes Nov 12 14:00


Win Only

Nikolay Davydenko 2.25 Bet
Rafael Nadal 2.62 Bet
James Blake 5.00 Bet
Tommy Robredo 8.00 Bet

Masters Cup - Shanghai - Red Group Book Closes Nov 12 14:00


Win Only

Roger Federer 1.14 Bet
Ivan Ljubicic 9.00 Bet
Andy Roddick 12.00 Bet
David Nalbandian 13.00 Bet
Reply
#38
_Tampie Wrote:Dit wilde ik in een excel sheet met de draw verwerken. Ik constateerde dat de quotes voor de toernooiwinnaars bijna 1 op 1 hier mee samenhangen.
Dat is niet gek, aangezien je juist deze quotes gebruikt om je verwachtingen te bepalen natuurlijk.
Reply
#39
Elikian Wrote:
_Tampie Wrote:Dit wilde ik in een excel sheet met de draw verwerken. Ik constateerde dat de quotes voor de toernooiwinnaars bijna 1 op 1 hier mee samenhangen.
Dat is niet gek, aangezien je juist deze quotes gebruikt om je verwachtingen te bepalen natuurlijk.

Dat klopt. Maar er hadden doorkruisende grootheden in het spel kunnen zijn. Zo zou ik Safin relatief een lagere toernooiquote geven als zijn eerste ronde quote, en kan ook een (mogelijke) tegenstander in de eerste of juist de volgende ronde reden zijn om de toernooiquote anders te maken. Als dit veel invloed heeft dan heb niet veel meer aan je cijfers. Dat bleek nogal mee te vallen.
Reply
#40
Mac Wrote:
Elikian Wrote:Mooi ding Juan ... Roy heeft ook ooit zo'n ding gemaakt in Excel, (die ook rekening hield met budgetwinst) en hij won er de openingsweek van de MV Game mee, en de 2e week wassie 2e. Helaas moest hij vanwege zijn gezondheid het spel staken, maar zo'n programma is zeker kansrijk Wink

lezen buurs!

:oops:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
Ik ben er eenbeetje over na aan het denken.
De enige optie met Federer en 2 spelers is Federer plus Robredo en Blake. Maar ja, ben je daar blij mee? Eigenlijk moet je in die poule Davy hebben, maar die is dus net te duur. En je kunt wel Federer plus Ljubicic, Nalbi of Nadal nemen, dan kom je beter uit met geld, maar dat wil je eigenlijk ook niet. In de groep van Federer is het erg lastig om te voorspellen wie daar doorgaat als tweede. Groot risico dus.
Federer nemen leidt dus niet tot fijne opties.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Fed + Davy Smile
Reply
#43
<!-- m --><a class="postlink" href="http://filipo.hit.bg/TMC/TMC-2006.xls">http://filipo.hit.bg/TMC/TMC-2006.xls</a><!-- m -->

Stond op mtf. Wel mooi gedaan.
Reply
#44
Geweldige 1ste set van Nalbi...Federer werd bij vlagen overklast maar daarna zakte Nalbi diep weg en bleef Federer op zijn constant hoge niveau
Reply
#45
Ik heb vandaag de Dynamic Tennis Masters Cup gewonnen :Big Grin Vond 't wel even toepasselijk om dat in dit topic te vermelden :wink:
Reply
#46
Blake wint de 1e set met 6-4 van Nadal
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
buurs Wrote:Blake wint de 1e set met 6-4 van Nadal

Nieuwe speelsterkte al gezien Buurs?
Reply
#48
Nadal schakelt een tandje hoger in de 2e set en leidt 3*-0.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#49
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:Blake wint de 1e set met 6-4 van Nadal

Nieuwe speelsterkte al gezien Buurs?

Tja, ongelovelijk niet.... :cry:

Ik sta 5,4636

Om 5 te worden moest ik 5,4628 staan :roll:

Vorig jaar lag de grens nog rond 5,67....ongelovelijk niet
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#50
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:Blake wint de 1e set met 6-4 van Nadal

Nieuwe speelsterkte al gezien Buurs?

Tja, ongelovelijk niet.... :cry:

Ik sta 5,4636

Om 5 te worden moest ik 5,4628 staan :roll:

Vorig jaar lag de grens nog rond 5,67....ongelovelijk niet

Ik had het al gezien inderdaad. Bizar :| Mijn dubbelmaatje is op 5 duizendste geen 3 geworden....ook zoiets.
Reply
#51
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:Blake wint de 1e set met 6-4 van Nadal

Nieuwe speelsterkte al gezien Buurs?

Tja, ongelovelijk niet.... :cry:

Ik sta 5,4636

Om 5 te worden moest ik 5,4628 staan :roll:

Vorig jaar lag de grens nog rond 5,67....ongelovelijk niet

Ik had het al gezien inderdaad. Bizar :| Mijn dubbelmaatje is op 5 duizendste geen 3 geworden....ook zoiets.

Maar geeft niet, nu ben ik bij ieder 6 toernooi als 1e geplaatst.
Al zal ik voornamelijk 5 toernooien gaan spelen en af en toe een 4.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#52
buurs Wrote:Maar geeft niet, nu ben ik bij ieder 6 toernooi als 1e geplaatst.

Dat is onzin natuurlijk, dat zal alleen het eerste toernooi zijn als er nog niemand gespeeld heeft. Daarna tel de actuele rating weer. Speel je eind december nog ergens een kersttoernooi? Dan mag je nog op je oude speelsterkte spelen, maar de resultaten tellen mee als en voor je nieuwe rating :roll:
Reply
#53
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:Maar geeft niet, nu ben ik bij ieder 6 toernooi als 1e geplaatst.

Dat is onzin natuurlijk, dat zal alleen het eerste toernooi zijn als er nog niemand gespeeld heeft. Daarna tel de actuele rating weer. Speel je eind december nog ergens een kersttoernooi? Dan mag je nog op je oude speelsterkte spelen, maar de resultaten tellen mee als en voor je nieuwe rating :roll:

Volgens mij telt de eindejaarsrating sowieso tot april..

Misschien Emmen of Assen...

heb de afgelopen 4 weken niet kunnen trainen ivm met verhuizen.
Dus even kijken hoe ik in vorm ben.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#54
Quote:Volgens mij telt de eindejaarsrating sowieso tot april..

Nope.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#55
Tripplexxx Wrote:
Quote:Volgens mij telt de eindejaarsrating sowieso tot april..

Nope.

Vorig jaar wel :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#56
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Quote:Volgens mij telt de eindejaarsrating sowieso tot april..

Nope.

Vorig jaar wel :wink:

Bedoel je voor resultaten of voor plaatsingen?
Reply
#57
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Quote:Volgens mij telt de eindejaarsrating sowieso tot april..

Nope.

Vorig jaar wel :wink:

Bedoel je voor resultaten of voor plaatsingen?

plaatsingen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#58
Maar maakt niet uit, want ik ga in het voorjaar geen toernooien spelen...
Vorig jaar met windkracht 8 gespeeld en dat is me niet zo goed bevallen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Quote:Volgens mij telt de eindejaarsrating sowieso tot april..

Nope.

Vorig jaar wel :wink:

Bedoel je voor resultaten of voor plaatsingen?

plaatsingen

Als mensen nog geen resultaten hebben, dan kijkt een organisatie naar de eindejaarsrating.
Reply
#60
En ja hoor, Nadal eraf tegen Blake. Die gozer kan indoor ook echt niks. Maar ja, ik zal hem nu wel moeten nemen als verrassing :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: