The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Masters Cup Shanghai 2006
#61
Ad Wim Wrote:En ja hoor, Nadal eraf tegen Blake. Die gozer kan indoor ook echt niks. Maar ja, ik zal hem nu wel moeten nemen als verrassing :|

Dan neem ik hem ook. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#62
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:En ja hoor, Nadal eraf tegen Blake. Die gozer kan indoor ook echt niks. Maar ja, ik zal hem nu wel moeten nemen als verrassing :|

Dan neem ik hem ook. :wink:

:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#63
Was het maar zo simpel :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Mooie pot trouwens tussen Davy en Robredo. Ze zijn allebei flink aan het knallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
je moet er toch niet aan denken dat robredo hier even davy gaat pakken. dan neemt elke manager federer, blake en robredo. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Gelukkig pakt Davy hem alsnog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
speelt nadal nu tegen davy of tegen robredo?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
Doet dat er toe?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Jazeker. Robredo is een optie om samen met Federer en Blake te nemen natuurlijk. Heerlijk voor 't budget en misschien wel met de 2 finalisten. Daarnaast Robredo als opvulling. Hij deed 't niet slecht tegen Davy, dus wellicht kan hij nog een wedstrijdje winnen. Ben benieuwd of ie nu tegen de kwetsbare nadal speelt of tegen blake.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#70
Hij speelt sowieso nog tegen beiden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Zoals ook bij elk GS is weer de vraag, krijg je voor 't geld van Federer spelers bij elkaar die meer punten pakken dan Federer zelf. 150 punten in dit geval.
Er van uitgaande dat mensen mét Federer ook Blake en Robredo daar bij nemen, kun je zeggen dat je voor 't geld van Federer 3 man kan nemen uit 't rijtje Ljubo, Nalbi, Roddick en Davy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
Vergeet Nadal niet.

Bovendien is het anders dan bij GSs, want bijvoorbeeld Roddick en Davy hebben nu samen al 40 punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Tuurlijk. Federer en Nadal past perfect, maar dat was toch alleen een optie geweest als Nadal had gewonnen van Blake. Je gaat toch niet Nadal nemen ipv Blake én Robredo? Blake pakt Robredo ook en heeft dan al 40 punten, meer kan Nadal er niet eens meer halen of hij moet van Robredo, Davy en Federer winnen. Hij is dus duidelijk geen optie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Ik heb het ook niet over Nadal ipv Blake en Robredo. Jij noemde een rijtje en daarin vergat je Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Ad Wim Wrote:Ik heb het ook niet over Nadal ipv Blake en Robredo. Jij noemde een rijtje en daarin vergat je Nadal.

uit dat rijtje van 4 kan je er 3 kiezen ipv Federer. Nadal hoort dus niet in dat rijtje. Met hem kan je nog maar 1 andere speler nemen ipv Federer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#76
Ben je er al uit, Buurs?
Reply
#77
_Tampie Wrote:Ben je er al uit, Buurs?

Bijna :8:

Jij?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#78
Wel of geen Federer voor jou?

Dan neem ik de andere optie :8:
Wordt het misschien nog spannend :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#79
Helaas.
Vorig jaar heb ik je mijn team genoemd zodat een van ons arco voorbij zou kunnen gaan.
Dit jaar zal ik niets prijsgeven.
Reply
#80
Tampie heeft natuurlijk een team met Federer, zo moeilijk is dat niet.Hij heeft 30 punten voorsprong en met die 150 van Federer is het al moeilijk genoeg om dat uberhaupt in te halen. :wink:
Reply
#81
Tripplexxx Wrote:Tampie heeft natuurlijk een team met Federer. :wink:

lijkt mij ook :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#82
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:Tampie heeft natuurlijk een team met Federer. :wink:

lijkt mij ook :8:

Federer + iemand met 40 pnt = 190 pnt
De finalist + 2 halve finalisten + de 2 nr. 3 van de poule = 220 pnt (maar dan moet Robredo van Nadal winnen) :8:

Maar jah, ik denk dat Federer opnieuw niet zal winnen, dus ik verwacht eigenlijk een dikke overwinning van Buurs.
Reply
#83
Cruciaal is natuurlijk de nr. 3 in de rode groep. Ljubo of Nalbi?

Ik ga er vanuit dat Andy nr. 2 wordt.

Overigens : Fedje + de andere finalist = 250 punten
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
#84
Juan Zueco Wrote:Cruciaal is natuurlijk de nr. 3 in de rode groep. Ljubo of Nalbi?

Ik ga er vanuit dat Andy nr. 2 wordt.

Ik verwacht zelfs dat de nr. 2 van de poule van Federer de finale gaat halen (ik denk voorlopig aan Roddick). Dus een team mét Federer is max. 230 pnt waard.

1. Federer + Roddick = 230
2. Federer + Blake (en Robredo) = 210
3. Federer + Davydenko = 190
4. Federer + Nadal = 170
5. Federer + Ljubicic = 170
6. Federer + Nalbandian = 150

Ik verwacht dat opties 2, 3 en 6 het meest gekozen zullen worden, dus met een team van Roddick, Ljubicic (of Nalbandian als je denkt dat hij van Ljubicic gaat winnen), Davydenko, Blake en Robredo, goed voor 200 pnt is goed genoeg om op veel mensen in te lopen en je verliest er hooguit 10, omdat Federer+Roddick niet zo vaak zal voorkomen. En als Federer dan niet het toernooi wint, maak je een echte klapper.
Reply
#85
Precies.

Tampie heeft dus twee mogelijkheden. Met of zonder Federer. Tampie is een man van de berekeningen en gaat er vanzelfsprekend vanuit dat Federer gaat winnen. Een team zonder Federer is gokken op meer, en Tampie zit niet in de posititie om te gokken. Die speelt op zekerheid. Buurs selecteert dus geen Federer en selecteert 5 spelers.

Wint Federer, dan wint Tampie ook.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#86
Tripplexxx Wrote:Precies.

Tampie heeft dus twee mogelijkheden. Met of zonder Federer. Tampie is een man van de berekeningen en gaat er vanzelfsprekend vanuit dat Federer gaat winnen. Een team zonder Federer is gokken op meer, en Tampie zit niet in de posititie om te gokken. Die speelt op zekerheid. Buurs selecteert dus geen Federer en selecteert 5 spelers.

Wint Federer, dan wint Tampie ook.

Tuurlijk heeft Tampie Federer, want bij winst van Federer is het héél moeilijk, zeg maar onmogelijk, om 30 pnt in te halen.

"Maar", wat is de quote dat Federer het toernooi gaat winnen? Komt dat neer op 75%? Laat er maar eens kansberekening op los of Federer dan vooraf wel de ideale keuze is.
Reply
#87
Ik zit nog steeds met het duel Nalbi tegen Ljubo. Volgens de poll is Nalbi favoriet. Ik twijfel.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
#88
En als je er ook nog eens vanuit gaat dat Federer eigenlijk de makkelijkste wedstrijd (de man die het minst in vorm is die hij tegen zal komen) al heeft gehad en daar al 3 sets over moest doen en het dus vanaf nu alleen nog maar moeilijker krijgt...

Tja, maar ik wil hier natuurlijk niet teveel reclame maken voor een team zonder Federer, want ik zit in een positie dat ik niet meer kan zakken en héél graag nog 3 plaatsen wil stijgen voor de top 10 dat 33 pnt verwijderd is, dus Federer zal oppermachtig met 4 vingers in zijn neus en 2 in zijn hol de Cup winnen.
Reply
#89
Juan Zueco Wrote:Ik zit nog steeds met het duel Nalbi tegen Ljubo. Volgens de poll is Nalbi favoriet. Ik twijfel.

Tja, maar wat heeft de nr. 1 van de Champions Race voorspeld? :wink: (Kijk naar de Head to Head zal ik zeggen en waarschijnlijk heb je dat al gedaan, dus dan hoef je echt niet te twijfelen.)
Reply
#90
Ik zou normaal ook voor Ljubi gaan, maar hij is niet helemaal fit en Nalbi speelde de 1e set toch wel fantastisch tegen Federer.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: