The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Masters Cup Shanghai 2006
#91
Quote:En als je er ook nog eens vanuit gaat dat Federer eigenlijk de makkelijkste wedstrijd (de man die het minst in vorm is die hij tegen zal komen) al heeft gehad en daar al 3 sets over moest doen en het dus vanaf nu alleen nog maar moeilijker krijgt...

Gedurende het toernooi zal Federer alleen maar beter gaan spelen...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#92
Genomico Wrote:
Juan Zueco Wrote:Cruciaal is natuurlijk de nr. 3 in de rode groep. Ljubo of Nalbi?

Ik ga er vanuit dat Andy nr. 2 wordt.

Ik verwacht zelfs dat de nr. 2 van de poule van Federer de finale gaat halen (ik denk voorlopig aan Roddick). Dus een team mét Federer is max. 230 pnt waard.

1. Federer + Roddick = 230
2. Federer + Blake (en Robredo) = 210
3. Federer + Davydenko = 190
4. Federer + Nadal = 170
5. Federer + Ljubicic = 170
6. Federer + Nalbandian = 150

Ik verwacht dat opties 2, 3 en 6 het meest gekozen zullen worden, dus met een team van Roddick, Ljubicic (of Nalbandian als je denkt dat hij van Ljubicic gaat winnen), Davydenko, Blake en Robredo, goed voor 200 pnt is goed genoeg om op veel mensen in te lopen en je verliest er hooguit 10, omdat Federer+Roddick niet zo vaak zal voorkomen. En als Federer dan niet het toernooi wint, maak je een echte klapper.

Deze combi heb ik wel met MV. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#93
kuiper Wrote:
Genomico Wrote:
Juan Zueco Wrote:Cruciaal is natuurlijk de nr. 3 in de rode groep. Ljubo of Nalbi?

Ik ga er vanuit dat Andy nr. 2 wordt.

Ik verwacht zelfs dat de nr. 2 van de poule van Federer de finale gaat halen (ik denk voorlopig aan Roddick). Dus een team mét Federer is max. 230 pnt waard.

1. Federer + Roddick = 230
2. Federer + Blake (en Robredo) = 210
3. Federer + Davydenko = 190
4. Federer + Nadal = 170
5. Federer + Ljubicic = 170
6. Federer + Nalbandian = 150

Ik verwacht dat opties 2, 3 en 6 het meest gekozen zullen worden, dus met een team van Roddick, Ljubicic (of Nalbandian als je denkt dat hij van Ljubicic gaat winnen), Davydenko, Blake en Robredo, goed voor 200 pnt is goed genoeg om op veel mensen in te lopen en je verliest er hooguit 10, omdat Federer+Roddick niet zo vaak zal voorkomen. En als Federer dan niet het toernooi wint, maak je een echte klapper.

Deze combi heb ik wel met MV. :wink:

Heel verstandig!! Zoals je ziet verwacht ik ook dat dat de maximale score zal opleveren.
Reply
#94
't zou mooi zijn als in beide groepen 3 spelers met 2 winstpartijen zouden eindigen. Dan beslissen de sets is bijv. Blake in het voordeel t.o.v. Nadal door zijn 2-0 zege op Rafa.
Dus ik denk dat Davy en Blake in die groep verder gaan.

En in de groep van Federer lijken (volgens mijn bescheiden inzicht)Roddick en Nalbi de beste papieren te hebben.

Maar na de 2e partijen weten we al veel meer (al hebben we daar voor onze TM-teams niets meer aan, want die zijn dan al gemaakt).

Mijn idee voor de finale:

RODDICK vs DAVYDENKO
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#95
Ik hoor of zie Adje nergens.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#96
Tampie zal net als ik voor Federer gaan, dus het verschil zal met de 2e speler gemaakt moeten worden :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#97
Als verrassing moet je dan voor Robredo gaan. :lol: :lol: :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#98
De tweede speler: Roddick of Davydenko?????
Reply
#99
Nice move Buurs. =D> :Big Grin

Spanning gegarandeerd tot zondag.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Vamos Nadal :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Bij mij staat buurs z'n team dicht maar ik begrijp dat hij nadal heeft? naast federer?

Dus Robredo en Blake van Tampie tegen Nadal van Buurs? Spannend hoor, maar dan moet Nadal wel heel veel gaan winnen nu. Zie ik eigenlijk tegen Davy al misgaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad heeft Safin erbij genomen. :8:
Als dat geen echte fan is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat bedoel ik! Ik hoop dat hij als toeschouwer geluk kan brengen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Bij mij staat buurs z'n team dicht maar ik begrijp dat hij nadal heeft? naast federer?

Dus Robredo en Blake van Tampie tegen Nadal van Buurs? Spannend hoor, maar dan moet Nadal wel heel veel gaan winnen nu. Zie ik eigenlijk tegen Davy al misgaan.

Als Buurs Nadal in zijn team heeft dan vreet ik mijn linkerschoen op.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ik heb:

Roddick
Nalbandian

Nadal
Blake
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Juan Zueco Wrote:
centre court Wrote:Bij mij staat buurs z'n team dicht maar ik begrijp dat hij nadal heeft? naast federer?

Dus Robredo en Blake van Tampie tegen Nadal van Buurs? Spannend hoor, maar dan moet Nadal wel heel veel gaan winnen nu. Zie ik eigenlijk tegen Davy al misgaan.

Als Buurs Nadal in zijn team heeft dan vreet ik mijn linkerschoen op.

Eet smakelijk :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Heb je wat peper en zout voor mij?
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Juan Zueco Wrote:Heb je wat peper en zout voor mij?

Nee, maar wel mes en vork :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Burp...
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Juan Zueco Wrote:Burp...

:8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Ik heb:

Roddick
Nalbandian

Nadal
Blake
Ik heb Davy ipv van Nalbi maar voor de rest hetzelfde team. Vamos Rafa!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Ik heb:

Roddick
Nalbandian

Nadal
Blake
Ik heb Davy ipv van Nalbi maar voor de rest hetzelfde team. Vamos Rafa!

2 wanhopige managers :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maar misschien zondag wel twee topmanagers Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja het zegt nog niets. Het is al zo vaak gebleken dat voorzichtigheid wordt afgestraft. En het blijft een spelletje en daardoor ook weer onvoorspelbaar.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:Maar misschien zondag wel twee topmanagers Wink

Vamos Nadal!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kuiper Wrote:Ja het zegt nog niets. Het is al zo vaak gebleken dat voorzichtigheid wordt afgestraft. En het blijft een spelletje en daardoor ook weer onvoorspelbaar.
Jij hebt Robredo en Federer tegenover mijn Roddick, Nadal en Davydenko. Ik heb al 20 punten meer :razz:
Het zou toch wat zijn als Roddick straks gaat stunten tegen Federer [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel gunstig dat de nummer 22 Robredo en Ljubicic heeft tegenover mijn Nadal. Dan kan ik iig met Rafa het verschil maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:Ja het zegt nog niets. Het is al zo vaak gebleken dat voorzichtigheid wordt afgestraft. En het blijft een spelletje en daardoor ook weer onvoorspelbaar.
Jij hebt trouwens exact hetzelfde team als Smashing Pils, waarmee je nu gelijk staat op de 20e plek :o
Maar ik denk dat jullie zullen dalen of stijgen dus of allebei in de top 20 eindigen of allebei niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Nalbi straks van Ivan verliest, gaat hij sowieso niet door en haalt hij max 20 punten, dat zou fantastisch zijn!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:Ja het zegt nog niets. Het is al zo vaak gebleken dat voorzichtigheid wordt afgestraft. En het blijft een spelletje en daardoor ook weer onvoorspelbaar.
Jij hebt Robredo en Federer tegenover mijn Roddick, Nadal en Davydenko. Ik heb al 20 punten meer :razz:
Het zou toch wat zijn als Roddick straks gaat stunten tegen Federer [-o<

Als Federer "gewoon" het toernooi wint lijkt me het al wel beslist.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: