The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Masters Cup Shanghai 2006
Niet als Nadal en Davy in de halve finale komen en een van hen in de finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan moet Blake wel 2 off-days hebben.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ik denk dat Davy gewoon beter in vorm is. Als Nadal dan wint van Davy in een superpartij eindigen ze alledrie op twee winstpartijen, mocht Blake van Robredo winnen. Dat zou fucking spannend zijn!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Smashing Pils? Zeg niet dat Marcel hier weer een prijs gaat halen he?

Het zijn echt ieder jaar dezelfden Big Grin
Reply
VOlgend jaar niet
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Roddick breakt Federer. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
6-4 Roddick.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
=D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Op de belangrijke momenten is er hier nooit iemand. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Elikian Wrote:Smashing Pils? Zeg niet dat Marcel hier weer een prijs gaat halen he?

Het zijn echt ieder jaar dezelfden Big Grin

Gelukkig wel Smile
Reply
Dat is een unicum. Het zal niet nog eens gebeuren deze week.
Reply
Lekker Andy!

Maar ik ga er natuurlijk nog steeds vanuit dat Federer hem wint, maar je weet het nooit. Wat zou dat super zijn [-o<
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dan haalt Federer toch 130 punten. Of zie ik dat verkeerd.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Maar dan haalt Roddick 20 onverwachte punten en gaat hij sowieso door! En jij hebt Roddick niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick serveert fenomenaal goed, 100% in de tweede set op zijn eerste service! Dit wordt een tiebreak, lijkt me. Als Roddick dan zo blijft serveren wordt het heel spannend. Federer is natuurlijk wel een meester in de tiebreak.
Reply
HtH in tiebreaks tussen de heren: 8-0 Federer.
Reply
Lees op MTF inderdaad dat Roddick ijzersterk staat te serveren en ook in de rally goed mee kan.
Tegen Ivan kreeg hij ook al geen enkel bp tegen in drie sets.

Ik moet weer college in. Come on Andy, zorg voor die stunt!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zit live te kijken. heerlijke pot. wordt nog heel spannend.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
setpoint federer?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
5-5hup andy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Knap hoor, drie setpunten weggewerkt door Roddick. IJzersterk tegen een Federer die toch juist erg scherp is op de big points.
Reply
_Tampie Wrote:Dat is een unicum. Het zal niet nog eens gebeuren deze week.

Dat hoop je bedoel je :wink:
Reply
´t is wel spannend!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Tripplexxx Wrote:
_Tampie Wrote:Dat is een unicum. Het zal niet nog eens gebeuren deze week.

Dat hoop je bedoel je :wink:

Ik verwacht het ook niet.
Ik verwacht wel dat deze mannen zondag de finale spelen.
Reply
mini break Roddick Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Minibreak Andy...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
4-1 andy, COMMONN!!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dubbele break.....lijkt me gespeeld
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Nou Andy, twee aces en je pakt Federer 20 belangrijke puntjes af....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
6-6
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: