The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Auto's
#31
Corolla is idd zeer aan te raden....Mijn Toyootaatje stamt uit '88......super bakkie
Make tea, not war
Reply
#32
ik rijd een 87-Polo... In januari voor 150 euro gekocht, zat APK op tot half april... Eind maart is ie voor 290 euro door de keuring gekomen, inclusief nieuwe brandstofpomp en nieuwe brandstofleidingen...

Gisteren auto weggebracht voor een beurt... Uitlaat was gaar verrot (dacht al, wat hoor ik toch :lol: ), carburateur had zijn beste tijd gehad, maar verder was ie prima in orde... Ik schat op een rekening van 250-300 euro...

Dus rijd ik nu al een maand of acht een kleine 800 km per week voor totaal zo'n 800 euro, even afgezien van verzekering en belasting...
Reply
#33
Keyzer Wrote:ik rijd een 87-Polo... In januari voor 150 euro gekocht, zat APK op tot half april... Eind maart is ie voor 290 euro door de keuring gekomen, inclusief nieuwe brandstofpomp en nieuwe brandstofleidingen...

Gisteren auto weggebracht voor een beurt... Uitlaat was gaar verrot (dacht al, wat hoor ik toch :lol: ), cabarateur had zijn beste tijd gehad, maar verder was ie prima in orde... Ik schat op een rekening van 250-300 euro...

Dus rijd ik nu al een maand of acht een kleine 800 km per week voor totaal zo'n 800 euro, even afgezien van verzekering en belasting...

EN benzine... (a 100 euries per week) :wink:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#34
Keyzer Wrote:Gisteren auto weggebracht voor een beurt... Uitlaat was gaar verrot (dacht al, wat hoor ik toch :lol: ), cabarateur had zijn beste tijd gehad, maar verder was ie prima in orde... Ik schat op een rekening van 250-300 euro...

Mag dit in het taalergernissentopic? :wink:

Quote:car·bu·ra·teur (de ~ (m.), ~en/~s)
1 onderdeel van een motor waarin de brandstof vergast wordt en met lucht wordt gemengd => vergasser

Maar ik heb ook niet gezegd dat er iets mis is met Polo's, maar statistisch gezien staan ze vaker langs de kant dan een Toyota of Susuki.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#35
is foneties Gerben... Cut me some slack, het is vrijdag...
Reply
#36
EJR Wrote:EN benzine... (a 100 euries per week) :wink:

Geen 100... Maar 50-60 euro per week zit ik snel aan...
Reply
#37
nou had m dus naar een 'mannetje' gebracht om te kijken wat hij kon doen. Bleek dus dat de peugeot zwaar had lopen lullen! Er zat 1 klein roestplekje op de motorsteunbalk maar bij lange na niet genoeg om m te moeten vervangen. uitlaat was ook niks mis mee. 1 klein gaatje in het hitteschild maar was gewoon gasdicht. achterste banden waren idd een beetje droog maar echt niet uitgedroogd. voorste banden zat 2.0mm op dus nog niet genoeg om m af te keuren (maar heb er wel 2 nieuwe onder laten zeten) en zo nog wel meer dingen.

Nu is ie voor 400 euro ofzo weer helemaal goedgekeurd enzo!
Reply
#38
Mac Wrote:Nu is ie voor 400 euro ofzo weer helemaal goedgekeurd enzo!

Zozo, mooizo, Maczo! :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#39
Ik ga de mijne zaterdag laten keuren [-o< . Dat APK keuren vind ik zeer irritant, ben altijd weer blij als die gare bak goedgekeurd wordt. Hopen maar dat het za weer gebeurd!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#40
Keuren uitgesteld naar vandaag, maar hij is er door \Big Grin/
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#41
Feli
Reply
#42
Wat is het ekslem, een daf?

Ik moet die bak van mij eens gaan verkopen en wat goedkopers gaan kopen... Die spaarcenten kan ik wel gebruiken... Iemand een gele megane uit 97 kopen Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#43
Marshall Wrote:Ik moet die bak van mij eens gaan verkopen en wat goedkopers gaan kopen... Die spaarcenten kan ik wel gebruiken... Iemand een gele megane uit 97 kopen Big Grin

Heb je foto's en wat meer gegevens?
Reply
#44
Het is een Nissan Sunny. Als ik dadelijk wat meer verdien wil ik hem vervangen door een golfje of polo'tje of audi a3 of zo. Misschien een nieuwe suzuki swift.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#45
BIERTEAM.NET Wrote:
Marshall Wrote:Ik moet die bak van mij eens gaan verkopen en wat goedkopers gaan kopen... Die spaarcenten kan ik wel gebruiken... Iemand een gele megane uit 97 kopen Big Grin

Heb je foto's en wat meer gegevens?

Wegens persoonlijke redenen te koop:

Sportieve Renault Megane Coupé 2.0

Bouwjaar: 1997
Kilometerstand: 183.000 (wordt nog mee gereden)
APK: Juni 2006

Onlangs vervangen:
- Remschijven
- Banden achter
- Versnellingsbak (gereviseerd)
- Distributieriem (bij ongeveer 165.000)

Inclusief:
- ABS
- Stuurbekrachtiging
- Airbag
- lichtmetalen sportvelgen
- schuifdakje
- electrisch pluspakket (el. buitenspiegels, el. voor- en achterramen,
etc)
- centrale vergrendeling met ab
- startonderbreker
- in hoogte verstelbaar stuur
- sportstoelen
- goede boxen

Schitterende auto van en voor de liefhebber

Vraagprijs 5950,-


[Image: side.jpg]

[Image: inside.jpg]
Reply
#46
Net een nieuwe auto gekocht!!! m'n 106 werd nog verrotter dan ie al was dus het werd echt tijd voor een nieuwe auto. Het is uiteindelijk een seat ibiza geworden:

[Image: media.jpg]
[Image: media2.jpg]
[Image: media3.jpg]
[Image: media4.jpg]

3000 euro heeft ie me gekost
Reply
#47
Feli Mac, ziet er goed uit !

Ik ben druk bezig met het uitzoeken van een lease-auto.
Heb ondertussen de keuze teruggebracht tot een Volkswagen Touran en een Volvo V50.

De Volvo heeeft wel mijn voorkeur maar ik ga morgen eerst nog even rijden. Voordeel van de Touran is dat ik binnen het budget blijf en dus geen eigen bijdrage hoef te betalen. Bij de Volvo zoals ik deze wil is deze ongeveer €30 per maand (waar ik dan weer een deel van terugkrijg van de belasting).
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#48
Eind 94'er, 3000,- euro. Als z'n kilometerstand niet boven de 170.000 uitkomt is het een prima koop! Zijn niet de snelste auto's maar toch redelijk betrouwbaar.

Ben nog altijd aan het rondkijken. Wil toch wel erg graag een MR2 op mijn naam zetten maar ja, die kosten he?!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#49
over de mijne neem ik aan marsh? 06-95 uit mn hoofd en er staat 160k op de teller. met 1.6 toch nog een redelijk motortje erin (zeker als je t vergelijkt met mn 1.0 nu)
Reply
#50
Relaxed bakkie Mac =D> . Ziet er beter uit dan mijn mintgroene Nissan Sunny :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#51
Bumme Wrote:Feli Mac, ziet er goed uit !

Ik ben druk bezig met het uitzoeken van een lease-auto.
Heb ondertussen de keuze teruggebracht tot een Volkswagen Touran en een Volvo V50.

Zoals een vriend van mij (die bij de VW-dealer werkt) altijd zegt: "Touran, ik vind er geen moer an!" Ik zou gaan voor de Volvo.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#52
Voor mijn deur nog steeds geen nieuwe auto, omdat de missus en ik het niet eens kunnen worden. :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#53
Treesong Wrote:Voor mijn deur nog steeds geen nieuwe auto, omdat de missus en ik het niet eens kunnen worden. :roll:

En waar twijfelen jullie tussen qua merk/model/versie? Of is het op details zoals airco, verstelbare buitenspiegels, spoilers/sideskirts/glitterlak? :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#54
Treesong wil een grote asbak en een blikjeshouder in zowel de deur als in de middenconsole
Reply
#55
Eh nee... zij wil graag een Jeep Cherokee en ik neig meer naar een degelijke Duitscher a la de Mercedes C200 :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#56
Hoef Wrote:Treesong wil een grote asbak en een blikjeshouder in zowel de deur als in de middenconsole

Zij rookt meer dan ik, dus daar is geen ruzie over :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#57
hmmm dan moet ik toch met t vrouwke meegaan denk ik sorry...die C200 is me gewoon te saai
Reply
#58
Treesong Wrote:Eh nee... zij wil graag een Jeep Cherokee en ik neig meer naar een degelijke Duitscher a la de Mercedes C200 :8:

Als er maar veel ledjes inzitten.....

[Image: ani4.gif]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#59
Mac Wrote:hmmm dan moet ik toch met t vrouwke meegaan denk ik sorry...die C200 is me gewoon te saai

[Image: c200-evolution-01.jpg]

Deze heb wel een mooie spoilert Hakkuh

Maar met zo'n Jeep ken je wel mooi boekenkasten omvertrekken :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#60
en misschien kom je haar nog tegen:

[Image: Jeep%20_Cherokee_Pedal_Pumping_stuck_008.jpg]
Reply


Forum Jump: