The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuw seizoen
#91
Nee nee, algemeen Wink !
Reply
#92
Ik wil mijn coach vervangen, en ik heb het geld om intern iemand aan te nemen.

Wanneer is het beste moment om aan te nemen ? voor of na de TS-reset ? Hij wordt zowiezo voor de eerste bekerwedstrijd aangenomen (om PIC te ondersteunen)
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#93
Box Brother Wrote:Ik wil mijn coach vervangen, en ik heb het geld om intern iemand aan te nemen.

Wanneer is het beste moment om aan te nemen ? voor of na de TS-reset ? Hij wordt zowiezo voor de eerste bekerwedstrijd aangenomen (om PIC te ondersteunen)

Volgens mij makkt het niet zo veel uit. Als je eerder hem aanneemt kan je sneller de huidige coach ontslaan en dat scheelt misschien een week salaris. Maar zakl hij ook weer eerder leiderschap verliezen.
Duurt het altijd nog ff voordat je interne aangestelde coach ook functioneert (ivm de trainerscursus)?

En heb zelf ook een vraag ga waarschijnlijk zelf ook switchen. Maar wil misschien ff wachten zodat mijn toekomstige coach een bekerwedstrijd of 3 gespeeld heeft en zo meer ervaring op doet. Maar dan kan ik best een aardige teamgeest hebben. Als ik hem dan aanneem, betekent dit dat de teamgeest dan ook weer gelijk terug naar het standaarniveau gaat?
Reply
#94
Je interne coach functioneert vrijwel direct, die trainerscursus zal niet langer dan een minuut duren.

Verder lijkt het me sterk dat de teamgeest zal veranderen bij het aanstellen van een nieuwe coach, maar 100% zeker weet ik dat ook weer niet. Net als Box heb ik mijn interne coach voor de 1e bekerwedstrijd aangesteld, zodat er geprofiteerd kan worden van een paar PICjes.
Reply
#95
doelstellingen seizoen 19

-meedraaien voor kampioenstitel
-succesvol stoppen met PM trainen door naar passen over te schakelen
-trainees kopen voor wing (ook verdedigers)
-4e ronde van de beker halen
-245HS
-60*

-als BC voor Bahrain herverkozen wordt, dan hiervoor ook doelstellingen
edit: na een hele soap toch herverkozen:

-minstens 7 punten halen met de quali's
-60*
-230 hatstats
-zien dat gasten zoals El-hamdan en Al-Akram getraind blijven. Eventueel farm teams zoeken.
- 18-19 jarigen naar een degelijk ervaringsniveau brengen
-me amuseren
Reply
#96
Birger Wrote:doelstellingen seizoen 19

-meedraaien voor kampioenstitel al vrij snel werd duidelijk dat die niet voor dit seizoen zal zijn
-succesvol stoppen met PM trainen door naar passen over te schakelen door blessures een klein beetje versneld en afgewisseld, maar wel succesvol
-trainees kopen voor wing (ook verdedigers) de trainees zijn er
-4e ronde van de beker halen slechts 3e ronde
-245HS 233
-60* 54,5*

-als BC voor Bahrain herverkozen wordt, dan hiervoor ook doelstellingen
edit: na een hele soap toch herverkozen:

-minstens 7 punten halen met de quali's tot hiertoe 5, nog 1 match te gaan. maar denk niet dat ik die win. Beetje afgezopen de 1e match tegen ivoorkust, maarja
-60* 62*
-230 hatstats 278
-zien dat gasten zoals El-hamdan en Al-Akram getraind blijven. Eventueel farm teams zoeken. El-Hamdan heeft een team gevonden. Al-Akram voorlopig nog niet wegens een te hoge vraagprijs van de huidige manager
- 18-19 jarigen naar een degelijk ervaringsniveau brengen gooed/uitmuntend/formidabel/goed/redelijk..
-me amuseren kon beter. Wat onvrede van de bahraini, weliswaar de kop ingedrukt, maar toch. Onverwacht resultaat tegen Tounes behaald, maar wel niet het verwachte geleverd tegen ivoorkust. Volgende week uitpakken met 10-0-0 tegen Lietuva Smile
Reply
#97
El Parasito Wrote:Doelstellingen Riverside Utd:

- Middenveld versterken > done, 2 buitenaardse en 1 bovennatuurlijk PM
- Bij eerste 3 eindigen > kampioen én rechtstreekse promotie
- Trainingsoverstap van passen naar vleugel > is aan het begin van het seizoen gedaan
- Thuiswedstrijd halen in de beker > gehaald en gewonnen, 2e thuiswedstrijd verloor ik
- Nederlanders contracteren > 1 nederlander gecontracteerd, wel degene met het hoogste loon (en hierdoor dus een lager loon dan vergelijkbare spelers uit het buitenland)
Reply
#98
Quote:Doelstellingen HIF:

- Bij de eerste 3 eindigen 4e geworden doordat de beker voorrang kreeg
- Ronde 5 KNVB Beker onterecht uitgeschakeld in ronde 3
- 65* beetje ambitieus, het is bij 55 sterren gebleven
- Bevan en Dirven behouden Dirven behouden, Bevan voor een rampprijs verkocht
- Stadion vergroten niet gebeurd

Vijf doelstellingen, alle niet behaald!
Reply
#99
Sjeffer Wrote:Doelstellingen Sjeffer Utd:

- Handhaving in het eerste seizoen V, desnoods via een kwalificatiematch
- Stabiele verhouding inkomsten / uitgaven, een klein verlies per twee weken is acceptabel
- Een goed jeugdteam creëren in de nieuwe jeugdopleiding

- Kampioen geworden, morgen een kwalificatie waarin niks te verliezen en alles te winnen valt.
- Economie is goed op peil gebleven, banksaldo schommelt nu rond de 3 miljoen (was vorig seizoen 3,25)
- Jeugdteam loopt aardig, ook jeugdcompetitie gewonnen. Alleen nog niet die superspeler met meer dan 5 sterren. Zal wel door de individuele training komen.
Reply
Antidote Wrote:Doelstelling Xyon United:

- Met twee vingers in m'n neus kampioen worden in VII. Dik behaald
- Min. ronde 5 van de beker 4e geworden
- Halve finale SD Cup poule fase eruit
- 75% NL spelers zelfs meer
- Twee U20 spelers Voorlopig heb ik er een. Selectie hopelijk binnenkort Saudi Arabia
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply


Forum Jump: