The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuw seizoen
#31
- Kampioen VI. 713
- Thuiswedstrijd beker
- Drukken salariskosten
- Indien doelstelling 1 niet lukt voor bereiden switch
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#32
Birger Wrote:doelstelling Bahrain:
-Eens een verrassende overwinning boeken

Bij welke maatschappij boek je zoiets en wat kost dat?
Reply
#33
Tomas Cook Wink
hangt er vanaf tegen wie je het wil boeken Fred Smile
Reply
#34
Mukkus Wrote:* Alles op de beker.
* Reorganisatie (salarissen terugbrengen, nederlanders, etc,etc.)
* Passen en spelhervatting trainen.
* Degradatie naar de V.

Die laatste gaan we iig geval halen!

Seizoen is al aardig geslaag:
* Eerste gehaald: helaas maar tot ronde 3 (of 4, dat weet ik niet meer)
* Salarissen zijn teruggebracht van 450 naar 190, nederlanders heb ik nog steeds...)
* Spelhervattingstrainingsmolen draait volop.
* Degradatie naar de V is vanavond ook gehaald!

Geweldig siezoen!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#35
T00L Wrote:Mijn doelstellingen:

* Meedraaien in de middenmoot van m'n divisie
* Een seizoen lang hetzelfde blijven trainen, dus eens een keer niet switchen Wink
* Daaruitvolgend m'n middenveld flink pimpen. Verdediging kan nog wel een tijdje mee, aanval lijkt ook nog niet aan vervanging toe.
* Kwalificeren voor de beker van volgend seizoen, doordat ik uit de IX kom mag ik dit seizoen niet meedoen
* Stadion verder uitbreiden
* 2e ronde CT-cup?

* check. sta 2e en sta 4 punten voor op de nr 4.
* niet check. toch weer geswitcht, deze keer van PM naar Keepen.
* 50-50. als ik gewoon PM was blijven trainen was het wel gelukt.
* check
* niet check. ipv te sparen voor stadion, besloten om toch weer in de jeugdopleiding te investeren met oog op het nieuwe systeem van komend seizoen
* CT-cup? SD-cup bleek uiteindelijk. 2e ronde niet gehaald, maar ook niet gedegradeerd.
Reply
#36
Mmh... ik denk dat ik volgend seizoen wederom geen doelstellingen neerzet, misschien word ik dan weer kampioen. :razz:
Reply
#37
Fred Naaigaren Wrote:Doelstellingen FC Kralingen:
-Proberen Michael Verlinden te behouden
-Niet failliet gaan

Als deze combinatie lukt, dan ben ik al blij genoeg.

Verlinden is verkocht en de laatste bankafschrift toont wel erg dikke rode cijfers, maar het kampioenschap is in ieder geval binnengehaald.
What, me worry?
Reply
#38
Legion Wrote:Doelstelling UCW2002

- fun houden in het spelletje

Deels gelukt, echter weet ik absoluut niet meer wat ik moet gaan trainen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#39
Doel was om middenmoot te spelen maar stond na 7 wedstrijden tot mijn eigen verbazing op 2e plaats met slechts een punt achter op de koploper. Toen maar besloten om vol voor het kampioenschap te gaan. Sta inmiddels eerste maar heb zeer lastig programma en voorsprong is minimaal (1 punt). Hoop morgen nog een of twee spelers te verkopen zodat ik mijn middenveld kan versterken voor de laatste twee duels.
Mocht ik kampioen worden dan is mijn doel voor volgend jaar al bekend: handhaven en zo min mogelijk in het rood lopen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#40
Bumme Wrote:Doel was om middenmoot te spelen maar stond na 7 wedstrijden tot mijn eigen verbazing op 2e plaats met slechts een punt achter op de koploper. Toen maar besloten om vol voor het kampioenschap te gaan. Sta inmiddels eerste maar heb zeer lastig programma en voorsprong is minimaal (1 punt). Hoop morgen nog een of twee spelers te verkopen zodat ik mijn middenveld kan versterken voor de laatste twee duels.
Mocht ik kampioen worden dan is mijn doel voor volgend jaar al bekend: handhaven en zo min mogelijk in het rood lopen.

ik zou al ik jou was zorgen dat je niet promoveert. In de VII ben je zo goed als kansloos en dan duurt het seizoen erg lang hoor..
Als vergelijking: met je gemiddelde van 118 hatstats zou je in "mijn" div (en ik zit ook in VIII) 6e staan.
Reply
#41
Ik zeg: altijd promoveren.

Misschien komt Bumme wel in een zwakke divisie terecht. En van elk jaar bovenin meedraaien wordt je tactisch gezien ook niet veel wijzer van het spelletje. Een keer een 'moeilijk' jaar, dwingt je tot verbeteringen, versterkingen, anders denken op tactisch vlak, etc.etc.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#42
Mijn doelstelling aan het begin van het seizoen was om 4e of 5e te eindigen. Dit leek lang ook zo te gebeuren. Echter een mooie reeks overwinningen brengt mij momenteel bovenaan in div VI. Met te gaan nog een uitwedstrijd tegen een bot-team en een thuiswedstrijd tegen de nummer 3. Kampioenschap is nog nooit zo dichtbij geweest en komt voor mij volledig onverwacht.

Ik heb volgens mij niets te zoeken in div. V. Ik ga iig. in de laatste wedstrijd niet MOTSEN om kampioen te worden en hoop het met normaal te kunnen redden om dat te motsen voor de promotie.
Reply
#43
gittermaster Wrote:- Overleven in de VI zou ik te makkelijk vinden, dus ga ik voor het "linkerrijtje"
- Beker moet dit seizoen eens wat beter gaan, laten we zeggen.. 4e ronde
- Vol seizoen passing blijven trainen en zodoende minimaal 2 briljante passers in dienst hebben.
- Trainer vervangen
- Minimaal 3 vlaggetjes van "kleine" landen erbij. (50 users of minder)

Eerste is dik gelukt, sterker nog; zondag de wedstrijd om het kampioenschap. (kanttekening dat er gedurende het seizoen 2 teams zijn uitgevallen)
Beker was drama.
(passen)Gaat niet gebeuren, een reeks uitmuntende, maar briljant lukt niet.
(trainer)Nog niet gedaan, maar staat voor einde seizoen gepland.
(vlaggetjes) Pff, weet niet of dit gelukt is, heb geen zin om t nu op te zoeken
The great old Ludwig von...
Reply
#44
Nr. 12 Wrote:TSVV Merlijn heeft het volgende opgesteld;

1- niet degraderen
2- 2de ronde beker
3- eerste 10.000 TSI speler
4- 4 wonderbaarlijke vleugelspelers trainen of 2 wonderbaarlijke CM bezitten
5- stadion verbouwen t/m 20.000 plaatsen. (dit is al in volle gang)
6- Lachen om mijn (potentiele) U20 speler H. Baardmans

1- As speel ik een belangrijk duel, om de 6/7 plaats. Dan kan ik er meer over zeggen. Ik ben licht in het voordeel.
2- Check
3- Check, dubbel check, check in de box.
4- Vleugelspelers al eerder verkocht ivm leeftijd en geen zin om te wachten. 1 CM zit er dicht tegen aan.
5- Check
6- alleen zijn naam is leuk.
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#45
Birger Wrote:doelstelling Track United:
-Behoud 2e geëindigd
-240 Hatstats niet gehaald, slechts 237
-60* niet gehaald, slechts 55,5*
-4e ronde beker gehaald
-alles klaarmaken voor de switch naar ??? training besloten om van het komende seizoen een overgangsseizoen te maken door iedereen nog een lvl hoger op Pm te zetten, en dan passen training. Seizoen erna winger
-naar 2 van de volgende landen: Al Yaman, Cote d'Ivoire, Sakartvelo, Uman naar allemaal geweest Smile

doelstelling Bahrain:
-Goed doen in SNC 10e geworden, 3e in een groep met al jazair en guatemala voor ons. 2e in bronze cup met liechtenstein voor ons; veel meer zat er niet in, maar toch is 10e niet goed
-Nadenken over een al dan niet 3e termijn ik ga me nogmaals verkiesbaar stellen, maar ik betwijfel of ik het ga redden. De grootste achterban is failliet geraakt, of gestopt, dus het wordt moeilijk
-Eens een verrassende overwinning boeken gewonnen tegen libanon en kazakhstan, die ouder zijn. Maar wel verloren tegen Yemen, en gelijk tegen bangladesh en azerbaycan edit:gisteren gewonnen tegen Luxemburg, en tegen bangladesh en azerbaycan ook nog Smile
-55* 52,5* edit:tegen Paraguay 55*
-200 Hatstats 221
Reply
#46
Ik ga maar weer eens meedoen. Jaren geleden meegedaan, werd elk jaar kampioen tot ik in divisie IV terecht kwam. Toen was de verslaving een beetje gezakt, maar nu wil ik het weer eens gaan proberen. Zie wel dat er redelijk wat veranderd is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Ad Wim Wrote:Ik ga maar weer eens meedoen. Jaren geleden meegedaan, werd elk jaar kampioen tot ik in divisie IV terecht kwam. Toen was de verslaving een beetje gezakt, maar nu wil ik het weer eens gaan proberen. Zie wel dat er redelijk wat veranderd is.

Alvast welkom geheten.
Reply
#48
Dank. Wanneer begint er eigenlijk een nieuwe competitie?
Nog tips betreffende de veranderingen de afgelopen jaren?
Ik weet nog dat het het voordeligste was om jonge spelers in het buitenland te kopen, is dat nog steeds zo?
En is nog steeds alles gratis, of rekenen nu door de populariteit, geld voor belangrijke diensten. Die supporter-programmaatjes kostten toen ook altijd al wel geld, maar daar heb ik nooit gebruik van gemaakt. Ik hield zelf altijd alles bij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Moet je maar even op de site lezen os je supporter word of niet, ik ben het wel.

Afgelopen seizoen is er volgens mij aardig de klad gekomen in de transferprijzen maar trainen blijft belangrijk.

Als het goed is word binnekort een nieuw opleidingsmethode geintroduceerd met een scout, weet nog niet hoe het er uit komt te zien maar het klinkt een beetje als its a goal.
Reply
#50
Ad Wim Wrote:Dank. Wanneer begint er eigenlijk een nieuwe competitie?
Nog tips betreffende de veranderingen de afgelopen jaren?
Ik weet nog dat het het voordeligste was om jonge spelers in het buitenland te kopen, is dat nog steeds zo?
En is nog steeds alles gratis, of rekenen nu door de populariteit, geld voor belangrijke diensten. Die supporter-programmaatjes kostten toen ook altijd al wel geld, maar daar heb ik nooit gebruik van gemaakt. Ik hield zelf altijd alles bij.
Welkom Ad Wim! Als je gegevens nog wilt doorgeven in de competitieteam managers topic. Dan kunnen we jou toevoegen bij de rest. Daar kan je overigens alle CTers vinden.
Het seizoen begint over anderhalve week. In principe zijn de meeste dingen hetzelfde gebleven. Trainen is het belangrijk om geld te genereren. Het beste is nog altijd spelers van 17-19 jaar. Goedkopere spelers uit het buitenland gaat niet meer op. Het is zelfs beter om spelers uit eigen land te halen vanwege salaris, maar dat is in het begin van je ht carriere nog niet echt van belang. Je betaalt inderdaad nog steeds voor hulpmiddelen.

Als je vragen heb kan je dat altijd wel in de algemene HT topic stellen. Genoeg mensen die je willen helpen met opnieuw de eerste stapjes.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#51
Box Brother Wrote:- Kampioen VI. 713 in de laatste wedstrijd gelukt
- Thuiswedstrijd beker 3e ronde, geen thuiswedstrijd
- Drukken salariskosten gelukt, 3 topverdieners eruit en mindere trainees ervoor terug.
- Indien doelstelling 1 niet lukt voor bereiden switch doelstelling 1 gelukt dus hier niet aan toe gekomen
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#52
De ButtKickers zien het wel. Het management wil dit jaar geen druk uitoefenen op coach en spelers. Bovenin meedraaien doen ze toch wel.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#53
Is het een idee om de jeugdopleiding stop te zetten?!? aangezien er begin volgend seizoen een nieuw systeem van start gaat...kan je nog mooi 20.000 per week besparen...is helaas nog weinig bekend over t nieuwe systeem maar als je toch zeker overstapt dan lijken die 20k per week me niet heel zinvol meer
Reply
#54
Ik wacht zelf nog even tot er iets meer over bekend is (waarschijnlijk deze week), maar daarna zet ik de huidige jeugdopleiding zeker stop. De 20k die ik daarmee bespaar ben ik hoogstwaarschijnlijk wel weer kwijt aan scouts, want de nieuwe jeugdopleiding schijnt ongeveer evenveel te kosten als de huidige.
Reply
#55
ik hou m'n opleiding in ieder geval nog ff zo hoog mogelijk voor de eerste paar jeugdpulls, daarna ga ik denk ik switchen
Reply
#56
Ik ga het eerste seizoen beide draaien .. die 40K trek ik ook wel weer....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#57
Quote:Geld voor voormalige spelers

19-03-2007
Je team heeft 5.0 € gekregen, omdat je voormalige speler Zeng Tok Chow (90377635) onlangs is verkocht voor 2 000 €.

als ik dit nou elke minuut krijg, dan moet mij dat ook lukken Wink
Reply
#58
Nieuw seizoen, nieuwe kansen...

Doelstellingen:

- Kampioen
- Team verjongen
- Beker ronde 4 of 5
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#59
Doelstellingen, handhaven in div. V.
Bekerronde 5 halen.
halve finale in de SD-cup.
Reply
#60
- Lang meedoen voor kampioenschap
- Nieuwe trainer aanstellen
- Economie op peil krijgen
- Stadion vergroten
- Keeper voor Jong Polen afleveren
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: