The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Van der Gaag
#1
Nog geen woord over gevonden op dit forum, terwijl het toch wel redelijk nieuws is lijt me. Ze hebben de dader nu te pakken!

Quote:Voortvluchtige voetballer gepakt

RIDDERKERK - De sinds zaterdagmiddag voortvluchtige Dennis B. uit Ridderkerk, is vandaag in zijn woonplaats door de politie opgepakt. De man (27) werd gezocht in verband met een zware mishandeling tijdens een voetbalwedstrijd tussen Zinkwegse Boys uit Oud-Beijerland en SV Bolnes uit Ridderkerk.

Voor het oog van spelers en toeschouwers mishandelde de verdachte de 33-jarige Jeffrey van der Gaag. Na een woordenwisseling deelde de verdachte eerst een kopstoot uit, waarna hij zijn slachtoffer vervolgens tegen het hoofd trapte. Het slachtoffer liep daarbij zware verwondingen op; hij brak zijn schedel op verschillende plaatsen, ook brak hij zijn oogkassen en neus.

Kort na het incident zag de verdachte kans te vluchten en was sindsdien spoorloos. Een team van acht rechercheurs is afgelopen weekeinde nog op de zaak gezet.

Rond het middaguur is de verdachte aangehouden. De politie doet geen verdere mededelingen omtrent de arrestatie.
Reply
#2
Beter zoeken!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Van der Gaag schijnt trouwens een aantal jaar aanvoerder te zijn geweest van het eerste van Boszoom, de club waar zoveel scf-ers spelen! Bedreigingen aan het adres van de dader schijnen bizar te zijn! Hij heeft nou net de verkeerde geschopt!
Reply
#4
Wat kan het snel gaan! Zo'n grote carriere bij Ajax en Inter Milan, vorig jaar het afscheid bij Arsenal en nu dit......triest.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
Woutiknout Wrote:Van der Gaag schijnt trouwens een aantal jaar aanvoerder te zijn geweest van het eerste van Boszoom, de club waar zoveel scf-ers spelen! Bedreigingen aan het adres van de dader schijnen bizar te zijn! Hij heeft nou net de verkeerde geschopt!

ai, dan kan je beter geen ruzie hebben idd. :|

wat mij betreft gevangenisstraf voor zo'n randdebiel. zo treurig...
Reply
#6
wat zijn scf-ers?
Wie dit leest is gek
Reply
#7
Oude garde Fey hoolies
Reply
#8
Kleine Jan Wrote:wat zijn scf-ers?

fainoid hoolies.
Reply
#9
ow ok.. nee daar wil ik geen ruzie mee :o
Wie dit leest is gek
Reply
#10
Ja, stond in het ad ook een stuk. Interview met z'n broer die zegt dat hij wel vaker problemen had met zich inhouden. Ze schijnen hem diverse malen geadviseerd te hebben om er hulp voor te zoeken. Da's nu wat laat! #-o Sad
Tja, inderdaad maar 1 conclusie: opsluiten zo'n idioot!
Reply
#11
Dat is dus in mijn dorp gebeurt.. Ik wil niks goedpraten, maar hij zal ook hevig geprovoceert zijn, aangezien ik ook weet wat voor randdebielen bij Zinkwegse Boys voetballen..
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#12
Ja, dan mag je gewoon kopstoten uitdelen en iemand die al op de grond ligt zn kop aan puin trappen.

Ze hadden Zidane ook moeten vervolgen, die is begonnen met deze onzin :wink:
Reply
#13
El Parasito Wrote:Dat is dus in mijn dorp gebeurt.. Ik wil niks goedpraten, maar hij zal ook hevig geprovoceert zijn, aangezien ik ook weet wat voor randdebielen bij Zinkwegse Boys voetballen..

Tuurlijk is het te bizar voor woorden wat die kerel doet!
Reply
#14
Wat ie doet scheelt me niet zo veel, het gaat mij er voornamelijk om wat hij gedaan heeft.
Reply
#15
El Parasito Wrote:Dat is dus in mijn dorp gebeurt.. Ik wil niks goedpraten, maar hij zal ook hevig geprovoceert zijn, aangezien ik ook weet wat voor randdebielen bij Zinkwegse Boys voetballen..

Oke, bij Zinkweg voetballen misschien niet de voorbeeld spelers zoals bij SHO, maar dat is nog geen reden om zoiets te flikken!! Jeffrey zal best wat gedaan hebben, en zal, gezien zijn verleden bij Boszoom, vast geen lieverdje zijn, maar dit slaat nergens op!
Reply
#16
Woutiknout Wrote:
El Parasito Wrote:Dat is dus in mijn dorp gebeurt.. Ik wil niks goedpraten, maar hij zal ook hevig geprovoceert zijn, aangezien ik ook weet wat voor randdebielen bij Zinkwegse Boys voetballen..

Oke, bij Zinkweg voetballen misschien niet de voorbeeld spelers zoals bij SHO, maar dat is nog geen reden om zoiets te flikken!! Jeffrey zal best wat gedaan hebben, en zal, gezien zijn verleden bij Boszoom, vast geen lieverdje zijn, maar dit slaat nergens op!

Je haalt de woorden uit m'n mond!
Reply
#17
Quote:Voortvluchtige voetballer gepakt

RIDDERKERK - De sinds zaterdagmiddag voortvluchtige Dennis B. uit Ridderkerk, is vandaag in zijn woonplaats door de politie opgepakt. De man (27) werd gezocht in verband met een zware mishandeling tijdens een voetbalwedstrijd tussen Zinkwegse Boys uit Oud-Beijerland en SV Bolnes uit Ridderkerk.

Voor het oog van spelers en toeschouwers mishandelde de verdachte de 33-jarige Jeffrey van der Gaag. Na een woordenwisseling deelde de verdachte eerst een kopstoot uit, waarna hij zijn slachtoffer vervolgens tegen het hoofd trapte. Het slachtoffer liep daarbij zware verwondingen op; hij brak zijn schedel op verschillende plaatsen, ook brak hij zijn oogkassen en neus.

Kort na het incident zag de verdachte kans te vluchten en was sindsdien spoorloos. Een team van acht rechercheurs is afgelopen weekeinde nog op de zaak gezet.

Rond het middaguur is de verdachte aangehouden. De politie doet geen verdere mededelingen omtrent de arrestatie.

En het vervolg:
Quote:14:32 15 Maart 2007
Drie jaar geëist tegen voetballer

Een amateurvoetballer uit Ridderkerk die eind vorig jaar een tegenstander in het gezicht trapte, heeft drie jaar cel tegen zich horen eisen, waarvan een half jaar voorwaardelijk. Justitie legt hem poging tot doodslag ten laste.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#18
Opsluiten die malloot
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#19
2,5 jaar de cel in omdat je iemand bijna dood trapte?

Vind 5 jaar een betere eis, wat een randdebiel
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#20
Van der Gaag is trouwens aan de betere hand. Hij traint al weer mee met het eerste van Zinkwegse Boys. Het letsel in zijn gezicht, is vrijwel helemaal genezen, er is niet veel meer van te zien. Gelukkig maar.
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#21
Met zijn, wellicht goed genezen, letsels, zal ik toch niet zo snel meer een bal koppen.... :roll:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply


Forum Jump: