The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2007
buurs Wrote:Ad heeft Baghdatis in zijn team... :roll:
Tja, de focus is al weken weg bij dit spel helaas...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Juan Zueco Wrote:Stockholm is toch een 6 toernooi?

5 volgens mij

winnaar 45
nummer 2: 31
halve finalisten: 21
kwart: 11
2e ronde: 4

Ok bedankt, dan zit SD weer eens fout.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Juan Zueco Wrote:
buurs Wrote:
Juan Zueco Wrote:Stockholm is toch een 6 toernooi?

5 volgens mij

winnaar 45
nummer 2: 31
halve finalisten: 21
kwart: 11
2e ronde: 4

Ok, dan zit SD weer eens fout.

altijd bij atptennis.com kijken
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Goed om te weten, ik kijk ook altijd naar SD en had daar m'n team op gebaseerd.
Reply
Staat gewoon onderaan de draws...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:Goed om te weten, ik kijk ook altijd naar SD en had daar m'n team op gebaseerd.

Tsja, ik ook. Stockholm dus een beetje links laten liggen. Sad
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ad Wim Wrote:Staat gewoon onderaan de draws...

Ik bekijk de draws op steveg.com, die kan ik namelijk kopiëren. Voor de punten kijk ik dan op SD.
Reply
Ah oke, maar ik zou dan iig altijd even ATP checken. Je weet inmiddels toch wel dat SD niet echt te vertrouwens is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat wordt weer een nette score van Björki. Is al weken goed bezig, by far het meeste budget, en nu ook nog in de top 10. Hij (of zij) kwam van ver volgens mij.
Reply
Ik heb deze week haar (tis een zij) team gemaakt, want ze is zelf in Stockholm bij het toernooi kijken. Ze had wel nog een hele lijst spelers opgegeven die ze niet wilde Smile
Mijn eigen team is ook niet slecht, alleen minder geld Wink
Reply
Als Djoko de finale haalt, stijg ik naar een podiumplek in de totaalstand. =P~
Reply
Jammer van Haas en Gasquet, anders had ik er ook goed bijgezeten nu...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had het over de totaalstand hè, niet de weekscore.
Reply
Het is de laatste weken vrij saai, steeds al na een paar dagen dezelfde spelers over als de concurrentie. Op zich gunstig voor mij. Had wel Nalbandian vrij lang in mijn team staan, vond het uiteindelijk toch te riskant ivm budget..
Reply
Nalbandian heb ik nooit overwogen, wat je zegt veel te riskant gezien het budget, en zeker met die loting en zijn vorm (of gebrek daaraan). Met Robredo wilde ik die gok wel nemen (ik moet toch iets om een beetje dichter bij jou te komen), heel goed in vorm en speelde thuis. En dan zo jammerlijk falen. Icon_evil
Reply
Ach, budget met nog maar een paar weken te gaan... Het gaat om de punten. Ik vind Robredo, los van het budget, net zo'n grote gok als Nalbi, maar ik vind het een goede tactiek om iemand uit het relatief zwakke kwart van Nadal te nemen, net als iemand uit het kwart van Gonzo nemen. Daar is zelfs niemand voor Gonzo gegaan, ook budgettechnisch, neem ik aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En mijn derde weekwinst in een TMS is volgens mij binnen Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heel netjes! =D>

Jammer dat Djoko niet won, sta nu nog 4 puntjes achter op Arco in de totaalstand. Die ga ik binnenkort wel goedmaken. :8:
Reply
Ben deze week maar voor de budgetrisico's (Ancic, Gicquel) gegaan om wat proberen in te lopen op Mist (hem kennende zal hij die spelers niet gekozen hebben). Verder Nieminen nog als kleine gok, voor de rest niet veel bijzonders.
Reply
Je hebt nog alle kans idd, heel scheelt niet zoveel.

Een paar weken terug ging Mist voor Gonzo en Ljubo die toen beide behoorlijk wat te verdedigen hadden. Hij zal Ancic niet hebben. Gicquel wel denk ik, net zoals Ginepri die voor 460 wel een gokje waard is. Daar kan je wat winnen.

Zelf hoop ik deze week Arco in te halen, ik heb daarvoor de Arco-tactiek van stal gehaald. :razz: Het zal lastig worden, net als het achter me houden van Woerdie.
Reply
Hoe kun je iemand inhalen door diezelfde tactiek te gebruiken? Smile
Reply
Overigens zelf een keurig team met 0 euro over.
Zie alleen aan de andere teams dat ik waarschijnlijk toch iets teveel voor de grotere namen ben gegaan...
Reply
Wat meer verschil dan afgelopen weken, kan idd een interessant weekje worden.
Reply
Elikian Wrote:Hoe kun je iemand inhalen door diezelfde tactiek te gebruiken? Smile

Voorlopig werkt het, want ik sta derde. :8: :razz:
Reply
Mist Wrote:Wat meer verschil dan afgelopen weken, kan idd een interessant weekje worden.
Zeker weten, heel wat anders dan afgelopen weken. Overgebleven spelers voor ons:

Mist: Karlovic, Baghdatis en Tursunov
omyaca: Nieminen, Tsonga, Gicquel, Gulbis en Ancic

Kan nog alle kanten op!
Reply
Ik kan met Youzhny, Ljubo, Murray en wellicht Wawrinka nog hoge ogen gaan gooien deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
M'n keus voor Grosjean gaat nog verrassend goed uitpakken, zowaar al 11 puntjes en ben zowat de enige die hem heeft. Winnen van Benneteau zou helemaal prima zijn. =D>
Reply
Overdune Wrote:M'n keus voor Grosjean gaat nog verrassend goed uitpakken, zowaar al 11 puntjes en ben zowat de enige die hem heeft. Winnen van Benneteau zou helemaal prima zijn. =D>
Ik ben daar ook voor :Big Grin
Reply
omyaca Wrote:
Mist Wrote:Wat meer verschil dan afgelopen weken, kan idd een interessant weekje worden.
Zeker weten, heel wat anders dan afgelopen weken. Overgebleven spelers voor ons:

Mist: Karlovic, Baghdatis en Tursunov
omyaca: Nieminen, Tsonga, Gicquel, Gulbis en Ancic

Kan nog alle kanten op!

Het gaat de goede kant op voor je, Omyaca! Nieminen verslaat directe concurrent Baghdatis, als ook Tsonga of Gicquel (of allebei) de finale haalt in Lyon dan staat je zo'n beetje gelijk met Mist. =D>

(No offense Mist, op zich verdien je het, maar het is leuk als het spannend blijft tot het laatst. :wink: )
Reply
Tja die Nieminen is ongelooflijk. Laatste tijd helemaal niks klaargemaakt en dan nu in de eerste rondes doormazzelen en daarna ineens grote jongens uitschakelen...
Maar dat door zo'n schijttoernooi als Lyon nu mijn voorsprong verdampt is misschien nog wel frustrerender.
Reply


Forum Jump: