The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2007
Nieminen is idd pure pech, die vent had er al uit moeten liggen. Ik had iig wel verwacht dat je Tsonga zou hebben, vaak heb jij wel een neusje voor kleine spelers die ver gaan komen. Gicquel had mss wat teveel te verdedigen naar je zin, maar had na het verslaan van Robredo alleszins een goed schema.

Maar goed, achteraf praten is altijd makkelijk. Er zijn iig nog 2 weken te gaan en mss zorgt Karlo deze week nog wel voor een verrassing..
Reply
Tsonga is gesneuveld nadat ik erachter kwam dat Haas zich had teruggetrokken. Toen wilde ik toch proberen om in dat kwart een halve finalist te krijgen, iets waar ik achteraf nooit aan had moeten beginnen.
Gicquel had toch nog Monaco, Mahut en Clement in zijn kwart, jongens die ik allemaal hoger inschat dan Gicquel. Maarja die jongens is ie uiteindelijk helemaal niet tegenkomen...
Nouja shit happens, we zullen zien hoe Omyaca met de koppositie omgaat haha.
Reply
Het gaat idd prima vandaag voor mij. Jammer van Tsonga nu. Alleen bij toernooiwinst van Gicquel ga ik volgens mij naar de 1e positie. Maar misschien is het wel beter om in de schaduw de laatste fase in te gaan. :wink:
Nieminen is idd groot geluk voor mij, had er natuurlijk in de 1e ronde uit moeten liggen, voor de rest vind ik het allemaal niet zo gek hoe het gelopen is.
Reply
Mee eens Mist .. dit slaat nergens op.

(Niet dat Baghdatis het overigens goed doet de laatste tijd)
Reply
Grosjean kan ook in dat rijtje trouwens.
Reply
En het verschil is nu nog 7 punten.
Reply
Grosjean Hakkuh
Reply
Nalbandian
Ancic
Fish
Djokovic
Gabashvili
Simon
Seppi
Del Potro
Youzhny
Tipsarevic
Wawrinka

Djokovic moet het gaan doen, voor de rest op veilig.
Reply
Ik hoop dat Djokovic het nu eens een keertje niet doet.
Verder direct een kraker met Gonzalez - Youzhny

Nalbandian
Ancic
Fish
Murray (15)
Gasquet (10)
Simon
(q) Seppi
Baghdatis
(q) Del Potro
Gonzalez (7)
(q) Tipsarevic
Wawrinka
Reply
Idd sleutelpartijen Djoko-Murray en Gonzo-Youzhny. Die moeten eigenlijk allebei in mijn voordeel uitvallen.
Gasquet ben ik niet zo heel bang voor. Baghdatis had ik zelf ook lang, maar toch maar gewisseld voor Nalbandian. Hij wint nu gelijk de eerste set tegen Ferrero, moet er eigenlijk nu of tegen Ljubo uit anders kan het heel vervelend worden...
Reply
Gasquet was ook mijn laatste speler. Dat kwam ineens heel mooi uit met budget en je weet het nooit met die jongen, kwartfinale moet toch kunnen.
Reply
Kijken of ik jullie nog een beetje zenuwachtig kan maken:

Nalbandian
Ancic
Fish
Djokovic
Seppi
Del Potro
Davydenko
Tipsarevic
Wawrinka

Als Davy gaat falen doet hij dat meestal aan het begin, dan ben ik meteen klaar. :Big Grin
Reply
Hey kut, uploaden vannacht is gecrashed ofzo.. UK versie stond er wel, NL niet. Nu iig opgelost.
Reply
Djoko Icon_evil
Nouja ik heb in ieder geval eerste gestaan in de (een na) laatste week...
Wil ik nu nog als winnaar uit de bus komen moet het wel heel raar lopen.
Reply
Vertel mij wat. Icon_evil Steek je een keer je nek uit om eventueel nog iets te forceren in de laatste week.. Sad
Reply
Beetje hetzelfde gevoel als Chela: "in de laatste week van het jaar had ik nog steeds kans de masters te halen", maar dichtbij was nooit een realiteit :p
Reply
Zo onrealistisch was het toch niet? Vorige week maakte ik bijna 60 punten goed, doe ik weer zoiets dan is het verschil bij de Masters minder dan 30 punten.
Reply
Als Baghdatis nou 'even' van Robredo wint, dan heb ik aan het einde van het seizoen toch nog m'n weekoverwinning te pakken \Big Grin/

edit: En de weekoverwinning is binnen :excited:
Reply
omyaca Wrote:Gasquet ben ik niet zo heel bang voor.

Nee?

omyaca Wrote:Baghdatis (....) moet er eigenlijk nu of tegen Ljubo uit anders kan het heel vervelend worden...

Inderdaad, dat zie je goed.
Reply
_Tampie Wrote:
omyaca Wrote:Gasquet ben ik niet zo heel bang voor.

Nee?

omyaca Wrote:Baghdatis (....) moet er eigenlijk nu of tegen Ljubo uit anders kan het heel vervelend worden...

Inderdaad, dat zie je goed.
Ik was er echt van overtuigd dat Djokovic zeker de halve finale zou halen en een redelijke kans op winst had. Zodoende zou Gasquet gewoon maximaal 25 punten halen met een risico op 1 of 15. Dat kan niet zo veel schade aanrichten.

Maarja, ik heb het helemaal verkeerd ingeschat en ben deze week dus op waarde geklopt. Ik denk dat Mist een terechte winnaar is over het hele jaar gezien. Hij staat al lang bovenaan en heeft zeer constant gepresteerd. Ik kan hier alleen maar vrede mee hebben.
Reply
Geen finale voor Gasquet of Baghdatis, dus het lijkt me nog niet beslist. Het budget voor de Masters Cup is vrij krap.
Reply
omyaca Wrote:
_Tampie Wrote:
omyaca Wrote:Gasquet ben ik niet zo heel bang voor.

Nee?

omyaca Wrote:Baghdatis (....) moet er eigenlijk nu of tegen Ljubo uit anders kan het heel vervelend worden...

Inderdaad, dat zie je goed.
Ik was er echt van overtuigd dat Djokovic zeker de halve finale zou halen en een redelijke kans op winst had. Zodoende zou Gasquet gewoon maximaal 25 punten halen met een risico op 1 of 15. Dat kan niet zo veel schade aanrichten.

Maarja, ik heb het helemaal verkeerd ingeschat en ben deze week dus op waarde geklopt. Ik denk dat Mist een terechte winnaar is over het hele jaar gezien. Hij staat al lang bovenaan en heeft zeer constant gepresteerd. Ik kan hier alleen maar vrede mee hebben.

Mist heeft idd nadat hij het leiderschap van Juan Zueco overnam continu bovenaan gestaan, dat is zo'n beetje het gros van het seizoen. Niet meer dan terecht dit.
Reply
Bij Wimbledon heb ik de leiding overgenomen, halverwege het jaar dus.
Reply
Overdune Wrote:Mist heeft idd nadat hij het leiderschap van Juan Zueco overnam continu bovenaan gestaan, dat is zo'n beetje het gros van het seizoen. Niet meer dan terecht dit.
Ook al neem je de laatste week de leiding over, dan is de overwinning nog terecht. Dan heb je over het hele jaar geteld de meeste punten behaald.
Reply
Eli, waarom krijgen Blake en Robredo (bij mij) nu ineens deze week een budgetverlies. Dat gaat toch pas in bij de TMC. Begin van de week zag ik dit namelijk nog niet.
Reply
Dat ze eerste geen budgetverlies hadden was een foutje van mij. Dat heb ik halverwege de week aangepast. Nu klopt het.

Net zoals ieder jaar vervallen de TMC punten van het jaar ervoor samen met het laatste ATP toernooi van het jaar, dus de TMS Parijs. (zodat de ranking 'clean' is voor de masters.)

Dus in Parijs worden die punten ook meeverdedigd, zie ook:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://stevegtennis.com/thisweek+.htm#thisweek">http://stevegtennis.com/thisweek+.htm#thisweek</a><!-- m -->
Reply
andre Wrote:
Overdune Wrote:Mist heeft idd nadat hij het leiderschap van Juan Zueco overnam continu bovenaan gestaan, dat is zo'n beetje het gros van het seizoen. Niet meer dan terecht dit.
Ook al neem je de laatste week de leiding over, dan is de overwinning nog terecht. Dan heb je over het hele jaar geteld de meeste punten behaald.
Ben ik niet helemaal met je eens. Als je het hele jaar rond de tiende plek staat dan ga je op het eind keuzes maken die je normaal gesproken niet zou hebben gemaakt als laatste poging nog voor de winst te gaan. Als je door dit soort keuzes de winst pakt vind ik het toch minder verdiend dan als je het hele jaar al in de absolute top meedraait.
Reply
Als je het hele jaar rond de 10e plek meedraait (en aan het eind de kop kunt overnemen) dan heb je nauwlijks punten verloren op de top, nagenoeg even goed gedaan dus.
En dat compenseer je door een betere keuze in de laatste week.
Reply
Elikian Wrote:Dat ze eerste geen budgetverlies hadden was een foutje van mij. Dat heb ik halverwege de week aangepast. Nu klopt het.

Net zoals ieder jaar vervallen de TMC punten van het jaar ervoor samen met het laatste ATP toernooi van het jaar, dus de TMS Parijs. (zodat de ranking 'clean' is voor de masters.)

Dus in Parijs worden die punten ook meeverdedigd, zie ook:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://stevegtennis.com/thisweek+.htm#thisweek">http://stevegtennis.com/thisweek+.htm#thisweek</a><!-- m -->

Oh jaa......oeps....vergeten
Reply
andre Wrote:Als je het hele jaar rond de 10e plek meedraait (en aan het eind de kop kunt overnemen) dan heb je nauwlijks punten verloren op de top, nagenoeg even goed gedaan dus.
En dat compenseer je door een betere keuze in de laatste week.
Ik doelde op keuzes die je in het begin niet gemaakt zou hebben en nu alleen maakt omdat je wel moet gokken.
Maar we zijn het er in ieder geval over eens dat de overwinning (zal het theoretisch nog wel kunnen verspelen, maar die kans lijkt me vrij klein) van Mist terecht is :wink:
Reply


Forum Jump: