The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2007
Ook vergeten! #-o
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Updatetje, Eli? :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
huh? heb ik toch gedaan?

edit: ... ehh, blijkbaar niet??? what the heck? Moment.
Reply
OK, nu dus wel .. vaag.
Reply
=D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er zijn al veel veelgekozen gasten uit die ik niet had, maar van mij mogen Hartfield en Simon er ook nog uit.
Melzer is mijn enige echte troef over, maar Starace kan ook nog wel het verschil maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ga echt als een trein. Baal alleen van Spadea, die gewoon het toernooi gaat winnen nu. Heb er lang over gedacht, maar daar met Roddick toch niet gedaan. Stom Sad
Reply
Elikian Wrote:Ik ga echt als een trein.
Dat is cynisch, neem ik aan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Niet eens. Heb vannacht nog wel een paar spelers verloren, maar stond gisteren in de namiddag op 0 uitgeschakelden. Ben maar met 9 spelers begonnen he. Smile
Reply
Haas is lekker voor je, al lag die er wel bijna uit.
Maar Fish is wel echt een flinke strop en als Simon er nu uitvliegt, heb je een behoorlijk slechte week. Als Monaco dan ook nog van Delic wint, wat wel waarschijnlijk is, heb je een hele slechte week als Haas het toernooi niet wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bagger resultaat alleen Almagro en Melzer nog over.
Reply
Haas is nu nog mijn enige hehe. :oops:
Reply
Quote:Karlovic owns a 2-1 career edge over Haas, with both his victories coming on clay.
:wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:cry:
Reply
Hier ga ik voor ongeveer dezefde jongens als bij TM, zodat een keer geen dubbele belangen heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hier ga ik voor ongeveer dezefde jongens als bij TM, zodat een keer geen dubbele belangen heb.
Ik heb deze week juist een totaal ander team. Komt vooral door Nadal, voor die 4755 kon je een hoop prutsers kopen.
Reply
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Hier ga ik voor ongeveer dezefde jongens als bij TM, zodat een keer geen dubbele belangen heb.
Ik heb deze week juist een totaal ander team. Komt vooral door Nadal, voor die 4755 kon je een hoop prutsers kopen.
Klopt, maar dat kun je bij TM ook...
En die prutsers zie ik niet zo snel 100 punten halen. Budget is link, maar soms moet je dat even opzij zetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Benneteau
Ferrero (16)
Gasquet (11)
Clement
Almagro
Mirnyi
(q) Roitman
Gicquel
(q) Kohlschreiber
Nadal (2)

Zelfde team als TM, behalve dat ik daar Gaudio en Pavel heb en hier Benneteau, Clement en Kohlschreiber, vooral door het budget van Gaudio natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad: Clement + Mirnyi + Nadal
Genomico: Robredo + Nalbandian + Safin + Vliegen

Uiteraard hoop ik dat je met Nadal 100 (500) punten gaat halen.

Valt me trouwens op dat we elkaar met MV helemaal niets ontlopen. Niet in punten en niet met budget.
Reply
Hier heb ik wel even getwijfeld over Nadal, maar het lijkt me dat hij gewoon het toernooi gaat winnen en ik zag geen alternatieven die ook 100 punten gaan halen.

Jij stond ver voor, maar ik heb een paar goede weken achter de rug en het is nu dus weer spannend. Gat naar de top 3 is vrij groot, maar het seizoen is nog lang.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geen nadal hier. puur op budget.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Post dan gewoon even je team!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko
JCF
Gasquet
Stepanek
Almagro
Mirnyi
Roitman
Seppi
Kohlschreiber
Safin
Chela
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Met Nadal kun je alleen maar verliezen en niks winnen. Mijn team lijkt op dat van centre court, heb alleen ipv Chela twee of drie kleintjes.
Reply
Mist Wrote:Met Nadal kun je alleen maar verliezen en niks winnen. Mijn team lijkt op dat van centre court, heb alleen ipv Chela twee of drie kleintjes.

Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mist Wrote:Met Nadal kun je alleen maar verliezen en niks winnen. Mijn team lijkt op dat van centre court, heb alleen ipv Chela twee of drie kleintjes.
Op budgettair gebied kun je alleen maar verliezen inderdaad, maar als hij 100 punten haalt, slaan de mensen die hem wel hebben een grote slag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar het blijft een als, en wel eentje met flinke consequenties als het geen 100 punten worden. Voor dat geld kan ik (vermoed ik) wel een punt of 60 bij elkaar sprokkelen, mét budgetwinst. Dat vind ik in deze fase van het jaar dan toch een aantrekkelijkere optie.
Reply
Finale: Nadal-Gonzalez

Ik heb ze beide niet.
Reply
Mist Wrote:Maar het blijft een als, en wel eentje met flinke consequenties als het geen 100 punten worden. Voor dat geld kan ik (vermoed ik) wel een punt of 60 bij elkaar sprokkelen, mét budgetwinst. Dat vind ik in deze fase van het jaar dan toch een aantrekkelijkere optie.
Ik heb het hele jaar al op budget gespeeld en sta dan ook best hoog qua budget. Een keertje wat risico nemen kan dan geen kwaad. En zo'n risico vind ik het dus niet, gezien zijn status.
Als jij met je alternatieven dus 60 punten haalt, win je weliswaar iets van 200 budget op me, maar ik pak wel 40 punten en daar gaat het uiteindelijk om.
Als Nadal van Chela of Safin verliest, krijg ik een flinke klap waarvan ik lang zal moeten bijkomen, maar zoals ik al zei, dat risico durf ik wel te nemen met Nadal op een gravel-TMS.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Finale: Nadal-Gonzalez

Ik heb ze beide niet.
Gonzalez gaat er al af tegen Andreev.

Finale gewoon weer Federer-Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: