The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2007
Deadline voor de Masters is zaterdagavond 23.00 .. voor de eerste pot gespeeld is dus. De database is nu al open, dus je kunt je team alvast neerzetten. Meer info dan de groepsindeling komt er toch niet, als mensen zich niet terugtrekken.
Reply
Heeft Nalbandian zich afgemeld, voor het geval hij moet invallen?
Reply
Overdune Wrote:Heeft Nalbandian zich afgemeld, voor het geval hij moet invallen?
Ja.
Reply
Ik twijfel tussen Roddick/Djokovic/Ferrer of Nadal/Djokovic.
Reply
Ik zie meer punten voor Federer en iemand uit het rijtje Roddick/Davydenko/Gonzalez/Ferrer/Gasquet.
Reply
Nou als Davydenko geen al te gekke dingen gaat doen, zit ik hier wel goed Smile
Arco kan in theorie nog winnen mocht de partij Federer - Gonzalez niet gespeeld worden.
Reply
Roddick pakt Davy, mooi. Belangrijk voor mijn derde plek.
Reply
Goeie zaak ja Smile
Reply
Je bent wel veilig hoor Mist. Davy moet het toernooi winnen voor Omyaca wil het nog wat effect hebben, maar die gast is mentaal en fysiek op en komt de groep niet eens door.
Reply
Nog eens zitten kijken en door de zege van Gasquet is het hier definitief binnuuuuuh!!
Reply
Feli Mist =D>

Ik zit deze week ook wel goed met Gasquet, Roddick en Nadal, denk ik. Zeker als Gasquet straks van Ferrer wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mist Wrote:Nog eens zitten kijken en door de zege van Gasquet is het hier definitief binnuuuuuh!!

van harte, maar zonder Dr. Wipaap is het toch een beetje een gedevalueerde zege.
Reply
=D> feli mist, mooie prestatie!
Reply
Feli Mist =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Van harte Michel Smile
Reply
Aap Wrote:
Mist Wrote:Nog eens zitten kijken en door de zege van Gasquet is het hier definitief binnuuuuuh!!

van harte, maar zonder Dr. Wipaap is het toch een beetje een gedevalueerde zege.

Dan moet je ook niet afhaken na een week. :wink:
Reply
Mist Wrote:Nog eens zitten kijken en door de zege van Gasquet is het hier definitief binnuuuuuh!!

Feli Mist, well done. =D>
Reply
Overdune Wrote:
Aap Wrote:
Mist Wrote:Nog eens zitten kijken en door de zege van Gasquet is het hier definitief binnuuuuuh!!

van harte, maar zonder Dr. Wipaap is het toch een beetje een gedevalueerde zege.

Dan moet je ook niet afhaken na een week. :wink:

Wip uit Dr. Wipaap is niet eens begonnen. Dus Dr. Wipaap zou Dr. Wipaap niet meer zijn geweest. En die vermaledijde maandag-deadline.

Komend seizoen wel weer beschikbaar op de maandag, we gaan dus weer meedoen.
Reply
Feli!
Hopen dat MV het volgend jaar blijft organiseren, bedankt voor een jaar perfecte organisatie!
Reply
feli mist!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bedankt voor de felicitaties, mensen.

Natuurlijk ook dank richting MV voor de organisatie. Hopelijk kan ik volgend jaar mijn titel verdedigen Smile
En waar ik nu al meer waarde hecht aan deze overwinning dan aan die van een paar jaar terug, zal het deelnemersveld volgend jaar hopelijk opnieuw sterker worden.
Reply
Gefeliciteerd Mist.

Terechte winnaar.

J.

P.s. Volgend jaar zal ik wat beter letten op het budget Wink
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Mist Wrote:Bedankt voor de felicitaties, mensen.

Natuurlijk ook dank richting MV voor de organisatie. Hopelijk kan ik volgend jaar mijn titel verdedigen Smile
En waar ik nu al meer waarde hecht aan deze overwinning dan aan die van een paar jaar terug, zal het deelnemersveld volgend jaar hopelijk opnieuw sterker worden.

volgend jaar geen TM verwacht ik, dus dan zal iedereen vol voor MV gaan. nu hangt 't er bij sommige managers een beetje bij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gefeliciteerd Mist!
En Elikian, veel dank voor de organisatie. =D>
Hopelijk volgend jaar een herkansing voor mij [-o<
Reply
Mist, van harte met de overwinning =D>
Elikian, bedankt voor de organisatie Notworthy
Reply
Feli Mist, wederom een knappe zege.=D>
Hoop dat ik volgend jaar ook weer van de partij mag zijn als MV zijn goede game voortzet. =D>
En ik, eindelijk sta ik een keer niet in de top 10 :oops:
Cy
Reply
De winst van Federer stelt m'n derde plek veilig. Hakkuh

Voor het eerst in de top 10 en meteen op het podium, lekker.

Elikian, bedankt voor weer een jaar vlekkeloze organisatie en dagelijkse updates. =D> Ik heb MV met plezier gespeeld en ben er volgend jaar zeker weer bij, aangevuld met hopelijk wat gefrustreerde TM'ers. :wink:

Nog een opmerking/vraag: is het mogelijk volgend jaar een stat te maken die "wie heeft wie" koppelt aan "score deze week"?
Reply
Eli, komt er nog iets van een afsluitend praatje of een aankondiging voor volgend seizoen? Ik neem aan dat je doorgaat met MV?
Reply
Weet ik nog niet. Zou een afsluitend praatje moeten geven inderdaad, maar op dit moment ontbreekt me de motivatie een beetje eerlijk gezegd Sad
Reply
Je gaat me toch niet dwingen om met TM mee te doen hè, Eli? :wink:
Reply


Forum Jump: