The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2007
Weet je inmiddels al of je MV gaat doen, Eli? De toernooien beginnen alweer over 2 weken!

Ik zou het heel leuk vinden iig!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hier sluit ik me bij aan!
Reply
Nee, ik ben hier heel erg mee bezig geweest de laatste weken, en ik heb besloten het niet meer te gaan doen.

Sorry Sad
Reply
:eeeek:

Dit meen je niet. Sad
Reply
:cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor mijn eigen nachtrust is het gewoon beter Sad

Ik heb het 7 jaar gedaan Sad
Reply
Vreselijk jammer natuurlijk. Ondanks het feit dat ik het nooit echt een heel seizoen vol heb kunnen houden om in te vullen blijft het natuurlijk een fantastisch spel.

Maar ik kan het me goed voorstellen, de tijd die je erin stopte kan Sportdreams nog een puntje aan zuigen. Als ze een kwart erin zouden steken zouden ze een spel neer kunnen zetten wat 10x beter is dan het huidige TM.

Anyway thx Michiel voor alle tijd die je er altijd in hebt gestopt en mocht t ooit weer gaan kriebelen weet je me te vinden.
Reply
Dat is natuurlijk een legitieme reden, maar stel dat je het uploaden van de teams en de updates nou ergens in de avond doet (de avond erna dus in het geval van de teams) in plaats van 's nachts? Het was top dat je altijd zo snel en regelmatig alles bijhield, maar het maakt mij niet uit als daar iets op ingeleverd moet worden. Verder kost het updaten en zo niet zo heel veel tijd meer toch, met dat nieuwe formulier?
Reply
Misschien kunnen wij je een helpende hand toesteken? Ik ben daar zeker wel toe bereid...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zeer spijtig dit, heb er altijd (denk alle jaren?) met veel plezier aan mee gedaan. Ook hier kostte dat een paar uur per week, maar ik weet dat dat als deelnemer altijd leuker is dan als organisator. En tja het was duidelijk dat het moment dat je er genoeg van had er aan zat te komen. Van mij dan ook bedankt voor alle jaren goede organisatie. Het nieuws is nu net op tijd dat ik stiekem hoop dat er een opvolger gaat komen. Want je titel niet kunnen vededigen is ook maar niks..
Reply
:cry: Erg jammer. :cry:
Michiel, in ieder geval wel bedankt dat je het de afgelopen jaren voor ons hebt wil organiseren. =D> =D> =D>

Doe al een aantal jaar niet meer mee bij dat waardeloze TM en had dus alleen de MV-Game.
Is er een mogelijkheid, op welke manier dan ook, dat wij (die daar tijd en zin in hebben) het overnemen?
Reply
Dank voor de mooie woorden Smile

Iemand kan mijn scripts wel hebben, en ik wil ook wel uitleggen wat je moet doen, als iemand daar interesse in mocht hebben.

Maar bezint eer ge begint, want je bent wel iedere zondag 3 uur en maandag 2 uur kwijt. (en een week overslaan is er niet bij).
De rest van de week is ok (15 minuten)
Reply
uiteraard mag diegene ook nog altijd onze server gebruiken voor het uploaden van files en het maken van teams en dergelijke.
Reply
Bedankt MV voor de jarenlange vlekkeloze organisatie. Ik begrijp wel dat je stopt en ben er niet rouwig om, want ik wilde er ook mee stoppen. Op halve kracht tennismanagen is niks (zie positie afgelopen jaar :oops: ).
Reply
Ik sluit me aan bij alle mooie woorden. Michiel, bedankt voor de fantastische organistatie!
Reply
Het lijkt erop dat je besluit vast staat, dus ook van mijn kant dank voor het steeds weer perfect organiseren van de MV-game. Notworthy

Ik spreek niet alleen voor mezelf denk ik, als ik zeg dat ik jaren met heel veel plezier heb gespeeld. Het was iedere maandag weer leuk om een team te maken en om iedere ochtend de nieuwe tussenstand te checken (dankzij je dagelijkse updates). Jammer dat je stopt, maar ik begrijp en respecteer het uiteraard.

Oh, en als je het aan iemand wil overdragen zou dat op zich mooi zijn, maar pas wel op dat de boel niet instort als de motivatie bij de nieuwe organisator ineens minder wordt, dat zou zonde zijn..
Reply
Ook van deze kant alle lof Michiel =D> =D> . Bedankt!!

Ik heb het laatste jaar niet mee gedaan zoal jullie weten, dus ik was al aan het afkicken.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Idd super dat je het 7 jaar zo goed georganiseerd hebt!
Het zou wel bijzonder jammer zijn als het spel nu gelijk stopt. Sad
Reply
MV! =D>

Perfect gedaan. eeuwig zonde dat je stopt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bedankt Michiel voor al je inzet mbt het opzetten en onderhouden van de MV-game!!! =D>

Jammer dat je stopt, maar ik begrijp het zeer zeker.

Misschien met z'n allen nu meedoen aan TM :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
gasten, als jullie het allemaal zo jammer vinden dat MV er mee stopt en hopen dat iemand het overgaat nemen, vorm dan gewoon een alliantie. Met 4 man is zo'n spel makkelijker te onderhouden, en kan je de taken verdelen, of er voor zorgen dat iedereen slechts 1 week per maand iets hoeft te doen.

Zou mooi zijn, doen jullie een hoop mensen (waaronder mij) plezier mee. Helaas kan ik het niet doen aangezien ik al werkzaamheden heb op dat gebied. Anders had ik graag meegedaan in de alliantie.
Reply
Aap Wrote:gasten, als jullie het allemaal zo jammer vinden dat MV er mee stopt en hopen dat iemand het overgaat nemen, vorm dan gewoon een alliantie. Met 4 man is zo'n spel makkelijker te onderhouden, en kan je de taken verdelen, of er voor zorgen dat iedereen slechts 1 week per maand iets hoeft te doen.

Zou mooi zijn, doen jullie een hoop mensen (waaronder mij) plezier mee. Helaas kan ik het niet doen aangezien ik al werkzaamheden heb op dat gebied. Anders had ik graag meegedaan in de alliantie.

Was jij niet 1 van de 70 die een week meedeed en daarna afhaakte?
Reply
Overdune Wrote:
Aap Wrote:gasten, als jullie het allemaal zo jammer vinden dat MV er mee stopt en hopen dat iemand het overgaat nemen, vorm dan gewoon een alliantie. Met 4 man is zo'n spel makkelijker te onderhouden, en kan je de taken verdelen, of er voor zorgen dat iedereen slechts 1 week per maand iets hoeft te doen.

Zou mooi zijn, doen jullie een hoop mensen (waaronder mij) plezier mee. Helaas kan ik het niet doen aangezien ik al werkzaamheden heb op dat gebied. Anders had ik graag meegedaan in de alliantie.

Was jij niet 1 van de 70 die een week meedeed en daarna afhaakte?

klopt helemaal. Heb je destijds ook gelezen wat daarvoor de reden was?

Klaarblijkelijk niet, dus zal ik hem hier nog een keer geven: ik moest helaas training geven op de maandagavond, waardoor deelname gewoon niet mogelijk bleek te zijn. Komend jaar geef ik die trainingen niet meer. Dus zou ik graag weer mee willen doen.

Ik zie alleen op geen enkele manier het verband tussen mijn eerdere opmerking over continuering van de MV-game en het feit dat ik dit jaar vroegtijdig moest afhaken.
Reply
Ik wil me best aanmelden voor deze alliantie (mooi gesproken), maar ik ga het niet alleen doe en ik vraag me af of het zo makkelijk over te dragen is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aap Wrote:
Overdune Wrote:
Aap Wrote:gasten, als jullie het allemaal zo jammer vinden dat MV er mee stopt en hopen dat iemand het overgaat nemen, vorm dan gewoon een alliantie. Met 4 man is zo'n spel makkelijker te onderhouden, en kan je de taken verdelen, of er voor zorgen dat iedereen slechts 1 week per maand iets hoeft te doen.

Zou mooi zijn, doen jullie een hoop mensen (waaronder mij) plezier mee. Helaas kan ik het niet doen aangezien ik al werkzaamheden heb op dat gebied. Anders had ik graag meegedaan in de alliantie.

Was jij niet 1 van de 70 die een week meedeed en daarna afhaakte?

klopt helemaal. Heb je destijds ook gelezen wat daarvoor de reden was?

Klaarblijkelijk niet, dus zal ik hem hier nog een keer geven: ik moest helaas training geven op de maandagavond, waardoor deelname gewoon niet mogelijk bleek te zijn. Komend jaar geef ik die trainingen niet meer. Dus zou ik graag weer mee willen doen.

Ik zie alleen op geen enkele manier het verband tussen mijn eerdere opmerking over continuering van de MV-game en het feit dat ik dit jaar vroegtijdig moest afhaken.

De reden wist ik niet, ik lees niet alle posts. Ik kan me goed voorstellen dat het afhaken van anderen met minder goede redenen de motivatie bij Michiel doet afnemen. Iedere keer heeft hij rond de 100 deelnemers, daar blijven er maar 30 van over aan het eind.
Reply
Je moet het doen omdat je het leuk vindt. Centre Court had ook al aangeboden om het bij te houden. Op zich is niet heel veel werk (behalve zondag en maandagavond), maar wel stug volhouden.

Ik heb het ook anderen laten doen in weken dat ik op vakantie was, dus het is allemaal wel te leren Wink
Reply
Als ik zo dit topic even doorlees is er volgens mij genoeg animo om het spel in leven te houden.
Mitch, Ad Wim, Centre Court en ikzelf hebben al aangegeven (een deel van) het werk voor hun rekening te willen nemen. Dan moet het toch geregeld kunnen worden Elikian?
Het lijkt me wel handig als er een beetje vaart achter wordt gezet, over iets meer dan een week beginnen we al...
Reply
Alleen het 'opzetten' is veel werk .. het toevoegen/verwijderen van spelers aan de database. Dat is een secuur en gewoon k*twerk. De rest gaat van de week gaat wel. Maken van nieuwe weken is wel wat werk, maar niet moeilijk.

Eerste vraag. Wie van jullie heeft er verstand van Excel? (en dan ook de macro kant ervan)

Voeg mijn msn (<!-- e --><a href="mailto:elikian@hotmail.com">elikian@hotmail.com</a><!-- e -->) maar toe en dan kan ik je de 2007 file sturen, die je dan kunt aanpassen voor 2008.

Maar jullie zullen eerst een knoop moeten doorhakken DAT jullie het gaan doen en daarvoor (i.s.m. Mac!) de inschrijving voor 2008 openen.
Reply
Als we het met z'n vieren in goed overleg kunnen doen (dat wil zeggen, een goede verdeling qua tijd en taken), dan ben ik er zeker toe bereid.
Ik ben alleen niet zo thuis in Excel, maar wel veel online Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is mss erg vervelend, maar wat mij persoonlijk betreft wil ik het best doen, maar ik heb er komende maanden de tijd gewoon niet voor. Mn baas had het niet meer over incidenteel overwerken, maar over structureel overwerken. Bovendien ben ik op zondag overdag zelf op stap en zondagavond meestal wat aangeschoten/zatjes. Op maandagavond wordt sowieso een probleem, dan zit ik met de zaalvoetbal. Daarnaast houd ik nog de tennispoll bij en op het voetbalforum de TTT. Als ik dit er dan nog bij moet gaan doen, dan wordt dat gewoon teveel. Sorry. :cry:
Reply


Forum Jump: