The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




relaties
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:(ook al zijn die iemand anders zijn eerste idee geweest) en iedereen is het ermee eens.

Ja, grappig, heh. Zijn veelal mijn irritatiepunten waar nu wat mee gedaan wordt. Toen ik eerder deze week tegen al die heilige huisjes aanschopte, sprong iedereen recht omhoog. Nu loopt iedereen braaf achter Adder aan.

Ben blij dat ik FC CT weer op het goede spoor heb geholpen. Nu maar hopen dat jullie daar ook op blijven.

Jouw schoppen tegen heilige huisjes was niet wat iedereen triggerde...
De manier waarop, jij Vietjes en Legion zijn al weken (zoniet maanden) alles en iedereen aan het afzeiken tot op het punt dat de rest van het team zoiets had van "rot maar lekker op". Is het dan gek dat niemand meer naar de boodschap kijkt? Met jullie politieke spelletje van "anders ga ik weg"? Nu gaan jullie weg en word alles doorgevoerd en is de rust wedergekeerd, ligt dat aan onze "heilige huisjes" of misschien op de manier waarom je alles hebt gebracht?
Ik ben blij dat je FC CT op het goede spoor hebt geholpen, de manier waarop niet maar het zij zo. Nu hopen dat je het naar je zin krijgt bij Brussels.

Dus Vietjes mag wat jou betreft ook oprotten. Legion en ik hebben bijvoorbeeld nog geprobeerd te discussieren, zonder meteen woorden als paardenpik in de mond te nemen. Ik kan me voorstellen dat AkkeVietjes paardenpikken in mond wel lekker vindt. Maar dat moet homo zelf weten.

Nu maar hopen dat Adder zijn PB leest, kan FC CT op het spoor blijven.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:(ook al zijn die iemand anders zijn eerste idee geweest) en iedereen is het ermee eens.

Ja, grappig, heh. Zijn veelal mijn irritatiepunten waar nu wat mee gedaan wordt. Toen ik eerder deze week tegen al die heilige huisjes aanschopte, sprong iedereen recht omhoog. Nu loopt iedereen braaf achter Adder aan.

Ben blij dat ik FC CT weer op het goede spoor heb geholpen. Nu maar hopen dat jullie daar ook op blijven.

Jouw schoppen tegen heilige huisjes was niet wat iedereen triggerde...
De manier waarop, jij Vietjes en Legion zijn al weken (zoniet maanden) alles en iedereen aan het afzeiken tot op het punt dat de rest van het team zoiets had van "rot maar lekker op". Is het dan gek dat niemand meer naar de boodschap kijkt? Met jullie politieke spelletje van "anders ga ik weg"? Nu gaan jullie weg en word alles doorgevoerd en is de rust wedergekeerd, ligt dat aan onze "heilige huisjes" of misschien op de manier waarom je alles hebt gebracht?
Ik ben blij dat je FC CT op het goede spoor hebt geholpen, de manier waarop niet maar het zij zo. Nu hopen dat je het naar je zin krijgt bij Brussels.

Dus Vietjes mag wat jou betreft ook oprotten. Legion en ik hebben bijvoorbeeld nog geprobeerd te discussieren, zonder meteen woorden als paardenpik in de mond te nemen. Ik kan me voorstellen dat AkkeVietjes paardenpikken in mond wel lekker vindt. Maar dat moet homo zelf weten.

Nu maar hopen dat Adder zijn PB leest, kan FC CT op het spoor blijven.

Ik was op het punt dat het me geen ene fuck interesseerde wie er oprotte, zolang de lol er maar terug kwam. En aangezien niemand van jullie volwassen genoeg was om erover heen te stappen en zich niet tot het niveau te verlagen wat ie zelf zo haat...
Of eens een keer niets te zeggen is het op dit punt gekomen. En discusseren ging niet, gaat niet en zal ook moeilijk gaan zolang iedereen "gelijk" wil krijgen.
Bij elk gedonder wat er was zat er wel 1 van jullie drie, twee besluiten te vertrekken prima nu is het gedonder over. Zo niet dan mag de volgende van mijn part meteen oprotten. Tijd om meer aan het collectief dan aan ego's te denken (geld ook voor mezelf)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Dan zal ik me toch weer even in de strijd moeten mengen.

Ik ben een tijd lang zo verstandig geweest (zoals de oudste betaamd) me stil te houden op het dit forum. Ik ben hééél voorzichtig terug gekomen en blijkbaar ging dit goed omdat ook Mukkus zo verstandig was geen onverstandige acties meer te ondernemen. Ik heb 'm op een gegeven moment zelfs een compliment gegeven omdat ik vond dat ie dat verdiende. En dat is gemeend want ik denk dat als Mukkus en ik aan de bar gaan zitten we een gezellige avond zullen hebben. We hebben allebei nl een stel hersens. Vanaf het moment dat bekend werd dat de 2 "vedetten" (hoe kom je erbij Gitter) zouden gaan verkassen begon het gedonder weer. Met dank aan Legoland. Ik verdenk deze gozer itt Mukkus van het IQ van een bladluis. Met bladluizen kan je denk ik geen plezier hebben aan een bar.

Met alle anderen heb ik absoluut geen problemen en het is dan ook mijn stellige overtuiging dat na het verdwijnen van de 2 jongens in kwestie de rust wederkeert bij CT en dat we eindelijk eens lol gaan hebben in het spelletje.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Jammer dat ik, ondanks dat ik mij volledig afzijdig heb gehouden in deze discussie, toch verrot gescholden wordt in de kleedkamer door Milad Sad
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Quote:Vanaf het moment dat bekend werd dat de 2 "vedetten" (hoe kom je erbij Gitter)
???
The great old Ludwig von...
Reply
En ik ga godverdomme nog tien weken door op dit forum tot dat ik weg ben. Pas dan zal er rust komen.....

En Box: ik scheer iedereen over 1 kam. Vind ik leuk. Totdat ik weg ben.

Have fun, and I'll be back.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Nou dan meng ik me ook maar weer in de strijd want het begint weer leuk te worden.

Het valt ook niet mee inderdaad om door iemand met IQ bladluis de les gelezen te worden. We hebben het dus over 2 zaken binnen footstar waarin ik met jou van mening verschilde.
1. Je trainde geen speed terwijl anderen dat belangrijk vonden
2. Je traint met een fitness onder de 89% en dat kost je een penalty.

Op allebei de punten ben je gewoon te eigenwijs geweest om je ongelijk te erkennen.
1. Speed bleek wel belangrijk, bijna alle teams trainen het en volgend jaar wordt het belangrijker in de matchengine.
2. Je bent eerder begonnen met het spelletje maar hebt minder skillpunten dan mensen die later zijn begonnen.


Nou kom maar weer op met je scheldwoordjes kleutertje met je penny agenda.
Misschien moet je anders eens een biertje gaan doen bij de je vrienden van de plaatselijke manage. Genoeg paardepikken voor je....
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Nou dan meng ik me ook maar weer in de strijd want het begint weer leuk te worden.

Het valt ook niet mee inderdaad om door iemand met IQ bladluis de les gelezen te worden. We hebben het dus over 2 zaken binnen footstar waarin ik met jou van mening verschilde.
1. Je trainde geen speed terwijl anderen dat belangrijk vonden
2. Je traint met een fitness onder de 89% en dat kost je een penalty.

Op allebei de punten ben je gewoon te eigenwijs geweest om je ongelijk te erkennen.
1. Speed bleek wel belangrijk, bijna alle teams trainen het en volgend jaar wordt het belangrijker in de matchengine.
2. Je bent eerder begonnen met het spelletje maar hebt minder skillpunten dan mensen die later zijn begonnen.


Nou kom maar weer op met je scheldwoordjes kleutertje met je penny agenda.
Misschien moet je anders eens een biertje gaan doen bij de je vrienden van de plaatselijke manage. Genoeg paardepikken voor je....

Go Legio go!
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:Vanaf het moment dat bekend werd dat de 2 "vedetten" (hoe kom je erbij Gitter)
???

Excuser. Het was de coach die dit schreef.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Legion Wrote:Nou dan meng ik me ook maar weer in de strijd want het begint weer leuk te worden.

Het valt ook niet mee inderdaad om door iemand met IQ bladluis de les gelezen te worden. We hebben het dus over 2 zaken binnen footstar waarin ik met jou van mening verschilde.
1. Je trainde geen speed terwijl anderen dat belangrijk vonden
2. Je traint met een fitness onder de 89% en dat kost je een penalty.

Op allebei de punten ben je gewoon te eigenwijs geweest om je ongelijk te erkennen.
1. Speed bleek wel belangrijk, bijna alle teams trainen het en volgend jaar wordt het belangrijker in de matchengine.
2. Je bent eerder begonnen met het spelletje maar hebt minder skillpunten dan mensen die later zijn begonnen.


Nou kom maar weer op met je scheldwoordjes kleutertje met je penny agenda.
Misschien moet je anders eens een biertje gaan doen bij de je vrienden van de plaatselijke manage. Genoeg paardepikken voor je....

Afgezien van de laatste 3 zinnen, eindelijk iets wat onderbouwd is...
Zelfde geld voor Mukk, als je nou gewoon je frustraties ff in een onderbouwd stuk zet daar kan iedereen wat mee, want deze persoonlijke vete volg ik al lang niet meer...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Afgezien van de laatste 3 zinnen, eindelijk iets wat onderbouwd is...
Zelfde geld voor Mukk, als je nou gewoon je frustraties ff in een onderbouwd stuk zet daar kan iedereen wat mee, want deze persoonlijke vete volg ik al lang niet meer...

Ik ben in een vroeg stadium al begonnen met deze discussie op te starten, wat krijg je dan te horen?
- Ach, die penalty is zo laag, daar merk je niks van.
- Ik ga lekker mijn eigen gang. Bemoei je er niet mee...
etc.etc.

Dat was ook mijn reden om me terug te trekken als assistent manager, aangezien er imo teveel mensen niet een discussie wilden aangegaan of op zijn minst erover na wilden denken. Die gaan liever auto's kopen of paardepikken in hun mond nemen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:Afgezien van de laatste 3 zinnen, eindelijk iets wat onderbouwd is...
Zelfde geld voor Mukk, als je nou gewoon je frustraties ff in een onderbouwd stuk zet daar kan iedereen wat mee, want deze persoonlijke vete volg ik al lang niet meer...

Ik ben in een vroeg stadium al begonnen met deze discussie op te starten, wat krijg je dan te horen?
- Ach, die penalty is zo laag, daar merk je niks van.
- Ik ga lekker mijn eigen gang. Bemoei je er niet mee...
etc.etc.

Dat was ook mijn reden om me terug te trekken als assistent manager, aangezien er imo teveel mensen niet een discussie wilden aangegaan of op zijn minst erover na wilden denken. Die gaan liever auto's kopen of paardepikken in hun mond nemen.

Je zou juist als assistent manager er wat aan kunnen doen....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:Afgezien van de laatste 3 zinnen, eindelijk iets wat onderbouwd is...
Zelfde geld voor Mukk, als je nou gewoon je frustraties ff in een onderbouwd stuk zet daar kan iedereen wat mee, want deze persoonlijke vete volg ik al lang niet meer...

Ik ben in een vroeg stadium al begonnen met deze discussie op te starten, wat krijg je dan te horen?
- Ach, die penalty is zo laag, daar merk je niks van.
- Ik ga lekker mijn eigen gang. Bemoei je er niet mee...
etc.etc.

Dat was ook mijn reden om me terug te trekken als assistent manager, aangezien er imo teveel mensen niet een discussie wilden aangegaan of op zijn minst erover na wilden denken. Die gaan liever auto's kopen of paardepikken in hun mond nemen.

Je zou juist als assistent manager er wat aan kunnen doen....

Niet als ik het idee heb, dat er teveel rondlopen met een plaat voor hun kop of met hun kop in het zand.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:Afgezien van de laatste 3 zinnen, eindelijk iets wat onderbouwd is...
Zelfde geld voor Mukk, als je nou gewoon je frustraties ff in een onderbouwd stuk zet daar kan iedereen wat mee, want deze persoonlijke vete volg ik al lang niet meer...

Ik ben in een vroeg stadium al begonnen met deze discussie op te starten, wat krijg je dan te horen?
- Ach, die penalty is zo laag, daar merk je niks van.
- Ik ga lekker mijn eigen gang. Bemoei je er niet mee...
etc.etc.

Dat was ook mijn reden om me terug te trekken als assistent manager, aangezien er imo teveel mensen niet een discussie wilden aangegaan of op zijn minst erover na wilden denken. Die gaan liever auto's kopen of paardepikken in hun mond nemen.

Je zou juist als assistent manager er wat aan kunnen doen....

Niet als ik het idee heb, dat er teveel rondlopen met een plaat voor hun kop of met hun kop in het zand.

Dat is een gevoel...maar oke no hard feelings hier...veel plezier in België Mukk, misschien dat we later nog een keer samen spelen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
daar zijn we weer...
heb es een weekje niet geklikt (daarvoor bijna dagelijks de 5 laagste spelers naar 100%) en zo te zien zijn er de nodige spelers die de moeite van het klikken niet meer nemen :|
Reply
ik weet niet hoe t met jullie zit, maar ik kan niet op de site komen.
Voel me overigens niet aangesproken, want ik klik dagelijks alles naar 100%.
Is tijdens de baas zijn tijd Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Ik normaliter ook, deze week absoluut geen tijd/zin gehad om te klikken, kijk of ik het vanavond weer ff kan opkrikken....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
meen me toch te herinneren dat ik jou regelmatig onderaan tegenkwam Depor Wink
Reply
maar uuuh, ligt t aan mijn pc of komen jullie er ook niet op?
The great old Ludwig von...
Reply
idd depor ik moest bij jou anderhalve week zelfs helemaal vanaf 0 beginnen. Inmiddels wel weer 100% gelukkig

@gitter: bij mij doet ie t ook niet
Reply
ik moet helaas toegeven dat ik het tegenwoordig ook regelmatig vergeet.
Ik zal proberen er weer wat meer op te letten.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Kan er nie op Sad naja morgen avond dan weer proberen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
www2.footstar.org werkt wel Wink

als je er niet opgeraakt, probeer dan de 2 eens te veranderen in een 1 of een 3.. 1 van die 3 lukt meestal wel Smile
Reply
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.footstar.org">http://www.footstar.org</a><!-- w --> werkt ook weer
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
En alle relaties vol geklikt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
*Hop* alles weer gedaan, Topcu op 78% en 2 personen op 99% rest is 100%
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
ik hou ook topcu op 100....waarom jij niet depor?
Reply
Omgang met Marleen (Vriend)
Uiterlijk 24%
Intelligentie 11%
Verjaardag Vandaag!! 5/3 (FootStar Datum)
Laatste datum 5 Dagen
Duur van de relatie 5 Dagen
Laatst gegeven feedback Was blij met je verjaardagscadeau

Heb zaterdag een vriendinnetje opgepikt, blijkt ze vandaag ineens jarig te zijn. Altijd lastig om cadeaus voor vrouwen te kopen, maar ze was er wel blij mee :razz:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
heeeey, zo heette die van mij ook maar die heb ik gedumpt :p
Reply
ze werkt het hele team af. Is ingehuurd door het bestuur.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: