The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




relaties
Adder Wrote:ze werkt het hele team af. Is ingehuurd door het bestuur.
zo een wijf is het wel ja...11% intelligent

waarom nooit een lekker of slim mokkel?
Reply
heb dr zowaar een keer 1 met 50% looks gehad, maar die was zo weer pleite nadat ik een paar dagen niet ingelogd had Wink
Reply
Het is ook een vriend ipv vriendin, weet nog niet zo goed of ik er blij mee moet zijn. Helemaal aangezien maar voor 24% lijkt op een vrouw :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Charlotte Utrecht, Netherlands 26% 15% 11%
Charlotte Utrecht, Netherlands 14% 16% 10%

hoeveel charlottes hebben ze daar in utrecht?!
Reply
Mac Wrote:Charlotte Utrecht, Netherlands 26% 15% 11%
Charlotte Utrecht, Netherlands 14% 16% 10%

hoeveel charlottes hebben ze daar in utrecht?!

Heel veel:
[Image: BBC_24_08_03_14.JPG]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:Big Grin :Big Grin :Big Grin
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
LOL :lol: =D>
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
Noah Sonnen YBA Enemy (1%) zag ik opeens staan in mijn lijst van relaties Smile =D> #-o
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
Ik zie net dat Onno totaal geen relatie heeft met Didier Onstein.
Hebben meer dat?
Want hij zakt elke dag steeds meer in moraal. Heb net al een IGM gestuurd naar hem dat hij wat aan zijn relaties moet doen. Wil de rest van de selectie er ook ff op letten, dat de relatie met Onstein omhoog gaat.

P.S. ff niet," ja maar hij klikt niet". Deze moet ff omhoog ,qua moraal. Dus Didier je moet ff klikken met die hap.( de rest dus ook)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Ik zie net dat Onno totaal geen relatie heeft met Didier Onstein.
Hebben meer dat?
Want hij zakt elke dag steeds meer in moraal. Heb net al een IGM gestuurd naar hem dat hij wat aan zijn relaties moet doen. Wil de rest van de selectie er ook ff op letten, dat de relatie met Onstein omhoog gaat.

P.S. ff niet," ja maar hij klikt niet". Deze moet ff omhoog ,qua moraal. Dus Didier je moet ff klikken met die hap.( de rest dus ook)

done, misschien morgenochtend ook nog even klikken als ik tijd heb..
Reply
Hij staat weer op 100% :8:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Quote:Netherlands 100%
Denmark 8%
Germany 1%
Australia 1%
Croatia 1%
Hungary 1%
Sweden 1%
Spain 1%

Langzaam maar zeker gaan we er wel komen... en tevens in een aantal andere landen Smile
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
Quote:Netherlands 100%
Denmark 8%
Germany 1%
Australia 1%
Croatia 1%
Hungary 1%
Sweden 1%
Spain 1%

Langzaam maar zeker gaan we er wel komen... en tevens in een aantal andere landen Smile

Balen dat het zo lang duurt maar ja, het is wel realistisch natuurlijk.
Bostoen heeft inmiddels met 86% adaptability zijn debuut gemaakt in de competitie. 44 minuten, 1 assist en een 6. Ik ben tevreden.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
Box Brother Wrote:
Quote:Netherlands 100%
Denmark 8%
Germany 1%
Australia 1%
Croatia 1%
Hungary 1%
Sweden 1%
Spain 1%

Langzaam maar zeker gaan we er wel komen... en tevens in een aantal andere landen Smile

Balen dat het zo lang duurt maar ja, het is wel realistisch natuurlijk.
Bostoen heeft inmiddels met 86% adaptability zijn debuut gemaakt in de competitie. 44 minuten, 1 assist en een 6. Ik ben tevreden.

Je bent behoorlijk afhankelijk van je teamgenoten, aangezien ik in het Roda JC van Denemarken speel en de meeste nog niet 85% adapt zijn aan denemarken zijn er maar een handvol mensen die mij over Denemarken kunnen vertellen. Ik ben wel erg veel over nederland aan het vertellen Big Grin
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Ik ben wel erg veel over nederland aan het vertellen Big Grin

Laat dat eerst nog maar even achterwege en al je 150 punten opmaken aan het opwerken van je relaties, tevens goed voor je moraal. Zodra je relaties tegen de 100% staan, zou ik ze wat over Nederland vertellen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Legion Wrote:Bostoen heeft inmiddels met 86% adaptability zijn debuut gemaakt in de competitie. 44 minuten, 1 assist en een 6. Ik ben tevreden.

Acda heeft met een adaptability van 84% zijn debuut gemaakt. Half uurtje, geen noemenswaardige acties (paar balletjes breed, een sliding) en een 5. Lichtelijk teleurgesteld, maar goed, tegen een zwak team kom je als verdedigende middenvelder nauwelijks in het spel voor. Voordeel: 'maar' 6% fitness verloren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Box Brother Wrote:Ik ben wel erg veel over nederland aan het vertellen Big Grin

Laat dat eerst nog maar even achterwege en al je 150 punten opmaken aan het opwerken van je relaties, tevens goed voor je moraal. Zodra je relaties tegen de 100% staan, zou ik ze wat over Nederland vertellen.

Voorlopig kan ik alleen maar grapjes vertellen en kom ik niet aan mijn 150 punten, dus kan ik ze rustig over Nederland vertellen. Zodra dat een probleem wordt ga ik uiteraard eerst voor de relaties...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Quote:J. d. Leede prijst L. v. Boxel

Jelle de Leede tipt Lucas van Boxel om in de komende wedstrijden uit te groeien tot een superster.

Quote:J. d. Leede aanbidt E. Kloppenberg

Jelle de Leede zei dat het een eer was om in dezelfde periode te mogen spelen als Eddy Kloppenberg en dat hij zeker een heldenstatus zal krijgen in de nabije toekomst.

Quote:J. d. Leede aanbidt F. Belderok

Jelle de Leede vertelde laatst dat iedereen die een succesvolle carrière wil, het pad van Finn Belderok moet volgen.

De pers is wel happig op interviews blijkt... :Big Grin
Reply
mja..!
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
El Parasito Wrote:
Adder Wrote:Ik zie net dat Onno totaal geen relatie heeft met Didier Onstein.
Hebben meer dat?
Want hij zakt elke dag steeds meer in moraal. Heb net al een IGM gestuurd naar hem dat hij wat aan zijn relaties moet doen. Wil de rest van de selectie er ook ff op letten, dat de relatie met Onstein omhoog gaat.

P.S. ff niet," ja maar hij klikt niet". Deze moet ff omhoog ,qua moraal. Dus Didier je moet ff klikken met die hap.( de rest dus ook)

done, misschien morgenochtend ook nog even klikken als ik tijd heb..

Ik klik me uit de naad. Nu is mijn moraal eindelijk weer aan het stijgen. Heb ook naar 85 dagen weer having fun gedaan.
Insane life.
Reply
Hoe kan het zijn dat de relatie met Dario de Lange en Bart Topcu sneller zakt dan met de andere spelers? Ik zet deze twee elke dag op 100% en de volgende dag staan ze alweer op 95%. Ik dacht in eerste instantie dat het aan de persoonlijkheid lag, maar beiden zijn aardige personen. Iemand een idee?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Omdat ze inactief zijn en dus nooit een keer zelf klikken...
The great old Ludwig von...
Reply
Vandaar, thnx!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Dre Wrote:
El Parasito Wrote:
Adder Wrote:Ik zie net dat Onno totaal geen relatie heeft met Didier Onstein.
Hebben meer dat?
Want hij zakt elke dag steeds meer in moraal. Heb net al een IGM gestuurd naar hem dat hij wat aan zijn relaties moet doen. Wil de rest van de selectie er ook ff op letten, dat de relatie met Onstein omhoog gaat.

P.S. ff niet," ja maar hij klikt niet". Deze moet ff omhoog ,qua moraal. Dus Didier je moet ff klikken met die hap.( de rest dus ook)

done, misschien morgenochtend ook nog even klikken als ik tijd heb..

Ik klik me uit de naad. Nu is mijn moraal eindelijk weer aan het stijgen. Heb ook naar 85 dagen weer having fun gedaan.

Wat doe je anders om je fitness weer te laten stijgen? Kan nergens iets vinden wat dit doet naast "Having Fun"/"Ontspannen".
Reply
fitness trainen?
Reply
Zo, na drie weken mijn ouders weer eens gesproken: Heb ze een handtekening gegeven en een mop verteld..........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Mac Wrote:fitness trainen?

Heb ik eens gedaan, maar zag geen stijging in fitness...hoeveel hoort deze daarvan omhoog te gaan ongeveer?
Reply
1 training op een dag: 8%
2 trainingen achter elkaar op een dag: 18% (8%+10%)
3 trainingen achter elkaar op een dag: 30% (8%+10%+12%)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hmm...toch maar weer eens proberen dan, bedankt.
Reply
Werkt inderdaad wel ja. Had em tot voor kort nog op engels staan, waarschijnlijk daar fout gegaan.
Reply


Forum Jump: