The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




relaties
Lion Benders FC CT 2 dag(en) 72 dag(en) Vriend (89%) [Communiceer]
Dario de Lange FC CT 2 dag(en) 98 dag(en) Vriend (83%) [Communiceer]

Moet ik deze mensen blijven klikken?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
vind het ook zwaar irritant...zijn deze helemaal innactief? dan kunnen we ze beter ontslaan. Anders wil ik ze toch vragen hier ens wat tijd in te steken.
Ik zou toch blijven klikken lib...bij een nederlaag is je moraal weer sneller omhoog met 100%.
Reply
Lib Wrote:Lion Benders FC CT 2 dag(en) 72 dag(en) Vriend (89%) [Communiceer]
Dario de Lange FC CT 2 dag(en) 98 dag(en) Vriend (83%) [Communiceer]

Moet ik deze mensen blijven klikken?

Ik heb 10 dagen aangehouden, dan stop ik met klikken. Indien de medespeler 25 dagen niet klikt ga ik insulten om hem zo snel mogelijk op 0% te krijgen en uit mijn relationship lijst...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
kooltje Wrote:vind het ook zwaar irritant...zijn deze helemaal innactief? dan kunnen we ze beter ontslaan. Anders wil ik ze toch vragen hier ens wat tijd in te steken.
Ik zou toch blijven klikken lib...bij een nederlaag is je moraal weer sneller omhoog met 100%.
ontslaan kan, maar dan mag jij 2 wedstrijden in de week gaan spelen Wink
Reply
10 dagen?? Dan kunnen er nog 8 uit mijn lijstje verdwijnen....
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:10 dagen?? Dan kunnen er nog 8 uit mijn lijstje verdwijnen....

Ik vergeet ook wel eens een tijd te klikken, maar als er een aantal spelers over de 20 dagen gaan en ze reageren niet op mijn bericht, dan laat ik het ook doodbloeden.

En wat Tool al zei, ontslag is geen optie. Als het contract afgelopen is, dan kijk ik wel of ik wat actievere jeugd kan krijgen ( clausules en zo)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
na de wedstrijd van afgelopen zondag stond mn moraal op 100%. De dag erna was deze gezakt naar 97%, terwijl al mn relaties op 100% stonden. Eerst dacht ik dat t misschien kwam omdat ik nog een female friend had naast mn vriendin maar dat bleek het niet te zijn. Nu heb ik t echter uitgemaakt met mn vriendin en opeens is mn moraal weer terug naar 100% geschoten.

Geen idee waarom...misschien was ze te lelijk of te dom ofzo Tongue Maar goed anyway...pas dus op voor je een vriendin neemt.
Reply
Mac Wrote:na de wedstrijd van afgelopen zondag stond mn moraal op 100%. De dag erna was deze gezakt naar 97%, terwijl al mn relaties op 100% stonden. Eerst dacht ik dat t misschien kwam omdat ik nog een female friend had naast mn vriendin maar dat bleek het niet te zijn. Nu heb ik t echter uitgemaakt met mn vriendin en opeens is mn moraal weer terug naar 100% geschoten.

Geen idee waarom...misschien was ze te lelijk of te dom ofzo Tongue Maar goed anyway...pas dus op voor je een vriendin neemt.

was je haar verjaardag vergeten ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Mac Wrote:na de wedstrijd van afgelopen zondag stond mn moraal op 100%. De dag erna was deze gezakt naar 97%, terwijl al mn relaties op 100% stonden. Eerst dacht ik dat t misschien kwam omdat ik nog een female friend had naast mn vriendin maar dat bleek het niet te zijn. Nu heb ik t echter uitgemaakt met mn vriendin en opeens is mn moraal weer terug naar 100% geschoten.

Geen idee waarom...misschien was ze te lelijk of te dom ofzo Tongue Maar goed anyway...pas dus op voor je een vriendin neemt.

Mac.....dit is een voetbalspel, geen relatiebureauspel. Concentreer je nou eens niet op die vriendinnen van je. Gefrustreerd mannetje! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
dat gebeurde me 2 weken geleden ja maar de dag erna was ze dat alweer vergeten Big Grin
Reply
Mukkus Wrote:
Mac Wrote:na de wedstrijd van afgelopen zondag stond mn moraal op 100%. De dag erna was deze gezakt naar 97%, terwijl al mn relaties op 100% stonden. Eerst dacht ik dat t misschien kwam omdat ik nog een female friend had naast mn vriendin maar dat bleek het niet te zijn. Nu heb ik t echter uitgemaakt met mn vriendin en opeens is mn moraal weer terug naar 100% geschoten.

Geen idee waarom...misschien was ze te lelijk of te dom ofzo Tongue Maar goed anyway...pas dus op voor je een vriendin neemt.

Mac.....dit is een voetbalspel, geen relatiebureauspel. Concentreer je nou eens niet op die vriendinnen van je. Gefrustreerd mannetje! :wink:

hahaha nou ik dacht dat vriendinnen een goede manier zouden zijn om je moraal hoog te houden. Tenminste bij mij helpt regelmatige sex wel om mn moraal hoog te houden maar lucas denkt daar blijkbaar anders over...of misschien is ie heel erg verwend, doet ie t alleen met 9's en 10'en
Reply
Mac Wrote:
Mukkus Wrote:
Mac Wrote:na de wedstrijd van afgelopen zondag stond mn moraal op 100%. De dag erna was deze gezakt naar 97%, terwijl al mn relaties op 100% stonden. Eerst dacht ik dat t misschien kwam omdat ik nog een female friend had naast mn vriendin maar dat bleek het niet te zijn. Nu heb ik t echter uitgemaakt met mn vriendin en opeens is mn moraal weer terug naar 100% geschoten.

Geen idee waarom...misschien was ze te lelijk of te dom ofzo Tongue Maar goed anyway...pas dus op voor je een vriendin neemt.

Mac.....dit is een voetbalspel, geen relatiebureauspel. Concentreer je nou eens niet op die vriendinnen van je. Gefrustreerd mannetje! :wink:

hahaha nou ik dacht dat vriendinnen een goede manier zouden zijn om je moraal hoog te houden. Tenminste bij mij helpt regelmatige sex wel om mn moraal hoog te houden maar lucas denkt daar blijkbaar anders over...of misschien is ie heel erg verwend, doet ie t alleen met 9's en 10'en

Lucas doet het alleen met Miss FC CT.
[Image: HPIM02062.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Bram Rijnen FC CT 1 dag(en) 52 dag(en) Vriend (96%) [Communiceer]
Jan Beenakker FC CT 1 dag(en) 75 dag(en) Vriend (94%) [Communiceer]
Lion Benders FC CT 1 dag(en) 102 dag(en) Vriend (86%) [Communiceer]
Dario de Lange FC CT 1 dag(en) 128 dag(en) Vriend (77%) [Communiceer]

Ze gaan steeds harder naar beneden. Weet niet of het nog nut heeft om ze te blijven klikken....
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Tja ze zijn niet echt actief...
Ik klik de niet actieve wel, maar de actieve die niets bijwerken niet.
The great old Ludwig von...
Reply
Ik heb de regel dat wanneer iemand meer dan 30 dgn niet meer geklikt heeft dan ook uit mijn lijst verdwijnt. Hij mag alleen maar negatieve vibe van me ontvangen. Zelf kom ik ook maar 1 a 2 keer per week aan toe om te klikken (inloggen). Dan vind ik dat je op zijn minst moeite kan doen om de relaties in stand te houden.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
helemaal mee eens...
The great old Ludwig von...
Reply
Heb ze toch weer geklikt vandaag.... :oops:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
footstarvrienden. Morgenavond zal ik voor 4 dagen naar Egypte gaan en derhalve niet aan de relaties kunnen werken.
Ik hoop dat jullie mij dit zullen vergeven. :razz:
lipsie...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:footstarvrienden. Morgenavond zal ik voor 4 dagen naar Egypte gaan en derhalve niet aan de relaties kunnen werken.
Ik hoop dat jullie mij dit zullen vergeven. :razz:
lipsie...

veel plezier daar. Wel kort trouwens.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Het lijkt toch allemaal op elkaar.

Na één dag zandhappen heb je het wel gezien :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Willen de volgende mensen ook weer eens de relaties bijhouden:

Dennis Darwinkel FC CT 0 dag(en) 12 dag(en) Vriend (100%)
Pafnucy de Nijs FC CT 0 dag(en) 9 dag(en) Vriend (100%)
Willem Willems FC CT 0 dag(en) 9 dag(en) Vriend (100%)

Bedankt!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ik klik ze naar 100 als ze beneden de 95 komen
Als je hem dus daarvoor weer naar honderd haalt ga ik niet klikken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Ik klik ze naar 100 als ze beneden de 95 komen
Als je hem dus daarvoor weer naar honderd haalt ga ik niet klikken

Hopelijk klik je dan de Belgen wel elke dag, voor hun integratie.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
die staan bij mij al op 100
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:die staan bij mij al op 100

Volgens mij bedoeld Voyou dat je ze elke dag iets over nederland verteld (die 2 interactiepunten) heeft geen invloed op je relationshiplevel maar hun adaptability gaat alleen zo naar 100% (wat weer effectiever traint + effectiever speelt in wedstrijden)
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
yep die klik ik ook elke dag netjes aan die blauwe regel.
Reply
Box Brother Wrote:
Bocaloca Wrote:die staan bij mij al op 100

Volgens mij bedoeld Voyou dat je ze elke dag iets over nederland verteld (die 2 interactiepunten) heeft geen invloed op je relationshiplevel maar hun adaptability gaat alleen zo naar 100% (wat weer effectiever traint + effectiever speelt in wedstrijden)


ow ja de belgjes doe ik ( voor zover mogelijk) wel iedere dag
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Pafnucy klikt ook alleen onder de 100% iets om hoog, heeft zo weinig zin om alsnog wat te klikken, belgjes doen we uiteraard wel Smile

Wie is trouwens die Dikkerboom die naar Ajax is vertrokken?>?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik ben de komende 5 dagen afwezig ivm een korte vakantie
De relaties zullen dus niet geklikt worden OSmile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik ben nu juist weer terug van een korte vakantie dus Sjonnie zal weer aan de relaties werken!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply


Forum Jump: