The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




relaties
Wat bestaat de paashaas niet :eeeek: Van wie heb ik dan die beschilderde eieren gekregen :-k
Insane life.
Reply
Depor Wrote:Je eigen route etc alternatieve crap bla, met Hattrick of travian boeit dat niet zoveel omdat je voor jezelf bezig bent maar hier ben je onderdeel van een team en je eigen weg zoeken is prima, maar zorg wel dat je geen anderen tot last bent en dat was je zeker.
Iig ben je op je eigen route manier gebeuren erachter gekomen dat de rest van de wereld toch wel gelijk had, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Ow en Sinterklaas, de Kerstman, en de paashaas bestaan niet...word lastig bewijzen maar geloof me in deze......

Okay, cut the fucking bullshit Depor!
Wat is nou in godesnaam je probleem? Laten we nou niet als een stel wijven verdekte verwijten naar elkaars kop slingeren.
WAAR HAD JE DAN IN GODSNAAM LAST VAN?!!!

Ik sta/stond als reserve ingedeeld, train ondertussen lekker door maar oh oh oh Depor moest voor zijn eigen overzichtje wat extra klikken terwijl ik al lang en breed had aangegeven dat je bij mij even niet hoefde te klikken omdat ik wilde uitzoeken in hoeverre deze regel echt invloed had.
Dus EN ik bespaar je wat klikjes, EN ik zoek wat uit waarvan niemand weet wat de invloed precies is EN ik loop je niet voor de voeten in jouw race voor een basisplaats.
What the fuck is dan je probleem lullo?! Waarmee ben ik je dan in godesnaam tot last?!

En je kunt wel lekker zeiken alsof je alle regels eigenhandig hebt gemaakt maar meer dan een aanname dat dit waarheid was/is kon je niet doen, laat staan dat je een overzicht had HOEVEEL invloed dit nou allemaal had...
Een paar honderd jaar geleden wist de hele westerse wereld ook zeker dat de aarde een platte schijf was en stond het overal in regeltjes beschreven dat je eraf zou flikkeren als je te ver ging. Nounounou, wat een wijsheid was dat...

NB:
vetgedrukt 1: voor jezelf spreken is wijzer
vetgedrukt 2: tsja....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Zo, afgezien van Ed van Meerte Janse, die van een heel eind moest komen, staat iedereen in 3 dagen weer op 100%...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Depor Wrote:Je eigen route etc alternatieve crap bla, met Hattrick of travian boeit dat niet zoveel omdat je voor jezelf bezig bent maar hier ben je onderdeel van een team en je eigen weg zoeken is prima, maar zorg wel dat je geen anderen tot last bent en dat was je zeker.
Iig ben je op je eigen route manier gebeuren erachter gekomen dat de rest van de wereld toch wel gelijk had, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Ow en Sinterklaas, de Kerstman, en de paashaas bestaan niet...word lastig bewijzen maar geloof me in deze......

Okay, cut the fucking bullshit Depor!
Wat is nou in godesnaam je probleem? Laten we nou niet als een stel wijven verdekte verwijten naar elkaars kop slingeren.
WAAR HAD JE DAN IN GODSNAAM LAST VAN?!!!

Ik sta/stond als reserve ingedeeld, train ondertussen lekker door maar oh oh oh Depor moest voor zijn eigen overzichtje wat extra klikken terwijl ik al lang en breed had aangegeven dat je bij mij even niet hoefde te klikken omdat ik wilde uitzoeken in hoeverre deze regel echt invloed had.
Dus EN ik bespaar je wat klikjes, EN ik zoek wat uit waarvan niemand weet wat de invloed precies is EN ik loop je niet voor de voeten in jouw race voor een basisplaats.
What the fuck is dan je probleem lullo?! Waarmee ben ik je dan in godesnaam tot last?!

En je kunt wel lekker zeiken alsof je alle regels eigenhandig hebt gemaakt maar meer dan een aanname dat dit waarheid was/is kon je niet doen, laat staan dat je een overzicht had HOEVEEL invloed dit nou allemaal had...
Een paar honderd jaar geleden wist de hele westerse wereld ook zeker dat de aarde een platte schijf was en stond het overal in regeltjes beschreven dat je eraf zou flikkeren als je te ver ging. Nounounou, wat een wijsheid was dat...

NB:
vetgedrukt 1: voor jezelf spreken is wijzer
vetgedrukt 2: tsja....

De paashaas bestaat echt niet, ECHT niet!

Verder wat me probleem is? Je koppigheid, iedereen klikt maar meneer Marshall moet alles zelf uit vinden, in de regels staat dat het invloed heeft op je moraal, maar jij moet het wiel voor de derde keer uitvinden. En dan hebben wat mensen commentaar kom je met de grootste nonsens argumenten die er zijn. Maar ja c'est la zo ben jij en ik ben iemand die zich daar aan irriteerd.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:Verder wat me probleem is? Je koppigheid, iedereen klikt maar meneer Marshall moet alles zelf uit vinden, in de regels staat dat het invloed heeft op je moraal, maar jij moet het wiel voor de derde keer uitvinden. En dan hebben wat mensen commentaar kom je met de grootste nonsens argumenten die er zijn. Maar ja c'est la zo ben jij en ik ben iemand die zich daar aan irriteerd.

Graag onderbouwing van de 'nonsens argumenten'.
Als je loze posts plaatst, kun je ze net zo goed niet plaatsen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Al het gezeik kan me geen ruk schelen maar pas met een verliespartij achter de kiezen zie ik bewijs:

Morale: 80%

Kijk, dat hakt er flink in... Dus het bewijs is geleverd, ik ga weer klikken. Het scheelt maar 2-4% maar het scheelt dus inderdaad...

Haha, ook dat is niet waar. Mijn moraal stond ook op 80 terwijl ik 's middags bijna alle relaties naar 100% has geklikt.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Mmmm... Da's vreemd... Wat verklaard dan het verschil in moraaldrop? Hoelang geleden heb jij having fun getraind? Dit is dan weer frappant... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
je ziet het vooral in hoe snel je moraal weer stijgt. ik zit nu al 6% hoger dan jou marsh terwijl ik op 82% uitkwam na de wedstrijd.

bovendien heeft t ook nog te maken met de status van je lifestyle enzo. Als je een mobieltje en kleding etc hebt zal je moraal minder droppen/sneller stijgen
Reply
Okay, is dat bij de anderen ook zo? Waar zit iedereen nu en waar zaten ze na de wedstrijd?
Lifestyle heb ik vrijwel niks aan gedaan omdat alles richting de PT gaat...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Okay, is dat bij de anderen ook zo? Waar zit iedereen nu en waar zaten ze na de wedstrijd?
Lifestyle heb ik vrijwel niks aan gedaan omdat alles richting de PT gaat...

Ik was al een week of 6 niet meer met de boys opstap geweest. Ben dat wel meteen na de verleispartij gaan doen. Verder heb ik een zielig basismobieltje en zit nu weer op 90% moraal
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Gewoon 100% hiero...
Wss omdat ik niet in de verloren wedstrijd speelde.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
zat op 82% na de wedstrijd, had 56 dagen geen having fun getrained. Na de wedstrijd meteen met de vrienden op stap gegaan.

sta nu op 96%, heb een mobiel (lvl 2), een sound systeeem, mooie kleren en een computer (allen lvl 1).
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Vertrek morgen voor een weekje richting Istanbul. Mijn relaties staan nu allemaal op 100%. Komende week kan ik ze dus niet bijhouden.
Trainingsschema staat ingesteld zodat ik op zaterdag met 96% (ivm teamtraining op zaterdag) de wedtrsijd zou kunnen spelen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Forever Wrote:Vertrek morgen voor een weekje richting Istanbul. Mijn relaties staan nu allemaal op 100%. Komende week kan ik ze dus niet bijhouden.
Trainingsschema staat ingesteld zodat ik op zaterdag met 96% (ivm teamtraining op zaterdag) de wedtrsijd zou kunnen spelen.

Veel plezier daar.
Onno houdt de vriendschap wel warm.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Prima, ik merk dat je met 1-2 x klikken per week prima bijblijft, dus no problem...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Father's Name: Anthony Bostoen
Mother's Name: Henriette Noteboom

Ik heb zojuist een mop aan mijn pa verteld.
Ken je die mop van Van Pijperen die in de basis stond........ Dat stond ie niet.
Hij vond er niks aan maar goed
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Je schijnt nu ook een vriendin te kunnen hebben.
Moet je wel having fun trainen af en toe. Morgen maar eens naar Snollywood.
Al mensen naar de gay-bar geweest?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Father's Name: Ivo Boxel
Mother's Name: Aafke van den Aarsen

1: waarom nou weer aarsen!! begrijp wel dat ze de naam van mn pa heeft aangenomen
2: waarom heet ik van boxel? vond ik dat stoerder ofzo?

You don't have any (female) friends at the moment. Sad
hier ook al niet? dacht ik mn real life te kunnen compenseren op internet krijg je dit!
Reply
van den Aarsen (hehe)
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Vannacht met z'n allen stappen dan maar he Wink

Mijn ouders, met kansloze namen:
Father's Name: Joras Janse
Mother's Name: Krisje Rompen

Waar is de Van Meerte gebleven? Sad
Reply
dat is van je vrouw :Big Grin
Reply
Father's Name: Hans Poel
Mother's Name: Birgitta Bastiaens
Home Place: Amsterdam
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
hmmm ok maar je hebt nu dus interaction points per dag...ze gaan het dus ietwat limiteren dat geklik maar voorlopig lijkt 150 me meer dan genoeg
Reply
Vindt het een beetje een te veel simcity-gehalte gaan krijgen. :roll:
En ben er ook nog niet achter of ik nou nadeel ondervind omdat Levi uit Utrecht komt en FC CT in Amsterdam gevestigd is. Heb wel het idee dat ik opeens extra fitness verloren ben. Sta nu al op 81% en hoor eigenlijk op 86% te staan.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
Ik denk dat dat door de reis naar Engeland komt.
Op zich wel realistisch, maar vanaf komende week toch maar gewoon in Nederland gaan spelen dan. ik heb geen zin in extra fitness trainingen omdat we voor de fun in het buitenland spelen.
Had toevallig gisteren m'n trainingsschema zo aangepast dat ik zaterdag maar 1% fitness "verspil", nu kan ik dus gewoon een extra fitness training in gaan plannen Sad
Reply
idd dat viel mij ook al op! dacht al dat ik rekenfoutje had gemaakt ofzo. wat een onzin Sad
Reply
T00L Wrote:Vannacht met z'n allen stappen dan maar he Wink

Mijn ouders, met kansloze namen:
Father's Name: Joras Janse
Mother's Name: Krisje Rompen

Waar is de Van Meerte gebleven? Sad

Da's dan je tweede voornaam. Mac heet dan Lucas Van.

Mijn vader heet trouwens Petrus Acda. Hij is kaartjescontroleur bij het stadion van FC CT. Tenminste ik zie hem wel altijd bij die poort staan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
T00L Wrote:Ik denk dat dat door de reis naar Engeland komt.
Op zich wel realistisch, maar vanaf komende week toch maar gewoon in Nederland gaan spelen dan. ik heb geen zin in extra fitness trainingen omdat we voor de fun in het buitenland spelen.
Had toevallig gisteren m'n trainingsschema zo aangepast dat ik zaterdag maar 1% fitness "verspil", nu kan ik dus gewoon een extra fitness training in gaan plannen Sad

Ik weet niet wanneer die friendly gespeeld wordt, maar die 95% red ik door dit geintje deze week niet. Sta nu op 89%, volgende training is fitness. Dan zou ik op 97%, afhankelijk van het tijdstip, zou ik op zijn slechtst op 91% komen (3x TT korte pass). En die 3 trainingen vind ik te belangrijk om er eentje van te laten lopen. Het is even niet anders.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
kost me gewoon €50 om een geintje aan mijn pa te vertellen... :eeeek:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Dan maar niet op zoek naar meisjes en ipv daarvan maar een extra fitness-training. Dit is wel heel groot offer voor het team. Wink

edit: De fitness is nu al 80%. Hoe lang blijft hij dalen. :eeeek:
Reply


Forum Jump: