The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




relaties
En ik zie hier teveel spelers 'waar er de lol vanaf is'. Ook eerste elftal-spelers die er 'zomaar' mee kappen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dre Wrote:Kijk dat ik geen 1ste keus ben, dat snap ik wel. Mijn speler heeft dit seizoen ook niet eens kun invallen en jah dan gaat de lol er snel vanaf.

Tsja, zie je ook nergens vragen om minuten....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Moet dan dan. Lijkt me meer dan logisch.
Insane life.
Reply
Je kan dus niets zeggen en dan zou ik denken dat je het wel best vind? Loop niet zo te janken en doe gewoon een voorstel...
Als ik wil spelen vraag ik om minuten, krijg ik die niet prima...
Beetje initiatief mag ook wel....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor.....vind het leuk dat je best doet om vrienden te worden. We staan nu weer op 100%. Moest even weten of je wel volledig voor onze relatie ging. Voelde me al zo links gelaten. Wink
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Antidote Wrote:Depor.....vind het leuk dat je best doet om vrienden te worden. We staan nu weer op 100%. Moest even weten of je wel volledig voor onze relatie ging. Voelde me al zo links gelaten. Wink

JIJ VOELDE DAT IK JE LINKS HEB LATEN LIGGEN???

#*$^@#^$@*&^ JIJ GAAT TROUWEN HEBT HET DRUK MET AL DIE ONZIN IK TRAIN ME KAPOT EN JIJ GAAT ALTIJD NAAR LIEFJE THUIS! NIET MEER SAMEN STAPPEN ETC EN DAN VOEL JIJ JE ACHTERGELATEN?

*snik*
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Heren, mijn vriendschappen zijn weer op peil. Bostoen en Acda pleite en ik denk dat de vriendschappen weer volop opbloeien.....
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Vietjes Wrote:Heren, mijn vriendschappen zijn weer op peil. Bostoen en Acda pleite en ik denk dat de vriendschappen weer volop opbloeien.....

Schei nou eens uit jullie met elke keer mekaar uit de tent te lokken.
Je bent verdomme net zo oud als dat ik ben......

Ik moet eerst afwachten wie er weg gaan, dus na de 30e kan ik jullie(muk en Legion) pas op de TL zetten.
Dit doe ik éénmalig, dus als jullie niet verkocht worden, blijf je tot het eind van het seizoen.
Vraagprijs voor Bostoen is 3 ton
Vraagprijs voor Acda is 4 ton.

(geen discussie mogelijk over de vraagprijs)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Vietjes Wrote:Heren, mijn vriendschappen zijn weer op peil. Bostoen en Acda pleite en ik denk dat de vriendschappen weer volop opbloeien.....

Schei nou eens uit jullie met elke keer mekaar uit de tent te lokken.
Je bent verdomme net zo oud als dat ik ben......

Ik moet eerst afwachten wie er weg gaan, dus na de 30e kan ik jullie(muk en Legion) pas op de TL zetten.
Dit doe ik éénmalig, dus als jullie niet verkocht worden, blijf je tot het eind van het seizoen.
Vraagprijs voor Bostoen is 3 ton
Vraagprijs voor Acda is 4 ton.

(geen discussie mogelijk over de vraagprijs)

Prima, maar verwacht van mij geen tegenprestaties.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ik hoop dat jullie niet zo kinderachtig zullen zijn om dan je fitness naar de kut te laten gaan.
Doe je het wel, prima.
Dan zal ik voor straalkacheltjes zorgen op de tribune.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:ik hoop dat jullie niet zo kinderachtig zullen zijn om dan je fitness naar de kut te laten gaan.
Doe je het wel, prima.
Dan zal ik voor straalkacheltjes zorgen op de tribune.

Fitness hou ik altijd op 89% of hoger. Ik doelde op iets anders. Maar daar kom ik wel op terug als wij voor deze extreme bedragen niet verkocht worden. Tot laters!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
ik vind het niet extreem hoor. 1,5 x voor de gewilde Bostoen en 1,3 x voor Wim Jonk.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ik wel en binnenkort start ik min of meer een arbitragezaak.....die alleen jij kan tegenhouden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Het John Bosman arrest is er nog niet in Footstar Big Grin Big Grin

Jullie willen graag weg, FC CT blijft bestaan dus zit er maar 1 ding op en dat is cashen. Het probleem imo is niet dat er 1 speler vertrekt maar dat 2 (basis) spelers vertrekken wat dus inhoud dat er een gat komt dat opgevuld moet worden, 1 stap is door onze eigen spelers, maar die zullen moeten optrainen wat sneller gaat met PT 4/5 dus houden we het handje op.
Straalkacheltje op de tribune vind ik onzin, goede dikke trui en een sjaal doet wonderen en scheelt weer op de energie rekening.


Btw Adder bij deze solliciteer ook ik naar de functie van assistent manager...heb ik nog wat te doen in mijn pauzes.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Neuh, d'r komt binnenkort een Milad Acda Arrest.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Update:

Met iedereen 100% vriendjes behalve:

Onno van den Berg FC CT Friend (35%) Zelf een tijd niet geklikt dus ben ik debet aan.
Didier Onstein FC CT Friend (17%) Dre is weer aan het klikken dus ik klik vrolijk mee
Jonas Boer FC CT Friend (12%) Zou niet weten wie dit is?
Harold van Merkenstein FC CT Friend (4%) Marshall is gekapt dus daar klik ik ook niet voor.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Adder Wrote:
Vietjes Wrote:Heren, mijn vriendschappen zijn weer op peil. Bostoen en Acda pleite en ik denk dat de vriendschappen weer volop opbloeien.....

Schei nou eens uit jullie met elke keer mekaar uit de tent te lokken.
Je bent verdomme net zo oud als dat ik ben......

Ik moet eerst afwachten wie er weg gaan, dus na de 30e kan ik jullie(muk en Legion) pas op de TL zetten.
Dit doe ik éénmalig, dus als jullie niet verkocht worden, blijf je tot het eind van het seizoen.
Vraagprijs voor Bostoen is 3 ton
Vraagprijs voor Acda is 4 ton.

(geen discussie mogelijk over de vraagprijs)

Sorry coach, maar ik ben deze gasten het liefst z.s.m. kwijt dan rijk en dat zal ik ze laten blijken ook. Daarvoor zijn ze te onredelijk naar mijn persoon toe geweest. Er is door deze lui geen enkele moeite gedaan om ook maar 1 maal de hand in eigen boezem te steken.

En als er dan vervolgens sprake is van vertrek van de 2 grootste onruststokers in dit spel steek ik mijn enthousiasme niet onder stadionstoelen of loungebanken.

Als je me hierop aan wil spreken dan graag via PM. Wat mij betreft bellen we, geen enkel probleem
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Vietjes Wrote:
Adder Wrote:
Vietjes Wrote:Heren, mijn vriendschappen zijn weer op peil. Bostoen en Acda pleite en ik denk dat de vriendschappen weer volop opbloeien.....

Schei nou eens uit jullie met elke keer mekaar uit de tent te lokken.
Je bent verdomme net zo oud als dat ik ben......

Ik moet eerst afwachten wie er weg gaan, dus na de 30e kan ik jullie(muk en Legion) pas op de TL zetten.
Dit doe ik éénmalig, dus als jullie niet verkocht worden, blijf je tot het eind van het seizoen.
Vraagprijs voor Bostoen is 3 ton
Vraagprijs voor Acda is 4 ton.

(geen discussie mogelijk over de vraagprijs)

Sorry coach, maar ik ben deze gasten het liefst z.s.m. kwijt dan rijk en dat zal ik ze laten blijken ook. Daarvoor zijn ze te onredelijk naar mijn persoon toe geweest. Er is door deze lui geen enkele moeite gedaan om ook maar 1 maal de hand in eigen boezem te steken.

En als er dan vervolgens sprake is van vertrek van de 2 grootste onruststokers in dit spel steek ik mijn enthousiasme niet onder stadionstoelen of loungebanken.

Als je me hierop aan wil spreken dan graag via PM. Wat mij betreft bellen we, geen enkel probleem


Lees je PM maar Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
ik heb mijn zegje gedaan, als jullie door willen gaan met elkaar afzeiken, prima.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:ik heb mijn zegje gedaan, als jullie door willen gaan met elkaar afzeiken, prima.

Maar doe het ff ergens anders...
Is nog wel ergens een veldje bij Beverwijk waar je goed kan knokken...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Adder Wrote:ik heb mijn zegje gedaan, als jullie door willen gaan met elkaar afzeiken, prima.

Wat een coach, dictator Adder! Geweldig! Wat een teambuilding. Iemand die FC CT zonder enige vorm van democratie overneemt, terwijl er andere mofgelijkheden waren. Laat jij je spelers ook bukken voor je, met je lange trainersjas aan?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukk, koest!
What, me worry?
Reply
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:ik heb mijn zegje gedaan, als jullie door willen gaan met elkaar afzeiken, prima.

Wat een coach, dictator Adder! Geweldig! Wat een teambuilding. Iemand die FC CT zonder enige vorm van democratie overneemt, terwijl er andere mofgelijkheden waren. Laat jij je spelers ook bukken voor je, met je lange trainersjas aan?

waar maak je je druk om als je toch weggaat?
Reply
Fred Naaigaren Wrote:Mukk, koest!

Waarom moet ik me koest houden en mag die smerige grafbek lekker zijn gang gaan?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
T00L Wrote:
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:ik heb mijn zegje gedaan, als jullie door willen gaan met elkaar afzeiken, prima.

Wat een coach, dictator Adder! Geweldig! Wat een teambuilding. Iemand die FC CT zonder enige vorm van democratie overneemt, terwijl er andere mofgelijkheden waren. Laat jij je spelers ook bukken voor je, met je lange trainersjas aan?

waar maak je je druk om als je toch weggaat?

Was jij al niet weg? De afhaker die met hangende pootjes terugkomt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:ik heb mijn zegje gedaan, als jullie door willen gaan met elkaar afzeiken, prima.

Wat een coach, dictator Adder! Geweldig! Wat een teambuilding. Iemand die FC CT zonder enige vorm van democratie overneemt, terwijl er andere mofgelijkheden waren. Laat jij je spelers ook bukken voor je, met je lange trainersjas aan?

Ik hoor niemand anders zeuren, als je graag coach wil zijn mag je het nu zeggen, dat politieke gesteek met "ik ga weg" werkt niet het enige wat je er mee bereikt is dat iedereen zich kapot irriteert aan de discussie's die hier gepost worden.
Van mij mag ook jij coach worden als je dat graag wilt, maar ik lees tot nu toe alleen maar gezeik en gezeik en geen actie's. Adder zeikt nergens, voert plannen door (ook al zijn die iemand anders zijn eerste idee geweest) en iedereen is het ermee eens.
Democratie werkt niet in een voetbalteam (deed het ook niet in Travian) 1 iemand neemt de beslissingen, nu is dat Adder, wil je coach worden geen probleem maak een plan over wat je wil en hoe en pleur het ergens neer.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:(ook al zijn die iemand anders zijn eerste idee geweest) en iedereen is het ermee eens.

Ja, grappig, heh. Zijn veelal mijn irritatiepunten waar nu wat mee gedaan wordt. Toen ik eerder deze week tegen al die heilige huisjes aanschopte, sprong iedereen recht omhoog. Nu loopt iedereen braaf achter Adder aan.

Ben blij dat ik FC CT weer op het goede spoor heb geholpen. Nu maar hopen dat jullie daar ook op blijven.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Was jij al niet weg? De afhaker die met hangende pootjes terugkomt.

yup, maar nu jij ook af blijkt te haken kom ik maar al te graag terug
Reply
T00L Wrote:
Mukkus Wrote:Was jij al niet weg? De afhaker die met hangende pootjes terugkomt.

yup, maar nu jij ook af blijkt te haken kom ik maar al te graag terug

Jij bukt dus ook maar al te graag.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Depor Wrote:(ook al zijn die iemand anders zijn eerste idee geweest) en iedereen is het ermee eens.

Ja, grappig, heh. Zijn veelal mijn irritatiepunten waar nu wat mee gedaan wordt. Toen ik eerder deze week tegen al die heilige huisjes aanschopte, sprong iedereen recht omhoog. Nu loopt iedereen braaf achter Adder aan.

Ben blij dat ik FC CT weer op het goede spoor heb geholpen. Nu maar hopen dat jullie daar ook op blijven.

Jouw schoppen tegen heilige huisjes was niet wat iedereen triggerde...
De manier waarop, jij Vietjes en Legion zijn al weken (zoniet maanden) alles en iedereen aan het afzeiken tot op het punt dat de rest van het team zoiets had van "rot maar lekker op". Is het dan gek dat niemand meer naar de boodschap kijkt? Met jullie politieke spelletje van "anders ga ik weg"? Nu gaan jullie weg en word alles doorgevoerd en is de rust wedergekeerd, ligt dat aan onze "heilige huisjes" of misschien op de manier waarom je alles hebt gebracht?
Ik ben blij dat je FC CT op het goede spoor hebt geholpen, de manier waarop niet maar het zij zo. Nu hopen dat je het naar je zin krijgt bij Brussels.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: