The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - AZ
#61
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Reply
#62
wordt weer lekker spannend zo en 6 puntjes voor de koef. altijd lekker
The great old Ludwig von...
Reply
#63
Wat een wedstrijd. 1e half uur zoals al het hele seizoen sterk PSV waarbij de tegenstander niet weet waar ze het moeten zoeken, maar de 1-0 werkte verlammend. PSV kon de 1e helft zo nog wel uitspelen op zn (te) dooie akkertje, maar na rust met de aanvallende middenvelder Boukhari en Jenner liet PSV zich gewoon overbluffen. Ze straalden teveel gemakzucht uit. De 1e goal van AZ was een goeie, de 2e een corner die er in 1x inging ofzo (?) en de derde uit de kluts na een corner, nota bene door de Koef (prima pinchhitter, maar was die goal niet ook meteen zn enige balcontact :-o). Als PSV echt aandrong (tot de 1-0, na de 1-2) was het gewoon sterker en wist AZ niet waar het het moest zoeken. De 2-2 van Cocu leek op hands bij de aannamen, weet niet of dat zo was. Iig was een gelijkspel verdient geweest (AZ speelde gewoon verdedigend maar slim en verzorgd), maar als er een winnaar moest worden aangewezen had PSV het meeste recht en na de 2-2 de beste kansen. Na een van de weinige counter valt (voor de 2e keer uit een corner wat nooit mag gebeuren natuurlijk) de 2-3. Een overwinning van AZ "op zn PSV's". Gezien het wedstrijdprogramma en het slimme spel van AZ (niet meer zoals voorheen altijd als kippen zonder kop aanvallen) geef ik AZ meer kans op de titel dan Ajax, die in Almaar, Twente en Eindhoven niet gaan winnen. Of FC Twente natuurlijk. :p Overigens denk ik dat PSV snel uit deze dip (waar nu na 2x op rij verliezen sprake van is) is aangezien ze toch goed spelen en dit niet weg gaat geven. Hopelijk wordt Farfan niet geschorst trouwens. Confused Nu hopen op een stuntje van Feyenoord, al zal dat er niet inzitten. :razz:

ps. leuk dat er weer mensen zijn die me missen. Laat je niet zo opnaaien joh. =D>
Reply
#64
Verrekt fijne goal van die Dembele trouwens... :eeeek:

edit: en een verrekt fijne goal van de Koef... daar zat Cocu er na zijn knappe combi-goal mooi naast. Hij had bij de 2e paal moeten staan om die bal tegen te houden.

En mooi van Gaal-commentaar van Koeman trouwens: "ik weet niet of jij een ander wedstrijd hebt gezien!!!!!" :lol:

Oh, en Lowie dus naar FC Hollywood in de zomer dus...
Reply
#65
=D>
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#66
Peter Wrote:Wat een wedstrijd. 1e half uur zoals al het hele seizoen sterk PSV waarbij de tegenstander niet weet waar ze het moeten zoeken, maar de 1-0 werkte verlammend. PSV kon de 1e helft zo nog wel uitspelen op zn (te) dooie akkertje, maar na rust met de aanvallende middenvelder Boukhari en Jenner liet PSV zich gewoon overbluffen. Ze straalden teveel gemakzucht uit. De 1e goal van AZ was een goeie, de 2e een corner die er in 1x inging ofzo (?) en de derde uit de kluts na een corner, nota bene door de Koef (prima pinchhitter, maar was die goal niet ook meteen zn enige balcontact :-o). Als PSV echt aandrong (tot de 1-0, na de 1-2) was het gewoon sterker en wist AZ niet waar het het moest zoeken. De 2-2 van Cocu leek op hands bij de aannamen, weet niet of dat zo was. Iig was een gelijkspel verdient geweest (AZ speelde gewoon verdedigend maar slim en verzorgd), maar als er een winnaar moest worden aangewezen had PSV het meeste recht en na de 2-2 de beste kansen. Na een van de weinige counter valt (voor de 2e keer uit een corner wat nooit mag gebeuren natuurlijk) de 2-3. Een overwinning van AZ "op zn PSV's". Gezien het wedstrijdprogramma en het slimme spel van AZ (niet meer zoals voorheen altijd als kippen zonder kop aanvallen) geef ik AZ meer kans op de titel dan Ajax, die in Almaar, Twente en Eindhoven niet gaan winnen. Of FC Twente natuurlijk. :p Overigens denk ik dat PSV snel uit deze dip (waar nu na 2x op rij verliezen sprake van is) is aangezien ze toch goed spelen en dit niet weg gaat geven. Hopelijk wordt Farfan niet geschorst trouwens. Confused Nu hopen op een stuntje van Feyenoord, al zal dat er niet inzitten. :razz:

ps. leuk dat er weer mensen zijn die me missen. Laat je niet zo opnaaien joh. =D>

In de rust was het balbezit 37%-63% voor AZ dus ik weet niet wat voor wedstrijd jij gezien hebt, maar het hele betoog slaat gewoon totaal nergens op. Feit is dat AZ meer balbezit had en constant wilde voetballen, terwijl PSV laf met 1,5 spits voetbalde. AZ toonde initiatief en PSV speelde 'reactievoetbal'. Gelukkig is het eindelijk een keer afgestraft. Zoals Koeman al zei in de winterstop: 'Wij weten dat het niet goed gaat. We winnen wel vaak, maar voetballen niet goed.' Gelukkig valt het kwartje nu eens de andere kant op.
Reply
#67
Peter Wrote:Louis heeft zn lesje wel geleerd gaat lekker voor zn eigen goal hangen net als in de beker vorig jaar, met voorop 2 spitsjes die je met 3 verdedigers makkelijk onschadelijk maakt, de Koef is tegen Feyenoord, Ajax en PSV niet voor niks altijd onzichtbaar.
Ten eerste, PSV speelde gewoon met 4 verdedigers en ten tweede maakten ze zelfs met 4 man de 2 'spitsjes' van AZ niet onschadelijk gezien de 3 tegengoals.
En Koef onzichtbaar? Undecided

Verder begon Louis inderdaad erg laf en snapte ik niet dat hij schijnbaar zo niet-strijdend ten onder wilde gaan. Maar zoals het Louis betaamt, paste hij prima wissels toe en overrompelde AZ PSV in de tweede helft Hakkuh

En dat mooie flitsende voetbal dat PSV altijd thuis speelt en dat Peter ons voorspeld had, heb ik maar 20 minuten gezien vanavond...

En O Grande Goleiro was ook niet echt een puntenpakker vanavond...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Toch lekker die puntjes van farfan en cocu.
Bangkok resident.
Reply
#69
Erg dure nederlaag, maar laten we het positief bekijken, het is weer spannend :8:

Maar Koemanheeft dus een half jaartje nodig gehad om het Koeman effect in gang te zetten!?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#70
En bijna had hij denneboom er nog bij gehaald ook...
Bangkok resident.
Reply
#71
Matador! Wrote:
Peter Wrote:Wat een wedstrijd. 1e half uur zoals al het hele seizoen sterk PSV waarbij de tegenstander niet weet waar ze het moeten zoeken, maar de 1-0 werkte verlammend. PSV kon de 1e helft zo nog wel uitspelen op zn (te) dooie akkertje, maar na rust met de aanvallende middenvelder Boukhari en Jenner liet PSV zich gewoon overbluffen. Ze straalden teveel gemakzucht uit. De 1e goal van AZ was een goeie, de 2e een corner die er in 1x inging ofzo (?) en de derde uit de kluts na een corner, nota bene door de Koef (prima pinchhitter, maar was die goal niet ook meteen zn enige balcontact :-o). Als PSV echt aandrong (tot de 1-0, na de 1-2) was het gewoon sterker en wist AZ niet waar het het moest zoeken. De 2-2 van Cocu leek op hands bij de aannamen, weet niet of dat zo was. Iig was een gelijkspel verdient geweest (AZ speelde gewoon verdedigend maar slim en verzorgd), maar als er een winnaar moest worden aangewezen had PSV het meeste recht en na de 2-2 de beste kansen. Na een van de weinige counter valt (voor de 2e keer uit een corner wat nooit mag gebeuren natuurlijk) de 2-3. Een overwinning van AZ "op zn PSV's". Gezien het wedstrijdprogramma en het slimme spel van AZ (niet meer zoals voorheen altijd als kippen zonder kop aanvallen) geef ik AZ meer kans op de titel dan Ajax, die in Almaar, Twente en Eindhoven niet gaan winnen. Of FC Twente natuurlijk. :p Overigens denk ik dat PSV snel uit deze dip (waar nu na 2x op rij verliezen sprake van is) is aangezien ze toch goed spelen en dit niet weg gaat geven. Hopelijk wordt Farfan niet geschorst trouwens. Confused Nu hopen op een stuntje van Feyenoord, al zal dat er niet inzitten. :razz:

ps. leuk dat er weer mensen zijn die me missen. Laat je niet zo opnaaien joh. =D>

In de rust was het balbezit 37%-63% voor AZ dus ik weet niet wat voor wedstrijd jij gezien hebt, maar het hele betoog slaat gewoon totaal nergens op. Feit is dat AZ meer balbezit had en constant wilde voetballen, terwijl PSV laf met 1,5 spits voetbalde. AZ toonde initiatief en PSV speelde 'reactievoetbal'. Gelukkig is het eindelijk een keer afgestraft. Zoals Koeman al zei in de winterstop: 'Wij weten dat het niet goed gaat. We winnen wel vaak, maar voetballen niet goed.' Gelukkig valt het kwartje nu eens de andere kant op.

Het gaat niet om hoeveel balbezit, maar wat je ermee doet. AZ kwam eerste half uur niet verder dan tijdrekken van Sinouh (die in zn 1tje al 20% balbezit had met al dat tijdrekken) en voorzichtig rondtikken. Verder dan 1 kansje kwamen ze niet, terwijl PSV al na 2 minuten 3 had gehad. Na de 1-0 speelde AZ aanvallender en PSV reactievoetbal. En 1,5 spits? Speelde Koné of Farfan dan op het middenveld? En met hoeveel spitsen speelde AZ de 1e helft dan? :o Het enige waar je gelijk in hebt is dat PSV zich 2e helft liet afbluffen, maar dat zei ik ook al. En bij 2-2 stand moest PSV zeker geen pingel krijgen? En 2 van de 3 AZ goals waren zeker niet gelukkig? cry

ps. wat een goed debuut van Alcides, en wat was Da Costa zwak. Alcides wordt komende week mn (nu niet meer) secret weppen. Hakkuh
Reply
#72
Quote:Als PSV echt aandrong (tot de 1-0, na de 1-2) was het gewoon sterker en wist AZ niet waar het het moest zoeken

Undecided (hehe) cry
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#73
Jansoe Wrote:
Quote:Als PSV echt aandrong (tot de 1-0, na de 1-2) was het gewoon sterker en wist AZ niet waar het het moest zoeken

Undecided (hehe) cry

Gelukkig waren Arie Haan, Hugo Borst, Jack van Gelder en Yuri Mulder het gisteren wel allemaal met me eens. Die neem ik iets serieuzer dan onze Matador en Jansoe. :roll:
Reply
#74
Matige doelman die Gomez....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#75
Peter Wrote:En bij 2-2 stand moest PSV zeker geen pingel krijgen? En 2 van de 3 AZ goals waren zeker niet gelukkig? cry
Nee en nee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:En bij 2-2 stand moest PSV zeker geen pingel krijgen? En 2 van de 3 AZ goals waren zeker niet gelukkig? cry
Nee en nee.

Nou Adje, een pingel was het wel degelijk en laten we het op 1 gelukkige goal houden!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#77
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:
Quote:Als PSV echt aandrong (tot de 1-0, na de 1-2) was het gewoon sterker en wist AZ niet waar het het moest zoeken

Undecided (hehe) cry

Gelukkig waren Arie Haan, Hugo Borst, Jack van Gelder en Yuri Mulder het gisteren wel allemaal met me eens. Die neem ik iets serieuzer dan onze Matador en Jansoe. :roll:

Nu ineens wel? Undecided Hele jaar loop je al te janken als het 1x negatief is over PSV of positief over Ajax en nu neem je 'm ineens serieus? :roll:
Reply
#78
Matador! Wrote:
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:
Quote:Als PSV echt aandrong (tot de 1-0, na de 1-2) was het gewoon sterker en wist AZ niet waar het het moest zoeken

Undecided (hehe) cry

Gelukkig waren Arie Haan, Hugo Borst, Jack van Gelder en Yuri Mulder het gisteren wel allemaal met me eens. Die neem ik iets serieuzer dan onze Matador en Jansoe. :roll:

Nu ineens wel? Undecided Hele jaar loop je al te janken als het 1x negatief is over PSV of positief over Ajax en nu neem je 'm ineens serieus? :roll:

Ik zeg niet dat ik Jack altijd serieus neemt. Als 4 analisten allemaal dezelfde mening hebben, zullen zij het wel goed zien. Kan me niet voorstellen dat ze er alle 4 naastzitten. Lezen Matador, lezen.
Reply
#79
Hoewel ik het programma niet heb gezien, heb ik het nog nooit meegemaakt dat alle 4 de analisten exact dezelfde mening hebben en er zelfs geen kanttekening bij plaatsen. Hele jaar speelt PSV al slecht en winnen ze alles en nu spelen ze eens fantastisch (als ik jouw woorden mag geloven, net als je 4 tijdelijke vriendjes) en verliezen ze. Wat is voetbal toch een oneerlijk spel :wink:
Reply
#80
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:En bij 2-2 stand moest PSV zeker geen pingel krijgen? En 2 van de 3 AZ goals waren zeker niet gelukkig? cry
Nee en nee.

Nou Adje, een pingel was het wel degelijk en laten we het op 1 gelukkige goal houden!

Laat adje nou ook eindelijk eens zeggen dat het geen penalty was, normaal doen wij dat altijd in het ajaks topic als ze weer verliezen en ze geen penalty kregen terwijl ze er zeker wel 3 hadden moeten hebben :wink:

PSV wordt toch wel kampioen want ajaks en az laten veel meer punten liggen in andere wedstrijden, dus dit is even leuk voor de competitie maar over een maand staat psv weer 11 punten voor en dan is de competitie weer gespeeld...
Reply
#81
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:En bij 2-2 stand moest PSV zeker geen pingel krijgen? En 2 van de 3 AZ goals waren zeker niet gelukkig? cry
Nee en nee.

Nou Adje, een pingel was het wel degelijk en laten we het op 1 gelukkige goal houden!
Nogmaals nee op die eerste.
Tja gelukkig, ik zou het eerder slecht noemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:En bij 2-2 stand moest PSV zeker geen pingel krijgen? En 2 van de 3 AZ goals waren zeker niet gelukkig? cry
Nee en nee.

Nou Adje, een pingel was het wel degelijk en laten we het op 1 gelukkige goal houden!
Nogmaals nee op die eerste.
Tja gelukkig, ik zou het eerder slecht noemen.

Heel slecht van PSV en daardoor gelukkig voor AZ en als dat geen pingel was dan weet ik het niet meer. Wrs worden we het daar toch niet over eens dus case closed!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#83
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:En bij 2-2 stand moest PSV zeker geen pingel krijgen? En 2 van de 3 AZ goals waren zeker niet gelukkig? cry
Nee en nee.

Nou Adje, een pingel was het wel degelijk en laten we het op 1 gelukkige goal houden!
Nogmaals nee op die eerste.
Tja gelukkig, ik zou het eerder slecht noemen.

Heel slecht van PSV en daardoor gelukkig voor AZ en als dat geen pingel was dan weet ik het niet meer. Wrs worden we het daar toch niet over eens dus case closed!

het leuke bij ad wim is dat als het bij ajakkes was gebeurd hij het wel een pingel had gevonden. discussieren met hem heeft dus weinig zin. maar het is wel leuk omdat hij altijd weer zijn hoge josti-graad etaleert. :wink:
Reply
#84
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:En bij 2-2 stand moest PSV zeker geen pingel krijgen? En 2 van de 3 AZ goals waren zeker niet gelukkig? cry
Nee en nee.

Nou Adje, een pingel was het wel degelijk en laten we het op 1 gelukkige goal houden!
Nogmaals nee op die eerste.
Tja gelukkig, ik zou het eerder slecht noemen.

Heel slecht van PSV en daardoor gelukkig voor AZ en als dat geen pingel was dan weet ik het niet meer. Wrs worden we het daar toch niet over eens dus case closed!
Hij was al gesprongen voordat die bal geschoten was, sprong zelfs met zijn rug richting bal en deed verder helemaal niets met zijn arm. Dat is dus geen penalty. Hij had gegeven kunnen worden, maar dat had ik niet terecht gevonden. Niet voor niets werd een nauwelijks nagepraat over dat moment.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
waf Wrote:
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:En bij 2-2 stand moest PSV zeker geen pingel krijgen? En 2 van de 3 AZ goals waren zeker niet gelukkig? cry
Nee en nee.

Nou Adje, een pingel was het wel degelijk en laten we het op 1 gelukkige goal houden!
Nogmaals nee op die eerste.
Tja gelukkig, ik zou het eerder slecht noemen.

Heel slecht van PSV en daardoor gelukkig voor AZ en als dat geen pingel was dan weet ik het niet meer. Wrs worden we het daar toch niet over eens dus case closed!

het leuke bij ad wim is dat als het bij ajakkes was gebeurd hij het wel een pingel had gevonden. discussieren met hem heeft dus weinig zin. maar het is wel leuk omdat hij altijd weer zijn hoge josti-graad etaleert. :wink:
Discussiëren met jou begint redelijk saai te worden aangezien je je telkens weer verlaagt tot persoonlijke opmerkingen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Ik zag het 'handsmoment' gister voor het eerst en vond het wel een pingel.
Maar aangezien het de ene keer wel wordt gegeven en de andere keer niet, kijk ik er niet vreemd van op dat hij niet werd gegeven.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#87
Lamme Lennie Wrote:Ik zag het 'handsmoment' gister voor het eerst en vond het wel een pingel.
Maar aangezien het de ene keer wel wordt gegeven en de andere keer niet, kijk ik er niet vreemd van op dat hij niet werd gegeven.

Klopt, en daarom zou er een eenduidige regel moeten komen bij dit soort gevallen: hands in de 16-meter, altijd een penalty! Ben je gelijk van het gezeik van 'aangeschoten hands' af, rare term trouwens, alle handsballen zijn op de een of andere manier aangeschoten.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#88
Als je bal op je arm krijgt met je lichaam erachter, prima. Je hebt dan geen tot nauwelijks voordeel van de handsbal. Als de arm echter een bal tegenhoudt waardoor men voordeel heeft bij zijn hands, pingel. Schot van Kromkamp was duidelijk op goal geweest en Mendes had voordeel bij zijn handsbal dus had het imo een pingel moeten zijn!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#89
Ik heb alleen farfan zien duikelen, keer op keer.

Hoog tijd dat onze teruggekeerde veldheer hem eens echt laat duikelen.
Reply
#90
Voyou Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik zag het 'handsmoment' gister voor het eerst en vond het wel een pingel.
Maar aangezien het de ene keer wel wordt gegeven en de andere keer niet, kijk ik er niet vreemd van op dat hij niet werd gegeven.

Klopt, en daarom zou er een eenduidige regel moeten komen bij dit soort gevallen: hands in de 16-meter, altijd een penalty! Ben je gelijk van het gezeik van 'aangeschoten hands' af, rare term trouwens, alle handsballen zijn op de een of andere manier aangeschoten.
Dat vind ik dus ook, net als met buitenspel bijvoorbeeld.

Natuurlijk haalt Mendes er voordeel uit, maar moet hij dan altijd met zijn handen tegen zijn lichaam springen. Er was geen enkele opzet in het spel, dat was duidelijk te zien en hij bewoog ook helemaal niet met zijn arm.

Maar het blijft een lastige regel, ik had hem niet gegeven iig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: