The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AZ-Newcastle
#61
Ja, dat vind ik moeilijk te snappen, want de tegenstander heeft toch precies hetzelfde? In kan het in het geval van PSV beter begrijpen omdat er 2x verloren is van Liverpool, maar dan nog ben ik het niet eens met het argument dat het ongunstig is een dergelijke club te loten.
Maar AZ heeft uit bij Sevilla gewonnen, wat niet veel clubs in Europa hebben gedaan en dat werkt toch wel lekker mee. Die gasten gaan al trillen als ze AZ uit de koker zien komen.
Bovendien vind ik het argument dat je er als trainer of als voetballer van leert gelul. Het is goddomme de kwartfinale UEFA Cup, het gaat erom dat er gewonnen wordt, leren is een bijzaak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Ad Wim Wrote:Ja, dat vind ik moeilijk te snappen, want de tegenstander heeft toch precies hetzelfde? In kan het in het geval van PSV beter begrijpen omdat er 2x verloren is van Liverpool.

[-X
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#63
Ad Wim Wrote:Ja, dat vind ik moeilijk te snappen, want de tegenstander heeft toch precies hetzelfde? In kan het in het geval van PSV beter begrijpen omdat er 2x verloren is van Liverpool, maar dan nog ben ik het niet eens met het argument dat het ongunstig is een dergelijke club te loten.
Maar AZ heeft uit bij Sevilla gewonnen, wat niet veel clubs in Europa hebben gedaan en dat werkt toch wel lekker mee. Die gasten gaan al trillen als ze AZ uit de koker zien komen.
Bovendien vind ik het argument dat je er als trainer of als voetballer van leert gelul. Het is goddomme de kwartfinale UEFA Cup, het gaat erom dat er gewonnen wordt, leren is een bijzaak.

Daar kan jij het niet mee eens zijn, maar dat is dan jouw blinde vlek. Ik snap het van zowel van Gaal als Koeman prima. Naast je fout over het resultaat (die voyou al opmerkte) was de die overwinning bij Sevilla niet geheel ongelukkig met een last-minute-goal van Shota. Dat je van Sevilla uit een keer met mazzel wint is prachtig, maar het lijkt me niet iets waar je dan maar even van uit gaat voor de volgende keer. En je snapt dus echt het leer-aspect niet. Natuurlijk moet er gewonnen worden, maar daarnaast word je als speler beter als je veel wedstrijden op hoog niveau tegen VERSCHILLENDE tegenstanders speelt. Bovendien gaat Sevilla helemaal niet trillen als AZ uit de koker komt, maar zijn ze juist dubbel gemotiveerd om deze keer WEL te winnen. Een willekeurige andere tegenstander kan AZ misschien nog eens een beetje onderschatten, ook al is dat bij de kwartfinale UEFA-cup natuurlijk marginaal.
Persoonlijk vind ik Tottenham de mooiste tegenstander, maar denk ik dat ze tegen Osasuna de meeste kans hebben, dus dan maar 1 van die twee. De rest is pittig, waarbij ik vooral die Duitsers echt zou willen ontlopen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#64
Loting zometeen om 1 uur, toch ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#65
Oeps verkeerd gezien Big Grin.
Reply
#66
AZ-Werder Bremen !
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#67
Ouch!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Bremen ligt ze denk ik wel! Twee aanvallende ploegen. Lijken me twee mooie duels te worden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#69
AZ - Werder Bremen
Bayer Leverkusen - Osasuna
Sevilla - Tottenham Hotspur
Espanyol - Benfica
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#70
Lijkt me ook een leuke tegenstander en leuke wedstrijden, maar na Sevilla wel de sterkste...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Sevilla - Spurs, ook een kraker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Eerst thuis trouwens, dat is wel kut.

Bremen vond ik trouwens tegen Ajax niet heel goed, maar in potentie is het wel sterker dan AZ. Maar je weet het nooit...
Op naar de Cup, AZ!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Ad Wim Wrote:Eerst thuis trouwens, dat is wel kut.

Bremen vond ik trouwens tegen Ajax niet heel goed, maar in potentie is het wel sterker dan AZ. Maar je weet het nooit...
Op naar de Cup, AZ!
Ik hoop dat velen er wel de ironie van inzien; hopelijk zet AZ tegen Bremen (wel) een goed resultaat neer.....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#74
De halve finale wordt iig makkelijker voor ze dan Bremen. Als ze Bremen eruit krijgen zijn ze favoriet in de halve finale.
Reply


Forum Jump: